abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71645536
Het vorige deel: Slank #825: Met warme boter en een nieuw bed

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Het meet topic: [Slank-meettopic] Koken & eten

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.
pi_71645541
tvp
Ja doei.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 10:48:44 #3
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71645563
Saaie TT hoor .

De nagels van mijn middelste vingers zijn ook veel langer dan de rest .
Niet meer actief op Fok!
pi_71645598
Mijn duimen en pinken zijn altijd langer, maar over het algemeen is alles lang. Alleen mijn wijsvinger wil wel eens scheuren.
pi_71645630
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 10:48 schreef Viking84 het volgende:
Saaie TT hoor .

De nagels van mijn middelste vingers zijn ook veel langer dan de rest .
Ik vond het wel passen bij het gesprek waar Mo over begon

En mijn nagels zijn normaal de rest ook wel langer (nu even niet ) maar mijn pink en ringvinger zijn normaal het langst
En ik heb hele rare duimen
  donderdag 6 augustus 2009 @ 10:52:38 #6
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71645664
Duimen zijn hier juist het kortst. Die worden afgekloven in tijden van stress . En de rest moet ik altijd bijvijlen .
Niet meer actief op Fok!
pi_71645842
Hi y'all. Ik kom toch maar weer meedoen hier, als dat nog mag na mijn vele pogingen gezond & slank te worden en het even zo vaak weer afhaken . Heb echt een ultiem luie vakantie achter de rug, en over 2,5 week begin ik weer op school. Aangezien ik gisteren voor het eerst weer een echte gezonde/bewuste dag gehad heb vond ik dat een mooi moment om dat vol te gaan houden.

Ik weeg nu 79 kilo, mijn doel is rond het eind van het jaar rond de 70 kilo wegen. Mijn plan.. heb ik nog niet helemaal. Ben ik nog over aan het nadenken. Maar ik heb wel een lijstje voor vandaag bedacht:

O: Twee geroosterde boterhammen, 1 met rookvlees/komkommer en 1 met pindakaas/komkommer
L: Magere kwark met noten (hazelnoten/amandelen/walnoten) en appel en rozijnen en wat muesli.
T: Festini perenijsje
D: Speklapje (die moeten op ) met sperzieboontjes en pittige tomatensalsa. Eerdappel'n erbij voor vriendlief.
T: Smoothie van yoghurt en nectarine.

En als beweging heb ik voor vandaag op programma staan: Ellendig veel onkruid wieden in de tuin, alle ramen lappen en de berging opruimen .

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 06-08-2009 11:00:46 ]
pi_71645888
Whoes
pi_71645908
Razz, succes met je hernieuwde poging!
pi_71646072
Welkom terug Razz
pi_71646206
PPP, happy birthday to you!!

Venus in pocketformaat
© loveli
pi_71646268
Haha die taart !
pi_71646287
voor de herintreders

Ik heb buikpijn waarschijnlijk gisteren iets fout gegaan op het terras, maar geen idee wat. Inmiddels ben ik wel slimmer geworden, dus ik heb een ibuprofen genomen ipv maar af te wachten of het vanzelf over gaat.
En nu ga ik snel even de stad in om een Stieg Larsson te scoren en nog wat dingetjes en dan snel naar mijn ouders om daar met een boekje neer te zijgen. Het is toch te heet om iets anders te doen

O: Drie knackebrot met kaas
T: Zou meloen zijn, maar die neem ik mee, misschien niet zo slim om dat nu te eten met m'n buik
L: Boterhams denk ik
D: ?

Het gaat puik
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  donderdag 6 augustus 2009 @ 11:15:29 #14
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_71646297
happy beurfdee voor PPP

en WB Razz!

ik ben dus zojuist weer met Streep je Slanken begonnen...heb ook al een half uur grondoefeningen gedaan...tsjakka... nu huis opruimen en schoonmaken, dan douchen, insmeren en in kibini met een boekje de tuin in. heerlijk zo'n snipperdag!
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_71646344
WB razz, succes!

En kwak, wat leuk een kibini !
pi_71646443
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 11:15 schreef kwakveense het volgende:
happy beurfdee voor PPP

en WB Razz!

ik ben dus zojuist weer met Streep je Slanken begonnen...heb ook al een half uur grondoefeningen gedaan...tsjakka... nu huis opruimen en schoonmaken, dan douchen, insmeren en in kibini met een boekje de tuin in. heerlijk zo'n snipperdag!
Goedzo Kwak
Wat voor grondoefeningen doe je?
  donderdag 6 augustus 2009 @ 11:24:23 #17
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_71646549
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 11:20 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Goedzo Kwak
Wat voor grondoefeningen doe je?
det waren wat oefeningen van de streep je slank site: gewoon van die standaard callanetics/pilates-achtige dingen en wat met gewichtjes. omdat ik nog steeds zo'n spierpijn heb van het tuinieren maandag heb ik wat gedaan om mn benen te stretchen, mn heupspieren soepel te maken, wat lage buikspieren, wat armen en scouers me tgewichtjes, wat borstoefeningen, opdrukken tegen de muur, dat soort dingen, ohja en nog wat lunges met gewichtjes...

ik vond het te warm om te gaan zumba hopsen
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 11:29:37 #18
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71646719
Zumba is nie alleen hopsen hoor Kwakkert, ook pasjes enzo! Ik vind de introductie merengue voor vrouwen (die doe ik meestal want zij is niet zo irritant en de pasjes zijn wel leuk ) wel vrij intensief maar niet erg hopsig!

Maar callanetics/pilates is ook awesome natuurlijk! Respectszors
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  donderdag 6 augustus 2009 @ 11:30:11 #19
252239 SiTu
Als je eens wist...
pi_71646740
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 11:15 schreef Syrena het volgende:
voor de herintreders

Ik heb buikpijn waarschijnlijk gisteren iets fout gegaan op het terras, maar geen idee wat. Inmiddels ben ik wel slimmer geworden, dus ik heb een ibuprofen genomen ipv maar af te wachten of het vanzelf over gaat.
En nu ga ik snel even de stad in om een Stieg Larsson te scoren en nog wat dingetjes en dan snel naar mijn ouders om daar met een boekje neer te zijgen. Het is toch te heet om iets anders te doen

O: Drie knackebrot met kaas
T: Zou meloen zijn, maar die neem ik mee, misschien niet zo slim om dat nu te eten met m'n buik
L: Boterhams denk ik
D: ?

Het gaat puik
Goed plan, maar 10 euro zag ik Ik heb het alweer opgegeven om dat boek binnen afzienbare tijd bij de bieb te lezen, da's voor de komende 2 à 3 maanden al niet meer mogelijk, net zoals dat 'nieuwe' boek van Carlos Ruiz Zafon. Ik ben nu bezig in 'Over schoonheid' van Zadie Smith, leest lekker weg
Heb ik meteen een stuk meer zin in mijn tripje naar de stad om wat dingetjes bij de ING en het postkantoor te regelen
  donderdag 6 augustus 2009 @ 11:30:57 #20
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71646757
En weebee Razztwizzle! Succes!! Je lijstje ziet er iig best wel netjes uit! En ja, speklappen koop je dan gewoon voorlopig niet

SiTu: is Zadie Smith in vertaling niet heel erg jammer? Lijkt mij zo! Maar fijn dat je het leuk vindt! Heb je White Teeth al gelezen?
  donderdag 6 augustus 2009 @ 11:31:51 #21
252239 SiTu
Als je eens wist...
pi_71646788
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 11:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zumba is nie alleen hopsen hoor Kwakkert, ook pasjes enzo! Ik vind de introductie merengue voor vrouwen (die doe ik meestal want zij is niet zo irritant en de pasjes zijn wel leuk ) wel vrij intensief maar niet erg hopsig!

Maar callanetics/pilates is ook awesome natuurlijk! Respectszors
Het gaat bij mij al helemaal mis bij de Salsa (geloof ik) Pfft. Maar ik vind het nog wel een potentieel leuke sport
  donderdag 6 augustus 2009 @ 11:34:01 #22
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71646850
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 11:31 schreef SiTu het volgende:

[..]

Het gaat bij mij al helemaal mis bij de Salsa (geloof ik) Pfft. Maar ik vind het nog wel een potentieel leuke sport
Ik heb de salsapasjes nu best goed door intussen! Het gracieus erbij hipshaken is meer hetgeen waaraan nog gewerkt moet worden
Groepslesjes > dvds, dat wel
  donderdag 6 augustus 2009 @ 11:34:09 #23
252239 SiTu
Als je eens wist...
pi_71646856
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 11:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
En weebee Razztwizzle! Succes!! Je lijstje ziet er iig best wel netjes uit! En ja, speklappen koop je dan gewoon voorlopig niet

SiTu: is Zadie Smith in vertaling niet heel erg jammer? Lijkt mij zo! Maar fijn dat je het leuk vindt! Heb je White Teeth al gelezen?
Ja, dat merk ik nu al, sommige woordspelingen/opmerkingen komen geloof ik totaal niet over.
Maar het is leuk genoeg om te blijven lezen. White teeth (hadden ze niet meer) wil ik in ieder geval in het Engels gaan lezen. Bedankt voor de tip nog, had ik een tijdje geleden hier gelezen namelijk.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 11:36:12 #24
252239 SiTu
Als je eens wist...
pi_71646923
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 11:34 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik heb de salsapasjes nu best goed door intussen! Het gracieus erbij hipshaken is meer hetgeen waaraan nog gewerkt moet worden
Groepslesjes > dvds, dat wel
Ik denk dat een spiegel ook al een hoop zou schelen De pasjes op zich gaan bij mij ook redelijk, tot ik die verleidelijke heupswings er in wil brengen. Meestal gaat dat vanzelf, maar bij dat ritme wil het gewoon niet
pi_71646949
welkom terug Razz! Succes
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')