abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71683874
Het vorige deel: Slank & Gezond #826

Speciaal voor Mo !

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Het meet topic: [Slank-meettopic] Koken & eten

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.
pi_71683887
Bruine vetjes ftw!
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_71683910
voor de zon en mooie slanke lichamen
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 15:21:18 #4
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_71683964
Wat een tt
* uniekhoorn wacht op rijbewijsbingo met nr. 7
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_71683965
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 15:04 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Je weet dat zo'n weegschaal niet echt nauwkeurig is met dat soort metingen
Ja dat weet ik wel, maar het klonk gewoon zo positief !

Via google kwam ik net op dit topic, hmm, schijnt dus helemaal niets te zeggen..

Weegschaal met vet- en waterpercentage
pi_71684020
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 15:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat een tt
* uniekhoorn wacht op rijbewijsbingo met nr. 7
Qmusic
En PF zolang het je goed laat voelen over je lichaam is het altijd fijn toch
pi_71684021
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 15:21 schreef P.F het volgende:

[..]

Ja dat weet ik wel, maar het klonk gewoon zo positief !

Via google kwam ik net op dit topic, hmm, schijnt dus helemaal niets te zeggen..

Weegschaal met vet- en waterpercentage
Ik heb zo'n youw8 weegschaal gehad via buzzer maar vond het weinig zeggen die percentages.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_71684053
Ja hoi, eigenlijk niet zo leuk om te melden als het met anderen wat minder waus gaat, maar
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eetlijst:
O: 2 eitjes
L: 4 knackebrod pindakaas
T: flinke hand hazelnoten
T: appel
T: danio-kwark vanille/rabarber
S: half uur hardlopen
D: spicy bonenburgers
T: rauwkost met dip, amarulaatje
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 15:26:31 #9
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_71684112
gefeliciteerd CF! mooie prestatie!
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 15:27:17 #10
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_71684134
Netjes CF! Goed gedaan!

Daar was nr. 7 al

Hey DML

Aknynke zag ik vanmorgen ook voorbij komen, hoe gaat het?
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_71684156
Goedzo CF en daar mag je toch gewoon trots op zijn
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 15:29:58 #12
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_71684194
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 15:03 schreef P.F het volgende:

[..]

Fijn!! Ik word ook al zo moeilijk bruin, maar ik kan echt niet tegen die geur van zelfbruiner Het is oneerlijk verdeeld in de wereld !
het stinkt helemaal niet het ruikt een beetje naar abrikoos, maar dat rook mijn nivea shimmer bodylotion zonder zelfbruiner ook...
pi_71684250
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 15:29 schreef kwakveense het volgende:

[..]

het stinkt helemaal niet het ruikt een beetje naar abrikoos, maar dat rook mijn nivea shimmer bodylotion zonder zelfbruiner ook...
Ik heb een hele gevoelige neus

Als ik op zolder zit dan ruik ik als mijn moeder beneden komkommer snijdt
pi_71684298
Heel goed CF!! 17 kilo!1 Goed man!!

Tevens een TVP door middel van een lijstje.

O:niks.
L: 2 crackers filet A.
T: appel.

rest geen idee. Geen eetlust whatsoever.
pi_71684558
Bruin ? ;{

Ik kan niet bruin kleuren (rood haar); en bruiningscreme. Brrrr.
Nee, ik blijf liever wit
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 15:49:02 #16
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_71684723
áls ik bruin word dan is t best een mooie kleur, dus ik wil best bruin worden en naar abrikoos meuren de hele dag

net een vrije dag geregeld voor maandag heerlijk, een échte officiele, niks thuis nog werken ofzo...
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 7 augustus 2009 @ 15:50:46 #17
163650 Greys
pi_71684781
Meisje met de borstjes-avatar, het linkje in je lapo in het vorige topic wijst naar het vorige topic

Kwak, welk merk bruiningscreme? Want ik heb het ook wel eens geprobeerd op mijn benen, maar dat werd altijd oranje-achtig en vlekkerig, zelfs met scrubben van te voren. Heb jij dus niet?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 15:54:39 #18
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_71684897
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 15:50 schreef Greys het volgende:
Meisje met de borstjes-avatar, het linkje in je lapo in het vorige topic wijst naar het vorige topic

Kwak, welk merk bruiningscreme? Want ik heb het ook wel eens geprobeerd op mijn benen, maar dat werd altijd oranje-achtig en vlekkerig, zelfs met scrubben van te voren. Heb jij dus niet?
nope. ik heb gisteren van dove gebruikt met een glimmertje erin (omdat ik nog naar een terrasje ging na het douchen en smeren) en vandaag garnier zonder glimmers. die vind ik fijner smeren (ik kon niet kiezen in de winkel maar neem als deze op zijn ws. garnier.)

ze ruiken verder precies hetzelfde, en mn huid is bij beiden even zacht. en nee, geen vlekken, alleen een beetje bij de bandjes van mn sandalatjes van gisteren (te snel aangedaan, en dan krijg je daar een soort creme ophoping) en bii mn horlogebandje (ook zweten en cremeophoping)

ik heb niet eens gescrubt. heb wel de hele lichte versie genomen, en ik smeer echt heel erg goed uit....
pi_71684944
ColdFeet Gefelicizonderchocoladeofzuivelnatuurlijkwanthetistewarmtaart! Wat ontzettend knap zeg, echt een prestatie. Je zet ook altijd van die uberlekkere lijstjes neer hier, ik wou dat ik zo kook-crea was als jij. En dan ook nog afvallen, dude. Knap heur.

Ik kleur oranje van zelfbruiner. Ik heb echt vier verschillende merken geprobeerd, maar het werd steeds oranje . En het stonk inderdaad altijd echt megachemisch. Wel merk gebruik jij, Kwak? Ik vertrouw nu maar gewoon op m'n eigen bruinwordtmogelijkheden en zo niet, dan niet. Gelukkig blijf ik altijd wel lang bruin, dat scheelt weer.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-08-2009 15:57:26 ]
pi_71684979
tvp

gister mooie balans dag gehad en vandaag word er blijkbaar ook zoiets... geen ontbijt want pas om 1 uur uit mijn nest en mams kan nog steeds niet meer dan een boterham wegwerken dus vanavond beetje restjes eten

de weegschaal bij mams (weeg me alleen als ik hier ben) gaf vanmorgen tussen 63.5 en 65.5 aan (beetje oude weegschaal enzo ) dat klinkt allemaal prima ik ben blij met mezelf in de spiegel dusse
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 16:05:30 #21
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_71685211
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 15:56 schreef Razztwizzle het volgende:
ColdFeet Gefelicizonderchocoladeofzuivelnatuurlijkwanthetistewarmtaart! Wat ontzettend knap zeg, echt een prestatie. Je zet ook altijd van die uberlekkere lijstjes neer hier, ik wou dat ik zo kook-crea was als jij. En dan ook nog afvallen, dude. Knap heur.

Ik kleur oranje van zelfbruiner. Ik heb echt vier verschillende merken geprobeerd, maar het werd steeds oranje . En het stonk inderdaad altijd echt megachemisch. Wel merk gebruik jij, Kwak? Ik vertrouw nu maar gewoon op m'n eigen bruinwordtmogelijkheden en zo niet, dan niet. Gelukkig blijf ik altijd wel lang bruin, dat scheelt weer.
garnier en dove. heb in t verleden nivea gebruikt maa rik vind het allemala hetzelfde ruiken (wel lekker ) en het effect is van allemaal hetzelfde...

ik word er echt niet oranje van, terwijl ik heel wit ben...goed uitsmeren en neit te dik smeren is wel key...
pi_71685284
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 16:05 schreef kwakveense het volgende:

[..]

garnier en dove. heb in t verleden nivea gebruikt maa rik vind het allemala hetzelfde ruiken (wel lekker ) en het effect is van allemaal hetzelfde...

ik word er echt niet oranje van, terwijl ik heel wit ben...goed uitsmeren en neit te dik smeren is wel key...
Dat deed ik allemaal! Ik ben van mezelf geliger trouwens, misschien is dat het wel. Mijn vriend is roze/wit en ik ben altijd gelig/bruinig, ook in de winter. Niet Chinees-geel.. nouja jullie snappen wel wat ik bedoel neem ik aan . Ik verbrand ook nooit in de zon en word snel bruin, als ik in de zon ga zitten.

Nah, dit klinkt te vaag allemaal ik ga m'n boodschappen opruimen en een perenijsje eten en in m'n boek lezen.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 16:17:09 #23
24188 Belana
kloon van belana
pi_71685601
coldfeet, wat goed zeg! 17 kilo!

Ik ben vandaag geen eter, ik heb gewoon echt geen trek met die warmte zeg
zometeen lekker spinaziesla met kipfilet, lekker

beetje offday...
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 16:17:22 #24
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71685609
Hi.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 16:18:32 #25
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_71685653
bij nader inzien zitten er toch een paar vlekjes

morgen maar even scrubben voor het volgende laagje.

jezus wat heb ik een nutteloze dag gehad zeg. er is werkelijk waar NIKS productiefs uit mn handen gekomen. nauwelijks gescand, geen nuttige teksten uitgekregen, een balk word document voor mn neus waar ik al tien keer een zin in heb gezet en weer gewist gatverdamme...het wíl gewoon niet vandaag

*gaat naar huis, en vanavond west wing kijken met een scriptieschrijvend vriendinnetje*
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 16:19:20 #26
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_71685682
ik wou trouwens dat ik van dit weer geen trek kreeg... ik heb áltijd trek, vooral in vet en zoet en zout...
pi_71685720
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 16:18 schreef kwakveense het volgende:
bij nader inzien zitten er toch een paar vlekjes

morgen maar even scrubben voor het volgende laagje.

jezus wat heb ik een nutteloze dag gehad zeg. er is werkelijk waar NIKS productiefs uit mn handen gekomen. nauwelijks gescand, geen nuttige teksten uitgekregen, een balk word document voor mn neus waar ik al tien keer een zin in heb gezet en weer gewist gatverdamme...het wíl gewoon niet vandaag

*gaat naar huis, en vanavond west wing kijken met een scriptieschrijvend vriendinnetje*

Troost je met de gedachte dat ik zo'n zelfde dag had maar wel 8 uur tijd moet schrijven op klanten
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_71685724
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 15:50 schreef Greys het volgende:

Ik ben nog steeds gewoon P.F hoor
pi_71685781
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 16:19 schreef kwakveense het volgende:
ik wou trouwens dat ik van dit weer geen trek kreeg... ik heb áltijd trek, vooral in vet en zoet en zout...
Ik ook, vandaag echt superraar gegeten (zelfs voor mijn doen)
Niet vergeten om liga's te verbannen als ik maandag weer echt begin (en ja ik weet dat je nooit pas op maandag moet beginnen, maar ben nog steeds ongesteld dus sporten gaat nu sowieso niet)
Maandag ook weer hardlopen en misschien zelfs even zumba al proberen.
pi_71685960
Belana, ik ken het, hoor. Ik heb ook helemaal geen trek in eten met dit weer, en ik zit ook supersnel vol. Ik wil alleen maar water drinken

Jongens, ik ben gewoon een beetje van slag van die weegschaal en het afvallen. Ik had gisteren een kort rokje aan en zag mezelf in de spiegel en vond het eigenlijk wel een soort kunnen Mijn benen zijn stevig, maar ook wel redelijk strak. En ik had nooit gedacht dat ik echt zoveel kon afvallen Bij een BMI van >30 lijkt dat zooo onrealistisch en ver weg! En het gaat ook nog eens superlangzaam (dankzij mijn copieuze lijstjes, Razz ).
Nou. Vandaag ben ik gewoon even heel erg tevreden met mezelf
pi_71686188
CF, goed zo! . En dat hoef je niet in een spoiler te zetten hoor, dat mag je gewoon lekker duidelijk neerzetten hier!

Ik handle de hitte niet zo goed vandaag. Ik voel me alsof ik elk moment kan flauwvallen of zo.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 16:36:26 #32
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_71686268
en terecht CF dat mag ook gewoon, blij zijn met jezelf!
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 16:38:05 #33
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71686328
Ik vind het helemaal niet zo warm? Ik heb een lange broek aan en m'n moeder zit te mekkeren dat ik een rokje aan moet doen, maar ik zweet niet eens (ben dus weer thuis, want morgen naar bd van broer en schoonzus)
Niet meer actief op Fok!
pi_71686381
Wat is bd, Viking?
pi_71686404
birthday?
pi_71686417
Ik zit in een bikini (wel een nieuwe ) en ik zweet me dood. .
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 16:41:27 #37
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71686430
birthday idd .

En CF!
Niet meer actief op Fok!
pi_71686456
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 16:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
CF, goed zo! . En dat hoef je niet in een spoiler te zetten hoor, dat mag je gewoon lekker duidelijk neerzetten hier!

Ik handle de hitte niet zo goed vandaag. Ik voel me alsof ik elk moment kan flauwvallen of zo.
Even iets met suiker eten of drinken! Dat helpt meestal wel. Stuk fruit, glas sap of cola.

Ik ben in de galerie ook een beetje naar adem aan het happen. Heb net de hele tijd met schilderijen lopen sjouwen. Had ik misschien beter tot morgen kunnen bewaren.

Verder bijna 3 uur aan de telefoon gehangen met een goede vriend. (wel af en toe met een pauze als er een klant binnenkwam, maar dat zijn er met dit weer niet veel) Het is heel jammer dat ik hem niet op een andere manier zie. Hij zou perfect zijn. Mijn eigen leeftijd, kan er mee lachen, slim, ziet er goed uit, is in voor allerlei avonturen, lekker lijf. En ik zie het niet. Ik bedoel, ik zíe het wel, maar ik voel het niet. Soms vind ik mezelf echt, echt stom.
pi_71686479
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 16:40 schreef Miss_S het volgende:
birthday?
Smart thinking CF Het succes is me naar het hoofd gestegen
Is je extra kilo van vorige week er alweer af, Vik?
pi_71686521
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 16:41 schreef Viking84 het volgende:
birthday idd .
Goed geraden dus

Ik heb ook een (zwarte) lange broek aan met een topje, binnen is het niet warm met de airco aan
Hopelijk is het volgende week ook nog lekker weer want wil nog wel bijkleuren
pi_71686541
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 16:42 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ach ik wil wel ruilen hoor
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 16:47:01 #42
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_71686603
Tja Co, gevoelens kan je nou eenmaal niet sturen helaas.
Maar als je er goed over na denkt is dat best wel een beetje vreemd ja.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 16:49:32 #43
24188 Belana
kloon van belana
pi_71686665
CF, het is toch ook gewoon heerlijk

conleche, soms heb je dat gewoon , alles leuk en perfect, maarja, de spark he...
hij komt vast nog wel voorbij wandelen ergens.
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 16:51:28 #44
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71686711
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 16:42 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Nee. En morgen gaan we bbq'en, dus dat wordt ook niks . Zondag nieuwe start .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 17:04:09 #45
331 Merel
Be here now.
pi_71687012
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 16:42 schreef conleche het volgende:

Verder bijna 3 uur aan de telefoon gehangen met een goede vriend. (wel af en toe met een pauze als er een klant binnenkwam, maar dat zijn er met dit weer niet veel) Het is heel jammer dat ik hem niet op een andere manier zie. Hij zou perfect zijn. Mijn eigen leeftijd, kan er mee lachen, slim, ziet er goed uit, is in voor allerlei avonturen, lekker lijf. En ik zie het niet. Ik bedoel, ik zíe het wel, maar ik voel het niet. Soms vind ik mezelf echt, echt stom.
Stuur maar door naar mij

Zolang McOffLimits nog op vakantie is mag ik doen wat ik wil Maar eigenlijk wil ik natuurlijk dat ie zo snel mogelijk terugkomt en we eens verder kunnen kijken hoe leuk we elkaar vinden

Eten met dit weer is hier echt een ramp! Ik heb vandaag twee gevulde koeken en een patatje met op, en dat was 't. Echt niet normaal
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 17:13:51 #46
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_71687231
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 17:04 schreef Merel het volgende:

[..]

Stuur maar door naar mij

Zolang McOffLimits nog op vakantie is mag ik doen wat ik wil Maar eigenlijk wil ik natuurlijk dat ie zo snel mogelijk terugkomt en we eens verder kunnen kijken hoe leuk we elkaar vinden

Eten met dit weer is hier echt een ramp! Ik heb vandaag twee gevulde koeken en een patatje met op, en dat was 't. Echt niet normaal
ja, in zulk eten heb ik dus ook gewoon zin.
maar ik heb vandaag zo ontzettend braaf gedaan al...

ik moest een half uur wahcten tot t postkantoor weer open ging (deur dicht voor de lunchsluiting voor mn neus dus lunchpauze daar op ene bankje doorgebracht) en ik ben níet naar de bakker gegaan, ik heb wat appels gekocht (waarvan ik een tweede nog op de planning heb staan)....

ik heb mezekf al tien keer fagepraat van het naar de automaat lopen...

de enige reden dat t lukt is dat ik weet dat ik dan vanavond een magnum mini mag, samen met een vriendinnetje die op bezoek komt...en tegelijkertijd vind ik dat maar stomme kleine rotijsjes die helemaal niet aan de behoefte voldoen...

(eetbui momentje dit... gatver)
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 17:22:29 #47
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_71687434
ennn hij is weer voorbij. de welbekende tien kutminuten....
pi_71687454
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 17:13 schreef kwakveense het volgende:

[..]
...en tegelijkertijd vind ik dat maar stomme kleine rotijsjes die helemaal niet aan de behoefte voldoen...

(eetbui momentje dit... gatver)
Kan je niet iets verzinnen dat je dan wel echt lekker vind?
pi_71687487
Goed zo kwak! .

Ik heb een groot stuk watermeloen gegeten, een bakje kwark en wat slokken cola van m'n vriend gehad, ik voel me weer veel beter. Thanks co!
pi_71688000
tvp.

Mijn D is inmiddels bekend: veldsla met gegrillde geitenkaas, gegrillde rode en gele paprika, pijnboompitjes en balsamicosiroop.
De balsamico is in aan het dikken as we speak, en de oven is aan het heaten voor de paprika's.
Heb er zin in.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')