abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71675709
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 10:52 schreef motorbloempje het volgende:
logeervissen!

DaD
Hai! .

Ze zijn wel grappig hoor, die vissen. . De volgende stap in onze relatie. Als we dit aankunnen samen, kunnen we alles aan. . We hadden ze alleen dus wel al bijna geëlektrocuteerd binnen 5 minuten, maar een kniesoor die daar op let.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 11:01:51 #252
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_71675744
er zijn ook veel cocktails met siroop.

likeur(en) + siroop + suiker + sterke drank + vruchtensap of frisdrank is heul veul calorieën

en nú ben ik echt weg...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_71675759
Joh, en als ze het niet overleven kun je ze altijd nog omruilen voor identieke exemplaren uit de dierenwinkel. Heb ik ook eens gedaan, werkt al een tiet .
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 11:02:52 #254
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71675773
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 11:00 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Hai! .

Ze zijn wel grappig hoor, die vissen. . De volgende stap in onze relatie. Als we dit aankunnen samen, kunnen we alles aan. . We hadden ze alleen dus wel al bijna geëlektrocuteerd binnen 5 minuten, maar een kniesoor die daar op let.
Katten zijn een goede test om te kijken of je klaar bent voor kinderen . Sinds ik katten heb, ben ik me veel meer bewust van m'n omgeving. Of ramen en deuren dicht zijn, dat ik geen eten of gevaarlijke dingen laat rondslingeren etc .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 11:03:27 #255
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71675790
[quote]Op vrijdag 7 augustus 2009 11:02 schreef Razztwizzle het volgende:
Joh, en als ze het niet overleven kun je ze altijd nog omruilen voor identieke exemplaren uit de dierenwinkel. Heb ik ook eens gedaan, werkt al een tiet .
[/quote

!
Niet meer actief op Fok!
pi_71675809
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 11:02 schreef Razztwizzle het volgende:
Ja doei.
pi_71675873
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 11:02 schreef Razztwizzle het volgende:
Ja, dat hadden wij ook al bedacht. . Ik geloof ook niet dat de eigenaren dat zo erg zouden vinden, ze hebben de vissen niet eens namen gegeven. Wij wel al. Ze heten nu Aard, Lek, en Schakelaar.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_71675896
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 11:06 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ja, dat hadden wij ook al bedacht. . Ik geloof ook niet dat de eigenaren dat zo erg zouden vinden, ze hebben de vissen niet eens namen gegeven. Wij wel al. Ze heten nu Aard, Lek, en Schakelaar.
Ja doei.
pi_71675906
Foto's van de boosdoeners (vind ze er ook altijd zo leuk uitzien)

2 cosmo's en 1 mojito

pineapple breeze
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 11:10:41 #260
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71675999
Wat een kleintjes! Die van mij waren zeker 2 keer zo groot (en dus ook 2 keer zo calorierijk )
Niet meer actief op Fok!
pi_71676018
zuipschuiten
Ja doei.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 11:12:51 #262
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71676056
quote:

[..]

Briljant .
Niet meer actief op Fok!
pi_71676071
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 11:10 schreef Viking84 het volgende:
Wat een kleintjes! Die van mij waren zeker 2 keer zo groot (en dus ook 2 keer zo calorierijk )
Precies, op een of andere manier krijgen wij altijd kleintjes
Misschien vinden ze me al dik genoeg
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 11:14:34 #264
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71676104
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 11:13 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Precies, op een of andere manier krijgen wij altijd kleintjes
Misschien vinden ze me al dik genoeg
Ik krijg m'n cocktails altijd in een fors longdrinkglas .
Niet meer actief op Fok!
pi_71676145
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 11:14 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik krijg m'n cocktails altijd in een fors longdrinkglas .
Dan ga ik eens met jou mee uit
Kijken wat er dan gebeurt
pi_71676200
quote:
Ze heten nu Aard, Lek, en Schakelaar.
pi_71676565
Goedemorgen!

Sommige cocktails hebben zelfs nog meer calorieen: in een cosmo zitten er 800.. maar die zijn zó lekker!

Alcohol is op dit moment ook mijn probleem, normaal drink ik eigenlijk alleen in het weekend, en dan 2 of 3 glazen op een avond, maar nu met dit lekkere weer.. de rosé en witte wijn gaan hier per fles inmiddels.. maar gelukkig compenseer ik aardig doordat ik weinig trek heb met de hitte.

Hier is het overigens helemaal bewolkt. Het strand gister was wel echt heerlijk, idd vreselijk crowded, en wij hoopten dat het nog mee zou vallen aangezien we naar Rockanje gaan altijd (das hier op een half uurtje rijden vandaan), maar alle parkeerplaatsen waren vol dus moesten we midden in het centrum parkeren daar, en nog 20 minuten lopen naar het strand . Maar ach, het water was heerlijk en het was vooral een erg lekker zonnetje, ben nog behoorlijk bijgekleurd ook.

Lijstje voor vandaag:
O: vanilleyoghurt met cruesli
L: twee boterhammen met filet A
D: aardappeltjes met chinese kool en een visje (schol geloof ik)

Pff ik moet echt iets meer nemen eigenlijk, maar heb zo ontzettend geen honger..

O en merel bedankt nog ! En mooi figuurtje.
pi_71676587
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 09:02 schreef Merel het volgende:
Ik vind alcohol ook lastig! Niet omdat ik nou een alcoholist ben ofzo Maar ik drink zo een fles rosé weg op een avond, en ik kan ook niet drinken zonder erbij te snacken! Wodka-colalight was een tijd m'n oplossing, maar nu met dit weer kan ik de rosé gewoon niet weerstaan

Voor wie trouwens benieuwd was naar m'n shopdingen van gisteren: pumps, jurkje & vestje
Sexy! En staat je goed! Alleen maakt dat vestje het een beetje .. truttig? Dus ideaal voor op kantoor denk ik ? En in die rechter kunnen we zo naar een een of andere chique club !
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 11:31:43 #269
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71676621
Ik vind het vestje van Merel (ik vergeet altijd hoe zo'n ding heet? Bolero, solero) wel erg leuk staan bij het jurkje .
Niet meer actief op Fok!
pi_71676623
En ik vergeet steeds te zeggen van cc! Is ze alweer gemeld? Zat je de volgende dag toch onder de blauwe plekken en spierpijn?
pi_71676930
Leuke namen van die vissen

Cocktails zien er lekker uit, ik had woensdag een strawberry daiquiri.

* 2 delen witte rum
* 3/4 deel limoensap
* 1/2 tl suikersiroop
* gehakt ijs

+ veel aardbeien

Volgens mij is deze niet zo heel kcal rijk! En heel lekker !
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 11:42:09 #272
331 Merel
Be here now.
pi_71676995
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 11:30 schreef P.F het volgende:

Sexy! En staat je goed! Alleen maakt dat vestje het een beetje .. truttig? Dus ideaal voor op kantoor denk ik ? En in die rechter kunnen we zo naar een een of andere chique club !
Is voor een bruiloft, het vestje is voor in de kerk, dat is net even iets gekleder. Voor kantoor heeft het te veel decolleté hoor, dat kunnen ze daar niet aan
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 12:36:50 #273
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_71678689
Zie geen foto

Lijst:
BR: 1 snee met sandwichspread en 1 met achterham, gekookt ei, beschuit smeerkaas, glas optimel chocolademelk (ik vind hem best te doen)
T: Nectarine, Minneola
D: ? Denk ook aan kipshoarma met veel groenvoer
Cola light met wodka
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 12:37:44 #274
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_71678720
Whahaaa, aard,lek en schakelaar Damn
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 12:56:20 #275
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_71679219

wat een unicum, op 2 dagen in het zelfde topic posten!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_71679550
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 08:35 schreef motorbloempje het volgende:
Zit er aan te denken om ook maar even de low-carb in te gaan, heb wel even een kickstart nodig en een beter getal op de weegschaal.
So much for 'ik ga echt noooooit zo'n dieet doen'

Kwak, poeh, inderdaad flink opgezwollen, die pootjes van jou. Kussen eronder leggen als je slaapt, en regelmatig in een bak koud water? Ik had er twee jaar geleden ook last van.

WB de cocktails, ik heb weleens gerekend: een cosmo die ik zelf maak (en ik maak ze meestal vrij 'sterk') is 'maar' iets van 300-350 kcal. ik kan me wel voorstellen dat die mierzoete plenzen bij de foute cocktailbar hier nog wat hoger uitkomen Maar het hoeft niet per se de genadeklap voor je lijn te zijn
pi_71679588
Net een nieuwe functie van de weegschaal ontdekt!
Ik besta voor 22% uit vet en voor 57% uit water.

Klinkt goed!
pi_71679625
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 13:06 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

So much for 'ik ga echt noooooit zo'n dieet doen'
het is ook geheel tegen mijn principes in, maar elk moment dat ik nu naar de weegschaal kijk kan ik wel janken

Ik beslis zondag na de weegschaalstand of ik er aan ga beginnen iig.. dus ik laat het nog even ronddwarrelen in mn hoofd.
Ja doei.
pi_71679673
Ze hadden geen zalmsnippers bij de C1000, en de gewone zalm was echt duur

Dus heb uiteindelijk gelunched met een 'saladeschotel' met sla, allerlei rauwkost, wat blokjes feta en een yoghurtdressinkJE en 1 broodje met filet americain. Dat had ik nog over van gisteren.
Ja doei.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 13:14:36 #280
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_71679800
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 13:09 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

het is ook geheel tegen mijn principes in, maar elk moment dat ik nu naar de weegschaal kijk kan ik wel janken

Ik beslis zondag na de weegschaalstand of ik er aan ga beginnen iig.. dus ik laat het nog even ronddwarrelen in mn hoofd.
klinkt echt heel afgezaagd maar: als je objectief gezien niet echt dik meer bent en je voelt je nog steeds zo door de getallen én je hebt net aangegeven dat je daardoor weleens de neiging hebt gehad om ongezond weinig te eten, zou ik je eerder aanraden om te proberen iets te doen aan je gevoel over jezelf....ipv een ander dieet te proberen om die paar kilo's eraf te krijgen die waarschijnlijk op je "probleemzones" zoals je buik niet eens zo heel veel effect zullen hebben...

maar dat zijn slechts mijn 2 cents...
pi_71679848
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 13:10 schreef motorbloempje het volgende:
Ze hadden geen zalmsnippers bij de C1000, en de gewone zalm was echt duur

Dus heb uiteindelijk gelunched met een 'saladeschotel' met sla, allerlei rauwkost, wat blokjes feta en een yoghurtdressinkJE en 1 broodje met filet americain. Dat had ik nog over van gisteren.
Zalm uit blik vind je niet lekker?

Lunch is ok toch.
Mits er niet al teveel troep in de dressing zit.
pi_71679853
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 13:14 schreef kwakveense het volgende:

[..]

klinkt echt heel afgezaagd maar: als je objectief gezien niet echt dik meer bent en je voelt je nog steeds zo door de getallen én je hebt net aangegeven dat je daardoor weleens de neiging hebt gehad om ongezond weinig te eten, zou ik je eerder aanraden om te proberen iets te doen aan je gevoel over jezelf....ipv een ander dieet te proberen om die paar kilo's eraf te krijgen die waarschijnlijk op je "probleemzones" zoals je buik niet eens zo heel veel effect zullen hebben...

maar dat zijn slechts mijn 2 cents...
Eens. Plus: je weet dat sporten voor jou prima werkt. Doe dat dan! Ga je je beter van voelen ipv slechter
pi_71679912
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 13:16 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Zalm uit blik vind je niet lekker?
nee
quote:
Lunch is ok toch.
Mits er niet al teveel troep in de dressing zit.
het was echt anderhalve eetlepel wat ik er doorheen gedaan heb de rest op smaak gehouden met de blokjes feta, dus.. denk dat 't wel meevalt, was ook nog eens yoghurtdressing
Ja doei.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 14:17:23 #284
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_71681911
Volgens mij ben je weer toe aan ritme MoBlo, lijkt wel een beetje of je met jezelf in de weg zit, heeft waarschijnlijk niet alleen met de getallen op de weegschaal te maken?
pi_71681925
Iemand inspiratie voor makkelijk, gezond & vego avondeten? Met dit weer blief ik echt geen kip enzo
pi_71681942
ik wil dolgraag weer ritme
Ja doei.
pi_71682125
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 14:17 schreef ColdFeet het volgende:
Iemand inspiratie voor makkelijk, gezond & vego avondeten? Met dit weer blief ik echt geen kip enzo
Pastasalade met Roma-tomaat, mozzarella en basilicum (30 gram of 2 zakjes, of zo´n plantje). Pasta koken en afspoelen. De ene helft van de basilicum pureer je met wat olijfolie en citroensap. Op smaak brengen met peper en zout en mengen met de lauwe gekookte pasta. Daarna tomaten, rest van de basilicum en de mozzarella erbij. Recept staat op AH-site!
pi_71682179
MoBlo, heb jij die spicy bonenburgers van Ainsley Harriott weleens gemaakt? If so: was dat een succes?
pi_71682217
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 14:25 schreef ColdFeet het volgende:
MoBlo, heb jij die spicy bonenburgers van Ainsley Harriott weleens gemaakt? If so: was dat een succes?
die stonden ooit op de planning, maar die zijn er vanaf gehaald, omdat we niet gingen BBQ-en maar als jij het alsnog gaat proberen, dan hoor ik graag van jou of ze een succes waren.

De Spicey CousCous is overigens wel echt briljant lekker
Ja doei.
pi_71682357
Cinna, merci. Ik ben helaas niet zo dol op tomaten (en heb ze gister ook al gegeten ).

Ik ben benieuwd of ze wel lekker crispy worden, MoBlo eens zien of Meneer zin heeft om vanavond aan de slag te gaan!

Iemand overigens nog een goed taartrecept? Met deze hitte liefst niet teveel zuivel en/of chocolade?
pi_71682885

Ik moet een tas inpakken en heb er echt zó veel geen zin in Eerst maar eens kijken wat voor weer het in Berlijn wordt volgende week
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 14:49:32 #292
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_71682954
het beste nieuws van de dag is dat na slechts twee dagen smeren met zo'n zelfbruinende bodylotion, mijn benen reeds bruiner zijn dan ze ooit door de zon zijn geworden. zó slecht worden mijn benen bruin in de zon... (ze zijn nog steeds erg wit, daar niet van)

hoera, ik durf straks in Italië dus gewoon in een rokje te lopen zonder melkflesgevoel
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 14:53:51 #293
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_71683116
Ben de ramen binnen aan het wassen
Straks buiten nog
pi_71683223
Gazpacho?
pi_71683243
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 14:53 schreef uniekhoorn het volgende:
Ben de ramen binnen aan het wassen
Straks buiten nog
Ik moet er niet aan denken met dit weer

Mijn benen zijn echt lekker bruin geworden deze vakantie! Eigenlijk alles wel, behalve mijn hoofd (wel bruin hoor, maar niet zo bruin als bijvoorbeeld mijn buik!)
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_71683251
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 14:58 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik moet er niet aan denken met dit weer

lekker waterballet er van maken
Ja doei.
pi_71683298
Oh, ik heb trouwens schandalig lekker gegeten in Frankrijk Ben vast wel aangekomen En nu nog een week op vakantie. Jeeh
pi_71683418
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 14:49 schreef kwakveense het volgende:
het beste nieuws van de dag is dat na slechts twee dagen smeren met zo'n zelfbruinende bodylotion, mijn benen reeds bruiner zijn dan ze ooit door de zon zijn geworden. zó slecht worden mijn benen bruin in de zon... (ze zijn nog steeds erg wit, daar niet van)

hoera, ik durf straks in Italië dus gewoon in een rokje te lopen zonder melkflesgevoel
Fijn!! Ik word ook al zo moeilijk bruin, maar ik kan echt niet tegen die geur van zelfbruiner Het is oneerlijk verdeeld in de wereld !
pi_71683469
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 13:08 schreef P.F het volgende:
Net een nieuwe functie van de weegschaal ontdekt!
Ik besta voor 22% uit vet en voor 57% uit water.

Klinkt goed!
Je weet dat zo'n weegschaal niet echt nauwkeurig is met dat soort metingen
pi_71683824
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 15:00 schreef Goodbye het volgende:
Oh, ik heb trouwens schandalig lekker gegeten in Frankrijk Ben vast wel aangekomen En nu nog een week op vakantie. Jeeh
Straks weer stevig sporten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')