Hai!quote:
Katten zijn een goede test om te kijken of je klaar bent voor kinderenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hai!.
Ze zijn wel grappig hoor, die vissen.. De volgende stap in onze relatie. Als we dit aankunnen samen, kunnen we alles aan.
. We hadden ze alleen dus wel al bijna geëlektrocuteerd binnen 5 minuten, maar een kniesoor die daar op let.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:02 schreef Razztwizzle het volgende:
Joh, en als ze het niet overleven kun je ze altijd nog omruilen voor identieke exemplaren uit de dierenwinkel. Heb ik ook eens gedaan, werkt al een tiet.
Ja, dat hadden wij ook al bedacht.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:02 schreef Razztwizzle het volgende:
Joh, en als ze het niet overleven kun je ze altijd nog omruilen voor identieke exemplaren uit de dierenwinkel. Heb ik ook eens gedaan, werkt al een tiet.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, dat hadden wij ook al bedacht.. Ik geloof ook niet dat de eigenaren dat zo erg zouden vinden, ze hebben de vissen niet eens namen gegeven. Wij wel al. Ze heten nu Aard, Lek, en Schakelaar.
Briljantquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, dat hadden wij ook al bedacht.. Ik geloof ook niet dat de eigenaren dat zo erg zouden vinden, ze hebben de vissen niet eens namen gegeven. Wij wel al. Ze heten nu Aard, Lek, en Schakelaar.
Precies, op een of andere manier krijgen wij altijd kleintjesquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:10 schreef Viking84 het volgende:
Wat een kleintjes! Die van mij waren zeker 2 keer zo groot (en dus ook 2 keer zo calorierijk)
Ik krijg m'n cocktails altijd in een fors longdrinkglasquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:13 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Precies, op een of andere manier krijgen wij altijd kleintjes
Misschien vinden ze me al dik genoeg
Dan ga ik eens met jou mee uitquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik krijg m'n cocktails altijd in een fors longdrinkglas.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ze heten nu Aard, Lek, en Schakelaar.
Sexy! En staat je goed! Alleen maakt dat vestje het een beetje .. truttig? Dus ideaal voor op kantoor denk ikquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:02 schreef Merel het volgende:
Ik vind alcohol ook lastig! Niet omdat ik nou een alcoholist ben ofzoMaar ik drink zo een fles rosé weg op een avond, en ik kan ook niet drinken zonder erbij te snacken! Wodka-colalight was een tijd m'n oplossing, maar nu met dit weer kan ik de rosé gewoon niet weerstaan
Voor wie trouwens benieuwd was naar m'n shopdingen van gisteren: pumps, jurkje & vestje
Is voor een bruiloft, het vestje is voor in de kerk, dat is net even iets gekleder. Voor kantoor heeft het te veel decolleté hoor, dat kunnen ze daar niet aanquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:30 schreef P.F het volgende:
Sexy! En staat je goed! Alleen maakt dat vestje het een beetje .. truttig? Dus ideaal voor op kantoor denk ik? En in die rechter kunnen we zo naar een een of andere chique club
!
So much for 'ik ga echt noooooit zo'n dieet doen'quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 08:35 schreef motorbloempje het volgende:
Zit er aan te denken om ook maar even de low-carb in te gaan, heb wel even een kickstart nodig en een beter getal op de weegschaal.
het is ook geheel tegen mijn principes in, maar elk moment dat ik nu naar de weegschaal kijk kan ik wel jankenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
So much for 'ik ga echt noooooit zo'n dieet doen'
klinkt echt heel afgezaagd maar: als je objectief gezien niet echt dik meer bent en je voelt je nog steeds zo door de getallen én je hebt net aangegeven dat je daardoor weleens de neiging hebt gehad om ongezond weinig te eten, zou ik je eerder aanraden om te proberen iets te doen aan je gevoel over jezelf....ipv een ander dieet te proberen om die paar kilo's eraf te krijgen die waarschijnlijk op je "probleemzones" zoals je buik niet eens zo heel veel effect zullen hebben...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
het is ook geheel tegen mijn principes in, maar elk moment dat ik nu naar de weegschaal kijk kan ik wel janken
Ik beslis zondag na de weegschaalstand of ik er aan ga beginnen iig.. dus ik laat het nog even ronddwarrelen in mn hoofd.
Zalm uit blik vind je niet lekker?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:10 schreef motorbloempje het volgende:
Ze hadden geen zalmsnippers bij de C1000, en de gewone zalm was echt duur
Dus heb uiteindelijk gelunched met een 'saladeschotel' met sla, allerlei rauwkost, wat blokjes feta en een yoghurtdressinkJE en 1 broodje met filet americain. Dat had ik nog over van gisteren.
Eens. Plus: je weet dat sporten voor jou prima werkt. Doe dat dan! Ga je je beter van voelen ipv slechterquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:14 schreef kwakveense het volgende:
[..]
klinkt echt heel afgezaagd maar: als je objectief gezien niet echt dik meer bent en je voelt je nog steeds zo door de getallen én je hebt net aangegeven dat je daardoor weleens de neiging hebt gehad om ongezond weinig te eten, zou ik je eerder aanraden om te proberen iets te doen aan je gevoel over jezelf....ipv een ander dieet te proberen om die paar kilo's eraf te krijgen die waarschijnlijk op je "probleemzones" zoals je buik niet eens zo heel veel effect zullen hebben...
maar dat zijn slechts mijn 2 cents...
neequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:16 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Zalm uit blik vind je niet lekker?
het was echt anderhalve eetlepel wat ik er doorheen gedaan hebquote:Lunch is ok toch.![]()
Mits er niet al teveel troep in de dressing zit.
Pastasalade met Roma-tomaat, mozzarella en basilicum (30 gram of 2 zakjes, of zo´n plantje). Pasta koken en afspoelen. De ene helft van de basilicum pureer je met wat olijfolie en citroensap. Op smaak brengen met peper en zout en mengen met de lauwe gekookte pasta. Daarna tomaten, rest van de basilicum en de mozzarella erbij. Recept staat op AH-site!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:17 schreef ColdFeet het volgende:Iemand inspiratie voor makkelijk, gezond & vego avondeten? Met dit weer blief ik echt geen kip enzo
die stonden ooit op de planning, maar die zijn er vanaf gehaald, omdat we niet gingen BBQ-enquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:25 schreef ColdFeet het volgende:
MoBlo, heb jij die spicy bonenburgers van Ainsley Harriott weleens gemaakt? If so: was dat een succes?
Ik moet er niet aan denken met dit weerquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:53 schreef uniekhoorn het volgende:
Ben de ramen binnen aan het wassen
Straks buiten nog
lekker waterballet er van makenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:58 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken met dit weer![]()
Fijn!! Ik word ook al zo moeilijk bruin, maar ik kan echt niet tegen die geur van zelfbruinerquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:49 schreef kwakveense het volgende:
het beste nieuws van de dag is dat na slechts twee dagen smeren met zo'n zelfbruinende bodylotion, mijn benen reeds bruiner zijn dan ze ooit door de zon zijn geworden. zó slecht worden mijn benen bruin in de zon... (ze zijn nog steeds erg wit, daar niet van)
hoera, ik durf straks in Italië dus gewoon in een rokje te lopen zonder melkflesgevoel
Je weet dat zo'n weegschaal niet echt nauwkeurig is met dat soort metingenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:08 schreef P.F het volgende:
Net een nieuwe functie van de weegschaal ontdekt!
Ik besta voor 22% uit vet en voor 57% uit water.
Klinkt goed!
Straks weer stevig sportenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:00 schreef Goodbye het volgende:
Oh, ik heb trouwens schandalig lekker gegeten in FrankrijkBen vast wel aangekomen
En nu nog een week op vakantie. Jeeh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |