bah!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 08:18 schreef cinnamongirl het volgende:
Tip voor bier: Grolsch 2,5% lemon. In 1 flesje van 250 ml zitten 62,5 kcal.
ik weet dus nog niet wat ik met lunch kan doen wat licht is maar wel vult.. doe normaal 2 kampioentjes (van die vierkante dingen met pitjes) en dan door midden en dan 4 helften met beleg opetenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 08:19 schreef Razztwizzle het volgende:
Poeh Moblo, als ik me zou moeten houden aan dat lijstje van jou zou ik spontaan de hele dag chagrijnig zijn. Hou je dat echt wel vol? Kan je er niet ergens een gekookt ei of wat yoghurt tussenin proppen? It's your call hoor, en ik weet ook wel dat je niet zomaar weinig gaat eten, maar dit lijkt me echt karig joh.
En met alcohol heb ik eigenlijk nooit zoveel problemen, ik houd echt niet van dat wollige gevoel dat ik na een glas of 3 krijg dus dan schakel ik meestal alweer over op iets anders, Saai he.
Misschien gewoon twee plakken volkorenbrood? Of waldkornbroodquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 08:21 schreef motorbloempje het volgende:
ik weet dus nog niet wat ik met lunch kan doen wat licht is maar wel vult.. doe normaal 2 kampioentjes (van die vierkante dingen met pitjes) en dan door midden en dan 4 helften met beleg opetendat lijkt me juist gemiddeld gezien wel veel....
Ik prefereer ook gewoon bier! Jammer dat ze geen 2,5% bier maken zonder smaakje, maar dat is niet weg te zetten in de markt, vrees ikquote:
Zal dan inderdaad wel gewoon vocht zijn.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:03 schreef motorbloempje het volgende:
De 71 is iets nieuws...![]()
dus hopelijk ook snel weer eraf..
Met kappertjes!quote:salade met zalm is misschien ook wel wat.. balasamico-dressing erbij? kappertjes?
Ik doe de hele tijd been- en buikspieroefeningen tijdens het zitten, verbrand je toch nog iets.quote:Ik baal wel dat ik dus nu de hele week stil op 't werk zit, volgende week ook al grotendeels.. zelfs als ik thuis zit doe ik nog meer...
Zou ik niet als toetje doen, maar als tussendoortje anderhalf a twee uur na het eten.quote:En yoghurt/kwarkrestjes met aardbeien als toetje?
Staat je goed!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:02 schreef Merel het volgende:
Voor wie trouwens benieuwd was naar m'n shopdingen van gisteren: pumps, jurkje & vestje
quote:
ik lurk uit verveling wel eens in die topics, en ik krijg er echt de kriebels vanquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:10 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
![]()
Ja, maar wel handiger mee te nemen.
Maar het moet niet zo'n hele genante zijn, want ik ga ongetwijfeld weer eens door mijn enkel en dan rolt de Bento uit mijn tas.
Vreselijk als het dan een konijnvormige Bento is.
dat! en de kleren zijn ook mooiquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:43 schreef kwakveense het volgende:
dude merel! wat ben je prachtig slank!
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:43 schreef cinnamongirl het volgende:
Chique, Merel, mooi figuurtje heb je hoor!
Conleche, wat is een 'citroendropstokkieijsje'? Klinkt....interessant!
Oh, er is een supermarkttoko op loopafstand, zal ik morgen eens naartoe wandelen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:43 schreef kwakveense het volgende:
@ vmw: je kunt volgens mij gewoon bij een wat grotere toko (een toko supermarkt, of de Xotus ofzo) zo'n stapel lunchbox kopen, of zelfs een thermos stapel dinerbox (kun je warm eten incl. soep in meenemen) je hebt sowieso ook hele gewone bento's... waar heb ik die van mij ook alweer vandaan... ohja hier http://www.japancentre.com/ hebben ook weinig verzendkosten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:34 schreef motorbloempje het volgende:
http://www.gelderlander.n(...)en-van-het-padje.ece
gets!!!
Mijtersze zijn er vroeg bij met sinterklaas dit jaar, normaal komen de kruidnoten 'pas' in september
quote:Ik vind dat er een samenscholingsverbod moet komen voor bijen.
Niet meer dan 2 bijen tegelijk samen in elkaars buurt.
Houden ze zich daar niet aan, dan moet hun (ongetwijfeld dubbele) paspoort afgepakt worden, waarna deze straatterroristen uitgezet moeten worden.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:26 schreef kwakveense het volgende:
zei iemand daar varkensenkels door de warmte?
plaatjes onder spoiler voor de voetenhatersWow dat is behoorlijk, heb je er ook echt last van?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zeggen ze inderdaad, ik geloof het nooit zo ergquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 08:15 schreef cinnamongirl het volgende:
Mogge!
Lekker, cocktails, Miss-s maar geloof dat in een cocktail wel 600 kcal kunnen zitten.
Ik begrijp ook niet waar het dan in moet zittenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:56 schreef Viking84 het volgende:
600 kcals in een cocktail?. Ik heb in Praag 5 cocktails op een avond gehad
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |