abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 17:56:31 #51
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_71688217
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 17:23 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Kan je niet iets verzinnen dat je dan wel echt lekker vind?
ik vind het ook echt lekker alleen ben ik geloof ik een van de weinige mensen op deze aardbol die een full-size magnum niet "veel te groot" vindt, en er met gemak twee op zou kunnen... een magnum mini stop ik in mn holle kies.

nu vind ik dat helemaal niet erg, want ik geniet er van vanavond, maar tijdens die eetbui van net (waarik niet aan heb toegegeven) word ik dan heel erg boos van dingen die niet zijn wat ik het liefst zou willen "groot vet en zout of zoet"

snapje?
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_71688278
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 17:56 schreef kwakveense het volgende:

[..]

ik vind het ook echt lekker alleen ben ik geloof ik een van de weinige mensen op deze aardbol die een full-size magnum niet "veel te groot" vindt, en er met gemak twee op zou kunnen... een magnum mini stop ik in mn holle kies.

Eensch is . En dan het liefst eerst zo'n hele pure en dan een witte. Voor de nasmaak, zeg maar. Hmmm.

*Gauw weer een cherrytomaatje eet *

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 07-08-2009 18:00:11 ]
pi_71688352
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 17:56 schreef kwakveense het volgende:

[..]

nu vind ik dat helemaal niet erg, want ik geniet er van vanavond, maar tijdens die eetbui van net (waarik niet aan heb toegegeven) word ik dan heel erg boos van dingen die niet zijn wat ik het liefst zou willen "groot vet en zout of zoet"

snapje?
Ik snap

(alleen snap ik inderdaad niet dat je er 2 op kan die grote eet ik alleen maar de chocola en een paar hapjes van de binnekant en dan gaat ie de vuilnisbak in of naar mijn vriend)
pi_71688431
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 18:01 schreef Miss_S het volgende:

(alleen snap ik inderdaad niet dat je er 2 op kan die grote eet ik alleen maar de chocola en een paar hapjes van de binnenkant en dan gaat ie de vuilnisbak in of naar mijn vriend)
Zo enorm groot is een normale magnum toch helemaal niet . Ik ken ook eigenlijk niemand die 'm niet op kan. Maar misschien kom ik uit een rare ijs-eet omgeving. Mijn schoonmoeder stond helemaal versteld toen ik DRIE bolletjes italiaans ijs op m'n hoorntje wilde laatst. DRIE. Stel je voor. Wat een enorme berg ijs. DRIE bolletjes, DAAR krijg je dikke billen van. Zij deed er netjes twee. Beschaafd en opgevoed enzo.

En dan 's avonds wel een halve appeltaart opeten, maar soit.
pi_71688657
Ik ken er eigenlijk net zoveel mensen die het wel op krijgen als die het niet op krijgen
Maar met gemak 2? Dat is wel veel
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 18:14:34 #56
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_71688675
2 magnums? Hahaha, ik krijg rustig 2 pizza's en een magnum weg.
Dan ben ik daarna wel vol, dat wel:P
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_71688715
magnums...

er liggen er nog 6 in de vriezer..
Ja doei.
pi_71688933
Magnums.. ik houd niet zo van dat ijs, meestal eet ik alleen het chocola erom weg
quote:
Katten zijn een goede test om te kijken of je klaar bent voor kinderen . Sinds ik katten heb, ben ik me veel meer bewust van m'n omgeving. Of ramen en deuren dicht zijn, dat ik geen eten of gevaarlijke dingen laat rondslingeren etc .
oei, ik heb al 2 katten gehad die zijn doodgegaan, Moet maar blij wezen dat ik geen kinderen heb dan?

CF 17 kilo, wauwww!!

Ik heb toch wel spierpijn vandaagm in mijn bovenarmen en schouders had ik niet verwacht. verder nergens last van, en zelfs een fietsenmaker gevonden die mijn fiets snel wil maken
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 18:23:48 #59
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_71688963
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 18:04 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Zo enorm groot is een normale magnum toch helemaal niet . Ik ken ook eigenlijk niemand die 'm niet op kan. Maar misschien kom ik uit een rare ijs-eet omgeving. Mijn schoonmoeder stond helemaal versteld toen ik DRIE bolletjes italiaans ijs op m'n hoorntje wilde laatst. DRIE. Stel je voor. Wat een enorme berg ijs. DRIE bolletjes, DAAR krijg je dikke billen van. Zij deed er netjes twee. Beschaafd en opgevoed enzo.

En dan 's avonds wel een halve appeltaart opeten, maar soit.
haha, ja, t ligt bij mij er aan wat voor ijs. van de australian krijg ik 1 boleltje wel op, met slagroom, twee net niet. van de ijsboer in t dorp zou ik wel 4 bollen met slagroom kunnen eten.

ik ken alleen slanke mensen die roepen dat een magnum zo groot is en dat ze m niet op kunnen misshcien zit t m daarin dat ik én dik ben en er twee op kan

net gezumbaat, 20 minuutjes maar, de zmba express video, maar mén ik glim van t zweet... effe lekker douchen, kleertjes in de was, schone kleertjes aan en dan eten maken.

voel me helemaal lekker en blij van t zumba-en
als ik mn soportkaart heb ga ik ook maar eens naar een echte les.

maria: heb jij ook dat je als je er niet over nadenkt je helemaal goed swingt met je heupen, en dan als je kijkt lukt t helemaal niet meer?
pi_71689012
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 18:23 schreef kwakveense het volgende:

[..]
ik ken alleen slanke mensen die roepen dat een magnum zo groot is en dat ze m niet op kunnen misshcien zit t m daarin dat ik én dik ben en er twee op kan
Ik weet dat ik soms genegeerd word (grapje mensen)
Maar ik ben toch zeker niet slank en kan hem ook niet op
Maarja kan wel 2 pizza's op.........volgens mij zie ik het probleem alweer
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 18:28:42 #61
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_71689101
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 18:25 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ik weet dat ik soms genegeerd word (grapje mensen)
Maar ik ben toch zeker niet slank en kan hem ook niet op
Maarja kan wel 2 pizza's op.........volgens mij zie ik het probleem alweer
ik vind idereen met een bmi onder de 27 slank, dus het hele topic excl. mezelf
pi_71689125
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 18:28 schreef kwakveense het volgende:

[..]

Vraag me af of ik daar onder zit op het moment
Maar jij komt ook wel weer bij het clubje hoe staat het met streep je slank?
pi_71689320
Kledingkast uitgezocht misschien dat er nog iets voor jullie tussen zit: [TK] Topjes (maat 38/40/42) voor maar 2,50 euro excl
pi_71689326
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 18:28 schreef kwakveense het volgende:

[..]

dat is natuurlijk niet eerlijk he kwakskie, want mensen met een bmi van 27 zijn misschien wel dunner dan jij, maar niet slank. dussuh, niet met 2 maten meten en een beetje liefde voor jezelf
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_71689415
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 18:36 schreef Miss_S het volgende:
Kledingkast uitgezocht misschien dat er nog iets voor jullie tussen zit: [TK] Topjes (maat 38/40/42) voor maar 2,50 euro excl
Dat twee na laatste shirtje heb ik ook, om in te slapen! Hij schijnt alleen nogal door en m'n borsten vallen er steeds uit. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_71689446
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 18:39 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Dat twee na laatste shirtje heb ik ook, om in te slapen! Hij schijnt alleen nogal door en m'n borsten vallen er steeds uit. .
noem je dat slapen? als je tieten eruit vallen?
Ja doei.
pi_71689462
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 18:39 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Nooit aangehad maar ik geloof je
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 18:42:13 #68
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71689484
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 18:14 schreef uniekhoorn het volgende:
2 magnums? Hahaha, ik krijg rustig 2 pizza's en een magnum weg.
Dan ben ik daarna wel vol, dat wel:P
Ik ook
*kauwt op een patatje en neemt nog geen slokje poire

en ik ben weer weg.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_71689486
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 18:40 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

noem je dat slapen? als je tieten eruit vallen?
Als ik op m'n zij lig. .
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 7 augustus 2009 @ 18:45:20 #70
163650 Greys
pi_71689551
Ik krijg niet eens één hele pizza op, nooit!
En ook geen hele Magnum. Als het zou moeten zou het wel lukken, maar ik heb na drie happen Magnum altijd genoeg en dan blijft er nog veel te veel binnenkant over
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 19:06:44 #71
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_71690126
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 18:45 schreef Greys het volgende:
Ik krijg niet eens één hele pizza op, nooit!
En ook geen hele Magnum. Als het zou moeten zou het wel lukken, maar ik heb na drie happen Magnum altijd genoeg en dan blijft er nog veel te veel binnenkant over
ja maar kijk, mensen zoals ik zuigen dan gedachteloos die binnenkant van het stokje, of we nou vol zouden moeten zitten of niet. ik herken mijn "vol" en hongergevoel nauwelijks (tenzij ik barstensvol zit dat mn maag er zeer van doet.)

een hele pizza vind ik ook lastig, maar vooral omdat ik niet zo van pizza houd ik kan ook in mn eentje wel 250 gram pasta eten bijvoorbeeld, of een pond gehakt. gewoon omdat t lekker is. kán he...ik doe het niet
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 19:07:22 #72
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_71690143
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 18:29 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Vraag me af of ik daar onder zit op het moment
Maar jij komt ook wel weer bij het clubje hoe staat het met streep je slank?
gaat goed, al ben ik pas op dag 2. ik eet wel wat meer dan 1300 kcal per dag hoor, maar ik beweeg er ook wel meer bij dan normaal om beter met mn vakjes uit te komen, en dat werkt denk ik wel!
pi_71690306
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 19:07 schreef kwakveense het volgende:

[..]

gaat goed, al ben ik pas op dag 2. ik eet wel wat meer dan 1300 kcal per dag hoor, maar ik beweeg er ook wel meer bij dan normaal om beter met mn vakjes uit te komen, en dat werkt denk ik wel!
klinkt goed hopelijk werkt het inderdaad ook goed (en snel)
pi_71690900
Ik ben ook net een kliko. Ik heb een keer een paar mannen eruitgegeten met spareribs.
Een pizza gaat altijd schoon op.
Mijn streep-je-slanken gaat goed:

O: magere yoghurt met rood fruit
L: 2 boterhammen met 30+ kaas en tomaat en basilicum en
T: bak rauwkost met beetje dressing en tonijn
D: 3 kleine tortilla's met mexico-mix, creme fraiche en tonijn
T: zakje ultra-light chips (99 kcal per 25 gram)

En dat is 1300 kcal, en toch zit ik bomvol.
pi_71690950
Ziet er ook goed uit cinnamongirl
Maar 3 kleine tortilla's dat zit toch al snel op 600-800 kcal?
pi_71691240
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 19:35 schreef Miss_S het volgende:
Ziet er ook goed uit cinnamongirl
Maar 3 kleine tortilla's dat zit toch al snel op 600-800 kcal?
Op 't pak staat 371 kcal per 100 gram, en 1 tortilla is 35 gram, 't zijn van die kleintjes!
Dus zit ik op een kleine 400 kcal.
Ik weeg echt alles na en reken het nauwkeurig uit, zodat ik zeker weet dat het klopt.
Het kan nl. nogal verneukeratief zijn, dat tellen, heb ik gemerkt.
pi_71691295
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 19:44 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Op 't pak staat 371 kcal per 100 gram, en 1 tortilla is 35 gram, 't zijn van die kleintjes!
Dus zit ik op een kleine 400 kcal.
Ik weeg echt alles na en reken het nauwkeurig uit, zodat ik zeker weet dat het klopt.
Het kan nl. nogal verneukeratief zijn, dat tellen, heb ik gemerkt.
Ok ik schrik altijd erg van hoeveel er in die kleine dingen zitten maar kennelijk heb je dan 'gezondere' gevonden
pi_71691415
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 19:46 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ok ik schrik altijd erg van hoeveel er in die kleine dingen zitten maar kennelijk heb je dan 'gezondere' gevonden
Ja deze zijn van het AH huismerk. Het valt me op dat er per 100 gr. net zoveel kcal inzitten als in 100 gr. ongekookte pasta gemaakt van witmeel. En ook rijst bevat een vergelijkbare hoeveelheid energie.
Een portie zou wel wat kleiner mogen zijn, van pasta neem ik zeker nooit 100 gram ongekookt, maar eerder 70 gram.

En nu komt het ergste: ik ben home alone en er staat een blik dikke vette fudgebrokjes in allerlei smaakjes uit Schotland
pi_71693635
Oh my Cinna, dat is verleidelijk. Ik had ook lekkere fudge, het meeste snoep gooi ik gewoon weg, maar deze heb ik netjes elke dag een of twee opgegeten

Zo. Hardlopen: epic fail Het is echt te heet. Rende ik op mijn normale tempo, dan raakte ik oververhit (hart op hol, superheet, enorm zweten), maar vertraagde ik om dat effect tegen te gaan, dan kreeg ik superzere benen Welk een pracht-dilemma
Afijn, met een paar stukjes kort wandelen heb ik er nog ongeveer 4 km uit weten te persen. Faaaaaal

MoBlo, ik vind de burgers een succes! Het bonenprutje is verrassend stevig, dus mooie burgers, en smakelijk. Als je ze heet bakt, worden ze ook nog wel iets crispy
pi_71693691
Puik!

Je hebt ze in de grillpan gedaan?
Ja doei.
pi_71694037
Nee, in de koekenpan, omdat ik niet helemaal zeker was van de stevigheid. Maar bij nader inzien was de grillpan ook OK geweest en was het wrs zelfs op de BBQ nog wel goed gegaan!
Puik recept. Wordt nog beter van stevige, zelfgemaakte knoflooksaus
pi_71694389
Zo, half 10, ik zit nog steeds in bikini, en het wordt eindelijk iets koeler. .

Lijstje:

O: Brinta
L: 2 geroosterde volkoren boterhammen met appelstroop, gekookt ei
T: stuk watermeloen, bakje kwark, paar slokken cola
D: farfalle met pesto (zelfgemaakt), rucola en kip gebakken in knoflook
pi_71694452
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 21:22 schreef ColdFeet het volgende:
Nee, in de koekenpan, omdat ik niet helemaal zeker was van de stevigheid. Maar bij nader inzien was de grillpan ook OK geweest en was het wrs zelfs op de BBQ nog wel goed gegaan!
Puik recept. Wordt nog beter van stevige, zelfgemaakte knoflooksaus
ik ga ze voor volgende week op het menu zetten!
Ja doei.
pi_71694620
Ik kan wel 2 pizza's op En die zelfde dag nog 3 magnums. Die 3e gaat dan wel met enige tegenzin
pi_71694689
@ kwak

magnum mini's zijn ook kleine rot ijsjes. dan eet ik nog veel meer daar naast. Had ik beter meteen een grote kunnen nemen, wat ik meestal ook doe. Want zo veel zit daar ook weer niet in..
pi_71694868
Was het een veggie recept CF?

Ik ben net uit eten geweest bij de Griek !!
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 21:54:23 #87
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_71695000
Oeh lekker PF, wat hebbie gegeten?
Die bonenburger klinkt lekker!

Zit nu ook buiten met een cola'beerenburg,wachten tot vriend weer thuis komt
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_71695257
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 21:43 schreef P.F het volgende:
Ik kan wel 2 pizza's op En die zelfde dag nog 3 magnums. Die 3e gaat dan wel met enige tegenzin
Waarom ben jij zo dun niet eerlijk
pi_71695289
Hmmmmm. Ik word net wakker. Op de bank in slaap gevallen. Tijdens het eten! Staat nog een half bord bami voor m'n neus. Na ja. Koud ook best lekker.
pi_71695302
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 22:01 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Waarom ben jij zo dun niet eerlijk
Omdat ik dan verder die dag niets eet, en die dag er voor heb ik dan waarschijnlijk ook geen trek gehad/niks gegeten..

Ik overdrijf altijd in mijn hoofd wat ik heb gegeten, dat scheelt al de helft
pi_71695334
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 22:02 schreef P.F het volgende:

[..]

Omdat ik dan verder die dag niets eet, en die dag er voor heb ik dan waarschijnlijk ook geen trek gehad/niks gegeten..

Ik overdrijf altijd in mijn hoofd wat ik heb gegeten, dat scheelt al de helft
Aha that explains
Je hebt inderdaad wel altijd hele rare lijstjes
pi_71695396
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 21:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Oeh lekker PF, wat hebbie gegeten?
Die bonenburger klinkt lekker!

Zit nu ook buiten met een cola'beerenburg,wachten tot vriend weer thuis komt
Vooraf sardines, maar ik dacht dat sardines ansjovis waren dus ik schrok mij dood
dus 1 sardine en 3 kalamari (geruild met papa)

hoofdgerecht: frietjes + kalamari (er was ook nog rijst en bonen en zo maar dat hoefde ik niet...)

en een beetje feta/tomaat/komkommer van m'n ouders

en als dessert griekse yoghurt met honing

Mijn lievelings eten is 1. frietjes
2. kalamari

dus ik was gelukkig
pi_71695446
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 22:03 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Aha that explains
Je hebt inderdaad wel altijd hele rare lijstjes
Het schijnt dat dunne mensen exact weten wat ze eten
en dikkere mensen een deel vergeten

(heb ooit zo een onderzoek gelezen, werden mensen gevolgd met verborgen camera's en moesten ze iedere dag opschrijven wat ze hadden gegeten)

dus misschien is dat een soort verklaring? Ik ben wel dikker geweest hoor, maar toen at ik tegen m'n zin, als een soort dwang.
pi_71695557
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 22:06 schreef P.F het volgende:

[..]

Het schijnt dat dunne mensen exact weten wat ze eten
en dikkere mensen een deel vergeten

(heb ooit zo een onderzoek gelezen, werden mensen gevolgd met verborgen camera's en moesten ze iedere dag opschrijven wat ze hadden gegeten)

dus misschien is dat een soort verklaring? Ik ben wel dikker geweest hoor, maar toen at ik tegen m'n zin, als een soort dwang.
Ik weet niet, jij weet er vast meer af aangezien je het gestudeerd hebt
Ik weet alleen maar de lijstjes die ik hier voor bij zie komen en dan denk ik wel vaak dat je geluk hebt met je lichaam, maar misschien kloppen de lijstjes inderdaad gewoon niet
pi_71695583
Hoi! Vandaag de eerste echte klusdag gehad in het nieuwe huis, en meteen een prachtlijst:
O: vanillekwark met muesli
T: stukje boterkoek
L: 2 boterhammen met fricandeau
T: 1 aardbei
T: halve gevulde koek
T: 2 sultana-koekjes (dus niet het hele pakje)
D: pizza met geitenkaas

Om te voorkomen dat we 3 weken zo gaan eten, heb ik een weekmenu gemaakt t/m woensdag. Morgenochtend eerst boodschappen doen, daarna verder klussen .
Het was trouwens wel erg warm vandaag, en alle zoete troep kwam voornamelijk door trillende benen/slap gevoel en geen alternatieven... Dat kan dus beter.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_71695853
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 22:10 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ik weet niet, jij weet er vast meer af aangezien je het gestudeerd hebt
Ik weet alleen maar de lijstjes die ik hier voor bij zie komen en dan denk ik wel vaak dat je geluk hebt met je lichaam, maar misschien kloppen de lijstjes inderdaad gewoon niet
De lijstjes kloppen wel hoor! Ik ga er niet over liegen..

Alleen had ik gister bijvoorbeeld nog wel méér gegeten.

Maar als ik geen eetlust heb/mij niet bezig hou met eten post ik ook geen lijstje. Dan heb ik echt geen flauw idee wat ik gegeten heb. Als ik veel of gezond heb gegeten, dan weet ik het meestal wel en dan post ik een lijstje..
pi_71696035
Vegaburger-recept

Interessante theorie, PF. Maar ik denk dat het alleen geldt voor mensen die bezig zijn met de lijn! En ik maak altijd een mooi braaf plan en eet dan soms in de loop van de dag meer, bijvoorbeeld een paar stukjes chocola of een koekje ofzo. Maar ik val wel af
pi_71697071
Net nog een kilo watermeloen op (give or take ) en morgenochtend weer naar Pilates. Ik voel me de laatste dagen nogal dik, met al die meiden met perfecte figuren bij het meer en zo.

Over twee weken heb ik trouwens weer een fittest op de sportschool, maar ik betwijfel of er al enig resultaat te zien is. .
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 23:06:37 #99
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_71697356
Magnums... Beuh, soms wel lekker maar geen craving zeg maar.

Ik heb 't met chips, damn dat zou ik echt de hele dag opkunnen eigenlijk.

* zwahiel heeft vandaag geshopt en twee zwembroeken gescoord.
Show je nieuwe kleding # 48

Mijn lijf is nog niet perfect maar 't komt langzaam wel weer goed. Nu is het alleen zaak om na de vakantie te trainen als een gek om de vorm erin te krijgen.
Morgen om 9 uur vertek naar Sziget, wordt veel lopen maar ook veel zuipen ben ik bang

P.F. dat overdrijven wat je gegeten hebt, heb ik ook, handig is dat eigenlijk.
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_71697442
Ik heb besloten morgen alweer te gaan hardlopen yeah baby

Slaap lekker iedereen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')