quote:
In het beginn verlies je vaak veel vocht, omdat als je gezonder eet ook automatisch minder natrium binnenkrijgt in de meeste gevallen, maar vochtverlies zie je ook hoor! Dat pafferige wat mensen soms hebben is volgens mij ook vaak vocht. Anyhow: heel goed resultaat!!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 09:44 schreef cinnamongirl het volgende:
Mogge ladies!
XM, wat een prima resultaat!
Ik weeg vanochtend 68,5. Dat verschilt maar liefst 2,5 kilo met toen ik begon met streep-je-slank. En dit is pas dag 10. Het kan geen vet zijn.
Want ik eet 500 kcal minder dan mijn onderhoudsniveau (1800-500=1300) en een halve kilo vet is 3500 kcal.
In 10 dagen heb ik 5000 kcal bespaard en dat is dus iets meer dan een halve kilo vet. Dus dan moeten die andere 2 kilo wel uit vocht bestaan?!
Wandelen had ik niet eens aan gedachtquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:28 schreef Tinkepink het volgende:
Chico: alle sporten met een lage intensiteit. Denk aan wandelen (maar dan wel lang), gymoefeningen...
watzijzeiquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:43 schreef Merel het volgende:
Tink, volgens mij hebben jullie een geweldig gezin, als je met elkaar kunt lachen om alles wat zo verschrikkelijk mis gaat![]()
Hopen dat je man inderdaad niks heeft overgehouden aan de teek, maar jullie zijn er in ieder geval op tijd bij om het te herkennen als er toch iets is.
Wat zonde!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:01 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik snap
(alleen snap ik inderdaad niet dat je er 2 op kandie grote eet ik alleen maar de chocola en een paar hapjes van de binnekant en dan gaat ie de vuilnisbak in of naar mijn vriend)
Ja.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:53 schreef ColdFeet het volgende:
Tink, ik dacht dat tekenbeten meestal wel meevallen? Of was ie helemaal dik en met zo'n rooie rand?
Dat ga ik vanmiddag ook weer doen!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:53 schreef ColdFeet het volgende:
Zwahiel, veel plezier in Hongarije, niet teveel pilsjes voor jou, he
Tink, ik dacht dat tekenbeten meestal wel meevallen? Of was ie helemaal dik en met zo'n rooie rand?
En tot slot: Chico, WB! Je kunt met dit weer prima yoga doen
't Zal 'm wel aan mij liggen, maar die staan er niet omheen hier.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 09:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Daarom staat er een blauw vierkantje omheen![]()
.
Bij mij ook niet heur.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
't Zal 'm wel aan mij liggen, maar die staan er niet omheen hier.
Co, ga eens eten!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:41 schreef conleche het volgende:
[..]
Bij mij ook niet heur.
Lijstje:
O: niks
L: crackers ongetwijfeld.
T: appel
D: eten bij een vriend
Frankrijk, Correze, in de buurt van Brive/Sarlat. Heerlijk weer gehad, bruin geworden en gemerkt dat ik echt absoluut ongeschikt ben om met andere mensen dan mn vriend samen te levenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Tink.. Jemig, wat een verhalen. Wel mooi dat jullie er nog om kunnen lachen, though.
Net een les Pilates gedaan. Ga je ook niet echt van zweten, Chico!. En WB! Waar was je nu ook alweer naartoe geweest?
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:03 schreef sigme het volgende:
13 kilo courgette. Schoon - dus geschild & ontdaan van zaadlijsten.
13 kilo courgette aan plakjes geschaafd.
/\ dat dusquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:15 schreef conleche het volgende:
[..]
Wat ga je doen met 13 kilo (!) aan plakjes geschaafde courgette???
Ja mam!!quote:
Ja, maar met alle seks die jullie daarna gaan hebben verbrand je ook weer, 360 per uur las ik in de Glossy bij de kapper! Dus neem maar een extraatje voor je Dquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:18 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja mam!!![]()
Lijstje ziet er wat karig uit, maar komt goed. Vriend is een goede kok, dus daar zal ik sws wel veel eten en ontbijt heb ik niet expres overgeslagen, maar ik had de tijd niet goed in de gaten gehouden en moest ineens op de fiets.
even uit de lurkstand: ik heb ook een teek gehad die ik pas na 24 uur bemerkte, incl rode rand, maar het is pas mogelijk lyme als de kring zich naar buiten uitbreidt, dus als de kring groter wordt.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:16 schreef conleche het volgende:
Je moet pas echt oppassen als zo'n kreng er langer dan 24 uur in heeft gezeten en/of er een rode kring verschijnt. dus: rood bultje, stuk wit en daar dan een soort halo omheen in het rood.
Hmmm, ik ben nu in de galerie. Iets met een B. de lightversie, met blauwe dop. Als ik thuiskom zal ik het merk bekijken. Ik heb nl. 5 flessen meegenomen!!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:58 schreef Chicolate het volgende:
Co, wat voor mayo koop jij eigenlijk altijd in Frankrijk? Ik kon me alleen iets met een groene dop herinneren ... en daar waren 10 soorten van in de winkel. Franse mayo is wel echt heel erg lekker trouwens, heb een knijpfles meegenomen, lekker voor bij gebakken aardappeltjes of als basis voor een knoflooksausje
. Zo'n lekker nieuw recept daarvoor gehad, ga ik ook eens proberen thuis.
Zo'n vriend is het helegaar niet!! Muis toch!!!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:20 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja, maar met alle seks die jullie daarna gaan hebben verbrand je ook weer, 360 per uur las ik in de Glossy bij de kapper! Dus neem maar een extraatje voor je D
Vast niet!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:26 schreef conleche het volgende:
[..]
Zo'n vriend is het helegaar niet!! Muis toch!!!
Die heb ik ook gezienquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:25 schreef conleche het volgende:
[..]
Hmmm, ik ben nu in de galerie. Iets met een B. de lightversie, met blauwe dop. Als ik thuiskom zal ik het merk bekijken. Ik heb nl. 5 flessen meegenomen!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |