36/2quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:28 schreef sigme het volgende:
[..]
63kg is prima, voor mij. Ik ben 36.
Ook een best relevante vraag: hoe oud ben jij?
Raad je nu aan om ónder (minimaal) onderhoud te gaan zitten en eenmaal per week te bunkeren erboven?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:24 schreef Diabox het volgende:
Snelste vetverbranden doe je door je kcal-onderhoud te berekenen, vervolgens daar 400-500kcal onder te gaan zitten, 'n voedingsschema op te stellen met 'n goede verhouding van kcal/eiwitten/vetten en om 3-4x in de week 'n uur te rennen op die threadmill.(Simplistisch gezegd is dit de beste manier om snel af te vallen). Kom je rond de 12% vet en je wilt verder blijven zakken in je vetpercentage zul je 'n junkdag moeten invoeren, zodat er een bepaald hormoon (ben de naam vergeten) vrijkomt die ervoor zorgt dat je lichaam niet overgaat in "starvation-mode", waardoor je onderhoud dus minder kcal is.
Als je rond de 12% vet komt te zitten zal je veel moeilijker afvallen, dit heb te maken doordat je lichaam in een bepaalde mode gaat (je ondervoed je eigen in principe, dus neemt je lichaam maatregelen). Door je lichaam te laten denken dat je jezelf niet ondervoed, zul je een hormoon moeten vrijmaken, maar die komt alleen vrij door boven onderhoud te eten, dus 1 dag in de week zul je moeten bunkerenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:30 schreef sigme het volgende:
[..]
Raad je nu aan om ónder (minimaal) onderhoud te gaan zitten en eenmaal per week te bunkeren erboven?
*plop*quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:39 schreef loveli het volgende:
Er is een verschil tussen het lichaam van een bodybuilder en het lichaam van de man van Halle![]()
Volendam.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:36 schreef sigme het volgende:
18, zo te zien uit Rotterdam of Den Haag ofzo, en de wijsheid in pacht.
Ah wel, wat maakt 't uit, mannenvlees
Train nog maar één jaartje dus zie er absoluut niet uit als een échte bodybuilder.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:39 schreef loveli het volgende:
Er is een verschil tussen het lichaam van een bodybuilder en het lichaam van de man van Halle![]()
Buikvet en insuline staan met elkaar in verband. Heb je aanleg voor suikerziekte, dan heb je ook aanleg voor buikvet. En het is hardnekkig. Snelle koolhydraten gaan ook snel naar je buik. Goed voedsel helpt tegen buikvet.
Ik ken de hele knul in kwestie niet, maar is 'ie niet te klein voor je? 1.88, zag ik.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:48 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Jammer alleen dat 'zij' er naast staat, die hebberd
Was ze niet eerst met die stomme sexverslaafde Eric ofzoiets? Zo'n vreemdgangerquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:48 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Jammer alleen dat 'zij' er naast staat, die hebberd
Ik kende hem ook niet, tot ik hem op een foto in 'Celebs en hun kids' hier op FOK! spotte!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:53 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik ken de hele knul in kwestie niet, maar is 'ie niet te klein voor je? 1.88, zag ik.
PS: zo beter?
[ afbeelding ]
PSPS:
[ afbeelding ]
Die paar centimeter.. who cares.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:53 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik ken de hele knul in kwestie niet, maar is 'ie niet te klein voor je? 1.88, zag ik.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:58 schreef Greys het volgende:
Die tweede foto uit de post van Loveli, die deed het hem voor me inderdaad in dat Celebs & kids topic!![]()
Mjam mjam, smek smek *kwijl afveegt*.
Erg he, ik ben er en het gaat meteen over kerels![]()
![]()
![]()
RABARBER!
Die man op die plaatjes van jullie zit ook rond de 8-10% hoor... Met 15% is het zelfs onmogelijk om een six-pack te zien, weet niet wat je bron is, waarschijnlijk zo'n gezondheidssite ofzoquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ideale vetpercentages:
Leeftijd: man vrouw:
18-29 15% 25%
30-39 17% 27%
40> 20% 30%
Bij een te laag vetpercentage bij een vrouw, raakt de hormoonproductie ontregeld.
Ik begrijp niet dat je hier doodleuk gaat beweren dat 8 - 10% prima is.
Maar goed, just my 2 cents.
het gaat hier over VROUWEN...quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:03 schreef Diabox het volgende:
[..]
Die man op die plaatjes van jullie zit ook rond de 8-10% hoor... Met 15% is het zelfs onmogelijk om een six-pack te zien, weet niet wat je bron is, waarschijnlijk zo'n gezondheidssite ofzo![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |