Ja dat weet ik wel, maar het klonk gewoon zo positiefquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:04 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Je weet dat zo'n weegschaal niet echt nauwkeurig is met dat soort metingen
Qmusicquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat een tt
* uniekhoorn wacht op rijbewijsbingo met nr. 7
Ik heb zo'n youw8 weegschaal gehad via buzzer maar vond het weinig zeggen die percentages.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:21 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja dat weet ik wel, maar het klonk gewoon zo positief!
Via google kwam ik net op dit topic, hmm, schijnt dus helemaal niets te zeggen..
Weegschaal met vet- en waterpercentage
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eetlijst:
O: 2 eitjes
L: 4 knackebrod pindakaas
T: flinke hand hazelnoten
T: appel
T: danio-kwark vanille/rabarber
S: half uur hardlopen
D: spicy bonenburgers
T: rauwkost met dip, amarulaatje![]()
het stinkt helemaal nietquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:03 schreef P.F het volgende:
[..]
Fijn!! Ik word ook al zo moeilijk bruin, maar ik kan echt niet tegen die geur van zelfbruinerHet is oneerlijk verdeeld in de wereld
!
Ik heb een hele gevoelige neusquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:29 schreef kwakveense het volgende:
[..]
het stinkt helemaal niethet ruikt een beetje naar abrikoos, maar dat rook mijn nivea shimmer bodylotion zonder zelfbruiner ook...
nope. ik heb gisteren van dove gebruikt met een glimmertje erin (omdat ik nog naar een terrasje ging na het douchen en smeren) en vandaag garnier zonder glimmers. die vind ik fijner smeren (ik kon niet kiezen in de winkel maar neem als deze op zijn ws. garnier.)quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:50 schreef Greys het volgende:
Meisje met de borstjes-avatar, het linkje in je lapo in het vorige topic wijst naar het vorige topic
Kwak, welk merk bruiningscreme? Want ik heb het ook wel eens geprobeerd op mijn benen, maar dat werd altijd oranje-achtig en vlekkerig, zelfs met scrubben van te voren. Heb jij dus niet?
garnier en dove. heb in t verleden nivea gebruikt maa rik vind het allemala hetzelfde ruiken (wel lekkerquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:56 schreef Razztwizzle het volgende:ColdFeet
Gefelicizonderchocoladeofzuivelnatuurlijkwanthetistewarmtaart! Wat ontzettend knap zeg, echt een prestatie. Je zet ook altijd van die uberlekkere lijstjes neer hier, ik wou dat ik zo kook-crea was als jij. En dan ook nog afvallen, dude. Knap heur.
Ik kleur oranje van zelfbruiner. Ik heb echt vier verschillende merken geprobeerd, maar het werd steeds oranje. En het stonk inderdaad altijd echt megachemisch. Wel merk gebruik jij, Kwak? Ik vertrouw nu maar gewoon op m'n eigen bruinwordtmogelijkheden en zo niet, dan niet. Gelukkig blijf ik altijd wel lang bruin, dat scheelt weer.
Dat deed ik allemaal! Ik ben van mezelf geliger trouwens, misschien is dat het wel. Mijn vriend is roze/wit en ik ben altijd gelig/bruinig, ook in de winter. Niet Chinees-geel.. nouja jullie snappen wel wat ik bedoel neem ik aanquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:05 schreef kwakveense het volgende:
[..]
garnier en dove. heb in t verleden nivea gebruikt maa rik vind het allemala hetzelfde ruiken (wel lekker) en het effect is van allemaal hetzelfde...
ik word er echt niet oranje van, terwijl ik heel wit ben...goed uitsmeren en neit te dik smeren is wel key...
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:18 schreef kwakveense het volgende:
bij nader inzien zitten er toch een paar vlekjes
morgen maar even scrubben voor het volgende laagje.
jezus wat heb ik een nutteloze dag gehad zeg. er is werkelijk waar NIKS productiefs uit mn handen gekomen. nauwelijks gescand, geen nuttige teksten uitgekregen, een balk word document voor mn neus waar ik al tien keer een zin in heb gezet en weer gewistgatverdamme...het wíl gewoon niet vandaag
*gaat naar huis, en vanavond west wing kijken met een scriptieschrijvend vriendinnetje*
Ik ben nog steeds gewoon P.F hoorquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:50 schreef Greys het volgende:
Meisje met de borstjes-avatar, het linkje in je lapo in het vorige topic wijst naar het vorige topic
Kwak, welk merk bruiningscreme? Want ik heb het ook wel eens geprobeerd op mijn benen, maar dat werd altijd oranje-achtig en vlekkerig, zelfs met scrubben van te voren. Heb jij dus niet?
Ik ook, vandaag echt superraar gegeten (zelfs voor mijn doen)quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:19 schreef kwakveense het volgende:
ik wou trouwens dat ik van dit weer geen trek kreeg... ik heb áltijd trek, vooral in vet en zoet en zout...
Even iets met suiker eten of drinken! Dat helpt meestal wel. Stuk fruit, glas sap of cola.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
CF, goed zo!. En dat hoef je niet in een spoiler te zetten hoor, dat mag je gewoon lekker duidelijk neerzetten hier!
Ik handle de hitte niet zo goed vandaag. Ik voel me alsof ik elk moment kan flauwvallen of zo.
Smart thinking CFquote:
Goed geraden dusquote:
Achquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:42 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Smart thinking CFHet succes is me naar het hoofd gestegen
Is je extra kilo van vorige week er alweer af, Vik?
Nee. En morgen gaan we bbq'en, dus dat wordt ook niksquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:42 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Smart thinking CFHet succes is me naar het hoofd gestegen
Is je extra kilo van vorige week er alweer af, Vik?
Stuur maar door naar mijquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:42 schreef conleche het volgende:
Verder bijna 3 uur aan de telefoon gehangen met een goede vriend. (wel af en toe met een pauze als er een klant binnenkwam, maar dat zijn er met dit weer niet veel) Het is heel jammer dat ik hem niet op een andere manier zie. Hij zou perfect zijn. Mijn eigen leeftijd, kan er mee lachen, slim, ziet er goed uit, is in voor allerlei avonturen, lekker lijf. En ik zie het niet. Ik bedoel, ik zíe het wel, maar ik voel het niet. Soms vind ik mezelf echt, echt stom.
ja, in zulk eten heb ik dus ook gewoon zin.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:04 schreef Merel het volgende:
[..]
Stuur maar door naar mij
Zolang McOffLimits nog op vakantie is mag ik doen wat ik wilMaar eigenlijk wil ik natuurlijk dat ie zo snel mogelijk terugkomt en we eens verder kunnen kijken hoe leuk we elkaar vinden
Eten met dit weer is hier echt een ramp! Ik heb vandaag twee gevulde koeken en een patatje met op, en dat was 't. Echt niet normaal
Kan je niet iets verzinnen dat je dan wel echt lekker vind?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:13 schreef kwakveense het volgende:
[..]
...en tegelijkertijd vind ik dat maar stomme kleine rotijsjes die helemaal niet aan de behoefte voldoen...
(eetbui momentje dit... gatver)
ik vind het ook echt lekkerquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:23 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Kan je niet iets verzinnen dat je dan wel echt lekker vind?
Eensch isquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:56 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik vind het ook echt lekkeralleen ben ik geloof ik een van de weinige mensen op deze aardbol die een full-size magnum niet "veel te groot" vindt, en er met gemak twee op zou kunnen... een magnum mini stop ik in mn holle kies.
Ik snapquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:56 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik vind het ook echt lekkeralleen ben ik geloof ik een van de weinige mensen op deze aardbol die een full-size magnum niet "veel te groot" vindt, en er met gemak twee op zou kunnen... een magnum mini stop ik in mn holle kies.
nu vind ik dat helemaal niet erg, want ik geniet er van vanavond, maar tijdens die eetbui van net (waarik niet aan heb toegegeven) word ik dan heel erg boos van dingen die niet zijn wat ik het liefst zou willen "groot vet en zout of zoet"
snapje?
Zo enorm groot is een normale magnum toch helemaal nietquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:01 schreef Miss_S het volgende:
(alleen snap ik inderdaad niet dat je er 2 op kandie grote eet ik alleen maar de chocola en een paar hapjes van de binnenkant en dan gaat ie de vuilnisbak in of naar mijn vriend)
oei, ik heb al 2 katten gehad die zijn doodgegaan, Moet maar blij wezen dat ik geen kinderen heb dan?quote:Katten zijn een goede test om te kijken of je klaar bent voor kinderen . Sinds ik katten heb, ben ik me veel meer bewust van m'n omgeving. Of ramen en deuren dicht zijn, dat ik geen eten of gevaarlijke dingen laat rondslingeren etc .
haha, ja, t ligt bij mij er aan wat voor ijs. van de australian krijg ik 1 boleltje wel op, met slagroom, twee net niet. van de ijsboer in t dorp zou ik wel 4 bollen met slagroom kunnen eten.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:04 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Zo enorm groot is een normale magnum toch helemaal niet. Ik ken ook eigenlijk niemand die 'm niet op kan. Maar misschien kom ik uit een rare ijs-eet omgeving. Mijn schoonmoeder stond helemaal versteld toen ik DRIE bolletjes italiaans ijs op m'n hoorntje wilde laatst. DRIE. Stel je voor. Wat een enorme berg ijs. DRIE bolletjes, DAAR krijg je dikke billen van. Zij deed er netjes twee. Beschaafd en opgevoed enzo.
En dan 's avonds wel een halve appeltaart opeten, maar soit.
Ik weet dat ik soms genegeerd word (grapje mensen)quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:23 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik ken alleen slanke mensen die roepen dat een magnum zo groot is en dat ze m niet op kunnenmisshcien zit t m daarin dat ik én dik ben en er twee op kan
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:25 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik weet dat ik soms genegeerd word (grapje mensen)
Maar ik ben toch zeker niet slank en kan hem ook niet op
Maarja kan wel 2 pizza's op.........volgens mij zie ik het probleem alweer
Vraag me af of ik daar onder zit op het momentquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:28 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik vind idereen met een bmi onder de 27 slank, dus het hele topic excl. mezelf
dat is natuurlijk niet eerlijk he kwakskie, want mensen met een bmi van 27 zijn misschien wel dunner dan jij, maar niet slank. dussuh, niet met 2 maten meten en een beetje liefde voor jezelfquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:28 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik vind idereen met een bmi onder de 27 slank, dus het hele topic excl. mezelf
Dat twee na laatste shirtje heb ik ook, om in te slapen! Hij schijnt alleen nogal door en m'n borsten vallen er steeds uit.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:36 schreef Miss_S het volgende:
Kledingkast uitgezocht misschien dat er nog iets voor jullie tussen zit: [TK] Topjes (maat 38/40/42) voor maar 2,50 euro excl
noem je dat slapen?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat twee na laatste shirtje heb ik ook, om in te slapen! Hij schijnt alleen nogal door en m'n borsten vallen er steeds uit..
Nooit aangehad maar ik geloof jequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat twee na laatste shirtje heb ik ook, om in te slapen! Hij schijnt alleen nogal door en m'n borsten vallen er steeds uit..
Ik ookquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:14 schreef uniekhoorn het volgende:
2 magnums? Hahaha, ik krijg rustig 2 pizza's en een magnum weg.
Dan ben ik daarna wel vol, dat wel:P
Als ik op m'n zij lig.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
noem je dat slapen?![]()
als je tieten eruit vallen?
ja maar kijk, mensen zoals ik zuigen dan gedachteloos die binnenkant van het stokje, of we nou vol zouden moeten zitten of niet. ik herken mijn "vol" en hongergevoel nauwelijks (tenzij ik barstensvol zit dat mn maag er zeer van doet.)quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:45 schreef Greys het volgende:
Ik krijg niet eens één hele pizza op, nooit!
En ook geen hele Magnum. Als het zou moeten zou het wel lukken, maar ik heb na drie happen Magnum altijd genoeg en dan blijft er nog veel te veel binnenkant over
gaat goed, al ben ik pas op dag 2. ik eet wel wat meer dan 1300 kcal per dag hoor, maar ik beweeg er ook wel meer bij dan normaal om beter met mn vakjes uit te komen, en dat werkt denk ik wel!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:29 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Vraag me af of ik daar onder zit op het moment
Maar jij komt ook wel weer bij het clubjehoe staat het met streep je slank?
klinkt goedquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:07 schreef kwakveense het volgende:
[..]
gaat goed, al ben ik pas op dag 2. ik eet wel wat meer dan 1300 kcal per dag hoor, maar ik beweeg er ook wel meer bij dan normaal om beter met mn vakjes uit te komen, en dat werkt denk ik wel!
Op 't pak staat 371 kcal per 100 gram, en 1 tortilla is 35 gram, 't zijn van die kleintjes!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:35 schreef Miss_S het volgende:
Ziet er ook goed uit cinnamongirl
Maar 3 kleine tortilla's dat zit toch al snel op 600-800 kcal?
Okquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:44 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Op 't pak staat 371 kcal per 100 gram, en 1 tortilla is 35 gram, 't zijn van die kleintjes!
Dus zit ik op een kleine 400 kcal.
Ik weeg echt alles na en reken het nauwkeurig uit, zodat ik zeker weet dat het klopt.
Het kan nl. nogal verneukeratief zijn, dat tellen, heb ik gemerkt.
Ja deze zijn van het AH huismerk. Het valt me op dat er per 100 gr. net zoveel kcal inzitten als in 100 gr. ongekookte pasta gemaakt van witmeel. En ook rijst bevat een vergelijkbare hoeveelheid energie.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:46 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Okik schrik altijd erg van hoeveel er in die kleine dingen zitten maar kennelijk heb je dan 'gezondere' gevonden
ik ga ze voor volgende week op het menu zetten!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:22 schreef ColdFeet het volgende:
Nee, in de koekenpan, omdat ik niet helemaal zeker was van de stevigheid. Maar bij nader inzien was de grillpan ook OK geweest en was het wrs zelfs op de BBQ nog wel goed gegaan!
Puik recept. Wordt nog beter van stevige, zelfgemaakte knoflooksaus
Waarom ben jij zo dunquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:43 schreef P.F het volgende:
Ik kan wel 2 pizza's opEn die zelfde dag nog 3 magnums. Die 3e gaat dan wel met enige tegenzin
Omdat ik dan verder die dag niets eet, en die dag er voor heb ik dan waarschijnlijk ook geen trek gehad/niks gegeten..quote:
Ahaquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:02 schreef P.F het volgende:
[..]
Omdat ik dan verder die dag niets eet, en die dag er voor heb ik dan waarschijnlijk ook geen trek gehad/niks gegeten..
Ik overdrijf altijd in mijn hoofd wat ik heb gegeten, dat scheelt al de helft
Vooraf sardines, maar ik dacht dat sardines ansjovis waren dus ik schrok mij doodquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Oeh lekker PF, wat hebbie gegeten?
Die bonenburger klinkt lekker!
Zit nu ook buiten met een cola'beerenburg,wachten tot vriend weer thuis komt
Het schijnt dat dunne mensen exact weten wat ze etenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:03 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ahathat explains
Je hebt inderdaad wel altijd hele rare lijstjes
Ik weet niet, jij weet er vast meer af aangezien je het gestudeerd hebtquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:06 schreef P.F het volgende:
[..]
Het schijnt dat dunne mensen exact weten wat ze eten
en dikkere mensen een deel vergeten
(heb ooit zo een onderzoek gelezen, werden mensen gevolgd met verborgen camera's en moesten ze iedere dag opschrijven wat ze hadden gegeten)
dus misschien is dat een soort verklaring? Ik ben wel dikker geweest hoor, maar toen at ik tegen m'n zin, als een soort dwang.
De lijstjes kloppen wel hoor! Ik ga er niet over liegen..quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:10 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik weet niet, jij weet er vast meer af aangezien je het gestudeerd hebt
Ik weet alleen maar de lijstjes die ik hier voor bij zie komen en dan denk ik wel vaak dat je geluk hebt met je lichaam, maar misschien kloppen de lijstjes inderdaad gewoon niet
En dat wil ik ook wetenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 08:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wow, XM! Hoe eet je tegenwoordig en hoe voel je je?
Nu snap ik er al helemaal niets meer van.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 08:58 schreef cyclechick het volgende:
en ik vraag me ook af wat dat voor foto was, en hoezo dit nu ter sprake komt terwijl iemand hier al heel lang niet meer rondloopt?
Ja, mij wel. Ben nu wel benieuwd welke foto het was. Of het van de Slankmeet was en wie de anderen waren die erop stonden (ook Slankies als ik het goed begrijp...). Foto van een puppelmeet ofzo?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 09:15 schreef Miss_S het volgende:
Voor diegene die het niet snappen hebben die al op de smileys van merel gedrukt? Dan is het toch wel duidelijk lijkt me
Ah, toch van de Slankmeet dus. Maar hoe komen die foto's bij vreemdelingen terecht vraag ik me dan afquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 09:18 schreef Merel het volgende:
Volgens mij hebben mijn smilies niet zo veel met het nachtelijk gebral van PF te maken hoorIn het topic waar je terechtkomt als je op die smilies klikt stond een foto van de meeting in Utrecht, met SHE erop en twee andere slankies. Vond ik niet zo netjes.
Veel plezierquote:Goeiemorgen trouwens! Vandaag naar de Efteling, dus ik geloof niet dat het zin heeft om een lijstje te plannen.
Ah, ik wist niet dat die klikbaar waren.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 09:15 schreef Miss_S het volgende:
Voor diegene die het niet snappen hebben die al op de smileys van merel gedrukt? Dan is het toch wel duidelijk lijkt me
Daarom staat er een blauw vierkantje omheenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 09:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ah, ik wist niet dat die klikbaar waren.
Nee was uiteraard niet tegen jou!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 09:18 schreef Merel het volgende:
Volgens mij hebben mijn smilies niet zo veel met het nachtelijk gebral van PF te maken hoorIn het topic waar je terechtkomt als je op die smilies klikt stond een foto van de meeting in Utrecht, met SHE erop en twee andere slankies. Vond ik niet zo netjes.
Goeiemorgen trouwens! Vandaag naar de Efteling, dus ik geloof niet dat het zin heeft om een lijstje te plannen.
Afgelopen 2 weken lowcarb en dat was kutquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 08:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wow, XM! Hoe eet je tegenwoordig en hoe voel je je?
Maar wel effectief blijkbaar! Nu kijken of je langzaamaan een regime kunt ontwikkelen waarbij jij je prettig én dat ook voor jou werkt. Maar het klinkt in ieder geval alsof je stapje voor stapje de goede kant op gaatquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 09:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Afgelopen 2 weken lowcarb en dat was kut.
Of je hebt een mac en je ziet geen vierkantjesquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 09:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Daarom staat er een blauw vierkantje omheen![]()
.
Ik heb een mac en ik zie wel vierkantjesquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 09:29 schreef zwahiel het volgende:
[..]
Of je hebt een mac en je ziet geen vierkantjes
Snapte d'r ook al niks van.
Anyhow, mensen succes hiero ik ga!
ik zie niksquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 09:31 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik heb een mac en ik zie wel vierkantjes!
Wat moet je daar doen?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 09:35 schreef kwakveense het volgende:
goedemorgen! wat een nare fototplukkers... brrrr... maar je was wel schattig aan het verdedigen met je dronken hoofde PF
ik ga douchen en anderhalf uur de trein in naar f*kking Anna Palowna
doeiii
O het is een ander topic!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 09:29 schreef Miss_S het volgende:
Laatste spam I promise: [TK] Zomerse kleding (S/M/L) 2.50 euro excl
quote:
In het beginn verlies je vaak veel vocht, omdat als je gezonder eet ook automatisch minder natrium binnenkrijgt in de meeste gevallen, maar vochtverlies zie je ook hoor! Dat pafferige wat mensen soms hebben is volgens mij ook vaak vocht. Anyhow: heel goed resultaat!!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 09:44 schreef cinnamongirl het volgende:
Mogge ladies!
XM, wat een prima resultaat!
Ik weeg vanochtend 68,5. Dat verschilt maar liefst 2,5 kilo met toen ik begon met streep-je-slank. En dit is pas dag 10. Het kan geen vet zijn.
Want ik eet 500 kcal minder dan mijn onderhoudsniveau (1800-500=1300) en een halve kilo vet is 3500 kcal.
In 10 dagen heb ik 5000 kcal bespaard en dat is dus iets meer dan een halve kilo vet. Dus dan moeten die andere 2 kilo wel uit vocht bestaan?!
Wandelen had ik niet eens aan gedachtquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:28 schreef Tinkepink het volgende:
Chico: alle sporten met een lage intensiteit. Denk aan wandelen (maar dan wel lang), gymoefeningen...
watzijzeiquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:43 schreef Merel het volgende:
Tink, volgens mij hebben jullie een geweldig gezin, als je met elkaar kunt lachen om alles wat zo verschrikkelijk mis gaat![]()
Hopen dat je man inderdaad niks heeft overgehouden aan de teek, maar jullie zijn er in ieder geval op tijd bij om het te herkennen als er toch iets is.
Wat zonde!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:01 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik snap
(alleen snap ik inderdaad niet dat je er 2 op kandie grote eet ik alleen maar de chocola en een paar hapjes van de binnekant en dan gaat ie de vuilnisbak in of naar mijn vriend)
Ja.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:53 schreef ColdFeet het volgende:
Tink, ik dacht dat tekenbeten meestal wel meevallen? Of was ie helemaal dik en met zo'n rooie rand?
Dat ga ik vanmiddag ook weer doen!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:53 schreef ColdFeet het volgende:
Zwahiel, veel plezier in Hongarije, niet teveel pilsjes voor jou, he
Tink, ik dacht dat tekenbeten meestal wel meevallen? Of was ie helemaal dik en met zo'n rooie rand?
En tot slot: Chico, WB! Je kunt met dit weer prima yoga doen
't Zal 'm wel aan mij liggen, maar die staan er niet omheen hier.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 09:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Daarom staat er een blauw vierkantje omheen![]()
.
Bij mij ook niet heur.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
't Zal 'm wel aan mij liggen, maar die staan er niet omheen hier.
Co, ga eens eten!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:41 schreef conleche het volgende:
[..]
Bij mij ook niet heur.
Lijstje:
O: niks
L: crackers ongetwijfeld.
T: appel
D: eten bij een vriend
Frankrijk, Correze, in de buurt van Brive/Sarlat. Heerlijk weer gehad, bruin geworden en gemerkt dat ik echt absoluut ongeschikt ben om met andere mensen dan mn vriend samen te levenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Tink.. Jemig, wat een verhalen. Wel mooi dat jullie er nog om kunnen lachen, though.
Net een les Pilates gedaan. Ga je ook niet echt van zweten, Chico!. En WB! Waar was je nu ook alweer naartoe geweest?
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:03 schreef sigme het volgende:
13 kilo courgette. Schoon - dus geschild & ontdaan van zaadlijsten.
13 kilo courgette aan plakjes geschaafd.
/\ dat dusquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:15 schreef conleche het volgende:
[..]
Wat ga je doen met 13 kilo (!) aan plakjes geschaafde courgette???
Ja mam!!quote:
Ja, maar met alle seks die jullie daarna gaan hebben verbrand je ook weer, 360 per uur las ik in de Glossy bij de kapper! Dus neem maar een extraatje voor je Dquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:18 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja mam!!![]()
Lijstje ziet er wat karig uit, maar komt goed. Vriend is een goede kok, dus daar zal ik sws wel veel eten en ontbijt heb ik niet expres overgeslagen, maar ik had de tijd niet goed in de gaten gehouden en moest ineens op de fiets.
even uit de lurkstand: ik heb ook een teek gehad die ik pas na 24 uur bemerkte, incl rode rand, maar het is pas mogelijk lyme als de kring zich naar buiten uitbreidt, dus als de kring groter wordt.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:16 schreef conleche het volgende:
Je moet pas echt oppassen als zo'n kreng er langer dan 24 uur in heeft gezeten en/of er een rode kring verschijnt. dus: rood bultje, stuk wit en daar dan een soort halo omheen in het rood.
Hmmm, ik ben nu in de galerie. Iets met een B. de lightversie, met blauwe dop. Als ik thuiskom zal ik het merk bekijken. Ik heb nl. 5 flessen meegenomen!!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:58 schreef Chicolate het volgende:
Co, wat voor mayo koop jij eigenlijk altijd in Frankrijk? Ik kon me alleen iets met een groene dop herinneren ... en daar waren 10 soorten van in de winkel. Franse mayo is wel echt heel erg lekker trouwens, heb een knijpfles meegenomen, lekker voor bij gebakken aardappeltjes of als basis voor een knoflooksausje
. Zo'n lekker nieuw recept daarvoor gehad, ga ik ook eens proberen thuis.
Zo'n vriend is het helegaar niet!! Muis toch!!!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:20 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja, maar met alle seks die jullie daarna gaan hebben verbrand je ook weer, 360 per uur las ik in de Glossy bij de kapper! Dus neem maar een extraatje voor je D
Vast niet!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:26 schreef conleche het volgende:
[..]
Zo'n vriend is het helegaar niet!! Muis toch!!!
Die heb ik ook gezienquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:25 schreef conleche het volgende:
[..]
Hmmm, ik ben nu in de galerie. Iets met een B. de lightversie, met blauwe dop. Als ik thuiskom zal ik het merk bekijken. Ik heb nl. 5 flessen meegenomen!!
Het is echt koud he? brrr.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:34 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben nu bij mijn broer en we zitten buiten terwijl het fucking koud iszo maar dicht bij de bbq zitten dan :p
U zijt wellekome (of was je er al en had ik je nog niet eerder gezienquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:05 schreef Diabox het volgende:
1. Bord Brinta + muesli reep
2. Bord nasi met 2 gebakken eieren
3. Vier broodjes met kipfilet
4. Aardappelen, met groente en kipfilet (en 'n halve makreel)
5. Vier gekookte eieren
6. 500gr Kwark + 30 gr noten
Niet naar voldoening kunnen eten gisteren.
Nieuwelingen zijn altijd welkom, mannen in het bijzonderquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:06 schreef Diabox het volgende:
Heb veel verstand van (sport)voeding etc. dus ben misschien wel een "aanvulling" voor dit topic.
ben ook 'n man dus ik mag lekker veel meer eten dan jullie![]()
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:02 schreef uniekhoorn het volgende:
Wehehe, jij deugt niet Mo
Maak je de sushi zelf?
Krachttraining.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:27 schreef sigme het volgende:
[..]
Nieuwelingen zijn altijd welkom, mannen in het bijzonder. en mensen met verstand van eten zéker.
Driedubbel welkom dus.
Wat sport je?
Melk en zuivelproducten moet je nooit combineren met fruit, vlees en vis, groenten en zout.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:46 schreef sigme het volgende:
Daglijst
Niet wezen rennen vandaag, geen zin / geen tijd.zak studentenhaver (250gr) 13 kg courgette schaven half uurtje fietsen Côte d'Or pure truffeldingusreep (190gr) her er der een hapje zoetzure courgette Avondeten worden eigengemaakte patat met bitterballen en gekookte bloemkool + broccoli. En iets van yoghurt met fruit toe, denk ik. 1 port
Als je wilt afvallen is buikspieren niet aan te raden, op de threadmill is dan veel beter. (Een uur lang non-stop buikspieren gebruikt nog geeneens de helft van het aantal kcal van 'n uurtje op de threadmill).quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:56 schreef Belana het volgende:
lijstje
O: yoghurt met muesli
S: Zumba en buikspieren
T: huttenkase 50 gram ofzo
L: grote bak rauwkost met rozijnen en dressing
T: suikerspin op de kermis
D: BBQ
Dat kan uiteraard, wil ik wel even bij opmerken dat je dan onder een vetpercentage van 15% moet zitten wil je er natuurlijk iets van zien, en je moet natuurlijk je buikspieren goed trainen, anders helpt het niet echt, 100 sit-ups is dus niet goed.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:07 schreef motorbloempje het volgende:
naast afvallen kun je ook een strakkere buik willen
Oh, ruw geschat is 80% van deze topic niet relevant. En dan is vragen naar je sportieve bezigheden nog tamelijk behoorlijk nogal redelijk ontopic. Weet je dat alvast.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:49 schreef Diabox het volgende:
[..]
Beide.
Snap niet in hoeverre dit relevant is?
Fiets! Hoe kon ik die vergeten! Volgende keer pak ik er echt een blaadje bijquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:07 schreef uniekhoorn het volgende:Loveli, heb je er een notitieblaadje bij gehad?
Fiets, is je fiets verzekerd? Zijn dure reparaties!
Ik ga koken, honger!
Weet ik dat ook weer.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:09 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, ruw geschat is 80% van deze topic niet relevant. En dan is vragen naar je sportieve bezigheden nog tamelijk behoorlijk nogal redelijk ontopic. Weet je dat alvast.
Ja, euh.. hoeveel procent als je een vrouw bent?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:08 schreef Diabox het volgende:
[..]
Dat kan uiteraard, wil ik wel even bij opmerken dat je dan onder een vetpercentage van 15% moet zitten wil je er natuurlijk iets van zien, en je moet natuurlijk je buikspieren goed trainen, anders helpt het niet echt, 100 sit-ups is dus niet goed.
Ook als vrouw zijnde moet je onder de 15% zitten, liefst rond de 8-10% dan zie je mooi die definitiequote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:13 schreef loveli het volgende:
[..]
Ja, euh.. hoeveel procent als je een vrouw bent?
(Niet dat ik een sixpack wil hoor. Mijn buikspieren heb ik de afgelopen week meer dan genoeg getraind. Nu kap ik ermee, ik neem hoestremmers.)
'mooie definitie' je bedoelt toch niet zo'n body builder achtig lichaamquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:14 schreef Diabox het volgende:
[..]
Ook als vrouw zijnde moet je onder de 15% zitten, liefst rond de 8-10% dan zie je mooi die definitieBeste manier voor 'n mooi buikje als vrouw zijnde is dus gewoon 'n lager vetpercentage, dus niet buikspieroefeningen.
Ik hardloop. Gewoonlijk op zaterdag een uurtje of twee, op zondag drie kwartier en op maandag iets tussen de 1 en 2 uur. Die verdeling is niet ideaal, maar op de andere dagen kan ik echt niet.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:11 schreef Diabox het volgende:
[..]
Weet ik dat ook weer.Doe jij ook nog aan sport?
wat is de threadmill?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:06 schreef Diabox het volgende:
[..]
Als je wilt afvallen is buikspieren niet aan te raden, op de threadmill is dan veel beter. (Een uur lang non-stop buikspieren gebruikt nog geeneens de helft van het aantal kcal van 'n uurtje op de threadmill).
Heb geen idee wat "Zumba" is.![]()
ja, wat is dat toch? Ik ben overal slank, behalve daarquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:17 schreef uniekhoorn het volgende:
En lichaamsbouw...
Ik krijg nu eng dunne benen, kont en armen (en weg tieten) maar mijn buikvet blijft lekker zitten waar die zit hoor
Nee, gewoon zo'n mooi buikie zoals in de bladen, jwz. En 8% lichaamsvet is helemaal niet onmogelijk hoor, heb zelf 'n tijd onder de 4% gezeten, zit nu al 'n tijd op 8% zonder moeite. Zo'n bodybuilder-achtig lichaam krijg je niet zomaar, wees maar niet bang, daar moet je gewoon keihard voor trainen en goed eten.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:17 schreef Californium het volgende:
[..]
'mooie definitie' je bedoelt toch niet zo'n body builder achtig lichaam![]()
en 8% lichaamsvet is voor de meesten onmogelijk....
![]()
Waarom dit zo is weet ik zelf nog helemaal niet 100% zeker (ligt niet helemaal aan de lichaamsbouw namelijk, maar veel vrouwen en ook mannen hebben het). Maar wat ik denk, als je snel aankomt, komt het meeste vet bij je buik terecht, en zien de armen en benen er nog redelijk dun uit (ja ook als je 15 kilo aankomt in 'n paar maanden). Maar bij mensen die langzaam aan dikker zijn geworden is de rest ook eveneens "gelijk" dik geworden. Zelfde geldt in mijn ogen voor afvallen, val je snel af, dan zullen je benen, armen en borsten sneller dunner worden dan buik, neemt niet weg, dat als je lang goed blijft eten en dus niet weer dikker wordt, dat dit buikvet ook zal verdwijnenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:17 schreef uniekhoorn het volgende:
En lichaamsbouw...
Ik krijg nu eng dunne benen, kont en armen (en weg tieten) maar mijn buikvet blijft lekker zitten waar die zit hoor
63 kilo is toch niks mis mee? En volhouden dat sporten natuurlijk, hardlopen is goed.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:18 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik hardloop. Gewoonlijk op zaterdag een uurtje of twee, op zondag drie kwartier en op maandag iets tussen de 1 en 2 uur. Die verdeling is niet ideaal, maar op de andere dagen kan ik echt niet.
Op de overige dagen fiets ik minimaal 1 dag heen & weer (2X45 minuten), en dat doe ik maximaal 3 dagen.
Momenteel kom ik niet aan en val ik niet af, en dat is prima. Ik overweeg er nog een kg of drie af te willen (ben 1.70 bij 63kg), maar de reden om ruim een half jaar geleden de boel aan te pakken was mijn garderobe, en ik merk dat er nu opnieuw kleren niet meer goed passen - nu omdat ik dunner wordt dan mijn normale gewicht. Ik ben een zeer stabiel gewicht gewend -afgelopen 20 jaar altijd rond de 66 kg gewogen. In 2008 was daar langzaam 3kg bij aangegroeid vanwege algehele nietsdoenerij.
63kg is prima, voor mij. Ik ben 36.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:24 schreef Diabox het volgende:
63 kilo is toch niks mis mee? En volhouden dat sporten natuurlijk, hardlopen is goed.En eh, hoe oud ben je nu dan aangezien je de afgelopen 20 jaar altijd rond de 66kg woog.
36/2quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:28 schreef sigme het volgende:
[..]
63kg is prima, voor mij. Ik ben 36.
Ook een best relevante vraag: hoe oud ben jij?
Raad je nu aan om ónder (minimaal) onderhoud te gaan zitten en eenmaal per week te bunkeren erboven?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:24 schreef Diabox het volgende:
Snelste vetverbranden doe je door je kcal-onderhoud te berekenen, vervolgens daar 400-500kcal onder te gaan zitten, 'n voedingsschema op te stellen met 'n goede verhouding van kcal/eiwitten/vetten en om 3-4x in de week 'n uur te rennen op die threadmill.(Simplistisch gezegd is dit de beste manier om snel af te vallen). Kom je rond de 12% vet en je wilt verder blijven zakken in je vetpercentage zul je 'n junkdag moeten invoeren, zodat er een bepaald hormoon (ben de naam vergeten) vrijkomt die ervoor zorgt dat je lichaam niet overgaat in "starvation-mode", waardoor je onderhoud dus minder kcal is.
Als je rond de 12% vet komt te zitten zal je veel moeilijker afvallen, dit heb te maken doordat je lichaam in een bepaalde mode gaat (je ondervoed je eigen in principe, dus neemt je lichaam maatregelen). Door je lichaam te laten denken dat je jezelf niet ondervoed, zul je een hormoon moeten vrijmaken, maar die komt alleen vrij door boven onderhoud te eten, dus 1 dag in de week zul je moeten bunkerenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:30 schreef sigme het volgende:
[..]
Raad je nu aan om ónder (minimaal) onderhoud te gaan zitten en eenmaal per week te bunkeren erboven?
*plop*quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:39 schreef loveli het volgende:
Er is een verschil tussen het lichaam van een bodybuilder en het lichaam van de man van Halle![]()
Volendam.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:36 schreef sigme het volgende:
18, zo te zien uit Rotterdam of Den Haag ofzo, en de wijsheid in pacht.
Ah wel, wat maakt 't uit, mannenvlees
Train nog maar één jaartje dus zie er absoluut niet uit als een échte bodybuilder.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:39 schreef loveli het volgende:
Er is een verschil tussen het lichaam van een bodybuilder en het lichaam van de man van Halle![]()
Buikvet en insuline staan met elkaar in verband. Heb je aanleg voor suikerziekte, dan heb je ook aanleg voor buikvet. En het is hardnekkig. Snelle koolhydraten gaan ook snel naar je buik. Goed voedsel helpt tegen buikvet.
Ik ken de hele knul in kwestie niet, maar is 'ie niet te klein voor je? 1.88, zag ik.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:48 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Jammer alleen dat 'zij' er naast staat, die hebberd
Was ze niet eerst met die stomme sexverslaafde Eric ofzoiets? Zo'n vreemdgangerquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:48 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Jammer alleen dat 'zij' er naast staat, die hebberd
Ik kende hem ook niet, tot ik hem op een foto in 'Celebs en hun kids' hier op FOK! spotte!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:53 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik ken de hele knul in kwestie niet, maar is 'ie niet te klein voor je? 1.88, zag ik.
PS: zo beter?
[ afbeelding ]
PSPS:
[ afbeelding ]
Die paar centimeter.. who cares.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:53 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik ken de hele knul in kwestie niet, maar is 'ie niet te klein voor je? 1.88, zag ik.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:58 schreef Greys het volgende:
Die tweede foto uit de post van Loveli, die deed het hem voor me inderdaad in dat Celebs & kids topic!![]()
Mjam mjam, smek smek *kwijl afveegt*.
Erg he, ik ben er en het gaat meteen over kerels![]()
![]()
![]()
RABARBER!
Die man op die plaatjes van jullie zit ook rond de 8-10% hoor... Met 15% is het zelfs onmogelijk om een six-pack te zien, weet niet wat je bron is, waarschijnlijk zo'n gezondheidssite ofzoquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ideale vetpercentages:
Leeftijd: man vrouw:
18-29 15% 25%
30-39 17% 27%
40> 20% 30%
Bij een te laag vetpercentage bij een vrouw, raakt de hormoonproductie ontregeld.
Ik begrijp niet dat je hier doodleuk gaat beweren dat 8 - 10% prima is.
Maar goed, just my 2 cents.
het gaat hier over VROUWEN...quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:03 schreef Diabox het volgende:
[..]
Die man op die plaatjes van jullie zit ook rond de 8-10% hoor... Met 15% is het zelfs onmogelijk om een six-pack te zien, weet niet wat je bron is, waarschijnlijk zo'n gezondheidssite ofzo![]()
Ja, boeven zijn het, die mensen van die 'gezondheidssites'quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:03 schreef Diabox het volgende:
[..]
Die man op die plaatjes van jullie zit ook rond de 8-10% hoor... Met 15% is het zelfs onmogelijk om een six-pack te zien, weet niet wat je bron is, waarschijnlijk zo'n gezondheidssite ofzo![]()
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:15 schreef Greys het volgende:
Ziet er lekker uit Mo, die sushi!
En verder gaat het hier toch niet persé alleen over vrouwen?
Mannen zijn toch net zo goed welkom?
was niet in het algemeen bedoeld he, dat je als vrouw gewoon gemiddeld rond die percentages moet zitten.quote:Ook als vrouw zijnde moet je onder de 15% zitten, liefst rond de 8-10%
Oh!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
2![]()
daarom heb ik de rest van de dag zo weinig gegeten
Madonna heeft een vetpercentage dat nog hoger ligt schat ik in (ergens rond de 18%?), de meeste vrouwen zouden er toch niet zo uit willen zien.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:07 schreef loveli het volgende:
Bij mannen van 18 werkt de stofwisseling een tikje anders dan bij vrouwen van 30.
Bij de weg, de laatste keer dat mijn vetpercentage werd gemeten, zat ik boven de 32%. No way in hell dat ik er nog fatsoenlijk uitzie bij een vetpercentage van 15%.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |