Volgens mij is dat inderdaad het gevalquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:00 schreef Razztwizzle het volgende:Mijn maag doet trouwens nog steeds zeer, en ik heb nooit maagpijn o.i.d.
ik snap er niets van. Wordt je hele maag/darmgebeuren gevoeliger als je ineens niet meer snoept ofzo
.
Noooo. Dat is echt evil - ik snoep niet meer, en eet gezond en krijg daardoor maagpijn. That's it, Magnums, here I comequote:Op maandag 10 augustus 2009 23:01 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Volgens mij is dat inderdaad het geval
quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:04 schreef Syrena het volgende:
Nou, zal ik dan aankomende zaterdag maar even in de dorpskroeg langsgaan, en degene die nog recht staat na 03.00 mee naar huis slepen?
En zonder enge ziektes onder zijn leden...quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:05 schreef Syrena het volgende:
Oke, degene die nog recht staat en een beetje om aan te zien is dan wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
Mja, onder het naar huis rijden moet ik ook even mijn moeder bellen en zijn achternaam doorgeven, zodat die me kan vertellen of er nog erfelijke of andere rare dingen voorkomen in z'n familie.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
En zonder enge ziektes onder zijn leden...
Doe je gewoon lowfat.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:12 schreef Merel het volgende:Anyway, on topic, de komende tijd wordt qua lijstjes een ramp want ik bent blut door de shopactie van afgelopen week! Al denk ik bij nader inzien dat ik maar aan de goedkope stamppotten ga, dat is gezond én goedkoop. Wel flink veel carbs natuurlijk, maar alles beter dan pizza en patat toch?
Oh. Daar zeg je zowatquote:
ik mot sju over m'n stamppotquote:
En een worsie erbij!quote:
Ja ik weet op zich wel hoe ik goedkoop kan doen hoor, alleen zit ik zo met m'n tijd te goochelen dat meestal alleen de AH nog open is en dan wil ik ook nog snel eten en dan kies ik weer iets duurs en slechtsquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:19 schreef Syrena het volgende:
Oh Merel, er is ooit een heel knierten en cul topic geweest! IS IE DAN: Het grote Knierten-en-Krenten-Culi-Topic!
Staan veel goeie tips in.
Oh en er is al een tweede deel: Het grote Knierten-en-Krenten-Culi-Topic! (2)
Die ijzerpillen heb ik gemixte verhalen over gehoord. Wat je in ieder geval kunt doen: een glas jus bij je avondeten nemen, icm vitamine C wordt ijzer namelijk veel beter opgenomen!quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:04 schreef Chicolate het volgende:
Ik ben alweer afgekeurd voor bloeddonaties vanwege een laag hb en nu mag ik pas over een halfjaar weer en voel ik me echt![]()
. Het is niet leuk om steeds te horen dat je lijf het niet goed genoeg doet, en ik had mn voedsel (rood vlees met name) er al wat op aangepast en dan is het alsnog niet goed ... ik overweeg nu zelfs ijzerpillen oid
.
@Co: dat zou ik ook wel willen weten. Misschien heeft ze geen tijd meer voor internet of post ze nu onder een ander account? Geen idee wie dat dan zou moeten zijn
Ik heb ook het geluid uitgezet en ben wat anders gaan doen. Maar nu weet ik weer niet wanneer de reclame komt!!quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:35 schreef Syrena het volgende:
Heu, komt er nog reclame voordat ik naar sex van anderen moet kijken?
Hier staat het nog aanquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:40 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb ook het geluid uitgezet en ben wat anders gaan doen. Maar nu weet ik weer niet wanneer de reclame komt!!
Trusten moppie, toch bedankt hoor!!quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:48 schreef Syrena het volgende:
Nee dus. Sorry Cootje, misschien morgen? Want ik ga nu toch maar slapen
Mn hb is ook niet ongezond laag! Soms/vaak wel, bij bloedprikken voor knieoperatie had ik een whooping 6.9, dit was al een verbeteringquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:26 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Die ijzerpillen heb ik gemixte verhalen over gehoord. Wat je in ieder geval kunt doen: een glas jus bij je avondeten nemen, icm vitamine C wordt ijzer namelijk veel beter opgenomen!
wel balen dat het te laag was, weet je ook wat de oorzaak daarvan is?
Ik heb vanavond bami gegeten, dus alsnog veel carbsmaar had dan ook wel 2 uur flink gefietst. en nu alweer honger, gauw slapen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jeej ik ben weer vrolijk en ik heb geen idee waarom. Oh wacht, jawel, mijn sollicitatie voor een bijbaan volgend jaar was nog op tijd
, mn vriend kwam vanavond langs
en ik heb waarschijnlijk een analoge camera 'gewonnen' in een van de asielactiekraampjes
.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
nou dat dusquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:00 schreef Tinkepink het volgende:
Als ik rationeel ga nadenken over kinderen wil ik ze ook niet
En ik heb er twee.
Uit ervaring kan ik je vertellen dat het hebben van kinderen erger is dan je ergste fantasie/nachtmerrie en tegelijkertijd ook zoveel leuker/mooier/etc. dan je je ooit voor kunt stellen. Je kunt er gewoon niets zinnigs over zeggen
Dat is snel!quote:
hoe vaak ga je die doen? misschien moet ik nog een poging wagen mee te doenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:14 schreef Viking84 het volgende:
Goedemorgen.
Yay voor Moblo.
Hier gaat het ook weer de goede kant op. Was zondagochtend 72,3
en nu weer 70,1
. Dus nu weer zorgen dat ik onder de 70 kom en blijf
. Ik ga ook buikspieroefeningen doen.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:28 schreef cyclechick het volgende:
[..]
hoe vaak ga je die doen? misschien moet ik nog een poging wagen mee te doen![]()
Het zou bewolkt maar droog zijn, en nu regent het hier.. Dat klopt niet!
Second that.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:32 schreef Belana het volgende:
maat 38wat heerlijk lijkt dat me. maar ik ben al tevreden met een 40 hoor
ben ook geen 18 meer
Ik heb ze welgeteld 2x gedaan sindsdien ;')quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]je deed toch al aan buikspieroefeningen? Ik ga ze dagelijks doen. Ik weet niet hoe vaak. Wat is 'normaal'? En hoe lang duurt het voor je resultaat ziet? Ik zie vooral op tegen de schuine oefeningen. Volgens mij kan ik daar niks van
.
Heerlijk hè, als je niet weet hoe het weer wordt. Wij hadden ook echt een shitload aan spullen bij ons.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zo! Net voor de laatste keer RPM gedingest voor de vakantie. Nu inpakken. Altijd fijn als je spullen moet meenemen in de range 5 graden - 25 graden
.
het was niet echt koud toch? Ik vind dat -zeker als ik onderweg naar huis ben- wel lekker, zo'n zomers buitje.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:28 schreef kwakveense het volgende:
veel plezier XM!
goedemorgen. mijn teen doet al minder auw maar ik kan nog geen schoenen aan, dus nog een dagje teenslippers... moet zo naar "mijn" mevrouw (zo eentje voor je hoofd, niet voor mn dagmenu)... en ik ben een beetje niksig vandaag. zo van dat je denkt "hm... ik denk niks"...en "hm... ik wil niks wel en niks niet"en ik heb dus ook niks echt te melden
tvp dus eigenlijk
ohja, ben vannacht om 3 uur kletsnat geregend in mn jurkje en mn vestje op de fietsecht súpertof!
![]()
t was in t begin wel koud hoor, had nogal een groot decolletee en een laag itgesneden vestje erover, dus alles regende zo naar binnenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:33 schreef cyclechick het volgende:
[..]
het was niet echt koud toch? Ik vind dat -zeker als ik onderweg naar huis ben- wel lekker, zo'n zomers buitje.
succes bij de mevrouw!
Ach, scheelt weer douchenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:36 schreef kwakveense het volgende:
[..]
t was in t begin wel koud hoor, had nogal een groot decolletee en een laag itgesneden vestje erover, dus alles regende zo naar binnenmaar ik was wel weer een beetje nuchter ja, na die bui, dat was best lekker.
quote:
Ik heb het wel vrij snel aangekaart, maar bij mij kwam het ook eigenlijk gewoon als vanzelf ter sprake.. ik woonde nog thuis toen ik mijn huidige vriend leerde kennen, dus moest hem toch voorbereiden op het feit dat mijn zusje gehandicapt is. Van het een kwam het ander, we hadden het er al vrij snel (kende m een maand denk ik) over. Nu moet ik wel zeggen dat het bij ons echt vanaf de eerste minuut goed zat, we wisten eigenlijk allebei meteen dat we met elkaar verder wilden. Het was dus ook niet zo moeilijk om er over te beginnen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:42 schreef Viking84 het volgende:
@ XM: *jaloers*.
Over die kinderenkwestie: rennen mannen niet heel hard weg als je tijdens (één van de eerste) date(s) al over kinderen begint? Ik snap wel dat je dat je als vrouw met kinderwens zsm wilt weten of een man in is voor kinderen, maar hoe en wanneer kaart je zoiets nou aan? Mannen denken 'help! ze gaat wel erg snel!', terwijl de vrouw gewoon rekening houdt met de toekomst.
RPM is wat 'gestructureerder'. Bij spinning is het vaak de keuze van de docent. RPM volg je 3 maanden hetzelfde programma met dezelfde muziek. Hoewel er bij ons na 2 maanden wordt begonnen met mixen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
Is spinnen van Les Mills, die ook Body Pump/Jam/Step/Balance etc. doen!
Ho ho! Ik WIL 4 keer per week gaan! In de praktijk heb ik de afgelopen weken steeds 2/3 keer gesport ofzo (okay die donderdagles is er nu ook nietquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:48 schreef Mini_rulez het volgende:
Wow Maria, 4x per week... Respect!
Bijbaantje, jep! Ze vroegen me vorig jaar (ik spinde gewoon zelf vaak) of ik les wilde gaan gevenquote:
Dan nog, ik vind het een nobel streven.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ho ho! Ik WIL 4 keer per week gaan! In de praktijk heb ik de afgelopen weken steeds 2/3 keer gesport ofzo (okay die donderdagles is er nu ook niet). Behalve als je thuis-Zumbaën meetelt, dan wel 4 keer de afgelopen twee weken
Ik merk aan mezelf dat ik gemotiveerder blijf als ik het vaker doe dus het is ook een vorm van mezelf indekken
![]()
Nu heb ik nog vrij (op bijbaan na) dus kan het makkelijk! Hopelijk hou ik alles vol als ik weer volop aan de studie + bijbaan gaMaar ik heb goede hoop!
die schudt voornamelijk met zijn billenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
En wat roept je Argentijn allemaal, Belana?
Ja, die vorige was in Hilversum en ik ben intussen dus verhuisd, maar ik ben voorlopig echt een beetje klaar met de sportschool eigenlijk, sowwyquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oehoeeee!![]()
@Razzt: misschien eens een andere sportschule proberen? Ik ben blij met die waar ik nu ben: mensen van alle soorten, maten en leeftijdenEn ze zijn nog vrolijk ook! Yoga lijkt me ook wel tof! Daar vind je denk ik ook minder spierbundels
Oeh, dan wordt het wel concreet allemaal.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:27 schreef motorbloempje het volgende:zondag gaan we alles vastleggen bij de trouwlocatie
dus dan moet de gastenlijst wel voor 90% vastliggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |