neuh!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik voel een Bridget Jones-onderbroek aankomen
GMTAquote:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nee, ik heb geen 'lingerie', alleen ondergoed
Hm, daar heb je wel een punt ja...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hoewel ik normaalgesproken een redelijke zuipschuit ben, heb ik op m'n eigen bruiloft niet zoveel gedronken. Hoge hakken + dansen + weinig eten want gespannen en witte jurk + drank lijkt me een gevaarlijke combiEn je hebt het toch wel leuk, ook zonder alcohol
Ik weet niet, het was gewoon niet nodig.
Ik ben trouwens wel getrouwd in gemeenschap van goederen. Huwelijkse voorwaarden vonden we niet zo nodig, in onze situatie.
Dag Nynkequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:40 schreef AKnynke het volgende:
goed, lieve ladies..ik geloof dat ik jullie weer ga verlaten! Fijne dag nog!
daar gaan we van uitquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:31 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Nee, geen idee. Maar goed, whatever it was, t gaat vanzelf weer over!
klikquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik ben benieuwd naar je jurkje!
Oh brrr ja. En helemaaal van slips/stringsquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik knip ook altijd direct het strikje van BH's af dat meestal voorop zit geborduurd.
Inderdaad. Ik word erg agressief van die strikjesquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh brrr ja. En helemaaal van slips/strings
Smaken verschillenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:45 schreef motorbloempje het volgende:
Die marlies dekkers dingen met die 'touwtjes' die je overal bovenuit ziet vind ik echt mega-lelijk![]()
Je linkje doet het niet!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:42 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
klik
Wat eruit ziet als grijs is meer een groengrijs en hij valt bij mij wat langer en wijder.
Maatje 38!![]()
Ik heb er bij Mexx in de uitverkoop een rozepaars boleroknoopvestje bijgekocht.
Verder heb ik er schoenen bij in exact hetzelfde groengrijs en met een lila randje.
Neongroen is vragen om problemen.![]()
Ik denk dat het felroze gaat worden.
22 juli 2010quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zeg, wie gaan er hier nu allemaal precies trouwen en wanneer?. Razz, VMW, MoBlo...? Heb ik dan iedereen?
Ik ookquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik knip ook altijd direct het strikje van BH's af dat meestal voorop zit geborduurd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |