quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, ik ga er van uit dat we te moe zijn om te neuken de liefde te bedrijven, dan kan het alleen maar meevallen
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, ik ga er van uit dat we te moe zijn om te neukenhet huwelijk te consumeren, dan kan het alleen maar meevallen
quote:
Erg hequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:20 schreef Quinazoline het volgende:
Dat stukje in Margriet had ik ook gelezen ja,. bij m'n schoonmoeder
Omg...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:15 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Nouja, het kan altijd erger. Ik las laatst in de Margriet (denk ik? Ik zat te wachten bij de dierenarts) in zo'n klaagstukje dat man en vrouw na het feest naar hun hotelkamer gingen, maar dat het hubby uitgebreid de tijd ging nemen om alle enveloppen open te maken, te gaan tellen en de boel alvast naar inkomen te gaan verdelen
.
Schaaaaterquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:15 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Nouja, het kan altijd erger. Ik las laatst in de Margriet (denk ik? Ik zat te wachten bij de dierenarts) in zo'n klaagstukje dat man en vrouw na het feest naar hun hotelkamer gingen, maar dat het hubby uitgebreid de tijd ging nemen om alle enveloppen open te maken, te gaan tellen en de boel alvast naar inkomen te gaan verdelen
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:25 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Schaaaater
Nou ja, ik weet niet wat je plannen zijn wb jurk enzo, MoBlo, maar ik vond het hele bruidslingerie-concept wat tegenvallen; ik dacht altijd dat dat toch redelijk sexy zou zijn, dat je die jurk uittrekt, en dan een pracht verfijnd setje eronder draagt en je je Meneer acuut verleidt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
daar heb ik heul niet over nagedacht, en zowel de redenering van mij als Mr.MoBlo is ' het gaat toch uit 'als er nog iets van komt dus
Ja doei.
wel hoorquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:28 schreef Viking84 het volgende:
Omg.
En MoBlo: 'neuken' kan écht niet meer.
Ja maar ja maar, het gaat toch altijd uit - koop je nooit een leuk mooi setje voor hem dan ?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
daar heb ik heul niet over nagedacht, en zowel de redenering van mij als Mr.MoBlo is ' het gaat toch uit 'als er nog iets van komt dus
Saai stel zijn jullie zeg!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee, geen idee. Maar goed, whatever it was, t gaat vanzelf weer over!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:15 schreef motorbloempje het volgende:
Nyn! Wat fijn!
weet je al wat je hebt?
Hoe weet jij dat nou weer?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:28 schreef Viking84 het volgende:
Omg.
En MoBlo: 'neuken' kan écht niet meer.
Ik stem voor groen!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:34 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ik heb voor mijn trouwdag een jurkje in de uitverkoop gehaald (¤ 22,90).
Daar gaat ongetwijfeld een felgekleurde string onder, maar ik weet nog niet welke kleur.
Ik zeg: neongroen!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:34 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ik heb voor mijn trouwdag een jurkje in de uitverkoop gehaald (¤ 22,90).
Daar gaat ongetwijfeld een felgekleurde string onder, maar ik weet nog niet welke kleur.
Dat is ook altijd de reactie van mijn vriend als ik hem iets over ondergoed vraagquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nee, ik heb geen 'lingerie', alleen ondergoedquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:30 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ja maar ja maar, het gaat toch altijd uit - koop je nooit een leuk mooi setje voor hem dan ?![]()
ik bedoel dus een mooi setje voor jezelf wat je dan dus aan doet voor hem
Hoewel ik normaalgesproken een redelijke zuipschuit ben, heb ik op m'n eigen bruiloft niet zoveel gedronken. Hoge hakken + dansen + weinig eten want gespannen en witte jurk + drank lijkt me een gevaarlijke combiquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:27 schreef Mini_rulez het volgende:
CF, had je daar dan uberhaupt nog energie voor na zo'n dag? Ik kan me goed voorstellen dat ik na zo'n hele dag en ook nog een feest alleen maar zou willen slapen, zeker met wat drank op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |