abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 11:36:28 #102
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71784780
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 11:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb maar een abonnement voor 2 keer per week sporten, maar ik ga stiekem wel eens drie keer (oeh, living on the edge!). Dan doe ik krachttraining en cardio, en als er een les Pilates is doe ik die daar dan nog voor.
.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 11:39:24 #103
24188 Belana
kloon van belana
pi_71784864
spannend mo, mooie locatie ook!
stormy waters...
sailin'
pi_71784866
whehe
Ja doei.
pi_71785211
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 11:35 schreef motorbloempje het volgende:
http://www.hetreirinck.nl/
Mooi.
Overnachten jullie daar dan ook met de gasten?
Are you pondering what I'm pondering?
pi_71785246
iedereen die wil kan er blijven slapen, want ze hebben 100 slaapplekken wel tegen betaling, dat dan weer wel
Ja doei.
pi_71785583
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 11:52 schreef motorbloempje het volgende:
iedereen die wil kan er blijven slapen, want ze hebben 100 slaapplekken wel tegen betaling, dat dan weer wel
Oh, dat lijkt me echt heel leuk. Kun je lekker doorfeesten en dan val je 's ochtends niet in zo'n zwart gat omdat iedereen opeens weg is.
Zo wil ik ook wel trouwen.
pi_71785853
feest is tot half 1 ofzo en dan slapen
Ja doei.
pi_71785953
Jeej ik heb ook eindelijk een keer uitgeslapen . Of eigenlijk, gewoon in mn bed blijven liggen terwijl ik al half wakker was. Ik denk dat ik vandaag weer naar de stad wil, ben opeens veel smaller dan eerst en dan wil ik weer kleren passen en kopen .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_71785989
Oh en aardappeltjes tegelijk met een brood in de oven is geen succes, mn brood rook naar knoflook . Hij was verder wel erg lekker: heel compact brood, heel klein beetje zoetig (ik had 1 schepje suiker, maar dat moest voor 2 broden en niet in 1 ) en volgende keer neem ik de hoeveelheden x1,5 zodat de vorm goed vol zit . Maar experiment is geslaagd .
pi_71786068
Razz, ik ben erg voor yoga Maar als 'sport' telt het nauwelijks, dan kun je beter pilates doen. Met yoga versterk je je rugspieren wel iets, en je wordt er lenig en zen van, maar that's it.
pi_71786134
Chico, wat voor recept heb je gebruikt?
Ik had laatst ook brood gebakken, maar dat was ook meer formaat cake geworden, en het was niet eens erg compact. Beter recept nodig dus.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 12:23:18 #113
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71786159
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 12:12 schreef motorbloempje het volgende:
feest is tot half 1 ofzo en dan slapen
Right.
Niet meer actief op Fok!
pi_71786171
http://www.grootgezin.nl/themas290903x.php

En dan 66.2. De verhoudingen kloppen gewoon goed, ik kreeg een heerlijk kneedbaar deeg dat niet plakte maar ook niet te droog was .
pi_71786266
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 12:23 schreef Chicolate het volgende:
http://www.grootgezin.nl/themas290903x.php

En dan 66.2. De verhoudingen kloppen gewoon goed, ik kreeg een heerlijk kneedbaar deeg dat niet plakte maar ook niet te droog was .
Thanks! *bookmarkt*
Van de week toch weer eens proberen.
pi_71786310
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 12:19 schreef ColdFeet het volgende:
Razz, ik ben erg voor yoga Maar als 'sport' telt het nauwelijks, dan kun je beter pilates doen. Met yoga versterk je je rugspieren wel iets, en je wordt er lenig en zen van, maar that's it.
Oh, maar dat weet ik ook wel hoor . Qua sport houd ik het ook bij hardlopen, wat ik dus met Evy wil gaan trainen. Truth is, ik heb gewoon een poephekel aan sporten. Echt, ik heb dat gefitness een tijdje volgehouden, heb getennist vroeger, gedanst, gebadmintont, gesoftbald.. maar ik haal er gewoon geen plezier uit. Evy heb ik twee jaar geleden gedaan en daar werd ik wel heel blij van, op het moment dat ik het ook echt een tijdje vol kon houden. Helaas kreeg ik toen last van m'n knie en m'n scriptie, dus toen ben ik gestopt en nooit meer begonnen.

Yoga is meer in het rijtje rust - structuur - balans wat ik een beetje probeer te krijgen. Ik ben ook weer begonnen met elke dag 2x mediteren, 's morgens 10 minuten en 's avonds 10 minuten. Omdat ik een soort onrust voel die ik niet echt kan verklaren. Ik houd geen activiteit langer dan 5 minuten vol en dan wil ik iets anders doen, of ik kan apathisch een uur op de bank zitten en niks doen en me daar dan later rot over voelen .

Heel eerlijk: Ik wil weer aan 't werk . Ik mis de structuur van 't lesgeven, van school, van het druk hebben. Die vakantie heeft me lang genoeg geduurd.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-08-2009 12:30:50 ]
pi_71786500
Oh OK. Dan heb ik niets gezegd
Ik doe allebei, yoga en pilates. Pilates voor de strakke abs en yoga voor de zen En ik heb geen zin om weer les te gaan geven Nou ja, eigenlijk wel, maar het kost zoveel tijd
pi_71786552
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 12:35 schreef ColdFeet het volgende:
Oh OK. Dan heb ik niets gezegd
Ik doe allebei, yoga en pilates. Pilates voor de strakke abs en yoga voor de zen En ik heb geen zin om weer les te gaan geven Nou ja, eigenlijk wel, maar het kost zoveel tijd
't Was ook wel een heel verhaal wat ik postte poeh, sorry! Moest ik even kwijt denk ik. En 't was ook goed advies van je hoor! Niet dat ik dat de grond in wilde boren, hoop dat dat niet verkeerd overkwam.
pi_71786664
Oh neeee. Zo ontstaan misverstanden op internet

Ik las onterecht in je post van eerder dat je hardlopen en yoga ging doen, als sport in het afvalplan. Maar dat bedoelde je dus helemaal niet. Nou ja. Niets mis verder
pi_71787416
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 12:23 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Right.
ja, ik ga er van uit dat we te moe zijn om te neuken, dan kan het alleen maar meevallen
Ja doei.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 13:14:04 #121
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_71787459
hoi!

Langzamerhand begin ik op te knappen. HOe is het met iedereen hier?
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_71787477
Nyn! Wat fijn!

weet je al wat je hebt?
Ja doei.
pi_71787480
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 13:12 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ja, ik ga er van uit dat we te moe zijn om te neuken, dan kan het alleen maar meevallen
Nouja, het kan altijd erger. Ik las laatst in de Margriet (denk ik? Ik zat te wachten bij de dierenarts ) in zo'n klaagstukje dat man en vrouw na het feest naar hun hotelkamer gingen, maar dat het hubby uitgebreid de tijd ging nemen om alle enveloppen open te maken, te gaan tellen en de boel alvast naar inkomen te gaan verdelen .
pi_71787481
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 09:34 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Second that.
Me2 hoor. Dat ik 'ambiteus' voor een 42 ging zegt al wel genoeg hoor. Meestal heb ik tegenwoordig maat 40/42 ofzo, en daar ben ik erg tevreden mee .

De T banaan is trouwens veranderd in een gevulde koek omdat mijn collegas eindelijk iets afhadden en ze speciaal gehaald hadden en daarop trakteerden en ze ook wel erg lekker zijn. Die banaan eet ik morgen dan wel op.

Sporten vind ik trouwens ook pas sinds kort echt leuk. Wel altijd van alles geprobeerd te doen, maar pas sinds een paar maanden doe ik het voor mijn lol. Maar nog steeds heb ik daar niet altijd zin in.
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_71787503
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 13:15 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Nouja, het kan altijd erger. Ik las laatst in de Margriet (denk ik? Ik zat te wachten bij de dierenarts ) in zo'n klaagstukje dat man en vrouw na het feest naar hun hotelkamer gingen, maar dat het hubby uitgebreid de tijd ging nemen om alle enveloppen open te maken, te gaan tellen en de boel alvast naar inkomen te gaan verdelen .
wtf?
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')