quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 12:19 schreef ColdFeet het volgende:Razz, ik ben erg voor yoga

Maar als 'sport' telt het nauwelijks, dan kun je beter pilates doen. Met yoga versterk je je rugspieren wel iets, en je wordt er lenig en zen van, maar that's it.
Oh, maar dat weet ik ook wel hoor

. Qua sport houd ik het ook bij hardlopen, wat ik dus met Evy wil gaan trainen. Truth is, ik heb gewoon een poephekel aan sporten. Echt, ik heb dat gefitness een tijdje volgehouden, heb getennist vroeger, gedanst, gebadmintont, gesoftbald.. maar ik haal er gewoon geen plezier uit. Evy heb ik twee jaar geleden gedaan en daar werd ik wel heel blij van, op het moment dat ik het ook echt een tijdje vol kon houden. Helaas kreeg ik toen last van m'n knie en m'n scriptie, dus toen ben ik gestopt en nooit meer begonnen.
Yoga is meer in het rijtje rust - structuur - balans wat ik een beetje probeer te krijgen. Ik ben ook weer begonnen met elke dag 2x mediteren, 's morgens 10 minuten en 's avonds 10 minuten. Omdat ik een soort onrust voel die ik niet echt kan verklaren. Ik houd geen activiteit langer dan 5 minuten vol en dan wil ik iets anders doen, of ik kan apathisch een uur op de bank zitten en niks doen en me daar dan later rot over voelen

.
Heel eerlijk: Ik wil weer aan 't werk

. Ik mis de structuur van 't lesgeven, van school, van het druk hebben. Die vakantie heeft me lang genoeg geduurd.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-08-2009 12:30:50 ]