En ze hebben allebei niks te willen want het is júllie dagquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:49 schreef Razztwizzle het volgende:
Oh ja, voor wie het vroeg, ik ga volgend jaar trouwen met m'n lief, heul klein en intiem en geen jurk en geen taart enzo, maar wel fijn in de zomer op 30 juli en ik wil een feestelijk flodderjurkje. M'n moeder is zwaar teleurgesteld, die had echt gehoopt me in een witte jurk te zien, en schoonmams is boos dat we lief z'n neef en nicht niet uitnodigen, dus 't wordt vast een onwijs gezellige dag.
Oh maar dat bedoel ik ook niet! Bandjes zie je wel vaker zitten. Ik bedoel meer van die draadjes die horizontaal in je decolleté lopen, zoals bijv. de dames van Krezip hadden op Pinkpop.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En bedankt.
Je ziet bij mij hooguit 2 zwarte koordjes over mn borst naar m'n schouders lopen. Had net zo goed een gek topje kunnen zijn.
[ afbeelding ]
Ik vind dit echt niet ordinair. Vind mezelf ook niet ordinair eigenlijk...
Dat wel.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Om een verder geweldige relatie stuk te laten lopen op het feit dat de één wel wil trouwen en de ander niet, vind ik echt te ver gaan.
Ik neem wel een rol Duct-tape mee voor de zekerheidquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
En ze hebben allebei niks te willen want het is júllie dagMaar dat zal op de dag zelf vast wel goed komen
Neem aan dat schoonmams dan niet de hele tijd zit van "oh, dit had je neef zó leuk gevonden!
"
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:03 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga even boodschappen doen.
m'n CI lag in een laatje en ik moest eerst een veiligheidsspeld, een pincet en een nagelknipper van de magneet losrukken
Het is net een clowntje!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:38 schreef Miss_S het volgende:
Mijn lunchnet hartjesvormpjes gekocht bij de action
[ afbeelding ]
Beetje jammer dat ik mijn arm verbrand heb aan de panzometeen sushi maken
Nouja dat moet sowieso, maar ik vind mn haar al een tijdje best wel saai en wil wat andersquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:35 schreef Mini_rulez het volgende:
Maria, kun je het niet gewoon een beetje laten bijpunten? Of moet er echt meer af?
Slim. Dat kan je programma dus ontregelen he. Heb je geen houder om hem in te doenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:03 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga even boodschappen doen.
m'n CI lag in een laatje en ik moest eerst een veiligheidsspeld, een pincet en een nagelknipper van de magneet losrukken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |