abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 14:53:26 #201
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71790325
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 14:49 schreef Razztwizzle het volgende:
Oh ja, voor wie het vroeg, ik ga volgend jaar trouwen met m'n lief, heul klein en intiem en geen jurk en geen taart enzo, maar wel fijn in de zomer op 30 juli en ik wil een feestelijk flodderjurkje. M'n moeder is zwaar teleurgesteld, die had echt gehoopt me in een witte jurk te zien, en schoonmams is boos dat we lief z'n neef en nicht niet uitnodigen, dus 't wordt vast een onwijs gezellige dag .
En ze hebben allebei niks te willen want het is júllie dag Maar dat zal op de dag zelf vast wel goed komen Neem aan dat schoonmams dan niet de hele tijd zit van "oh, dit had je neef zó leuk gevonden! "
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_71790362
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 14:52 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

En bedankt .

Je ziet bij mij hooguit 2 zwarte koordjes over mn borst naar m'n schouders lopen. Had net zo goed een gek topje kunnen zijn.

[ afbeelding ]

Ik vind dit echt niet ordinair . Vind mezelf ook niet ordinair eigenlijk...
Oh maar dat bedoel ik ook niet! Bandjes zie je wel vaker zitten. Ik bedoel meer van die draadjes die horizontaal in je decolleté lopen, zoals bijv. de dames van Krezip hadden op Pinkpop.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_71790486
Ik bedoelde idd DaD .

En ik vind het wel belangrijk, trouwen. Het is voor mij echt iets waar ik al naar uit kijk sinds mijn 2e ofzo, ik wil écht heel graag trouwen, met alles erop en eraan (groot feest, witte jurk, lekker de hele dag in het middelpunt van de aandacht staan ).

Daarbij komt nog dat ik ouderwets ben in het feit dat ik graag eerst wil trouwen en dan pas kinderen krijgen, ik zou niet graag ongetrouwd kinderen krijgen (ik vind het geen punt als dat bij andere mensen zo is hoor, maar ik zou het zelf niet willen).

Dus ja, ik zou het echt heel vervelend vinden als mijn vriend het niet zou willen, maar dat probleem hebben we gelukkig niet, hij vindt het ook belangrijk.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 14:58:36 #204
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71790493
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 14:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Om een verder geweldige relatie stuk te laten lopen op het feit dat de één wel wil trouwen en de ander niet, vind ik echt te ver gaan.
Dat wel.
Maar een kinderwens kan wel echt een struikelblok zijn.
Niet meer actief op Fok!
pi_71790514
Razz, geloof me, ook als je groots uitpakt met witte jurk en kasteel en taart met zoveel lagen, hebben schoonouders nog wel wat te mekkeren Als jij en je lief het maar met elkaar eens zijn

XM, hebben die touwtjes nu nog een ondersteunende functie? Ik vind het eerlijkgezegd ook niet zo mooi, Marlies-DekkersBH's met van die vlechtwerken in je décolleté
pi_71790522
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 14:53 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

En ze hebben allebei niks te willen want het is júllie dag Maar dat zal op de dag zelf vast wel goed komen Neem aan dat schoonmams dan niet de hele tijd zit van "oh, dit had je neef zó leuk gevonden! "
Ik neem wel een rol Duct-tape mee voor de zekerheid . Maar ze is best gepikeerd erover, dus je weet maar nooit. Jullie waren wel bij hun bruiloften, het is toch familie, het is je enige neef en nicht, als het te duur is om ze uit te nodigen dan betaal ik het wel.. dat soort gedoe. Zucht.
We trekken ons er niets van aan hoor, en m'n moeder begint ook al bij te draaien, dus 't zal wel loslopen. We maken er gewoon een fijn feestje van . En dan het liefst op de dag zelf nog vertrekken op huwelijksreis naar Noorwegen, dat zou helemaal perfect zijn.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 11-08-2009 15:00:47 ]
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 15:01:27 #207
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71790565
Gelukkig hebben DaD & Mister DaD nog jaaaren om erover na te denken! kan me wel voorstellen dat het niet echt een goed idee lijkt als 1 vd 2 nog studeert en jullie nog niet zoveel ruimte e.d. hebben.
Tot die tijd: lekker je neefjes en nichtjes vertroetelen
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 15:03:32 #208
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71790616
Ik ga even boodschappen doen .

m'n CI lag in een laatje en ik moest eerst een veiligheidsspeld, een pincet en een nagelknipper van de magneet losrukken
Niet meer actief op Fok!
pi_71790647
Magere Franse Kwark met stukjes banaan
Ja doei.
pi_71790721
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 15:03 schreef Viking84 het volgende:

m'n CI lag in een laatje en ik moest eerst een veiligheidsspeld, een pincet en een nagelknipper van de magneet losrukken
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 15:08:10 #211
331 Merel
Be here now.
pi_71790797
Leuk al die trouwplannen! Ik heb zo'n zin in dit weekend, als de eerste uit mijn vriendenkring gaat trouwen, dat vind ik echt wel speciaal! Dat wordt wel een echt traditionele bruiloft, en dat heeft toch ook wel wat. Niet dat ik het één beter vindt dan het ander, iedereen moet gewoon doen waar ze zich lekker bij voelt, maar bij dit stel past zo'n traditionele bruiloft ook echt

Ik mag alleen de rest van de week niks eten waar m'n buik van opblaast, want dan past m'n jurkje niet
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 15:08:35 #212
331 Merel
Be here now.
pi_71790807
Oh en McOffLimits is terug naar vakanties en daar heb ik de kriebels van
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_71790812
zijn er al pics van dat jurkje?
Ja doei.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 15:10:23 #214
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71790863
Spanakopita
pi_71790890
Mn vriend is het wbt trouwen, samenwonen en kinderen met me eens . Dat samenwonen ook pas sinds een paar weken, maargoed .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_71791017
Wat valt er dan eens te zijn over samenwonen, Chico?

Hier waarschijnlijk ook eerst trouwen en dan kinderen, alleen al omdat ik best nu al zou willen trouwen maar nog lang geen kinderen hoef. Als we dan eindelijk van de studentenkamer af zijn en wat meer te besteden hebben wil ik daar ook nog wel even met zijn tweetjes van genieten.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 15:32:22 #217
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71791582
*blurp* ik moet binnenkort écht naar de kapper want mn haahr gaat dood. Maar ik weet nog steeds niet wat ik wil En ja, ik ben weegschaal

Nu vindt vriendje dat ik vandaag moet beslissen en dan morgen naar de kapper moet Uh-oh.
pi_71791661
Helleu!! Ik kom even langsgesjeest tussen klussen en inpakken door!

Mijn vriend heeft niets met trouwen, hij vindt het erg veel geld voor zo'n papiertje. Mij lijkt het wel heel bijzonder en romantisch, maar zeker geen must. We hebben sinds een week wel een samenlevingscontract (en een koophuis) dus we zitten praktisch net zo aan elkaar verbonden als bij trouwen . Misschien dat er wel getrouwd wordt als er kinderen komen, maar dat zien we tegen die tijd wel. Over kinderen zijn we het geloof ik wel eens, ze zijn welkom alleen liever nu nog niet. Wat de termijn van mijn lief is, weet ik dan weer niet .

Mijn zus had trouwens het dilemma. Haar vriend wilde niet per se kinderen, zij eigenlijk wel. Maar ze vond hun relatie te fijn om op een kinderwens stuk te laten lopen. Maar vorig jaar draaide haar vriend ineens bij, opeens zag hij zichzelf wel als vader. Nu is zuslief in blijde verwachting van haar eerste kindje en zijn ze helemaal gelukkig .

Eten is hier redelijk, ik probeer in ieder geval een gezond O (kwark met muesli), L (brood met beleg) en D (veel groente, niet te veel werk) te eten. Dat gaat wel, alleen de T's zijn vaak struikelblokken. Maar er wordt wel hard genoeg gewerkt om niet aan te komen, denk ik!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_71791666
Maria, kun je het niet gewoon een beetje laten bijpunten? Of moet er echt meer af?
pi_71791683
Mr.MoBlo was gisteren ook helemaal en toen we bij de ringen zaten en daarna weer naar buiten liepen

wat een softy is 't ook
Ja doei.
pi_71791757
Mijn lunch net hartjesvormpjes gekocht bij de action

Beetje jammer dat ik mijn arm verbrand heb aan de pan zometeen sushi maken
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 15:41:43 #222
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_71791834
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 15:38 schreef Miss_S het volgende:
Mijn lunch net hartjesvormpjes gekocht bij de action
[ afbeelding ]

Beetje jammer dat ik mijn arm verbrand heb aan de pan zometeen sushi maken
Het is net een clowntje!
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_71791863
clowns

nu je het zegt
Ja doei.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 15:42:45 #224
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71791865
Awww Mr Mo
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 15:35 schreef Mini_rulez het volgende:
Maria, kun je het niet gewoon een beetje laten bijpunten? Of moet er echt meer af?
Nouja dat moet sowieso, maar ik vind mn haar al een tijdje best wel saai en wil wat anders Een lok ofzo. Of een schuine pony. Of laagjes. Maar ik ben een held op sokken en kan geen beslissingen nemen
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 15:42:47 #225
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_71791867
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 15:03 schreef Viking84 het volgende:

Slim. Dat kan je programma dus ontregelen he. Heb je geen houder om hem in te doen
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')