Ik ook ja! Ben ik nou heel ouderwets als ik het gewoon ordinair vind als iedereen je bh kan zien?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:45 schreef motorbloempje het volgende:
Die marlies dekkers dingen met die 'touwtjes' die je overal bovenuit ziet vind ik echt mega-lelijk![]()
Hij is leuk, VMW!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:50 schreef vergeetmewelletje het volgende:
28 augustus.
Vorige post geedit ivm niet werkende link.
Heel gauw.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dat is al gauw, VMW! Hoe gaat jullie dag eruit zien?
Wil hij ook niet trouwen?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
Is de plechtigheid zelf ook in de tuin? Dat is wel heel tof!
Ook over trouwen zijn m'n vriend en ik het nog niet eens..
Nee, eigenlijk niet. Hij klinkt een beetje dwars zo, hè?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:35 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Wil hij ook niet trouwen?
Eens idd. Jullie zijn het niet echt eens volgens mij..quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:41 schreef Mini_rulez het volgende:
Och, hij mag natuurlijk vinden wat hij wil maar het moet wel samengaan met wat jij vindt en dat klinkt zo wel een beetje lastig allemaal.
Lijkt me wel lastig. Zijn toch twee behoorlijk belangrijke dingen in je leven, ik vind trouwen iig erg belangrijk, zou het echt vreselijk vinden als mijn vriend dat niet wilde.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:42 schreef motorbloempje het volgende:
ik ken ook zo'n stel.. zij wil wel graag trouwen, hij niet
zij wil volgens mij wel kinderen, hij zeker niet
en toch zijn ze heel blij samen en komen ze er vast wel uit, hoop ik
jullie? wij gaan trouwen en willen beide geen kinderen..quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:44 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Lijkt me wel lastig. Zijn toch twee behoorlijk belangrijke dingen in je leven, ik vind trouwen iig erg belangrijk, zou het echt vreselijk vinden als mijn vriend dat niet wilde.
Niet vervelend bedoeld hoor, dad, ik hoop dat jullie er wel uitkomen.
Agreed! Trouwen is een leuk extraatje als je dat allebei wiltquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Om een verder geweldige relatie stuk te laten lopen op het feit dat de één wel wil trouwen en de ander niet, vind ik echt te ver gaan.
Trouwen of niet trouwen maakt in je dagelijks leven misschien niet eens zo veel uit. Wel of geen kinderen natuurlijk wel.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Om een verder geweldige relatie stuk te laten lopen op het feit dat de één wel wil trouwen en de ander niet, vind ik echt te ver gaan.
Ook daarbij had ik al gezegd dat het bij m'n vriend geen definitief 'nee' is. Hij wil nú geen kinderen nee, maar dat zegt niet dat 'ie ze nooit wil.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:49 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Trouwen of niet trouwen maakt in je dagelijks leven misschien niet eens zo veel uit. Wel of geen kinderen natuurlijk wel.
En bedanktquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:47 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik ook ja! Ben ik nou heel ouderwets als ik het gewoon ordinair vind als iedereen je bh kan zien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |