Ik heb volgens mij geen bh of slipje waar geen strikje op zitquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik knip ook altijd direct het strikje van BH's af dat meestal voorop zit geborduurd.
Je kan ze er aan vast klippen (dat is geen goed woord maar weet niet hoe ik het beter uitkan leggenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:08 schreef P.F het volgende:
[..]
Het lijken net gewone stay ups? Ik zie geen gaatjes voor de jarretels?
Ah, dus je koopt gewoon kousen die bij je lingeriesetje passen, jarretels in dezelfde kleur en je kunt de jarretels zowel aan je string en aan je kousen vastmaken?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:11 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Je kan ze er aan vast klippen (dat is geen goed woord maar weet niet hoe ik het beter uitkan leggen)
Ik moet ook geen string aan doen, maar je hebt ook wel kanten boxertjes hoorquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik vind een goed passend zwart boxertje bij mij beter staan dan een kanten niemandalletje, vaak! Iets met vlaggen en modderschuiten![]()
Jurkjes vind ik wel erg leuk
Yesquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ah, dus je koopt gewoon kousen die bij je lingeriesetje passen, jarretels in dezelfde kleur en je kunt de jarretels zowel aan je string en aan je kousen vastmaken?
Die heb ik ook! Maar de meesten zitten als een halve stringquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik moet ook geen string aan doen, maar je hebt ook wel kanten boxertjes hoor.
O is die van Metallica een cover?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O is die van Metallica een cover?.
Ah, ze komen weer?quote:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:41 schreef Ewelina het volgende:
. Enige wat er niet inkomt zijn kwart-bh's waar de tepel uit koekeloert. Maar die zijn er toch niet in mijn maat
Nou, dat we dat gaan doen, en als het mogelijk is (kamer vinden enzo) over 2 jaar al, in Amsterdamquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:15 schreef Mini_rulez het volgende:
Wat valt er dan eens te zijn over samenwonen, Chico?
*proest*quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik vind een goed passend zwart boxertje bij mij beter staan dan een kanten niemandalletje, vaak! Iets met vlaggen en modderschuiten![]()
Jurkjes vind ik wel erg leuk
Ja! Dat was eigenlijk van een cake, dus dan moet je zelf een beetje gokken, bij mij is nog nooit iets mislukt met koken dus ik weet niet hoe veel vertrouwen je hebt, anders zou ik gewoon een echt muffin recept maken..quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:11 schreef Miss_S het volgende:
Weet iemand nog een lekker cupcake/muffin recept?
Volgens mij had PF er pas een gepost?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |