abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 augustus 2009 @ 18:23:53 #126
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72048026
Schrikken, Uniek!

Ewelina: veel plezier! Gaat het bij jou een beetje met gezond doen ondanks het stuffy weer?
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_72048128
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 18:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
Schrikken, Uniek!

Ewelina: veel plezier! Gaat het bij jou een beetje met gezond doen ondanks het stuffy weer?
Ik eet teveel ijsjes en ik beweeg eigenlijk te weinig, met dit weer heb ik daar echt geen zin in Misschien dat ik deels daarom zo ontzettend opgezwollen ben.

Voor de rest eet ik redelijk ok.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  donderdag 20 augustus 2009 @ 18:29:57 #128
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_72048234
Ik heb me net vergrepen aan de roomboter (3x boterhammen dik besmeerd) en de volvette kaas (gewoon zo in stukjes) en de haringsalade. En dat nadat ik heel slank kip in tomatensaus had gegeten
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  donderdag 20 augustus 2009 @ 18:36:12 #129
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72048396
Ach Ewelina, die motivatie komt vanzelf wel weer Schijnbaar liggen je prio's gewoon ergens anders op 't moment, en dat moet ook kunnen!

Tink: was roomboter niet beter voor je dan dieetboter? Kudos!
pi_72048403
Syrena, ik moest hardop om je lachen. .

Ik heb 2 nieuwe kookboeken van Ainsley binnen, dus ik ga lekker bladeren en watertanden. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  donderdag 20 augustus 2009 @ 18:53:45 #131
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72048953
Whoooo Ainsley, een van de blijste tv-koks die er is! Tien keer liever dat ik hem zie dan dat stuk sjacherijn van een Gordon Ramsey
Welke boeken heb je? Laat weten welke aanraders zijn!
pi_72049077
Change of plans, ik ga pasta eten

Wij hebben goed ingeslagen bij de bonusaanbiedingen van de AH

Alleen heeft mijn vriend dus ook magnums gekocht Keurig karretje en dan twee van die dozen er in
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_72049142
Ik heb nu Just five ingredients en Fresh and fabulous meals in minutes binnen gekregen. Ben nog aan het bladeren, maar het ziet er weer goed uit. Van de twee die ik al had vind ik vooral Snel en Slank een aanrader (heb ook Koken voor familie en vrienden)!
pi_72049303
Die zijn leuk, ja! Ik ben ook wel fan

Pfff Loop ik naar de sportschool, hangt er een briefje op de deur dat vanwege de warmte de les niet doorgaat Nou ja, dan ga ik maar bankhangen. Het zwemmen vanmiddag viel me zwaar! Tijd niet gedaan, en dat voel ik meteen.
  donderdag 20 augustus 2009 @ 19:12:58 #135
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72049560
Wow, hagelstenen zo groot als knikkers hier, niet normaal . M'n zus heeft me even naar m'n ouders gebracht met de auto. Gelukkig maar, als ik lopend was gegaan had ik middenin die bui gezeten .
Niet meer actief op Fok!
pi_72050239
Mijn vriend zit naast me een Magnum te eten. Must resist

Naja, dat gaat ook wel lukken aangezien ik er al één heb gehad vandaag, shame on me!

Definitief lijstje:

O: optimel yoghurt
T: 2 boterhammen halva jam
L: 2 boterhammen linera pate
T: magnum almond
D: spaghetti met mager rundergehakt, diverse groenten en een lekker pittig sausje En parmezaanse kaas er over, naturlich

Hoop dat dit qua calorieen niet een al te grote uitschieter is (ik kom er niet helemaal uit). Dat de magnum slecht was weet ik ook wel, maar ik ga nu eens niet vervallen in de 'het is toch al verpest' fase
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_72050622
Ik heb net een glas witte wijn gedronken. Had ik écht zin in door de warmte. Het begint hier nu wel lekker af te koelen, ga dus nu even italiaansen en daarna lekker filmpje kijken met lief.
  donderdag 20 augustus 2009 @ 19:42:41 #138
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_72050642
Zo'n drama is een magnum nu ook weer niet hoor goodbye! Volgens mij kom je nog niet eens boven de 1600 kcal uit.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  donderdag 20 augustus 2009 @ 19:42:44 #139
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72050646
CFert, wat een mietjessportschool! Tof dat jij stoerderder bent dan de sportschoolmensen, HA! .

Speaking of which. Vriendje was laat - laat eten - nu plofbuik en het regent Ik heb besloten morgen thuis te gaan Zumbaën, want morgen ben ik vrij! Dus dan mis ik alsnog niks en hoef ik nu niet mn (overigens erg lekkere!) salade eruit te shaken
pi_72050707
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 19:42 schreef Tinkepink het volgende:
Zo'n drama is een magnum nu ook weer niet hoor goodbye! Volgens mij kom je nog niet eens boven de 1600 kcal uit.
Dat is ook zo, maar ik heb nogal de neiging om na één keer snoepen "los te gaan" En dat wil ik liever eventjes voorkomen. Ik ben een te grote snoepkont om lekkere dingen wéken te laten liggen hoor

En denk je ja? Ik dacht wel meer door pasta en brood en kaas enzo, my bad.
pi_72050998
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 19:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
CFert, wat een mietjessportschool! Tof dat jij stoerderder bent dan de sportschoolmensen, HA! .

Speaking of which. Vriendje was laat - laat eten - nu plofbuik en het regent Ik heb besloten morgen thuis te gaan Zumbaën, want morgen ben ik vrij! Dus dan mis ik alsnog niks en hoef ik nu niet mn (overigens erg lekkere!) salade eruit te shaken
Thuis Zumba, hoe doe je dat?
  donderdag 20 augustus 2009 @ 19:54:52 #142
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72051087
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 19:52 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Thuis Zumba, hoe doe je dat?
Sportkleertjes aan, DVD in de speler, bank aan de kant en gaaaaaan!

Er zijn best leuke DVDs! Ik vind Zumba Cardio Workout leuk, en de 20-minute Express DVD!
pi_72051195
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 19:54 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Sportkleertjes aan, DVD in de speler, bank aan de kant en gaaaaaan!

Er zijn best leuke DVDs! Ik vind Zumba Cardio Workout leuk, en de 20-minute Express DVD!
Op dvd! Oh, wat handigggggg! Waar heb je dat gekocht, ik ga het ook kopen! Kan ik op zondagen ook sporten
  donderdag 20 augustus 2009 @ 19:57:52 #144
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72051221
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 19:57 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Op dvd! Oh, wat handigggggg! Waar heb je dat gekocht, ik ga het ook kopen! Kan ik op zondagen ook sporten
PM!
pi_72051389
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 19:57 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

PM!
Ik heb nog niks?

Het is Goodbye met een hoofdletter G, he

Even een vraagje tussendoor, misschien weet iemand het hier wel. Ik kan op mijn laptop geen leestekens zoals trema's en accenten toevoegen aan mijn letters (zoals bijv op een gewoon toetsenbord ALT + cijfercombinatie. Iemand daar een oplossing voor?
  donderdag 20 augustus 2009 @ 20:04:43 #146
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_72051518
in plaats van een fijne vrije dag om rustig op te ruimen en in te pakken heb ik vandaag mn aars eraf gehaast, van hot naar her gefietst, en keihard bestuurd en nu is t een rotzooi, moet ik nog inpakken/paklijst maken/lunch voor morgen in de bus maken/bestuurstaken overdragen en ik ga zo weg om afscheid te nemen van een lief vriendinnetje die een jaar naar t buitenland gaat.

bah ik vind vandaag helemaal niet leuk!

weet niet of ik nog online kom vanavond later... morgen zit ik in elk geval om 10 uur in de trein en om 12 uurin de bus op weg naar Imola...kom de dertigste weer terug...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  donderdag 20 augustus 2009 @ 20:05:31 #147
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72051543
Ik was een slowpoke, nu heb je als het goed is wel!

Zumbaaaaaaaaa!!! *dududududuh*

En oh noes ik moet mn hamsters gaan genderen binnenkort Millimeterwerk
pi_72051587
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 20:04 schreef kwakveense het volgende:
in plaats van een fijne vrije dag om rustig op te ruimen en in te pakken heb ik vandaag mn aars eraf gehaast, van hot naar her gefietst, en keihard bestuurd en nu is t een rotzooi, moet ik nog inpakken/paklijst maken/lunch voor morgen in de bus maken/bestuurstaken overdragen en ik ga zo weg om afscheid te nemen van een lief vriendinnetje die een jaar naar t buitenland gaat.

bah ik vind vandaag helemaal niet leuk!

weet niet of ik nog online kom vanavond later... morgen zit ik in elk geval om 10 uur in de trein en om 12 uurin de bus op weg naar Imola...kom de dertigste weer terug...
Veel plezier/succes/sterkte/watjeooknodighebt de komende tijd en tot de 30e!
  donderdag 20 augustus 2009 @ 20:07:01 #149
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72051610
Imola?
pi_72051631
Goodbye, in plaats van moeilijk doen met cijfercombinaties gewoon SHIFT + knop die je moet hebben? .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')