Ik eet teveel ijsjes en ik beweeg eigenlijk te weinig, met dit weer heb ik daar echt geen zin inquote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
Schrikken, Uniek!![]()
Ewelina: veel plezier! Gaat het bij jou een beetje met gezond doen ondanks het stuffy weer?
Dat is ook zo, maar ik heb nogal de neiging om na één keer snoepen "los te gaan"quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:42 schreef Tinkepink het volgende:
Zo'n drama is een magnum nu ook weer niet hoor goodbye! Volgens mij kom je nog niet eens boven de 1600 kcal uit.
Thuis Zumba, hoe doe je dat?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
CFert, wat een mietjessportschool! Tof dat jij stoerderder bent dan de sportschoolmensen, HA!.
Speaking of which. Vriendje was laat - laat eten - nu plofbuik en het regentIk heb besloten morgen thuis te gaan Zumbaën, want morgen ben ik vrij! Dus dan mis ik alsnog niks en hoef ik nu niet mn (overigens erg lekkere!) salade eruit te shaken
Sportkleertjes aan, DVD in de speler, bank aan de kant en gaaaaaan!quote:
Op dvd! Oh, wat handigggggg! Waar heb je dat gekocht, ik ga het ook kopen!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Sportkleertjes aan, DVD in de speler, bank aan de kant en gaaaaaan!![]()
Er zijn best leuke DVDs! Ik vind Zumba Cardio Workout leuk, en de 20-minute Express DVD!
PM!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Op dvd! Oh, wat handigggggg! Waar heb je dat gekocht, ik ga het ook kopen!Kan ik op zondagen ook sporten
Ik heb nog niks?quote:
Veel plezier/succes/sterkte/watjeooknodighebt de komende tijd en tot de 30e!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:04 schreef kwakveense het volgende:
in plaats van een fijne vrije dag om rustig op te ruimen en in te pakken heb ik vandaag mn aars eraf gehaast, van hot naar her gefietst, en keihard bestuurden nu is t een rotzooi, moet ik nog inpakken/paklijst maken/lunch voor morgen in de bus maken/bestuurstaken overdragen
en ik ga zo weg om afscheid te nemen van een lief vriendinnetje die een jaar naar t buitenland gaat.
bah ik vind vandaag helemaal niet leuk!
weet niet of ik nog online kom vanavond later... morgen zit ik in elk geval om 10 uur in de trein en om 12 uurin de bus op weg naar Imola...kom de dertigste weer terug...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |