abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 augustus 2009 @ 00:10:23 #1
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_72027491
Het vorige deel: Slank # 836 - Amersfoort rules

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Het meet topic: [Slank-meettopic] Koken & eten

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 20 augustus 2009 @ 06:41:42 #2
24188 Belana
kloon van belana
pi_72029977
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 22:21 schreef cyclechick het volgende:
Hooi!

Ik ben nog niet bijgelezen maar wilde even melden dan ik weer thuis ben!
Gister Utrecht - Zwolle- Assen - Groningen gefietst (205km totaal!)
en vandaag Winschoten - Assen (50km) en de rest met de trein Het was gister echt goed zwaar af en toe, maar ben blij dat ik het gehaald heb! Een persoonlijk record, had nog nooit zo ver gefietst (en al helemaal niet in mijn eentje)

Nu maar lekker slapen en morgen lees ik wel even bij!
wow wat goed zeg!!
stormy waters...
sailin'
  donderdag 20 augustus 2009 @ 06:42:32 #3
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_72029980
Goedemorgen
* uniekhoorn moet druppelen
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 20 augustus 2009 @ 07:40:33 #4
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72030174
Goedemorgen .

Ik snap de fietsroute van cc niet helemaal. Je bent tot Groningen gekomen, waarvoor , en de volgende dag heb je Winschoten - Assen gedaan? Je hebt blijkbaar ergens overnacht?

Fijn dat je 'nieuwe ogen' zo goed bevallen, uniekhoorn Ik zou het ook gek vinden om 's avonds m'n CI af te willen doen en dan te constateren dat er niks zit .

Ik ga nu eens douchen en dan richting mijn ouders. Ik heb alsnog niet supergoed geslapen vannacht, want gisteravond was ik weer opgewonden van alle nieuwe plannen .
Niet meer actief op Fok!
pi_72030293
Ik ben te vroeg op mijn werk en lees even terug en ik heb gelijk een smile op m´n gezicht Lief!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_72030672
CC ging toch naar haar oma? En natuurlijk voor je prestatie Cycle! Wow echt heel goed!

Wat fijn uniekhoorn, dat je nu al zo goed ziet! De operatie op zich lijkt me dan weer zo eng dat ik het nooit zou durven... Zelfde geldt voor laseren. 'Gelukkig' hoef ik er nog niet over na te denken, want volgens mij moeten je ogen voor een bepaalde periode stabiel zijn voor je in aanmerking komt voor zoiets. En dat is me nog niet langer dan 1 jaar gelukt....

Vanmiddag naar Lowlands!! Er is wel regen voorspeld voor vanavond en vrijdagavond, maar over het algemeen wordt het lekker weer!! Het eten zal wel drama worden, maar ik ga proberen om gezonde keuzes te maken, ook omdat ik ziek geweest ben. Drie dagen vet en ongezond eten is dan natuurlijk vragen om problemen...
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 20 augustus 2009 @ 08:44:28 #7
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_72030767
Lowlands!
*jaloers is

Ik vertrek zo een paar uurtjes richting sauna. Als het dan toch warm is, dan maar echt uitzweten.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_72030923
Sauna is ook erg lekker! Veel plezier Tink!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_72031177
Goedemorgen!

Hier regent het ! Ook helemaal nog niet warm, maar het zou wel 35 graden worden.

Gisteravond nog naar bodybalance geweest, die zaal was echt véél te heet, maar heb het volgehouden, nu weer een beetje spierpijn ervan (vooral in mijn buikspieren, wat gek is, want daar heb ik echt nog nooit spierpijn gehad).

Lijstje voor vandaag:
O: special K met vanilleyoghurt
L: drie boterhammen met kipfilet
D: risotto met champignons, courgette en kipfilet

Dit is niet veel, I know, maar als het morgen weer normaal weer is, hoop ik wat meer te eten.. ik krijg gewoon niet meer door mn keel nu.
pi_72031181
En wat knap, cc ! 205 km!!
  donderdag 20 augustus 2009 @ 09:15:50 #11
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_72031311
PPP, jij eet al een hele tijd erg weinig hoor! Niet alleen als het warm is.

En cc: jij bent mijn heldin. Wat een end!
pi_72031333
Goedemorgen. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_72031470
* motorbloempje doet even voor cyclechick! wat goed!

en goedemorgen

ben toch nog om half 1 uit het park vertrokken, het viel me alles mee.. ik hoop dat de hoofdpijn ook mee gaat vallen
Ja doei.
pi_72031510
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 09:15 schreef Tinkepink het volgende:
PPP, jij eet al een hele tijd erg weinig hoor! Niet alleen als het warm is.

En cc: jij bent mijn heldin. Wat een end!
Ik weet het.

Ik moet even weer beseffen dat zo min mogelijk eten niet goed is.. ik ga me morgenochtend wegen, hopelijk is het resultaat goed, dan kan ik weer rustig een beetje gaan opbouwen.
  donderdag 20 augustus 2009 @ 09:32:54 #15
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_72031637
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 09:27 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

Ik weet het.

Ik moet even weer beseffen dat zo min mogelijk eten niet goed is.. ik ga me morgenochtend wegen, hopelijk is het resultaat goed, dan kan ik weer rustig een beetje gaan opbouwen.
Zie je wel dat je die excuses (die niemand gelooft ) helemaal niet nodig hebt. Je weet zelf wel dat je verkeerd bezig bent. Overigens kan je ook best wat meer gaan eten als je niet het gehoopte resultaat hebt behaald. Als je wat meer eet, val je sneller af én blijven de kilo's er ook af. Crashen is zo zinloos.
pi_72031761
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 09:32 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Zie je wel dat je die excuses (die niemand gelooft ) helemaal niet nodig hebt. Je weet zelf wel dat je verkeerd bezig bent. Overigens kan je ook best wat meer gaan eten als je niet het gehoopte resultaat hebt behaald. Als je wat meer eet, val je sneller af én blijven de kilo's er ook af. Crashen is zo zinloos.
Ik wéét het ook wel, maar zo kan ik het voor mezelf nog een beetje goedpraten . Ik zal iig weer voor de gezonde tussendoortjes (fruit en rauwkost e.d.) gaan, en dan langzaam proberen om weer wat op te bouwen.

Af en toe heb ik die eye-opener van jullie hier even nodig, dus thanks.
pi_72031786
+1 herkenbaar..

'gelukkig' eet ik deze week wél meer, maar of dat nou goed is..

het eten gisteren was overigens buffet wel lekker, daar niet van, maar al die lekkere dingen op de kaart dus niet mogen proeven..

wel lekker wat Choufjes op
Ja doei.
pi_72031804
@Cycle - Nogmaals, wat een prestatie joh held!

@ Uniekhoorn - Wat fijn dat je zo'n resultaat hebt met je ogen, ik zou het zelf nooit durven en ben erg gehecht aan mijn bril (heb al een bril sinds m'n 4e), maar ben blij voor je .

@ Mo - Dat klinkt gezellig hopelijk geen kater vandaag!

@ Vik - Veel plezier bij je ouders! En fijn van alle goede plannen .

@ Phaidra - Lowlands !! Jaloers!! Have fun!

@ PPP - Ik heb ook snel de neiging om te denken dat heel weinig eten = afvallen, maar het helpt echt niet, en dan krijg ik ook nog als ik te lang te weinig eet zo'n enorme zin in ongezonde dingen, zoals gisteravond. Dan kan ik maar beter over de hele linie iets meer eten, om dat te voorkomen.

En nu ga ik ( met 30 graden ) het huis schoonmaken, want m'n ouders komen vanavond. Rare redenering, maar ik wil niet dat ze doorhebben dat ik eigenlijk nog steeds een sloddervos ben sinds ik het huis uit ben .

Lijstje voor vandaag:

O: Geroosterde boterham met pindakaas, komkommer, thee.
T: Nectarine
L: Kwark met bessen en aardbeien, handje muesli.
T: Festini ijsje.
D: Courgettefrittata met ham en wat kaas eroverheen, rucolasalade, stokbrood (voor lief en ouders).

En vanavond naar Paul de Leeuw

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-08-2009 09:41:36 ]
pi_72031926
Goedemorgen.

CC:
Hoe is het met de spier- en zadelpijnen vandaag? Of valt dat allemaal wel mee?

Planning voor vandaag:
O: vegaschijf
T: salade van tomaat, zwarte olijf en mozarella
L: yoghurt salade van tomaat, zwarte olijf en mozarella
T: witlofsalade
D: vegaworstjes met sperziebonen en witlofsalade
T: onbekend stukje extrapure chocolade

Planning voor vandaag:
O: 2 gekookt ei
T: smoothie van yoghurt en framboos
L: salade van tomaat, zwarte olijf en mozarella
D: onbekend, eet bij mijn ouders
S: anderhalf uur trainen
pi_72032102
Ik heb gister de kwark in m'n lijstje vervangen door een Magnum (of nou ja, zoiets maar dan een onbekend merk). .

Planning vandaag:

O: Brinta
L: 2 geroosterde volkoren boterhammen met appelstroop, gekookt eitje
T: bakje kwark (helft van een grote bak, dus 250 gr ongeveer)
T: fruit
D: salade van gemengde sla, gegrilde perziken, rode ui, sugarsnaps, feta
  donderdag 20 augustus 2009 @ 10:06:19 #21
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72032307
Goeiesmorreges!

Fiets! 205 km *buigt*

En whoera voor de oogjens van Uniekhoorn!

En PPP: ik snap je ook hoor! Soms is het gewoon lastig om rationeel met dit soort dingen om te gaan!

Trouwens, dit kwak ik even onder een spoiler, want dit gemekker hebben jullie wel vaker gelezen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_72032444
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_72032524
ik doe ook mee met de spoilers zonder spoiler

maar nu ga ik maar weer richting uni
Ja doei.
pi_72032528
Wow CC, die fietstocht! Kon je bij vrienden overnachten? En heb je nu geen zadel/spierpijn?

Maria Iedereen houdt toch vocht vast met deze hitte joh. En op je laatste foto's zag je er al prachtig uit. Geduld is lastig hè. Maarja, langzaamaan is toch het beste
pi_72032530
Lief Indiaantje: dat hoeft echt niet onder een spoiler. Ben jij nu gek. Dat is nu net waar dit topique voor bedoeld is!!

Maar je bent van geen sport, naar best veel sport gegaan toch? Spieren wegen écht behoorlijk meer dan vet! Post nog eens een lijstje, dat ik er eens kritisch naar kijk???
  donderdag 20 augustus 2009 @ 10:17:20 #26
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72032566
SPOILER
pi_72032596
Mogge! Ik plak helemaal 3 km fietsen en ik ben al helemaal bezweet

DaD, keurige gezonde lijst, maar ik denk dat het wel een klein beetje weinig eten is! Heb je 't ongeveer geteld?
  donderdag 20 augustus 2009 @ 10:21:31 #28
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_72032648
Hier lijkt het de laatste tijd ook alsof er niets verbeterd, nog steeds dezelfde probleemgebieden en optisch lijkt er niets veranderd.
Dan denk je ook weleens, krijg wat .. hup hier met die zak chips.

Maar toch maar vrolijk doorgaan met sporten, fruit eten, tussendoortjes die gezond zijn, goed voer en nog meer bewegen in de hoop dat.
Bedenk me af en toe wel dat ik niet kan verwachten dat zaken die in 5 jaar zo gegroeid zijn in een paar maanden zijn omgekeerd, al zou ik het graag willen.
  donderdag 20 augustus 2009 @ 10:21:36 #29
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72032650
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 10:15 schreef conleche het volgende:
Lief Indiaantje: dat hoeft echt niet onder een spoiler. Ben jij nu gek. Dat is nu net waar dit topique voor bedoeld is!!

Maar je bent van geen sport, naar best veel sport gegaan toch? Spieren wegen écht behoorlijk meer dan vet! Post nog eens een lijstje, dat ik er eens kritisch naar kijk???
Jamaar ik mekker er al zo vaak over Dus ik nam aan dat jullie het nu wel wisten

Dat klopt. Volgens vriendje ben ik ook al strakker ofzo, ik zie het zelf alleen niet

Mn lijstje van gisteren was:

O: special k met melk
T: Eat Natural mueslireep met noten e.d.
L: bruine bagel met roomkaas en bieslook (roomkaas is dan idd beter van niet next time)
T: bruin broodje met kipfilet
D: gemarineerde runderlapjes (2 kleine) met roerbakgroente (courgette, ui, paprika, broccoli, etc.)
S: Body Jam (1 uur)
T: glas limo
T: bakje 0% vet vanille yoghurt
pi_72032758
Ik vind het helemaal geen gek lijstje. Misschien die mueslireep vervangen door fruit. Die roomkaas heb je ook in de lightvariant: is best te doen, dus als je dat lekker vindt.......

En die limo, is dat gewone met suiker? Heb je wel eens Fanta zero geprobeerd? Best lekker!

En ik zie op foto's ook dat je strakker bent. Dat je het zelf niet ziet, is omdat je er iedere dag met je neus bovenop staat. Heb je jezelf gecentimeterd toen je begon? En zie je daar nu wel verschil mee?
pi_72032763
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 10:18 schreef ColdFeet het volgende:
Mogge! Ik plak helemaal 3 km fietsen en ik ben al helemaal bezweet

DaD, keurige gezonde lijst, maar ik denk dat het wel een klein beetje weinig eten is! Heb je 't ongeveer geteld?
Ja, ongeveer 1400 kcal, ervan uitgaande dat m'n stuk fruit een banaan is. Is dat te weinig? . Ik ga niet sporten hè, vandaag.
pi_72032783
gelukkig ben ik niet de enige die wel eens moeite heeft met er rationeel mee omgaan. Het is echt best moeilijk af en toe, maar gelukkig ben ik inmiddels wel zover dat ik er niet álles door laat beheersen, hoewel ik niet weet of ik ooit bijvoorbeeld chips kan eten zonder een schuldgevoel te krijgen achteraf.
  donderdag 20 augustus 2009 @ 10:37:01 #33
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72032976
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 10:27 schreef conleche het volgende:
Ik vind het helemaal geen gek lijstje. Misschien die mueslireep vervangen door fruit. Die roomkaas heb je ook in de lightvariant: is best te doen, dus als je dat lekker vindt.......

En die limo, is dat gewone met suiker? Heb je wel eens Fanta zero geprobeerd? Best lekker!

En ik zie op foto's ook dat je strakker bent. Dat je het zelf niet ziet, is omdat je er iedere dag met je neus bovenop staat. Heb je jezelf gecentimeterd toen je begon? En zie je daar nu wel verschil mee?
Die Eat Natural dingen vullen als een tierelier (ook wel veel kcals) dus misschien is vervanging geen slecht idee Moet uberhaupt weer wat meer fruit eten geloof ik, het schiet er bij in. (Wb de bagel: die was van Shakie's geen idee wat voor roomkaas ze hebben daar! Zal wel bio zijn. Moet iig gewoon netjes mn eigen brood smeren, dat helpt )

Limo is met gewone suiker Ik hou niet van light Wil niet zeggen dat ik het niet gewoon kan schrappen en mn dag kan voortzetten met water en thee, zoals overdag

Ja ik denk dat mensen bij zichzelf altijd eerder geneigd zijn de blubbers te zien Maar gecentimeterd heb ik ooit wel, maar ik kan het niet accuraat Dan zeggen ze 'met een vinger ertussen' maar dan kan ik het alsnog op allemaal verschillende manieren vasthouden en straktrekken en weetikwat dus ik wist nooit hoe strak ik alles moest houden Ik ga afgezien van mn weegschaal dus maar af op mn broeken e.d.

Tenk joe, Co! Even zien voor mn lijstje van vandaag dan:

O: special k met melk
T: knackebrotje met stukje van een plak slankie
L: twee sneetjes met gegrillde ham
T: schijven ananas en stukken perzik
T: misschien nog een snee brood ivm anders te weinig?
D: vlees + groente (moet ik nog bedenken)
S: Zumba
T: bakje vanille yoghurt
pi_72033174
Maria, je eet nog wel best veel suiker! Special K, mueslireep (vergis je niet! lees de verpakking), vanilleyoghurt... Kan dat eventueel minder?
pi_72033452
Maria, op je laatste foto's vond ik je er ook echt slanker uitzien dan op eerdere foto's! Ik zou het inderdaad eens meten (en als je niet eerder gemeten hebt, is dit een mooi beginpunt). Maar ik kan me heel goed voorstellen dat je zo graag eens een lager getal op de weegschaal zou zien staan .
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 20 augustus 2009 @ 10:52:23 #36
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72033454
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 10:43 schreef ColdFeet het volgende:
Maria, je eet nog wel best veel suiker! Special K, mueslireep (vergis je niet! lees de verpakking), vanilleyoghurt... Kan dat eventueel minder?
Oei, ehm let's see...

Special K: is één van de redenen dat ik weer ontbijt Ik vind het best moeilijk om een alternatief te verzinnen Brood kan eventueel, maar dat eet ik overdag al best veel en als het vroeg is heb ik er geen zin in Maarja, wie mooi wil zijn moet ehh de Special K laten staan?

Mueslireep: even gekeken op de site van Eat Natural! Oei, in een 50 grams reep zit al snel 12-20 gram suiker Ik dacht, ze zijn bio, met noten enzo, dus zal het wel goed zijn Maar niet meer doen dus.

Vanilleyoghurt: ik heb van die 0% vet shizzle zonder toegevoegde suikers! Op de verpakking staat dat er per 100 ml 4,5 gram suiker in zit, dat valt best mee toch?
pi_72033536
Ik heb vandaag op:
O: vanillekwark met muesli
T: citroenroomyoghurt

In de planning:
L: gekookt eitje, boterham en wat rauwkost? (weet niet zeker wat er nog in huis is aan rauwkost)
T: banaan
D: ?? op campingterrein van lowlands...
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_72033590
Special K naturel is 17 g suiker per 100 gram. Ik vind dat best veel! Aan de andere kant: als het het enige is wat je een beetje normaal naar binnen krijgt 's ochtends, moet je het ook niet laten. Heb je enig idee hoe groot je portie is? Dat is bij cereals nog weleens een probleem, dat je veel meer eet dan je denkt
  donderdag 20 augustus 2009 @ 10:57:46 #39
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72033608
Veel plezier op LoLa, Phaidra!

En tenk joe!

Deze mieperd gaat even auf dem internetz om alternatieven te verzinnen voor Special K!
pi_72033623
Ah Maria ...hier ook hetzelfde, ik ben al een tijdje bezig maar het resultaat is ook niet zo...maar je kunt sowieso bezig blijven om je gezond te voelen toch? Niks lekkerder dan thuis terugkomen van sporten en denken van yay ik heb het toch maar weer gedaan

Ik had gister ook limo, maar dan heb je bijvoorbeeld van karvan cevitam met 70% natuurlijk fruit ofzo, ik heb niet gekeken hoeveel maar ik denk dat dat al minder suiker is. En als tussendoortje misschien een beetje yoghurt met fruit? Dat vult namelijk goed en dan eet je wat minder carbs.

@ Phaidra: Ik ben zo jaloers!! Heel veel plezier en verdrink niet in de regen
pi_72033635
Enne: blijf goed opletten op je lijf! Ik zag laatst ineens dat mijn bovenbenen helemaal niet meer zoveel cellulitis hebben als eerst. Nog wel wat, maar niet meer van die deuken als je gewoon zit. Ook een goed resultaat!
  donderdag 20 augustus 2009 @ 11:03:15 #42
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72033753
@CF: ik heb een portie gewogen en ik eet ongeveer 50 gram! Das 10 gram meer dan de verpakking ziet als 'normale portie'. Maar ik ga idd eens zien wat er verder te bedenken is!
Whoera voor de verminderde cellulitis! Ik ga mn bobbelbips maar eens analyseren binnenkort

Shiny: ja ik ben wel trots na afloop, da's ook wel tof! Ik denk dat ik voor de makkelijkheid maar even helemaal op water en thee over ga Daarvan weet ik iig 100% zeker dat er geen suiker in zit, hehe
pi_72033972
Hey Maria, dat hoeft inderdaad echt niet onder spoilers hoor! Ik sprint ook naar dit topic op dat soort momenten, waarom posten we anders hier . Je lijstjes zijn (vind ik) hartstikke netjes, ik denk dat het gewoon op geduld en stug volhouden aankomt (of afvalt natuurlijk ). Als je ALLE "misschien niet zo slimme" dingen van je lijstje schrapt pas je dan wel op dat je je eten nog wel lekker vindt en er nog wel van geniet? (Zoals bijv. je Special K?)

Bij mij werkt het zo dat als ik echt rigoreus bijvoorbeeld besluit helemaal geen kaas meer te eten, want kaas is evil jadajadajada etc., dat ik dan echt een onweerstaanbare kaasdrang ontwikkel en ineens een enorme homp kaas naar binnen werk dus dan maar beter af en toe een beetje lekkere, vette oude kaas, ipv helemaal geen kaas meer of 20+/30+ kaas (vind ik echt vies!).
  donderdag 20 augustus 2009 @ 11:21:01 #44
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72034249
Razzt: da's ook zo, hoor! Ik neem de suggesties hier ook zoals ze bedoeld zijn: opties om mn lijstjes meer awesome te maken, maar als ik me er niet 100% aan houdt eet ik volgens mij (als ik die suikerbom-mueslirepen schrap ) nog best okee! Maar het is fijn om weer even aan het denken gezet te worden.

Wat is hier trouwens de mening over Weetabix (1,7 gram suiker per 37,5 gram portie)? Lijkt me net zoiets als pap?
  donderdag 20 augustus 2009 @ 11:22:21 #45
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72034279
Oh en slankie valt idd erg tegen Volgende keer als ik zin heb in kaas neem ik ECHTE kaas en geen slap aftreksel Zo vaak eet ik het toch niet! Groot gelijk dan ook, jij! Af en toe een stukje kaas moet kunnen, zolang je niet bij een bui het hele pak in 1 keer oppeuzelt!
pi_72034550
30+ kaas is best lekker hoor. De extra gerijpte van Millner of die van Cantenaer. Maar ook daar zitten verhoudingsgewijs veel meer cals. in dan in bv rosbief of kipfilet. Maar ik eet dat wel af en toe.

Die 20+ kaas is idd net plastic, die is niet te doen.
  donderdag 20 augustus 2009 @ 11:34:16 #47
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_72034639
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 20:24 schreef Crientj het volgende:
Ik heb pringles onder mn bed liggen.

Moet er vanaf blijven.

Lijstje;

O/L: 2 boterhammen, een met ham, een met pindakaas.
T: Veel drinken, 2x een flesje met weinig(!) siroop.
T: 1 rijstwafel, met pindakaas, 2 waterijsjes.
D: Maaltijdsalade, met nog een flesje drinken.
Toetje: Ijsje van de italiaan , maar we zijn gaan lopen. Volgens mn moeder hebben we de helft van dat ijsje al verbrand door te gaan lopen. Hihi, dat geloof ik graag.

Und erg jammie zo'n bak sla!, wel jammer van de mango/peper dressing. Die vind ik niet lekker.
Verder was het een bak vol met sla, stukjes appel en druif(jammie, jammie), pasta en kalkoen.

Moet ook makkelijk zelf te maken zijn volgens mn moeder, keertje doen dan. Heerlijk.
als je salade je maaltijd is zou ik de dressing er niet af laten hoor crientj! anders wordt je maaltijd wel erg klein! als je een salade als lunch eet kun je wel bezuinigen op dingen als kaas/pasta/dressing in de salade...

je doet goed je best! en voel je niet schuldig over waterijsjes! het hadden ook magnums kunnen zijn, niet waar? een waterijsje is maar 50 kcal. wel grotendeels suiker, maar met dit mooie weer mag je best lekker waterijsjes eten!

over t algemeen heb je nog steeds wel een beetje weinig gegeten: of heb je bij zowel ,lunch als ontbijt twee boterhammen gegeten? dan heb ik nisk gezegd
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  donderdag 20 augustus 2009 @ 11:35:03 #48
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_72034656
58.9kg vanochtend, ik zal ook eens wat zetmeel bij het warm eten kunnen eten maar ik durf dat nog niet hoor
Dus PPP, ik snap je heel goed, het is best moeilijk om een goede balans te vinden...
  donderdag 20 augustus 2009 @ 11:35:59 #49
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_72034681
Maria mariaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, reminds me of a west side storyyyyyyyyyy

OH en bobbelbipsen roeleren!
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  donderdag 20 augustus 2009 @ 11:37:52 #50
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_72034742
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 09:40 schreef Razztwizzle het volgende:
[knip]

@ PPP - Ik heb ook snel de neiging om te denken dat heel weinig eten = afvallen, maar het helpt echt niet, en dan krijg ik ook nog als ik te lang te weinig eet zo'n enorme zin in ongezonde dingen, zoals gisteravond. Dan kan ik maar beter over de hele linie iets meer eten, om dat te voorkomen.

[knip]

Lijstje voor vandaag:

O: Geroosterde boterham met pindakaas, komkommer, thee.
T: Nectarine
L: Kwark met bessen en aardbeien, handje muesli.
T: Festini ijsje.
D: Courgettefrittata met ham en wat kaas eroverheen, rucolasalade, stokbrood (voor lief en ouders).

En vanavond naar Paul de Leeuw
dat is anders een behoorlijk karig lijstje. ik gok echt maximaal 1000 kcal. tenzij je enorm veel van de frittata eet... eten razz!
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')