wowquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:21 schreef cyclechick het volgende:
Hooi!![]()
![]()
Ik ben nog niet bijgelezen maar wilde even melden dan ik weer thuis ben!
Gister Utrecht - Zwolle- Assen - Groningen gefietst (205km totaal!)
en vandaag Winschoten - Assen (50km) en de rest met de treinHet was gister echt goed zwaar af en toe, maar ben blij dat ik het gehaald heb! Een persoonlijk record, had nog nooit zo ver gefietst (en al helemaal niet in mijn eentje)
Nu maar lekker slapen en morgen lees ik wel even bij!![]()
Ik weet het.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:15 schreef Tinkepink het volgende:
PPP, jij eet al een hele tijd erg weinig hoor! Niet alleen als het warm is.
En cc: jij bent mijn heldin. Wat een end!
Zie je wel dat je die excuses (die niemand gelooftquote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:27 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ik weet het.![]()
Ik moet even weer beseffen dat zo min mogelijk eten niet goed is.. ik ga me morgenochtend wegen, hopelijk is het resultaat goed, dan kan ik weer rustig een beetje gaan opbouwen.
Ik wéét het ook wel, maar zo kan ik het voor mezelf nog een beetje goedpratenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:32 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Zie je wel dat je die excuses (die niemand gelooft) helemaal niet nodig hebt. Je weet zelf wel dat je verkeerd bezig bent. Overigens kan je ook best wat meer gaan eten als je niet het gehoopte resultaat hebt behaald. Als je wat meer eet, val je sneller af én blijven de kilo's er ook af. Crashen is zo zinloos.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Jamaar ik mekker er al zo vaak overquote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:15 schreef conleche het volgende:
Lief Indiaantje: dat hoeft echt niet onder een spoiler. Ben jij nu gek. Dat is nu net waar dit topique voor bedoeld is!!
Maar je bent van geen sport, naar best veel sport gegaan toch? Spieren wegen écht behoorlijk meer dan vet! Post nog eens een lijstje, dat ik er eens kritisch naar kijk???
Ja, ongeveer 1400 kcal, ervan uitgaande dat m'n stuk fruit een banaan is. Is dat te weinig?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:18 schreef ColdFeet het volgende:
Mogge! Ik plak helemaal3 km fietsen en ik ben al helemaal bezweet
DaD, keurige gezonde lijst, maar ik denk dat het wel een klein beetje weinig eten is! Heb je 't ongeveer geteld?
Die Eat Natural dingen vullen als een tierelier (ook wel veel kcals) dus misschien is vervanging geen slecht ideequote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:27 schreef conleche het volgende:
Ik vind het helemaal geen gek lijstje. Misschien die mueslireep vervangen door fruit. Die roomkaas heb je ook in de lightvariant: is best te doen, dus als je dat lekker vindt.......
En die limo, is dat gewone met suiker? Heb je wel eens Fanta zero geprobeerd? Best lekker!
En ik zie op foto's ook dat je strakker bent. Dat je het zelf niet ziet, is omdat je er iedere dag met je neus bovenop staat. Heb je jezelf gecentimeterd toen je begon? En zie je daar nu wel verschil mee?
Oei, ehm let's see...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:43 schreef ColdFeet het volgende:
Maria, je eet nog wel best veel suiker! Special K, mueslireep (vergis je niet! lees de verpakking), vanilleyoghurt... Kan dat eventueel minder?
als je salade je maaltijd is zou ik de dressing er niet af laten hoor crientj! anders wordt je maaltijd wel erg klein! als je een salade als lunch eet kun je wel bezuinigen op dingen als kaas/pasta/dressing in de salade...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:24 schreef Crientj het volgende:
Ik heb pringles onder mn bed liggen.
Moeter
vanaf
blijven.
Lijstje;
O/L: 2 boterhammen, een met ham, een met pindakaas.
T: Veel drinken, 2x een flesje met weinig(!) siroop.
T: 1 rijstwafel, met pindakaas, 2 waterijsjes.
D: Maaltijdsalade, met nog een flesje drinken.
Toetje: Ijsje van de italiaan, maar we zijn gaan lopen. Volgens mn moeder hebben we de helft van dat ijsje al verbrand door te gaan lopen. Hihi, dat geloof ik graag.
Und erg jammie zo'n bak sla!, wel jammer van de mango/peper dressing. Die vind ik niet lekker.
Verder was het een bak vol met sla, stukjes appel en druif(jammie, jammie), pastaen kalkoen.
Moet ook makkelijk zelf te maken zijn volgens mn moeder, keertje doen dan. Heerlijk.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:40 schreef Razztwizzle het volgende:
[knip]
@ PPP - Ik heb ook snel de neiging om te denken dat heel weinig eten = afvallen, maar het helpt echt niet, en dan krijg ik ook nog als ik te lang te weinig eet zo'n enorme zin in ongezonde dingen, zoals gisteravond. Dan kan ik maar beter over de hele linie iets meer eten, om dat te voorkomen.
[knip]
Lijstje voor vandaag:
O: Geroosterde boterham met pindakaas, komkommer, thee.
T: Nectarine
L: Kwark met bessen en aardbeien, handje muesli.
T: Festini ijsje.
D: Courgettefrittata met ham en wat kaas eroverheen, rucolasalade, stokbrood (voor lief en ouders).
En vanavond naar Paul de Leeuw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |