abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 augustus 2009 @ 00:10:23 #1
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_72027491
Het vorige deel: Slank # 836 - Amersfoort rules

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Het meet topic: [Slank-meettopic] Koken & eten

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 20 augustus 2009 @ 06:41:42 #2
24188 Belana
kloon van belana
pi_72029977
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 22:21 schreef cyclechick het volgende:
Hooi!

Ik ben nog niet bijgelezen maar wilde even melden dan ik weer thuis ben!
Gister Utrecht - Zwolle- Assen - Groningen gefietst (205km totaal!)
en vandaag Winschoten - Assen (50km) en de rest met de trein Het was gister echt goed zwaar af en toe, maar ben blij dat ik het gehaald heb! Een persoonlijk record, had nog nooit zo ver gefietst (en al helemaal niet in mijn eentje)

Nu maar lekker slapen en morgen lees ik wel even bij!
wow wat goed zeg!!
stormy waters...
sailin'
  donderdag 20 augustus 2009 @ 06:42:32 #3
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_72029980
Goedemorgen
* uniekhoorn moet druppelen
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 20 augustus 2009 @ 07:40:33 #4
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72030174
Goedemorgen .

Ik snap de fietsroute van cc niet helemaal. Je bent tot Groningen gekomen, waarvoor , en de volgende dag heb je Winschoten - Assen gedaan? Je hebt blijkbaar ergens overnacht?

Fijn dat je 'nieuwe ogen' zo goed bevallen, uniekhoorn Ik zou het ook gek vinden om 's avonds m'n CI af te willen doen en dan te constateren dat er niks zit .

Ik ga nu eens douchen en dan richting mijn ouders. Ik heb alsnog niet supergoed geslapen vannacht, want gisteravond was ik weer opgewonden van alle nieuwe plannen .
Niet meer actief op Fok!
pi_72030293
Ik ben te vroeg op mijn werk en lees even terug en ik heb gelijk een smile op m´n gezicht Lief!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_72030672
CC ging toch naar haar oma? En natuurlijk voor je prestatie Cycle! Wow echt heel goed!

Wat fijn uniekhoorn, dat je nu al zo goed ziet! De operatie op zich lijkt me dan weer zo eng dat ik het nooit zou durven... Zelfde geldt voor laseren. 'Gelukkig' hoef ik er nog niet over na te denken, want volgens mij moeten je ogen voor een bepaalde periode stabiel zijn voor je in aanmerking komt voor zoiets. En dat is me nog niet langer dan 1 jaar gelukt....

Vanmiddag naar Lowlands!! Er is wel regen voorspeld voor vanavond en vrijdagavond, maar over het algemeen wordt het lekker weer!! Het eten zal wel drama worden, maar ik ga proberen om gezonde keuzes te maken, ook omdat ik ziek geweest ben. Drie dagen vet en ongezond eten is dan natuurlijk vragen om problemen...
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 20 augustus 2009 @ 08:44:28 #7
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_72030767
Lowlands!
*jaloers is

Ik vertrek zo een paar uurtjes richting sauna. Als het dan toch warm is, dan maar echt uitzweten.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_72030923
Sauna is ook erg lekker! Veel plezier Tink!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_72031177
Goedemorgen!

Hier regent het ! Ook helemaal nog niet warm, maar het zou wel 35 graden worden.

Gisteravond nog naar bodybalance geweest, die zaal was echt véél te heet, maar heb het volgehouden, nu weer een beetje spierpijn ervan (vooral in mijn buikspieren, wat gek is, want daar heb ik echt nog nooit spierpijn gehad).

Lijstje voor vandaag:
O: special K met vanilleyoghurt
L: drie boterhammen met kipfilet
D: risotto met champignons, courgette en kipfilet

Dit is niet veel, I know, maar als het morgen weer normaal weer is, hoop ik wat meer te eten.. ik krijg gewoon niet meer door mn keel nu.
pi_72031181
En wat knap, cc ! 205 km!!
  donderdag 20 augustus 2009 @ 09:15:50 #11
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_72031311
PPP, jij eet al een hele tijd erg weinig hoor! Niet alleen als het warm is.

En cc: jij bent mijn heldin. Wat een end!
pi_72031333
Goedemorgen. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_72031470
* motorbloempje doet even voor cyclechick! wat goed!

en goedemorgen

ben toch nog om half 1 uit het park vertrokken, het viel me alles mee.. ik hoop dat de hoofdpijn ook mee gaat vallen
Ja doei.
pi_72031510
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 09:15 schreef Tinkepink het volgende:
PPP, jij eet al een hele tijd erg weinig hoor! Niet alleen als het warm is.

En cc: jij bent mijn heldin. Wat een end!
Ik weet het.

Ik moet even weer beseffen dat zo min mogelijk eten niet goed is.. ik ga me morgenochtend wegen, hopelijk is het resultaat goed, dan kan ik weer rustig een beetje gaan opbouwen.
  donderdag 20 augustus 2009 @ 09:32:54 #15
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_72031637
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 09:27 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

Ik weet het.

Ik moet even weer beseffen dat zo min mogelijk eten niet goed is.. ik ga me morgenochtend wegen, hopelijk is het resultaat goed, dan kan ik weer rustig een beetje gaan opbouwen.
Zie je wel dat je die excuses (die niemand gelooft ) helemaal niet nodig hebt. Je weet zelf wel dat je verkeerd bezig bent. Overigens kan je ook best wat meer gaan eten als je niet het gehoopte resultaat hebt behaald. Als je wat meer eet, val je sneller af én blijven de kilo's er ook af. Crashen is zo zinloos.
pi_72031761
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 09:32 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Zie je wel dat je die excuses (die niemand gelooft ) helemaal niet nodig hebt. Je weet zelf wel dat je verkeerd bezig bent. Overigens kan je ook best wat meer gaan eten als je niet het gehoopte resultaat hebt behaald. Als je wat meer eet, val je sneller af én blijven de kilo's er ook af. Crashen is zo zinloos.
Ik wéét het ook wel, maar zo kan ik het voor mezelf nog een beetje goedpraten . Ik zal iig weer voor de gezonde tussendoortjes (fruit en rauwkost e.d.) gaan, en dan langzaam proberen om weer wat op te bouwen.

Af en toe heb ik die eye-opener van jullie hier even nodig, dus thanks.
pi_72031786
+1 herkenbaar..

'gelukkig' eet ik deze week wél meer, maar of dat nou goed is..

het eten gisteren was overigens buffet wel lekker, daar niet van, maar al die lekkere dingen op de kaart dus niet mogen proeven..

wel lekker wat Choufjes op
Ja doei.
pi_72031804
@Cycle - Nogmaals, wat een prestatie joh held!

@ Uniekhoorn - Wat fijn dat je zo'n resultaat hebt met je ogen, ik zou het zelf nooit durven en ben erg gehecht aan mijn bril (heb al een bril sinds m'n 4e), maar ben blij voor je .

@ Mo - Dat klinkt gezellig hopelijk geen kater vandaag!

@ Vik - Veel plezier bij je ouders! En fijn van alle goede plannen .

@ Phaidra - Lowlands !! Jaloers!! Have fun!

@ PPP - Ik heb ook snel de neiging om te denken dat heel weinig eten = afvallen, maar het helpt echt niet, en dan krijg ik ook nog als ik te lang te weinig eet zo'n enorme zin in ongezonde dingen, zoals gisteravond. Dan kan ik maar beter over de hele linie iets meer eten, om dat te voorkomen.

En nu ga ik ( met 30 graden ) het huis schoonmaken, want m'n ouders komen vanavond. Rare redenering, maar ik wil niet dat ze doorhebben dat ik eigenlijk nog steeds een sloddervos ben sinds ik het huis uit ben .

Lijstje voor vandaag:

O: Geroosterde boterham met pindakaas, komkommer, thee.
T: Nectarine
L: Kwark met bessen en aardbeien, handje muesli.
T: Festini ijsje.
D: Courgettefrittata met ham en wat kaas eroverheen, rucolasalade, stokbrood (voor lief en ouders).

En vanavond naar Paul de Leeuw

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-08-2009 09:41:36 ]
pi_72031926
Goedemorgen.

CC:
Hoe is het met de spier- en zadelpijnen vandaag? Of valt dat allemaal wel mee?

Planning voor vandaag:
O: vegaschijf
T: salade van tomaat, zwarte olijf en mozarella
L: yoghurt salade van tomaat, zwarte olijf en mozarella
T: witlofsalade
D: vegaworstjes met sperziebonen en witlofsalade
T: onbekend stukje extrapure chocolade

Planning voor vandaag:
O: 2 gekookt ei
T: smoothie van yoghurt en framboos
L: salade van tomaat, zwarte olijf en mozarella
D: onbekend, eet bij mijn ouders
S: anderhalf uur trainen
pi_72032102
Ik heb gister de kwark in m'n lijstje vervangen door een Magnum (of nou ja, zoiets maar dan een onbekend merk). .

Planning vandaag:

O: Brinta
L: 2 geroosterde volkoren boterhammen met appelstroop, gekookt eitje
T: bakje kwark (helft van een grote bak, dus 250 gr ongeveer)
T: fruit
D: salade van gemengde sla, gegrilde perziken, rode ui, sugarsnaps, feta
  donderdag 20 augustus 2009 @ 10:06:19 #21
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72032307
Goeiesmorreges!

Fiets! 205 km *buigt*

En whoera voor de oogjens van Uniekhoorn!

En PPP: ik snap je ook hoor! Soms is het gewoon lastig om rationeel met dit soort dingen om te gaan!

Trouwens, dit kwak ik even onder een spoiler, want dit gemekker hebben jullie wel vaker gelezen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_72032444
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_72032524
ik doe ook mee met de spoilers zonder spoiler

maar nu ga ik maar weer richting uni
Ja doei.
pi_72032528
Wow CC, die fietstocht! Kon je bij vrienden overnachten? En heb je nu geen zadel/spierpijn?

Maria Iedereen houdt toch vocht vast met deze hitte joh. En op je laatste foto's zag je er al prachtig uit. Geduld is lastig hè. Maarja, langzaamaan is toch het beste
pi_72032530
Lief Indiaantje: dat hoeft echt niet onder een spoiler. Ben jij nu gek. Dat is nu net waar dit topique voor bedoeld is!!

Maar je bent van geen sport, naar best veel sport gegaan toch? Spieren wegen écht behoorlijk meer dan vet! Post nog eens een lijstje, dat ik er eens kritisch naar kijk???
  donderdag 20 augustus 2009 @ 10:17:20 #26
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72032566
SPOILER
pi_72032596
Mogge! Ik plak helemaal 3 km fietsen en ik ben al helemaal bezweet

DaD, keurige gezonde lijst, maar ik denk dat het wel een klein beetje weinig eten is! Heb je 't ongeveer geteld?
  donderdag 20 augustus 2009 @ 10:21:31 #28
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_72032648
Hier lijkt het de laatste tijd ook alsof er niets verbeterd, nog steeds dezelfde probleemgebieden en optisch lijkt er niets veranderd.
Dan denk je ook weleens, krijg wat .. hup hier met die zak chips.

Maar toch maar vrolijk doorgaan met sporten, fruit eten, tussendoortjes die gezond zijn, goed voer en nog meer bewegen in de hoop dat.
Bedenk me af en toe wel dat ik niet kan verwachten dat zaken die in 5 jaar zo gegroeid zijn in een paar maanden zijn omgekeerd, al zou ik het graag willen.
  donderdag 20 augustus 2009 @ 10:21:36 #29
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72032650
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 10:15 schreef conleche het volgende:
Lief Indiaantje: dat hoeft echt niet onder een spoiler. Ben jij nu gek. Dat is nu net waar dit topique voor bedoeld is!!

Maar je bent van geen sport, naar best veel sport gegaan toch? Spieren wegen écht behoorlijk meer dan vet! Post nog eens een lijstje, dat ik er eens kritisch naar kijk???
Jamaar ik mekker er al zo vaak over Dus ik nam aan dat jullie het nu wel wisten

Dat klopt. Volgens vriendje ben ik ook al strakker ofzo, ik zie het zelf alleen niet

Mn lijstje van gisteren was:

O: special k met melk
T: Eat Natural mueslireep met noten e.d.
L: bruine bagel met roomkaas en bieslook (roomkaas is dan idd beter van niet next time)
T: bruin broodje met kipfilet
D: gemarineerde runderlapjes (2 kleine) met roerbakgroente (courgette, ui, paprika, broccoli, etc.)
S: Body Jam (1 uur)
T: glas limo
T: bakje 0% vet vanille yoghurt
pi_72032758
Ik vind het helemaal geen gek lijstje. Misschien die mueslireep vervangen door fruit. Die roomkaas heb je ook in de lightvariant: is best te doen, dus als je dat lekker vindt.......

En die limo, is dat gewone met suiker? Heb je wel eens Fanta zero geprobeerd? Best lekker!

En ik zie op foto's ook dat je strakker bent. Dat je het zelf niet ziet, is omdat je er iedere dag met je neus bovenop staat. Heb je jezelf gecentimeterd toen je begon? En zie je daar nu wel verschil mee?
pi_72032763
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 10:18 schreef ColdFeet het volgende:
Mogge! Ik plak helemaal 3 km fietsen en ik ben al helemaal bezweet

DaD, keurige gezonde lijst, maar ik denk dat het wel een klein beetje weinig eten is! Heb je 't ongeveer geteld?
Ja, ongeveer 1400 kcal, ervan uitgaande dat m'n stuk fruit een banaan is. Is dat te weinig? . Ik ga niet sporten hè, vandaag.
pi_72032783
gelukkig ben ik niet de enige die wel eens moeite heeft met er rationeel mee omgaan. Het is echt best moeilijk af en toe, maar gelukkig ben ik inmiddels wel zover dat ik er niet álles door laat beheersen, hoewel ik niet weet of ik ooit bijvoorbeeld chips kan eten zonder een schuldgevoel te krijgen achteraf.
  donderdag 20 augustus 2009 @ 10:37:01 #33
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72032976
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 10:27 schreef conleche het volgende:
Ik vind het helemaal geen gek lijstje. Misschien die mueslireep vervangen door fruit. Die roomkaas heb je ook in de lightvariant: is best te doen, dus als je dat lekker vindt.......

En die limo, is dat gewone met suiker? Heb je wel eens Fanta zero geprobeerd? Best lekker!

En ik zie op foto's ook dat je strakker bent. Dat je het zelf niet ziet, is omdat je er iedere dag met je neus bovenop staat. Heb je jezelf gecentimeterd toen je begon? En zie je daar nu wel verschil mee?
Die Eat Natural dingen vullen als een tierelier (ook wel veel kcals) dus misschien is vervanging geen slecht idee Moet uberhaupt weer wat meer fruit eten geloof ik, het schiet er bij in. (Wb de bagel: die was van Shakie's geen idee wat voor roomkaas ze hebben daar! Zal wel bio zijn. Moet iig gewoon netjes mn eigen brood smeren, dat helpt )

Limo is met gewone suiker Ik hou niet van light Wil niet zeggen dat ik het niet gewoon kan schrappen en mn dag kan voortzetten met water en thee, zoals overdag

Ja ik denk dat mensen bij zichzelf altijd eerder geneigd zijn de blubbers te zien Maar gecentimeterd heb ik ooit wel, maar ik kan het niet accuraat Dan zeggen ze 'met een vinger ertussen' maar dan kan ik het alsnog op allemaal verschillende manieren vasthouden en straktrekken en weetikwat dus ik wist nooit hoe strak ik alles moest houden Ik ga afgezien van mn weegschaal dus maar af op mn broeken e.d.

Tenk joe, Co! Even zien voor mn lijstje van vandaag dan:

O: special k met melk
T: knackebrotje met stukje van een plak slankie
L: twee sneetjes met gegrillde ham
T: schijven ananas en stukken perzik
T: misschien nog een snee brood ivm anders te weinig?
D: vlees + groente (moet ik nog bedenken)
S: Zumba
T: bakje vanille yoghurt
pi_72033174
Maria, je eet nog wel best veel suiker! Special K, mueslireep (vergis je niet! lees de verpakking), vanilleyoghurt... Kan dat eventueel minder?
pi_72033452
Maria, op je laatste foto's vond ik je er ook echt slanker uitzien dan op eerdere foto's! Ik zou het inderdaad eens meten (en als je niet eerder gemeten hebt, is dit een mooi beginpunt). Maar ik kan me heel goed voorstellen dat je zo graag eens een lager getal op de weegschaal zou zien staan .
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 20 augustus 2009 @ 10:52:23 #36
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72033454
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 10:43 schreef ColdFeet het volgende:
Maria, je eet nog wel best veel suiker! Special K, mueslireep (vergis je niet! lees de verpakking), vanilleyoghurt... Kan dat eventueel minder?
Oei, ehm let's see...

Special K: is één van de redenen dat ik weer ontbijt Ik vind het best moeilijk om een alternatief te verzinnen Brood kan eventueel, maar dat eet ik overdag al best veel en als het vroeg is heb ik er geen zin in Maarja, wie mooi wil zijn moet ehh de Special K laten staan?

Mueslireep: even gekeken op de site van Eat Natural! Oei, in een 50 grams reep zit al snel 12-20 gram suiker Ik dacht, ze zijn bio, met noten enzo, dus zal het wel goed zijn Maar niet meer doen dus.

Vanilleyoghurt: ik heb van die 0% vet shizzle zonder toegevoegde suikers! Op de verpakking staat dat er per 100 ml 4,5 gram suiker in zit, dat valt best mee toch?
pi_72033536
Ik heb vandaag op:
O: vanillekwark met muesli
T: citroenroomyoghurt

In de planning:
L: gekookt eitje, boterham en wat rauwkost? (weet niet zeker wat er nog in huis is aan rauwkost)
T: banaan
D: ?? op campingterrein van lowlands...
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_72033590
Special K naturel is 17 g suiker per 100 gram. Ik vind dat best veel! Aan de andere kant: als het het enige is wat je een beetje normaal naar binnen krijgt 's ochtends, moet je het ook niet laten. Heb je enig idee hoe groot je portie is? Dat is bij cereals nog weleens een probleem, dat je veel meer eet dan je denkt
  donderdag 20 augustus 2009 @ 10:57:46 #39
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72033608
Veel plezier op LoLa, Phaidra!

En tenk joe!

Deze mieperd gaat even auf dem internetz om alternatieven te verzinnen voor Special K!
pi_72033623
Ah Maria ...hier ook hetzelfde, ik ben al een tijdje bezig maar het resultaat is ook niet zo...maar je kunt sowieso bezig blijven om je gezond te voelen toch? Niks lekkerder dan thuis terugkomen van sporten en denken van yay ik heb het toch maar weer gedaan

Ik had gister ook limo, maar dan heb je bijvoorbeeld van karvan cevitam met 70% natuurlijk fruit ofzo, ik heb niet gekeken hoeveel maar ik denk dat dat al minder suiker is. En als tussendoortje misschien een beetje yoghurt met fruit? Dat vult namelijk goed en dan eet je wat minder carbs.

@ Phaidra: Ik ben zo jaloers!! Heel veel plezier en verdrink niet in de regen
pi_72033635
Enne: blijf goed opletten op je lijf! Ik zag laatst ineens dat mijn bovenbenen helemaal niet meer zoveel cellulitis hebben als eerst. Nog wel wat, maar niet meer van die deuken als je gewoon zit. Ook een goed resultaat!
  donderdag 20 augustus 2009 @ 11:03:15 #42
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72033753
@CF: ik heb een portie gewogen en ik eet ongeveer 50 gram! Das 10 gram meer dan de verpakking ziet als 'normale portie'. Maar ik ga idd eens zien wat er verder te bedenken is!
Whoera voor de verminderde cellulitis! Ik ga mn bobbelbips maar eens analyseren binnenkort

Shiny: ja ik ben wel trots na afloop, da's ook wel tof! Ik denk dat ik voor de makkelijkheid maar even helemaal op water en thee over ga Daarvan weet ik iig 100% zeker dat er geen suiker in zit, hehe
pi_72033972
Hey Maria, dat hoeft inderdaad echt niet onder spoilers hoor! Ik sprint ook naar dit topic op dat soort momenten, waarom posten we anders hier . Je lijstjes zijn (vind ik) hartstikke netjes, ik denk dat het gewoon op geduld en stug volhouden aankomt (of afvalt natuurlijk ). Als je ALLE "misschien niet zo slimme" dingen van je lijstje schrapt pas je dan wel op dat je je eten nog wel lekker vindt en er nog wel van geniet? (Zoals bijv. je Special K?)

Bij mij werkt het zo dat als ik echt rigoreus bijvoorbeeld besluit helemaal geen kaas meer te eten, want kaas is evil jadajadajada etc., dat ik dan echt een onweerstaanbare kaasdrang ontwikkel en ineens een enorme homp kaas naar binnen werk dus dan maar beter af en toe een beetje lekkere, vette oude kaas, ipv helemaal geen kaas meer of 20+/30+ kaas (vind ik echt vies!).
  donderdag 20 augustus 2009 @ 11:21:01 #44
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72034249
Razzt: da's ook zo, hoor! Ik neem de suggesties hier ook zoals ze bedoeld zijn: opties om mn lijstjes meer awesome te maken, maar als ik me er niet 100% aan houdt eet ik volgens mij (als ik die suikerbom-mueslirepen schrap ) nog best okee! Maar het is fijn om weer even aan het denken gezet te worden.

Wat is hier trouwens de mening over Weetabix (1,7 gram suiker per 37,5 gram portie)? Lijkt me net zoiets als pap?
  donderdag 20 augustus 2009 @ 11:22:21 #45
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72034279
Oh en slankie valt idd erg tegen Volgende keer als ik zin heb in kaas neem ik ECHTE kaas en geen slap aftreksel Zo vaak eet ik het toch niet! Groot gelijk dan ook, jij! Af en toe een stukje kaas moet kunnen, zolang je niet bij een bui het hele pak in 1 keer oppeuzelt!
pi_72034550
30+ kaas is best lekker hoor. De extra gerijpte van Millner of die van Cantenaer. Maar ook daar zitten verhoudingsgewijs veel meer cals. in dan in bv rosbief of kipfilet. Maar ik eet dat wel af en toe.

Die 20+ kaas is idd net plastic, die is niet te doen.
  donderdag 20 augustus 2009 @ 11:34:16 #47
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_72034639
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 20:24 schreef Crientj het volgende:
Ik heb pringles onder mn bed liggen.

Moet er vanaf blijven.

Lijstje;

O/L: 2 boterhammen, een met ham, een met pindakaas.
T: Veel drinken, 2x een flesje met weinig(!) siroop.
T: 1 rijstwafel, met pindakaas, 2 waterijsjes.
D: Maaltijdsalade, met nog een flesje drinken.
Toetje: Ijsje van de italiaan , maar we zijn gaan lopen. Volgens mn moeder hebben we de helft van dat ijsje al verbrand door te gaan lopen. Hihi, dat geloof ik graag.

Und erg jammie zo'n bak sla!, wel jammer van de mango/peper dressing. Die vind ik niet lekker.
Verder was het een bak vol met sla, stukjes appel en druif(jammie, jammie), pasta en kalkoen.

Moet ook makkelijk zelf te maken zijn volgens mn moeder, keertje doen dan. Heerlijk.
als je salade je maaltijd is zou ik de dressing er niet af laten hoor crientj! anders wordt je maaltijd wel erg klein! als je een salade als lunch eet kun je wel bezuinigen op dingen als kaas/pasta/dressing in de salade...

je doet goed je best! en voel je niet schuldig over waterijsjes! het hadden ook magnums kunnen zijn, niet waar? een waterijsje is maar 50 kcal. wel grotendeels suiker, maar met dit mooie weer mag je best lekker waterijsjes eten!

over t algemeen heb je nog steeds wel een beetje weinig gegeten: of heb je bij zowel ,lunch als ontbijt twee boterhammen gegeten? dan heb ik nisk gezegd
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  donderdag 20 augustus 2009 @ 11:35:03 #48
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_72034656
58.9kg vanochtend, ik zal ook eens wat zetmeel bij het warm eten kunnen eten maar ik durf dat nog niet hoor
Dus PPP, ik snap je heel goed, het is best moeilijk om een goede balans te vinden...
  donderdag 20 augustus 2009 @ 11:35:59 #49
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_72034681
Maria mariaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, reminds me of a west side storyyyyyyyyyy

OH en bobbelbipsen roeleren!
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  donderdag 20 augustus 2009 @ 11:37:52 #50
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_72034742
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 09:40 schreef Razztwizzle het volgende:
[knip]

@ PPP - Ik heb ook snel de neiging om te denken dat heel weinig eten = afvallen, maar het helpt echt niet, en dan krijg ik ook nog als ik te lang te weinig eet zo'n enorme zin in ongezonde dingen, zoals gisteravond. Dan kan ik maar beter over de hele linie iets meer eten, om dat te voorkomen.

[knip]

Lijstje voor vandaag:

O: Geroosterde boterham met pindakaas, komkommer, thee.
T: Nectarine
L: Kwark met bessen en aardbeien, handje muesli.
T: Festini ijsje.
D: Courgettefrittata met ham en wat kaas eroverheen, rucolasalade, stokbrood (voor lief en ouders).

En vanavond naar Paul de Leeuw
dat is anders een behoorlijk karig lijstje. ik gok echt maximaal 1000 kcal. tenzij je enorm veel van de frittata eet... eten razz!
  donderdag 20 augustus 2009 @ 11:38:31 #51
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_72034763
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 10:58 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik had gister ook limo, maar dan heb je bijvoorbeeld van karvan cevitam met 70% natuurlijk fruit ofzo, ik heb niet gekeken hoeveel maar ik denk dat dat al minder suiker is. En als tussendoortje misschien een beetje yoghurt met fruit? Dat vult namelijk goed en dan eet je wat minder carbs.
helaas, das gewoon ook heel veel suiker. relatief meer fruitsuikers dan glucosestroop misschien, maar toch echt suiker...
  donderdag 20 augustus 2009 @ 11:39:34 #52
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72034791
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 11:35 schreef Muis006 het volgende:
Maria mariaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, reminds me of a west side storyyyyyyyyyy

OH en bobbelbipsen roeleren!
Growing up in Spaaaaanish Harleeeeem, she's having a magnificent bobbelbips, Mariiiihiiiiaaaaaaaaaa
  donderdag 20 augustus 2009 @ 11:39:54 #53
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_72034803
goeiedag, ik heb mega pre-tournee stress, ik moet ongelofelijk veel doen vandaag, en regelen en overdragen en AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

en ik plak aan mn bureau vast (eigenlijk was ik vrij vandaag maar ik moet nog vanalles doen voor ik tien dagen weg kan...huil)

gelukkig heb ik wel een leuk jurkje aan maar dude wat is t heet, en plakkerig, en ieuw
pi_72035012
Het is idd heet, heb dan ook besloten vandaag niet veel te doen alleen vanavond uiteten met meine vati
  donderdag 20 augustus 2009 @ 11:49:27 #55
148689 Muis006
pi_72035088
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 11:39 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Growing up in Spaaaaanish Harleeeeem, she's having a magnificent bobbelbips, Mariiiihiiiiaaaaaaaaaa

Maria mariaaaaaaaaaaaaaaahahahaha
She fell in loove with her vetjeeeeees
Always dancing, always zumbaaaaa
That's very netjeeeeeeeeeees tududududududud
pi_72035176
Ik heb besloten al mijn geplande bezigheden voor vandaag uit de window te gooien, ik lig nu lekker op de bank Forrest Gump te kijken , en ga straks met een boek het balkon op (als ik niet wegbrand tenminste ). Ik wil wel graag nog iets aan mn Italiaans doen, maar dat doe ik denk ik vanavond pas, als het wat afgekoeld is. Het is echt te plakkerig!
  donderdag 20 augustus 2009 @ 11:57:21 #57
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72035335
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 11:49 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Maria mariaaaaaaaaaaaaaaahahahaha
She fell in loove with her vetjeeeeees
Always dancing, always zumbaaaaa
That's very netjeeeeeeeeeees tududududududud

Viva Carlos Santanaaa

Boodschap-tiems!
pi_72035703
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 11:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
@CF: ik heb een portie gewogen en ik eet ongeveer 50 gram! Das 10 gram meer dan de verpakking ziet als 'normale portie'. Maar ik ga idd eens zien wat er verder te bedenken is!
Whoera voor de verminderde cellulitis! Ik ga mn bobbelbips maar eens analyseren binnenkort
50 gram is best veel! Nou ja, aan calorieen en suikers enzo. Niet in je bakje
SDB, fruitsuiker is ook suiker natuurlijk. Ik zou toch eens kritisch de etiketten bekijken
pi_72035741
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 11:39 schreef kwakveense het volgende:
gelukkig heb ik wel een leuk jurkje aan maar dude wat is t heet, en plakkerig, en ieuw
Ik heb geen leuk jurkje aan en ik plak ook Brrr. En ik durf niet naar het zwembad want straks gaat het onweren [/kutsmoes].

En ik heb twee stukken taart op Plofpens nu
pi_72036919
Ik kom net uit de douche maar heb 't idee dat ik nog wel een keer kan
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_72037015
Tas is ingepakt, lunch alleen nog niet op... Nu even doen en als vriendje hier is gaan we weg! Voor biddinghuizen wordt volgens weeronline geen regen verwacht vandaag, maar wel morgenavond. Terwijl er voor heel nederland vanavond regen + onweer is voorspeld . Well, we'll see! Ik heb vanalles in m'n tas wat betreft kleding, dus kom maar op!!

CF, twee stukken taart?? Zwemmen jij !
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_72037319
Ik was net op de fiets en ik van de föhnwind die er waait!!!!
pi_72037595
Ik ga eerder naar huis vanmiddag, hard werken is vandaag echt ondoenlijk

Lijst (gepland):
O: bakje yoghurt, handje cruesli
T: 2 stukken taart (slechte gewoonte hier op 't werk )
L: leftover bonensalade met feta, ui en vinaigrette
S: 60 baantjes zwemmen
T: 2 appels
S: bodyshape-les
D: heel veel geroosterde aubergine met (griekse 0%-)yoghurtdip.
T: komkommer

Zo geroosterd eet ik makkelijk meer dan een kilo aubergines Ik gebruik een olieverstuiver, zodat er misschien anderhalf/twee eetlepels olie op die enorme berg groente terecht komt
pi_72038250
Bah... het is inderdaad te warm om hard te werken.
Are you pondering what I'm pondering?
  donderdag 20 augustus 2009 @ 13:38:11 #65
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72038337
Afgezien van de pieeee heb je volgens mij wel een moooi lijstje, CF! Was cruesli alleen niet ook aevil? Ik ben nu helemaal in de ontbijtgraan-mood Ik heb volgens mij wel tien minuten bij de ontbijtgraan-afdeling van de Appie gestaan om naar verpakkingen te staren En ik snap er nog steeds geen hol van OVERAL zit suiker in! En de één rekent wel de melk mee voor porties en de ander niet, en aaagh.
Ik heb uiteindelijk maar een pak brinta meegenomen omdat me bijstond dat men hier daar wel fan van was, én het per pak 2 euro goedkoper is dan een pak special k
  donderdag 20 augustus 2009 @ 13:41:43 #66
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72038457
Na het boodschappen doen kan ik het volgende zeggen over mijn lijstje

O: special k met melk --> wordt morgen b.w.v. experiment vervangen door Brinta
T: knackebrotje met stukje van een plak slankie Niet aan toegekomen ivm boodschappen
L: twee sneetjes met gegrillde ham
T: schijven ananas en stukken perzik
T: misschien nog een snee brood ivm anders te weinig?
D: 2 tartaartjes met lots of sla met paprika, komkommer en een gekookt eitje, en een klein beetje krieltjes.
S: Zumba
T: bakje vanille yoghurt ivm warmte ga ik deze denk ik vervangen voor een mini-Calippo!

</zelfanalyse>
pi_72038488
Brinta is inderdaad wel een goeie Maria, daar zit in elk geval niet veel anders in dan gewoon granen. Voor de afwisseling zijn gewone havermout en Weetabix volgens mij wel ongeveer even goed.
pi_72038539
Ellew
pi_72038590
En zoetstof door de Brinta doen ipv suiker

Zo, ik ga maar eens heeeeeeeeeeeeel langzaam richting de hypo wandelen Ik zweet d'r nou al van, maar ze schijnen airco te hebben
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  donderdag 20 augustus 2009 @ 13:49:01 #70
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_72038702
Lijst:
BR: 2 sneetje met roomkaas light, tomaat, ui, komkommer en verse bieslook en baschilicum, sneetje met sandwichspread, gekookt ei en beschuit appelstoop
S: 1 uur wandelen
T: appel
T: nectarine
D: tomatencremesoep, 2 tarwebolletjes met hamburger van tartaar met curry, bolletje met kipfilet, magere yoghurt met kiwi.
pi_72038708
Maria, ik ben absoluut geen fan van cruesli, maar Meneer eet het wel en het was een beetje bij gebrek aan beter

Ik heb inderdaad laatst ook een kwartier gespendeerd aan het vergelijken van pakken ontbijtgranen. Beste keuzes: weetabix, 'kale' muesli of notenmuesli, brinta idd. Allerslechtste keuze: cornflakes.
Wat ik nog weleens doe: muesli halen bij de natuurvoedingswinkel! Van die standaard-supermarktmuesli is droog en saai, bij natuurwinkels hebbem ze ongezoete, redelijk 'basic' mueslisoorten met bijvoorbeeld pitten of
zaden, met noten, met een klein beetje gedroogd fruit (nou moet je daar niet teveel van eten want: suiker, maar als je 't beperkt eet, is het goed voor je mineralen), met bijvoorbeeld boekweit of soortgelijke producten...

Je betaalt meestal wat meer, maar hebt meer keus uit 'gezonde' producten. Plus: die mueslivreters weten wel wat lekker is
  donderdag 20 augustus 2009 @ 13:49:14 #72
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_72038709
Weetabix is best lekker ME! Tenminste, als je er van houdt Het is een soort zeer vezelige pap. Ik wissel het af met havermout (met kaneel), brinta en brood.

Mijn daglijst/planning
o. weetabix met melk
t. sauna
l. kwart knolselderie uit de oven met mayo (+ eetlepel bakolie), salade van halve spitskool + halve komkommer + lenteui, 100 ml yoghurt + koriander
t. fruit (eigenlijk helemaal geen zin in, maar het "moet" maar weer een keer)
d. waarschijniljk hete kip in tomatensaus
t. ijsje of glaasje alcohol
  donderdag 20 augustus 2009 @ 13:51:53 #73
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72038814
Zo, ik ben aan het babysitten ( doet mijn neefje ).
Het is hier echt warm, pff en ik zit buiten te lezen in Mannen die vrouwen haten.

@ Razz: ik maak ook schoon voordat mijn ouders komen hoor. Alleen heeft mijn moeder de neiging te vergeten dat ik samenwoon met anderen en dus word ik ook verantwoordelijk gesteld voor hún troep. Als de Duitse bijv haar afwasbeurt skipt moet ik dat maar doen, omdat het dan tenminste schoon en opgeruimd is. Ja dikke doei .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 20 augustus 2009 @ 13:56:22 #74
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72038946
Ik heb idd ook lang met weetabix in mn handen gestaan! Maar dan neem ik die misschien ter afwisseling, als de brinta bevalt
Ik heb een flesje vloeibare zoetstof, misschien probeer ik dat wel!
Muesli hou ik niet zo van, omdat het meestal gewoon harde stukjes in je melk zijn Al kom ik wel eens bij de Groene Winkel in Utrecht, daar kan ik ook eens kijken!

Bonjour, Crientj!
Vik: groot gelijk dat je dat niet doet!
pi_72039238
Ik moet ook flink opruimen als mijn ouders komen hoor, en als ik dan klaar ben is het nog best rommelig, maar dat zijn ze van me gewend. Als het maar hygiënisch is en iedereen kan zitten. Hoe kleiner je woning is, hoe sneller het er rommelig uitziet volgens mij.
  donderdag 20 augustus 2009 @ 14:09:31 #76
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72039311
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 14:06 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik moet ook flink opruimen als mijn ouders komen hoor, en als ik dan klaar ben is het nog best rommelig, maar dat zijn ze van me gewend. Als het maar hygiënisch is en iedereen kan zitten. Hoe kleiner je woning is, hoe sneller het er rommelig uitziet volgens mij.
Klopt .

Mijn flessen shampoo en douchegel staan in de boekenkast . Staat niet erg gezellig, maar goed. Ik heb ook geen zin om echt fatsoenlijk schoon te maken en op te ruimen, want als het even meezit ben ik op korte termijn toch vertrokken .
Niet meer actief op Fok!
pi_72039543
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 14:09 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Klopt .

Mijn flessen shampoo en douchegel staan in de boekenkast . Staat niet erg gezellig, maar goed. Ik heb ook geen zin om echt fatsoenlijk schoon te maken en op te ruimen, want als het even meezit ben ik op korte termijn toch vertrokken .
Begrijpelijk, dan kun je het beter met de verhuizing in één keer goed doen. Zolang het leefbaar is, that is.
Je wilt trouwens echt niet weten wat ik bij mijn laatste verhuizing allemaal aantrof. Ik had altijd een beetje te oppervlakkig schoongemaakt. Maar ja, alles even goed schoonmaken voor je het inpakt/verhuist en dan kun je als de kamer leeg is in één keer erdoorheen. En je dan voornemen om het op de nieuwe kamer beter bij te houden.

Ik gooi er meteen even een lijstje tussendoor:
O: 2x geroosterd brood met kipsatésalade
L: heldere aspergesoep en een bekertje light-drinkyoghurt
T: boterham met 30+-kaas of yoghurt
D: pastasalade

Ik ben nog een beetje op zoek naar het magische ingrediënt dat mijn pastasalade minder saai maakt. We hebben nu tonijn, augurk, zilveruitjes, tomaat en komkommer maar het klinkt zo nog niet echt appetijtelijk.
pi_72039646
Doperwtjes? Geroosterde paprika? (een van mijn favo pastasalades: met mayo-kruidendressing, gecarameliseerde rode ui, geroosterde rode paprika, doperwtjes en plakken BBQ-chicken).
pi_72039710
Hmm, rode ui heb ik ook nog liggen, en misschien zelfs zo'n pot geroosterde paprika.
Ik herinner me nu dat die in de broodsalade had gemoeten die we vorige week gegeten hebben.
  donderdag 20 augustus 2009 @ 14:22:38 #80
24188 Belana
kloon van belana
pi_72039719
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 13:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb idd ook lang met weetabix in mn handen gestaan! Maar dan neem ik die misschien ter afwisseling, als de brinta bevalt
Ik heb een flesje vloeibare zoetstof, misschien probeer ik dat wel!
Muesli hou ik niet zo van, omdat het meestal gewoon harde stukjes in je melk zijn Al kom ik wel eens bij de Groene Winkel in Utrecht, daar kan ik ook eens kijken!

Bonjour, Crientj!
Vik: groot gelijk dat je dat niet doet!
waarom geen yoghurt met muesli dan maria? das wel lekker! en ik doe met biogarde, die is zachter dan yoghurt en kan makkelijk zonder suiker
stormy waters...
sailin'
pi_72042353
Maria - hoe herkenbaar! Ik heb ook een keer - voor mijn gevoel - uren bij die ontbijtgranen staan vergelijken, kijken, nog eens een keer op m'n hoofd krabben want CONFUSED ik kwam er echt niet uit en heb toen maar gewoon brood gekocht . Er zou gewoon een doos met iets moet staan waar op staat "GEZOND, KOOP DIT". Probleem is dat dat overal op staat .

Later een zak muesli bij de natuurwinkel gehaald waar verder eigenlijk geen "gekke" dingen inzaten, gewoon granen en wat pitjes, en om het op te leuken gooi ik er nog wel eens wat noten door ofzo. En net als Belana eet ik het met yoghurt/biogarde/kwark en niet met melk, maar dat komt gewoon door mijn enorme afkeer van melk .

En nu ga ik met een kop thee weer even aan de slag voor school, tot die Familien hier is en ik ga koken.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 20-08-2009 15:37:34 ]
pi_72042635
Vik, hoe bevalt je het boek van Larsson?? Ik moet er nog aan beginnen, maar bewaar 'm voor als ik weer naar Voorburg moet met de trein.

Razzle, ik krijg van enquetebureaus wel vaker vragenlijsten over dat soort zogenaamde gezonde tussendoortjes. Zodra ik de kans krijg om mijn eigen mening te geven zet ik dan ook altijd dat ze niet net moeten doen alsof het gezond is terwijl het dat niet is
pi_72042756
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 14:16 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Ik ben nog een beetje op zoek naar het magische ingrediënt dat mijn pastasalade minder saai maakt. We hebben nu tonijn, augurk, zilveruitjes, tomaat en komkommer maar het klinkt zo nog niet echt appetijtelijk.
Hèt magische ingrediënt in pastasalades en - sauzen zijn halfgedroogde tomaatjes Nog veel geiler dan hun gewone zongedroogde broertjes. Je hebt ze bij de groothandel in een enorme verpakking, en bij één van de Turkse kramen op de markt hier verkopen ze ze ook. Wel combineren met veel knoflook hè
pi_72042806
En mijn gesprek bij de Hypotheker was euh weer typisch iets voor mij.
Ik weet nu in elk geval wat ik maximaal kan spenderen aan een huis en ik had bijna een date gehad
SPOILER
  donderdag 20 augustus 2009 @ 15:49:38 #85
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72042835
Belana: goed idee! Als ik muesli koop zal ik er yoghurt bij halen, dan is het contrast tussen hard en vloeibaar niet zo groot

Razzt! Inderdaad! Ik wil gewoon dat ergens op staat: dit is het meest awesome gezonde product wat je kunt nemen. En dat het dan waar is

En ik mag volgens mij wel weer wat vaker kcal gaan tellen, want ik ging voor de grap eens kijken hoeveel ik vandaag binnengekregen heb en ik kom op bijna 1400, terwijl ik ook ga sporten vanavond Alles LIJKT zo veel!
  donderdag 20 augustus 2009 @ 15:51:00 #86
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72042885
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 15:48 schreef Syrena het volgende:
En mijn gesprek bij de Hypotheker was euh weer typisch iets voor mij.
Ik weet nu in elk geval wat ik maximaal kan spenderen aan een huis en ik had bijna een date gehad
SPOILER
Whahaha heb jij weer

Pick up line van het jaar: "Heujjjjjj, hypotheekje doen? "
  donderdag 20 augustus 2009 @ 15:51:09 #87
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72042895
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 15:42 schreef Syrena het volgende:
Vik, hoe bevalt je het boek van Larsson?? Ik moet er nog aan beginnen, maar bewaar 'm voor als ik weer naar Voorburg moet met de trein.

Ik ben nog niet zo heel ver (pagina 100) en eerst dacht ik: bleeh suf, suf financiële wanpraktijken verhaal , maar ik kon me niet voorstellen dat zoiets zoveel mensen aanspreekt en dus las ik toch door. En ik vind hem leuk tot nu toe .
Niet meer actief op Fok!
pi_72042924
Ik begin langzamerhand ook te denken dat die richtlijnen van 2200 kcals per dag gewoon niet kloppen. Dat dat veel te veel is. Of die kcals tabellen kloppen niet. Of ik moet echt eens mijn porties gaan afmeten 's avonds.
  donderdag 20 augustus 2009 @ 15:53:43 #89
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72042987
Hahaha, Syrena, briljant . En is dat serieus, van die Griek? .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 20 augustus 2009 @ 15:54:10 #90
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72043004
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 15:51 schreef Syrena het volgende:
Ik begin langzamerhand ook te denken dat die richtlijnen van 2200 kcals per dag gewoon niet kloppen. Dat dat veel te veel is. Of die kcals tabellen kloppen niet. Of ik moet echt eens mijn porties gaan afmeten 's avonds.
Ik vind dat ook echt superveel! Ik zou dan de hele dag door moeten eten ofzo, als ik het uit 100% gezonde dingen zou willen laten bestaan
Ik vind 1700-1800 voor een dag dat ik sport wel nais Maarja dan moet ik er wel aan komen
pi_72043055
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 15:51 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Whahaha heb jij weer

Pick up line van het jaar: "Heujjjjjj, hypotheekje doen? "
Mja, werkelijk. Ik kreeg een beetje spijt dat ik niet mijn moeder of vader had meegenomen Ik bedoel, het was best een aardige kerel, maar waarom kan ik dat soort dingen niet gewoon meteen netjes afkappen
"Ik wil een hypotheek en geen gescheiden dude met kinderen"

Ik moet echt eens van de people-pleaser gedoe af. Zéker als ik ooit weer eens ga daten.
  donderdag 20 augustus 2009 @ 15:57:10 #92
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_72043119
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 15:54 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik vind dat ook echt superveel! Ik zou dan de hele dag door moeten eten ofzo, als ik het uit 100% gezonde dingen zou willen laten bestaan
Ik vind 1700-1800 voor een dag dat ik sport wel nais Maarja dan moet ik er wel aan komen
En dat is het codewoord
Overigens kom ik aan bij 2200 kcal. 1800 kcal is een mooi gemiddelde. Meestal wat meer, soms wat minder.
pi_72043154
hoi!

wat is het wárm!

niet normaaaaaaaaaaal

vanavond eten we dan ook lekker couscoussalade.. (ja, alweer ja)
De kinders gaan bij een of ander herendispuut in de stad eten en daar had ik dus écht geen zin in

Verder hebben we de papieren thuisgestuurd gekregen van de verkoop van onze woningen
Zitten alleen wat haken en ogen aan die wij liever anders hadden gezien (we mogen hem niet (ook niet na enkele jaren) verhuren (als we op wereldreis zijn dus) enzo) dus we moeten er nog heel goed over na gaan denken
Ja doei.
pi_72043201
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 15:53 schreef Viking84 het volgende:
Hahaha, Syrena, briljant . En is dat serieus, van die Griek? .
Ha, mooi dat Larsson bevalt, ik moet dus in 't begin ff doorzetten Ik heb deel 2 en 3 ook al gekocht

Dat van die Griek was zeker serieus bedoeld van hem, als ik had gezegd vanavond terrasje doen was ie zeker meegegaan. Ik heb alleen in het begin laten vallen dat ik vrijdag naar een 90s feest ga, dus nu knijp ik 'm een beetje . Mja, tegen de tijd dat ik, twijfelkont de luxe, een echt heus HUIS heb gekocht, heeft ie volgens mij al lang en breed een vriendin

Overigens gaf ie goed advies en kan ik koopsubsidie krijgen, als ik een deel spaargeld dan wel opmaak/wegsluis.
pi_72043470
Laureline: bedankt voor de tip! Ik zal eens kijken of ik die ergens kan vinden voor de volgende keer.
-edit- knoflook kan natuurlijk wel vanavond al.

Over 2200 kcal per dag, ik hoor voor vrouwen altijd 2000. Daarnaast lijkt het me ook beter om je eigen verbruik uit te rekenen met die ene site die hier weleens voorbijkomt. Ik zit op een rustige dag eerder op 1700.

[ Bericht 12% gewijzigd door Mini_rulez op 20-08-2009 16:24:12 ]
  donderdag 20 augustus 2009 @ 16:09:08 #96
148689 Muis006
pi_72043507
Toptip: als je gaat klussen (verf en lijm van de trap afsteken enzo), sla een dagje over als het die dag 35 graden wordt.
pi_72043567
Syrena, ik heb het boek al uit en ik vond ´m leuk! Zat er op een gegeven moment helemaal in!
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_72043572
goeie tip!

Als ik een mus was geweest, was ik nu dood
Ja doei.
  donderdag 20 augustus 2009 @ 16:21:33 #99
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_72043945
@Syrena: ik was er niet bij en kan de intenties van de hypotheekadviseur natuurlijk niet goed inschatten, maar ik zou je toch willen adviseren een tweede (en eventueel een derde) advies te vragen.
Waarschijnijk vindt hij je écht leuk, maar hij is ook een verkoper die alles in zal zetten om zijn bonus te halen.
pi_72044199
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 16:21 schreef Tinkepink het volgende:
@Syrena: ik was er niet bij en kan de intenties van de hypotheekadviseur natuurlijk niet goed inschatten, maar ik zou je toch willen adviseren een tweede (en eventueel een derde) advies te vragen.
Waarschijnijk vindt hij je écht leuk, maar hij is ook een verkoper die alles in zal zetten om zijn bonus te halen.
Hij was ook eerlijk over die bonus
Ik ben bij hem gegaan omdat eigenlijk iedereen in mijn omgeving er uiteindelijk terecht is gekomen. Inclusief mijn zeer kritische pa Maar het ging me er *nu* even om dat iemand met kennis van zaken me kon vertellen of ik wel in aanmerking kom voor koopsubsidie, en hij heeft me laten zien hoe je de proefberekening moet invullen, en ik wilde graag weten tot welk maximum ik kon gaan qua bedrag.

Dus for now, mission accomplished Ik ga me de komende tijd wat meer inlezen over soorten hypotheken enzo en ik zal nog wel eens her en der een gesprek aanvragen.
  donderdag 20 augustus 2009 @ 16:30:52 #101
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_72044316
Oke. Vond jíj hém eigenlijk leuk? Zo van; etentje oke maar meer niet? Dan zou ik gewoon met hem gaan eten. Goede oefening voor meer serieuze dates
  donderdag 20 augustus 2009 @ 16:37:40 #102
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_72044581
Waarom staat er wodka in de tt. Niet echt een mager drankje.

Wat is nou wel caloriearm en procentueel sterk?
  donderdag 20 augustus 2009 @ 16:39:39 #103
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_72044652
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 16:37 schreef zwartemarktplaats het volgende:

Niets. Helaas.
pi_72044718
wodka! ik zie het nu pas
Ja doei.
pi_72044783
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 16:37 schreef zwartemarktplaats het volgende:

Niks, want alcohol zelf bevat al redelijk veel calorieën.
pi_72044790
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 16:30 schreef Tinkepink het volgende:
Oke. Vond jíj hém eigenlijk leuk? Zo van; etentje oke maar meer niet? Dan zou ik gewoon met hem gaan eten. Goede oefening voor meer serieuze dates
Als ie vrijdag per ongeluk komt opdagen zal ik heus wel met 'm praten maar verder was het niet meteen zo van mijn type . Hij was 17 jaar getrouwd geweest, dat is gewoon meer dan de helft van mijn leven En als 't even kan wil ik zelf kindjes maken
pi_72045573
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 16:09 schreef Muis006 het volgende:
Toptip: als je gaat klussen (verf en lijm van de trap afsteken enzo), sla een dagje over als het die dag 35 graden wordt.
Kon je me dat niet 10 jaar geleden vertellen

Fijne klusjes die ik in hittegolven heb moeten doen:
- verlaagde plafonds en plastic schrootjes slopen
- plafonds afsteken
- gipsornamenten plafond bijboetseren (Echte aanrader! Drupt er niet alleen zweet, maar óók nog te nat aangemaakt gips in je oog!)
- plafonds glasvezelen
- deuren en lijsten schuren
- trapgat schilderen op wiebelige steekladder (dat is geen angstzweet hoor! gewoon de hitte )
- en jawel, ook verf- en lijmresten van trap afsteken (de tapijtrestjes zijn extra geurig, door de hitte )

Nu doe ik gewoon niks, dat is veel gezonder.
pi_72045873
argh!!!!!!!!!!!!!!

Ik ben zó boos

nu heb ik dus 3 6 weken geleden mijn pasfoto ingeleverd voor de OV-Chipkaart, wellicht zelfs al langer, dus ik ga eens kijken wanneer ik 'm kan verwachten, staat er HELAAS, UW PASFOTO IS NOG NIET IN ONS BEZIT!!!

dit is al de DERDE foto
Ja doei.
pi_72045892
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 15:55 schreef Syrena het volgende:

[..]

Mja, werkelijk. Ik kreeg een beetje spijt dat ik niet mijn moeder of vader had meegenomen Ik bedoel, het was best een aardige kerel, maar waarom kan ik dat soort dingen niet gewoon meteen netjes afkappen
"Ik wil een hypotheek en geen gescheiden dude met kinderen"

Ik moet echt eens van de people-pleaser gedoe af. Zéker als ik ooit weer eens ga daten.
Ik vind jou echt zó schattig!!

Er is hier de eerste donder gerold. En da's nu jammer want vivi en Greys komen BBQuen en Greys is bang van onweer. Ik denk dat het de grillpan wordt
  donderdag 20 augustus 2009 @ 17:17:33 #110
148689 Muis006
pi_72046008
Noooooooooo niet Greys in de grillpan doen!
pi_72046024
Ja doei.
  donderdag 20 augustus 2009 @ 17:18:30 #112
148689 Muis006
pi_72046043
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 17:13 schreef motorbloempje het volgende:
argh!!!!!!!!!!!!!!

Ik ben zó boos

nu heb ik dus 3 6 weken geleden mijn pasfoto ingeleverd voor de OV-Chipkaart, wellicht zelfs al langer, dus ik ga eens kijken wanneer ik 'm kan verwachten, staat er HELAAS, UW PASFOTO IS NOG NIET IN ONS BEZIT!!!

dit is al de DERDE foto
WTF wat een sukkels daar bij de OVshizzle. Ik heb ooit, een eeuw geleden, een keer een pasfoto ingeleverd en ik kreeg een hele poos terug automatisch mijn chipkaat toegestuurd.

Maak een foto van je blote kont en stuur die op
pi_72046048
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 17:17 schreef Muis006 het volgende:
Mutsie!!!

Dat doet me denken: ik heb vanochtend je blousje op de post gedaan!!!!
  donderdag 20 augustus 2009 @ 17:19:30 #114
148689 Muis006
pi_72046081
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 17:18 schreef conleche het volgende:

[..]

Mutsie!!!

Dat doet me denken: ik heb vanochtend je blousje op de post gedaan!!!!
Ohhhh gaaf! ik zal meteen een foto maken als ik hem binnen en aan heb!
  donderdag 20 augustus 2009 @ 17:21:10 #115
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72046141
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 17:18 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Maak een foto van je blote kont en stuur die op
Mwehehehe!

En dan als de conducteur vraagt: "Bent u dit echt?" heel verontwaardigd terugvragen "Heeft u mijn kont dan wel es in het echt gezien!? "
pi_72046404

Ze deelden ijsjes uit op mijn werk, dus dat zorgt voor zo'n lijstje

O: optimel yoghurt
T: 2 boterhammen halvajam
L: 2 boterhammen linera paté
T: magnum almond
D: salade met gerookte zalm
T: iets kleins, behalve als ik geen honger heb

Hoe gaat het hier met iedereen?

Nog even een voor Cycle d'r fietstocht!!
pi_72046446
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 17:21 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Mwehehehe!

En dan als de conducteur vraagt: "Bent u dit echt?" heel verontwaardigd terugvragen "Heeft u mijn kont dan wel es in het echt gezien!? "
Heb je wel kans dat zo'n conducteur zegt: "Nee, lama zien." Dan kijk je toch raar.
  donderdag 20 augustus 2009 @ 17:33:13 #118
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72046573
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 17:17 schreef Muis006 het volgende:
.

Wij zouden hier ook bbq'en, maar het wordt toch friet van 't Hoekje .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 20 augustus 2009 @ 17:33:44 #119
148689 Muis006
pi_72046588
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 17:29 schreef conleche het volgende:

[..]

Heb je wel kans dat zo'n conducteur zegt: "Nee, lama zien." Dan kijk je toch raar.
Hoe weet jij hoe mijn kont kijkt!

Etenstijd.
  donderdag 20 augustus 2009 @ 17:34:19 #120
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72046611
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 17:29 schreef conleche het volgende:

[..]

.

@ MoBlo: bleh wat irritant. Ik heb volgens mij ook wel 3 keer een extra foto ingeleverd voor die OV-chipdinges. Die er nu eindelijk is, hallelujah, maar ik heb er geen flikker meer aan .
Niet meer actief op Fok!
pi_72046689
het is ook niet zozeer dat ik op dat ding zit te wachten met smart, maar heb inmiddels al 10 euro aan pasfoto's ofzo daar heen gestuurd

daarbij is het hier in Nijmegen en omgeving alleen nog maar chip
Ja doei.
  donderdag 20 augustus 2009 @ 17:43:52 #122
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72046905
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 17:33 schreef Viking84 het volgende:

[..]

.

Wij zouden hier ook bbq'en, maar het wordt toch friet van 't Hoekje .
Hebben ze bij 't Hoekje niks anders dan friet?

@Co: Tadaaa, ongewenste intimiteiten! Denk ik. Ik raak in de war, tzal het weer zijn

Aaaagh vriendje smst dat ie WEER vertraging heeft Gaat goed daar in Utrecht deze week. Ik heb hongerrrr. On the bright side: mn lijstje was kcal-wise toch wat karig dus ik gooi er nog een knackebrotje in. Mwahaha.
  donderdag 20 augustus 2009 @ 17:45:39 #123
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72046960
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 17:43 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Hebben ze bij 't Hoekje niks anders dan friet?
Jawel hoor, ze hebben ook kroketten, frikandellen, bamischijven etc etc.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 20 augustus 2009 @ 18:13:35 #124
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_72047738
wow, net een trauma op zien stijgen, wat een geweld,erg indrukwekkend!
Bericht van www.112marum.nl : klein jongetje onwel
pi_72047972

cycle

Ik haat dit weer. Ik ben enorm opgezwollen en nu pas ik bijna geen kleding meer Misschien ben ik iets aangekomen, maar zoveel, dat geloof ik niet.

Ik ga vanavond naar Dusseldorf, lang weekend (do t/m ma) met mijn lief Straks vertrekken !
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  donderdag 20 augustus 2009 @ 18:23:53 #126
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72048026
Schrikken, Uniek!

Ewelina: veel plezier! Gaat het bij jou een beetje met gezond doen ondanks het stuffy weer?
pi_72048128
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 18:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
Schrikken, Uniek!

Ewelina: veel plezier! Gaat het bij jou een beetje met gezond doen ondanks het stuffy weer?
Ik eet teveel ijsjes en ik beweeg eigenlijk te weinig, met dit weer heb ik daar echt geen zin in Misschien dat ik deels daarom zo ontzettend opgezwollen ben.

Voor de rest eet ik redelijk ok.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  donderdag 20 augustus 2009 @ 18:29:57 #128
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_72048234
Ik heb me net vergrepen aan de roomboter (3x boterhammen dik besmeerd) en de volvette kaas (gewoon zo in stukjes) en de haringsalade. En dat nadat ik heel slank kip in tomatensaus had gegeten
  donderdag 20 augustus 2009 @ 18:36:12 #129
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72048396
Ach Ewelina, die motivatie komt vanzelf wel weer Schijnbaar liggen je prio's gewoon ergens anders op 't moment, en dat moet ook kunnen!

Tink: was roomboter niet beter voor je dan dieetboter? Kudos!
pi_72048403
Syrena, ik moest hardop om je lachen. .

Ik heb 2 nieuwe kookboeken van Ainsley binnen, dus ik ga lekker bladeren en watertanden. .
  donderdag 20 augustus 2009 @ 18:53:45 #131
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72048953
Whoooo Ainsley, een van de blijste tv-koks die er is! Tien keer liever dat ik hem zie dan dat stuk sjacherijn van een Gordon Ramsey
Welke boeken heb je? Laat weten welke aanraders zijn!
pi_72049077
Change of plans, ik ga pasta eten

Wij hebben goed ingeslagen bij de bonusaanbiedingen van de AH

Alleen heeft mijn vriend dus ook magnums gekocht Keurig karretje en dan twee van die dozen er in
pi_72049142
Ik heb nu Just five ingredients en Fresh and fabulous meals in minutes binnen gekregen. Ben nog aan het bladeren, maar het ziet er weer goed uit. Van de twee die ik al had vind ik vooral Snel en Slank een aanrader (heb ook Koken voor familie en vrienden)!
pi_72049303
Die zijn leuk, ja! Ik ben ook wel fan

Pfff Loop ik naar de sportschool, hangt er een briefje op de deur dat vanwege de warmte de les niet doorgaat Nou ja, dan ga ik maar bankhangen. Het zwemmen vanmiddag viel me zwaar! Tijd niet gedaan, en dat voel ik meteen.
  donderdag 20 augustus 2009 @ 19:12:58 #135
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72049560
Wow, hagelstenen zo groot als knikkers hier, niet normaal . M'n zus heeft me even naar m'n ouders gebracht met de auto. Gelukkig maar, als ik lopend was gegaan had ik middenin die bui gezeten .
Niet meer actief op Fok!
pi_72050239
Mijn vriend zit naast me een Magnum te eten. Must resist

Naja, dat gaat ook wel lukken aangezien ik er al één heb gehad vandaag, shame on me!

Definitief lijstje:

O: optimel yoghurt
T: 2 boterhammen halva jam
L: 2 boterhammen linera pate
T: magnum almond
D: spaghetti met mager rundergehakt, diverse groenten en een lekker pittig sausje En parmezaanse kaas er over, naturlich

Hoop dat dit qua calorieen niet een al te grote uitschieter is (ik kom er niet helemaal uit). Dat de magnum slecht was weet ik ook wel, maar ik ga nu eens niet vervallen in de 'het is toch al verpest' fase
pi_72050622
Ik heb net een glas witte wijn gedronken. Had ik écht zin in door de warmte. Het begint hier nu wel lekker af te koelen, ga dus nu even italiaansen en daarna lekker filmpje kijken met lief.
  donderdag 20 augustus 2009 @ 19:42:41 #138
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_72050642
Zo'n drama is een magnum nu ook weer niet hoor goodbye! Volgens mij kom je nog niet eens boven de 1600 kcal uit.
  donderdag 20 augustus 2009 @ 19:42:44 #139
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72050646
CFert, wat een mietjessportschool! Tof dat jij stoerderder bent dan de sportschoolmensen, HA! .

Speaking of which. Vriendje was laat - laat eten - nu plofbuik en het regent Ik heb besloten morgen thuis te gaan Zumbaën, want morgen ben ik vrij! Dus dan mis ik alsnog niks en hoef ik nu niet mn (overigens erg lekkere!) salade eruit te shaken
pi_72050707
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 19:42 schreef Tinkepink het volgende:
Zo'n drama is een magnum nu ook weer niet hoor goodbye! Volgens mij kom je nog niet eens boven de 1600 kcal uit.
Dat is ook zo, maar ik heb nogal de neiging om na één keer snoepen "los te gaan" En dat wil ik liever eventjes voorkomen. Ik ben een te grote snoepkont om lekkere dingen wéken te laten liggen hoor

En denk je ja? Ik dacht wel meer door pasta en brood en kaas enzo, my bad.
pi_72050998
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 19:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
CFert, wat een mietjessportschool! Tof dat jij stoerderder bent dan de sportschoolmensen, HA! .

Speaking of which. Vriendje was laat - laat eten - nu plofbuik en het regent Ik heb besloten morgen thuis te gaan Zumbaën, want morgen ben ik vrij! Dus dan mis ik alsnog niks en hoef ik nu niet mn (overigens erg lekkere!) salade eruit te shaken
Thuis Zumba, hoe doe je dat?
  donderdag 20 augustus 2009 @ 19:54:52 #142
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72051087
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 19:52 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Thuis Zumba, hoe doe je dat?
Sportkleertjes aan, DVD in de speler, bank aan de kant en gaaaaaan!

Er zijn best leuke DVDs! Ik vind Zumba Cardio Workout leuk, en de 20-minute Express DVD!
pi_72051195
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 19:54 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Sportkleertjes aan, DVD in de speler, bank aan de kant en gaaaaaan!

Er zijn best leuke DVDs! Ik vind Zumba Cardio Workout leuk, en de 20-minute Express DVD!
Op dvd! Oh, wat handigggggg! Waar heb je dat gekocht, ik ga het ook kopen! Kan ik op zondagen ook sporten
  donderdag 20 augustus 2009 @ 19:57:52 #144
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72051221
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 19:57 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Op dvd! Oh, wat handigggggg! Waar heb je dat gekocht, ik ga het ook kopen! Kan ik op zondagen ook sporten
PM!
pi_72051389
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 19:57 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

PM!
Ik heb nog niks?

Het is Goodbye met een hoofdletter G, he

Even een vraagje tussendoor, misschien weet iemand het hier wel. Ik kan op mijn laptop geen leestekens zoals trema's en accenten toevoegen aan mijn letters (zoals bijv op een gewoon toetsenbord ALT + cijfercombinatie. Iemand daar een oplossing voor?
  donderdag 20 augustus 2009 @ 20:04:43 #146
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_72051518
in plaats van een fijne vrije dag om rustig op te ruimen en in te pakken heb ik vandaag mn aars eraf gehaast, van hot naar her gefietst, en keihard bestuurd en nu is t een rotzooi, moet ik nog inpakken/paklijst maken/lunch voor morgen in de bus maken/bestuurstaken overdragen en ik ga zo weg om afscheid te nemen van een lief vriendinnetje die een jaar naar t buitenland gaat.

bah ik vind vandaag helemaal niet leuk!

weet niet of ik nog online kom vanavond later... morgen zit ik in elk geval om 10 uur in de trein en om 12 uurin de bus op weg naar Imola...kom de dertigste weer terug...
  donderdag 20 augustus 2009 @ 20:05:31 #147
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72051543
Ik was een slowpoke, nu heb je als het goed is wel!

Zumbaaaaaaaaa!!! *dududududuh*

En oh noes ik moet mn hamsters gaan genderen binnenkort Millimeterwerk
pi_72051587
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 20:04 schreef kwakveense het volgende:
in plaats van een fijne vrije dag om rustig op te ruimen en in te pakken heb ik vandaag mn aars eraf gehaast, van hot naar her gefietst, en keihard bestuurd en nu is t een rotzooi, moet ik nog inpakken/paklijst maken/lunch voor morgen in de bus maken/bestuurstaken overdragen en ik ga zo weg om afscheid te nemen van een lief vriendinnetje die een jaar naar t buitenland gaat.

bah ik vind vandaag helemaal niet leuk!

weet niet of ik nog online kom vanavond later... morgen zit ik in elk geval om 10 uur in de trein en om 12 uurin de bus op weg naar Imola...kom de dertigste weer terug...
Veel plezier/succes/sterkte/watjeooknodighebt de komende tijd en tot de 30e!
  donderdag 20 augustus 2009 @ 20:07:01 #149
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72051610
Imola?
pi_72051631
Goodbye, in plaats van moeilijk doen met cijfercombinaties gewoon SHIFT + knop die je moet hebben? .
  donderdag 20 augustus 2009 @ 20:10:15 #151
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_72051744
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')