wowquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:21 schreef cyclechick het volgende:
Hooi!![]()
![]()
Ik ben nog niet bijgelezen maar wilde even melden dan ik weer thuis ben!
Gister Utrecht - Zwolle- Assen - Groningen gefietst (205km totaal!)
en vandaag Winschoten - Assen (50km) en de rest met de treinHet was gister echt goed zwaar af en toe, maar ben blij dat ik het gehaald heb! Een persoonlijk record, had nog nooit zo ver gefietst (en al helemaal niet in mijn eentje)
Nu maar lekker slapen en morgen lees ik wel even bij!![]()
Ik weet het.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:15 schreef Tinkepink het volgende:
PPP, jij eet al een hele tijd erg weinig hoor! Niet alleen als het warm is.
En cc: jij bent mijn heldin. Wat een end!
Zie je wel dat je die excuses (die niemand gelooftquote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:27 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ik weet het.![]()
Ik moet even weer beseffen dat zo min mogelijk eten niet goed is.. ik ga me morgenochtend wegen, hopelijk is het resultaat goed, dan kan ik weer rustig een beetje gaan opbouwen.
Ik wéét het ook wel, maar zo kan ik het voor mezelf nog een beetje goedpratenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:32 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Zie je wel dat je die excuses (die niemand gelooft) helemaal niet nodig hebt. Je weet zelf wel dat je verkeerd bezig bent. Overigens kan je ook best wat meer gaan eten als je niet het gehoopte resultaat hebt behaald. Als je wat meer eet, val je sneller af én blijven de kilo's er ook af. Crashen is zo zinloos.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Jamaar ik mekker er al zo vaak overquote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:15 schreef conleche het volgende:
Lief Indiaantje: dat hoeft echt niet onder een spoiler. Ben jij nu gek. Dat is nu net waar dit topique voor bedoeld is!!
Maar je bent van geen sport, naar best veel sport gegaan toch? Spieren wegen écht behoorlijk meer dan vet! Post nog eens een lijstje, dat ik er eens kritisch naar kijk???
Ja, ongeveer 1400 kcal, ervan uitgaande dat m'n stuk fruit een banaan is. Is dat te weinig?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:18 schreef ColdFeet het volgende:
Mogge! Ik plak helemaal3 km fietsen en ik ben al helemaal bezweet
DaD, keurige gezonde lijst, maar ik denk dat het wel een klein beetje weinig eten is! Heb je 't ongeveer geteld?
Die Eat Natural dingen vullen als een tierelier (ook wel veel kcals) dus misschien is vervanging geen slecht ideequote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:27 schreef conleche het volgende:
Ik vind het helemaal geen gek lijstje. Misschien die mueslireep vervangen door fruit. Die roomkaas heb je ook in de lightvariant: is best te doen, dus als je dat lekker vindt.......
En die limo, is dat gewone met suiker? Heb je wel eens Fanta zero geprobeerd? Best lekker!
En ik zie op foto's ook dat je strakker bent. Dat je het zelf niet ziet, is omdat je er iedere dag met je neus bovenop staat. Heb je jezelf gecentimeterd toen je begon? En zie je daar nu wel verschil mee?
Oei, ehm let's see...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:43 schreef ColdFeet het volgende:
Maria, je eet nog wel best veel suiker! Special K, mueslireep (vergis je niet! lees de verpakking), vanilleyoghurt... Kan dat eventueel minder?
als je salade je maaltijd is zou ik de dressing er niet af laten hoor crientj! anders wordt je maaltijd wel erg klein! als je een salade als lunch eet kun je wel bezuinigen op dingen als kaas/pasta/dressing in de salade...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:24 schreef Crientj het volgende:
Ik heb pringles onder mn bed liggen.
Moeter
vanaf
blijven.
Lijstje;
O/L: 2 boterhammen, een met ham, een met pindakaas.
T: Veel drinken, 2x een flesje met weinig(!) siroop.
T: 1 rijstwafel, met pindakaas, 2 waterijsjes.
D: Maaltijdsalade, met nog een flesje drinken.
Toetje: Ijsje van de italiaan, maar we zijn gaan lopen. Volgens mn moeder hebben we de helft van dat ijsje al verbrand door te gaan lopen. Hihi, dat geloof ik graag.
Und erg jammie zo'n bak sla!, wel jammer van de mango/peper dressing. Die vind ik niet lekker.
Verder was het een bak vol met sla, stukjes appel en druif(jammie, jammie), pastaen kalkoen.
Moet ook makkelijk zelf te maken zijn volgens mn moeder, keertje doen dan. Heerlijk.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:40 schreef Razztwizzle het volgende:
[knip]
@ PPP - Ik heb ook snel de neiging om te denken dat heel weinig eten = afvallen, maar het helpt echt niet, en dan krijg ik ook nog als ik te lang te weinig eet zo'n enorme zin in ongezonde dingen, zoals gisteravond. Dan kan ik maar beter over de hele linie iets meer eten, om dat te voorkomen.
[knip]
Lijstje voor vandaag:
O: Geroosterde boterham met pindakaas, komkommer, thee.
T: Nectarine
L: Kwark met bessen en aardbeien, handje muesli.
T: Festini ijsje.
D: Courgettefrittata met ham en wat kaas eroverheen, rucolasalade, stokbrood (voor lief en ouders).
En vanavond naar Paul de Leeuw
helaas, das gewoon ook heel veel suiker. relatief meer fruitsuikers dan glucosestroop misschien, maar toch echt suiker...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:58 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik had gister ook limo, maar dan heb je bijvoorbeeld van karvan cevitam met 70% natuurlijk fruit ofzo, ik heb niet gekeken hoeveel maar ik denk dat dat al minder suiker is. En als tussendoortje misschien een beetje yoghurt met fruit? Dat vult namelijk goed en dan eet je wat minder carbs.
Growing up in Spaaaaanish Harleeeeem, she's having a magnificent bobbelbips, Mariiiihiiiiaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:35 schreef Muis006 het volgende:
Maria mariaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, reminds me of a west side storyyyyyyyyyy
OH en bobbelbipsen roeleren!
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Growing up in Spaaaaanish Harleeeeem, she's having a magnificent bobbelbips, Mariiiihiiiiaaaaaaaaaa![]()
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:49 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Maria mariaaaaaaaaaaaaaaahahahaha
She fell in loove with her vetjeeeeees
Always dancing, always zumbaaaaa
That's very netjeeeeeeeeeees tududududududud
50 gram is best veel! Nou ja, aan calorieen en suikers enzo. Niet in je bakjequote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
@CF: ik heb een portie gewogen en ik eet ongeveer 50 gram! Das 10 gram meer dan de verpakking ziet als 'normale portie'. Maar ik ga idd eens zien wat er verder te bedenken is!![]()
Whoera voor de verminderde cellulitis!Ik ga mn bobbelbips maar eens analyseren binnenkort
![]()
Ik heb geen leuk jurkje aan en ik plak ookquote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:39 schreef kwakveense het volgende:
gelukkig heb ik wel een leuk jurkje aanmaar dude wat is t heet, en plakkerig, en ieuw
Kloptquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:06 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik moet ook flink opruimen als mijn ouders komen hoor, en als ik dan klaar ben is het nog best rommelig, maar dat zijn ze van me gewend. Als het maar hygiënisch is en iedereen kan zitten.Hoe kleiner je woning is, hoe sneller het er rommelig uitziet volgens mij.
Begrijpelijk, dan kun je het beter met de verhuizing in één keer goed doen. Zolang het leefbaar is, that is.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Klopt.
Mijn flessen shampoo en douchegel staan in de boekenkast. Staat niet erg gezellig, maar goed. Ik heb ook geen zin om echt fatsoenlijk schoon te maken en op te ruimen, want als het even meezit ben ik op korte termijn toch vertrokken
.
waarom geen yoghurt met muesli dan maria? das wel lekker! en ik doe met biogarde, die is zachter dan yoghurt en kan makkelijk zonder suikerquote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb idd ook lang met weetabix in mn handen gestaan! Maar dan neem ik die misschien ter afwisseling, als de brinta bevalt![]()
Ik heb een flesje vloeibare zoetstof, misschien probeer ik dat wel!
Muesli hou ik niet zo van, omdat het meestal gewoon harde stukjes in je melk zijn![]()
Al kom ik wel eens bij de Groene Winkel in Utrecht, daar kan ik ook eens kijken!
![]()
Bonjour, Crientj!![]()
![]()
Vik: groot gelijk dat je dat niet doet!
Hèt magische ingrediënt in pastasalades en - sauzen zijn halfgedroogde tomaatjesquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:16 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik ben nog een beetje op zoek naar het magische ingrediënt dat mijn pastasalade minder saai maakt. We hebben nu tonijn, augurk, zilveruitjes, tomaat en komkommer maar het klinkt zo nog niet echt appetijtelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:48 schreef Syrena het volgende:
En mijn gesprek bij de Hypotheker was euh![]()
weer typisch iets voor mij.
Ik weet nu in elk geval wat ik maximaal kan spenderen aan een huis en ik had bijna een date gehad
Whahaha heb jij weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Pick up line van het jaar: "Heujjjjjj, hypotheekje doen?"
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Ik ben nog niet zo heel ver (pagina 100) en eerst dacht ik: bleeh suf, suf financiële wanpraktijken verhaalquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:42 schreef Syrena het volgende:
Vik, hoe bevalt je het boek van Larsson?? Ik moet er nog aan beginnen, maar bewaar 'm voor als ik weer naar Voorburg moet met de trein.
Ik vind dat ook echt superveel! Ik zou dan de hele dag door moeten eten ofzo, als ik het uit 100% gezonde dingen zou willen laten bestaanquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:51 schreef Syrena het volgende:
Ik begin langzamerhand ook te denken dat die richtlijnen van 2200 kcals per dag gewoon niet kloppen. Dat dat veel te veel is. Of die kcals tabellen kloppen niet. Of ik moet echt eens mijn porties gaan afmeten 's avonds.
Mja, werkelijk. Ik kreeg een beetje spijt dat ik niet mijn moeder of vader had meegenomenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Whahaha heb jij weer![]()
![]()
Pick up line van het jaar: "Heujjjjjj, hypotheekje doen?"
En dat is het codewoordquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik vind dat ook echt superveel! Ik zou dan de hele dag door moeten eten ofzo, als ik het uit 100% gezonde dingen zou willen laten bestaan![]()
Ik vind 1700-1800 voor een dag dat ik sport wel naisMaarja dan moet ik er wel aan komen
Ha, mooi dat Larsson bevalt, ik moet dus in 't begin ff doorzettenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:53 schreef Viking84 het volgende:
Hahaha, Syrena, briljant. En is dat serieus, van die Griek?
.
Hij was ook eerlijk over die bonusquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:21 schreef Tinkepink het volgende:
@Syrena: ik was er niet bij en kan de intenties van de hypotheekadviseur natuurlijk niet goed inschatten, maar ik zou je toch willen adviseren een tweede (en eventueel een derde) advies te vragen.
Waarschijnijk vindt hij je écht leuk, maar hij is ook een verkoper die alles in zal zetten om zijn bonus te halen.
Niets. Helaas.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:37 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Waarom staat er wodka in de tt. Niet echt een mager drankje.
Wat is nou wel caloriearm en procentueel sterk?
Niks, want alcohol zelf bevat al redelijk veel calorieën.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:37 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Waarom staat er wodka in de tt. Niet echt een mager drankje.
Wat is nou wel caloriearm en procentueel sterk?
Als ie vrijdag per ongeluk komt opdagen zal ik heus wel met 'm pratenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:30 schreef Tinkepink het volgende:
Oke. Vond jíj hém eigenlijk leuk? Zo van; etentje oke maar meer niet? Dan zou ik gewoon met hem gaan eten. Goede oefening voor meer serieuze dates
Kon je me dat niet 10 jaar geleden vertellenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:09 schreef Muis006 het volgende:
Toptip: als je gaat klussen (verf en lijm van de trap afsteken enzo), sla een dagje over als het die dag 35 graden wordt.
Ik vind jou echt zó schattig!!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:55 schreef Syrena het volgende:
[..]
Mja, werkelijk. Ik kreeg een beetje spijt dat ik niet mijn moeder of vader had meegenomenIk bedoel, het was best een aardige kerel, maar waarom kan ik dat soort dingen niet gewoon meteen netjes afkappen
![]()
"Ik wil een hypotheek en geen gescheiden dude met kinderen"![]()
Ik moet echt eens van de people-pleaser gedoe af. Zéker als ik ooit weer eens ga daten.
WTFquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:13 schreef motorbloempje het volgende:
argh!!!!!!!!!!!!!!
Ik ben zó boos
nu heb ik dus 3 6 weken geleden mijn pasfoto ingeleverd voor de OV-Chipkaart, wellicht zelfs al langer, dus ik ga eens kijken wanneer ik 'm kan verwachten, staat er HELAAS, UW PASFOTO IS NOG NIET IN ONS BEZIT!!!![]()
dit is al de DERDE foto
Mutsie!!!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:17 schreef Muis006 het volgende:
Noooooooooo niet Greys in de grillpan doen!
Ohhhh gaaf!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:18 schreef conleche het volgende:
[..]
Mutsie!!!![]()
Dat doet me denken: ik heb vanochtend je blousje op de post gedaan!!!!
Mwehehehe!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Maak een foto van je blote kont en stuur die op
Heb je wel kans dat zo'n conducteur zegt: "Nee, lama zien." Dan kijk je toch raar.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Mwehehehe!![]()
En dan als de conducteur vraagt: "Bent u dit echt?" heel verontwaardigd terugvragen "Heeft u mijn kont dan wel es in het echt gezien!?"
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:17 schreef Muis006 het volgende:
Noooooooooo niet Greys in de grillpan doen!
Hoe weet jij hoe mijn kont kijkt!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:29 schreef conleche het volgende:
[..]
Heb je wel kans dat zo'n conducteur zegt: "Nee, lama zien." Dan kijk je toch raar.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:29 schreef conleche het volgende:
[..]
Heb je wel kans dat zo'n conducteur zegt: "Nee, lama zien." Dan kijk je toch raar.
Hebben ze bij 't Hoekje niks anders dan friet?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:33 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Wij zouden hier ook bbq'en, maar het wordt toch friet van 't Hoekje.
Jawel hoor, ze hebben ook kroketten, frikandellen, bamischijven etc etc.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hebben ze bij 't Hoekje niks anders dan friet?![]()
Ik eet teveel ijsjes en ik beweeg eigenlijk te weinig, met dit weer heb ik daar echt geen zin inquote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
Schrikken, Uniek!![]()
Ewelina: veel plezier! Gaat het bij jou een beetje met gezond doen ondanks het stuffy weer?
Dat is ook zo, maar ik heb nogal de neiging om na één keer snoepen "los te gaan"quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:42 schreef Tinkepink het volgende:
Zo'n drama is een magnum nu ook weer niet hoor goodbye! Volgens mij kom je nog niet eens boven de 1600 kcal uit.
Thuis Zumba, hoe doe je dat?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
CFert, wat een mietjessportschool! Tof dat jij stoerderder bent dan de sportschoolmensen, HA!.
Speaking of which. Vriendje was laat - laat eten - nu plofbuik en het regentIk heb besloten morgen thuis te gaan Zumbaën, want morgen ben ik vrij! Dus dan mis ik alsnog niks en hoef ik nu niet mn (overigens erg lekkere!) salade eruit te shaken
Sportkleertjes aan, DVD in de speler, bank aan de kant en gaaaaaan!quote:
Op dvd! Oh, wat handigggggg! Waar heb je dat gekocht, ik ga het ook kopen!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Sportkleertjes aan, DVD in de speler, bank aan de kant en gaaaaaan!![]()
Er zijn best leuke DVDs! Ik vind Zumba Cardio Workout leuk, en de 20-minute Express DVD!
PM!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Op dvd! Oh, wat handigggggg! Waar heb je dat gekocht, ik ga het ook kopen!Kan ik op zondagen ook sporten
Ik heb nog niks?quote:
Veel plezier/succes/sterkte/watjeooknodighebt de komende tijd en tot de 30e!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:04 schreef kwakveense het volgende:
in plaats van een fijne vrije dag om rustig op te ruimen en in te pakken heb ik vandaag mn aars eraf gehaast, van hot naar her gefietst, en keihard bestuurden nu is t een rotzooi, moet ik nog inpakken/paklijst maken/lunch voor morgen in de bus maken/bestuurstaken overdragen
en ik ga zo weg om afscheid te nemen van een lief vriendinnetje die een jaar naar t buitenland gaat.
bah ik vind vandaag helemaal niet leuk!
weet niet of ik nog online kom vanavond later... morgen zit ik in elk geval om 10 uur in de trein en om 12 uurin de bus op weg naar Imola...kom de dertigste weer terug...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |