abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 augustus 2009 @ 14:09:31 #76
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72039311
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 14:06 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik moet ook flink opruimen als mijn ouders komen hoor, en als ik dan klaar ben is het nog best rommelig, maar dat zijn ze van me gewend. Als het maar hygiënisch is en iedereen kan zitten. Hoe kleiner je woning is, hoe sneller het er rommelig uitziet volgens mij.
Klopt .

Mijn flessen shampoo en douchegel staan in de boekenkast . Staat niet erg gezellig, maar goed. Ik heb ook geen zin om echt fatsoenlijk schoon te maken en op te ruimen, want als het even meezit ben ik op korte termijn toch vertrokken .
Niet meer actief op Fok!
pi_72039543
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 14:09 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Klopt .

Mijn flessen shampoo en douchegel staan in de boekenkast . Staat niet erg gezellig, maar goed. Ik heb ook geen zin om echt fatsoenlijk schoon te maken en op te ruimen, want als het even meezit ben ik op korte termijn toch vertrokken .
Begrijpelijk, dan kun je het beter met de verhuizing in één keer goed doen. Zolang het leefbaar is, that is.
Je wilt trouwens echt niet weten wat ik bij mijn laatste verhuizing allemaal aantrof. Ik had altijd een beetje te oppervlakkig schoongemaakt. Maar ja, alles even goed schoonmaken voor je het inpakt/verhuist en dan kun je als de kamer leeg is in één keer erdoorheen. En je dan voornemen om het op de nieuwe kamer beter bij te houden.

Ik gooi er meteen even een lijstje tussendoor:
O: 2x geroosterd brood met kipsatésalade
L: heldere aspergesoep en een bekertje light-drinkyoghurt
T: boterham met 30+-kaas of yoghurt
D: pastasalade

Ik ben nog een beetje op zoek naar het magische ingrediënt dat mijn pastasalade minder saai maakt. We hebben nu tonijn, augurk, zilveruitjes, tomaat en komkommer maar het klinkt zo nog niet echt appetijtelijk.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_72039646
Doperwtjes? Geroosterde paprika? (een van mijn favo pastasalades: met mayo-kruidendressing, gecarameliseerde rode ui, geroosterde rode paprika, doperwtjes en plakken BBQ-chicken).
pi_72039710
Hmm, rode ui heb ik ook nog liggen, en misschien zelfs zo'n pot geroosterde paprika.
Ik herinner me nu dat die in de broodsalade had gemoeten die we vorige week gegeten hebben.
  donderdag 20 augustus 2009 @ 14:22:38 #80
24188 Belana
kloon van belana
pi_72039719
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 13:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb idd ook lang met weetabix in mn handen gestaan! Maar dan neem ik die misschien ter afwisseling, als de brinta bevalt
Ik heb een flesje vloeibare zoetstof, misschien probeer ik dat wel!
Muesli hou ik niet zo van, omdat het meestal gewoon harde stukjes in je melk zijn Al kom ik wel eens bij de Groene Winkel in Utrecht, daar kan ik ook eens kijken!

Bonjour, Crientj!
Vik: groot gelijk dat je dat niet doet!
waarom geen yoghurt met muesli dan maria? das wel lekker! en ik doe met biogarde, die is zachter dan yoghurt en kan makkelijk zonder suiker
stormy waters...
sailin'
pi_72042353
Maria - hoe herkenbaar! Ik heb ook een keer - voor mijn gevoel - uren bij die ontbijtgranen staan vergelijken, kijken, nog eens een keer op m'n hoofd krabben want CONFUSED ik kwam er echt niet uit en heb toen maar gewoon brood gekocht . Er zou gewoon een doos met iets moet staan waar op staat "GEZOND, KOOP DIT". Probleem is dat dat overal op staat .

Later een zak muesli bij de natuurwinkel gehaald waar verder eigenlijk geen "gekke" dingen inzaten, gewoon granen en wat pitjes, en om het op te leuken gooi ik er nog wel eens wat noten door ofzo. En net als Belana eet ik het met yoghurt/biogarde/kwark en niet met melk, maar dat komt gewoon door mijn enorme afkeer van melk .

En nu ga ik met een kop thee weer even aan de slag voor school, tot die Familien hier is en ik ga koken.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 20-08-2009 15:37:34 ]
pi_72042635
Vik, hoe bevalt je het boek van Larsson?? Ik moet er nog aan beginnen, maar bewaar 'm voor als ik weer naar Voorburg moet met de trein.

Razzle, ik krijg van enquetebureaus wel vaker vragenlijsten over dat soort zogenaamde gezonde tussendoortjes. Zodra ik de kans krijg om mijn eigen mening te geven zet ik dan ook altijd dat ze niet net moeten doen alsof het gezond is terwijl het dat niet is
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_72042756
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 14:16 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Ik ben nog een beetje op zoek naar het magische ingrediënt dat mijn pastasalade minder saai maakt. We hebben nu tonijn, augurk, zilveruitjes, tomaat en komkommer maar het klinkt zo nog niet echt appetijtelijk.
Hèt magische ingrediënt in pastasalades en - sauzen zijn halfgedroogde tomaatjes Nog veel geiler dan hun gewone zongedroogde broertjes. Je hebt ze bij de groothandel in een enorme verpakking, en bij één van de Turkse kramen op de markt hier verkopen ze ze ook. Wel combineren met veel knoflook hè
pi_72042806
En mijn gesprek bij de Hypotheker was euh weer typisch iets voor mij.
Ik weet nu in elk geval wat ik maximaal kan spenderen aan een huis en ik had bijna een date gehad
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  donderdag 20 augustus 2009 @ 15:49:38 #85
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72042835
Belana: goed idee! Als ik muesli koop zal ik er yoghurt bij halen, dan is het contrast tussen hard en vloeibaar niet zo groot

Razzt! Inderdaad! Ik wil gewoon dat ergens op staat: dit is het meest awesome gezonde product wat je kunt nemen. En dat het dan waar is

En ik mag volgens mij wel weer wat vaker kcal gaan tellen, want ik ging voor de grap eens kijken hoeveel ik vandaag binnengekregen heb en ik kom op bijna 1400, terwijl ik ook ga sporten vanavond Alles LIJKT zo veel!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  donderdag 20 augustus 2009 @ 15:51:00 #86
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72042885
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 15:48 schreef Syrena het volgende:
En mijn gesprek bij de Hypotheker was euh weer typisch iets voor mij.
Ik weet nu in elk geval wat ik maximaal kan spenderen aan een huis en ik had bijna een date gehad
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whahaha heb jij weer

Pick up line van het jaar: "Heujjjjjj, hypotheekje doen? "
  donderdag 20 augustus 2009 @ 15:51:09 #87
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72042895
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 15:42 schreef Syrena het volgende:
Vik, hoe bevalt je het boek van Larsson?? Ik moet er nog aan beginnen, maar bewaar 'm voor als ik weer naar Voorburg moet met de trein.

Ik ben nog niet zo heel ver (pagina 100) en eerst dacht ik: bleeh suf, suf financiële wanpraktijken verhaal , maar ik kon me niet voorstellen dat zoiets zoveel mensen aanspreekt en dus las ik toch door. En ik vind hem leuk tot nu toe .
Niet meer actief op Fok!
pi_72042924
Ik begin langzamerhand ook te denken dat die richtlijnen van 2200 kcals per dag gewoon niet kloppen. Dat dat veel te veel is. Of die kcals tabellen kloppen niet. Of ik moet echt eens mijn porties gaan afmeten 's avonds.
  donderdag 20 augustus 2009 @ 15:53:43 #89
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72042987
Hahaha, Syrena, briljant . En is dat serieus, van die Griek? .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 20 augustus 2009 @ 15:54:10 #90
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72043004
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 15:51 schreef Syrena het volgende:
Ik begin langzamerhand ook te denken dat die richtlijnen van 2200 kcals per dag gewoon niet kloppen. Dat dat veel te veel is. Of die kcals tabellen kloppen niet. Of ik moet echt eens mijn porties gaan afmeten 's avonds.
Ik vind dat ook echt superveel! Ik zou dan de hele dag door moeten eten ofzo, als ik het uit 100% gezonde dingen zou willen laten bestaan
Ik vind 1700-1800 voor een dag dat ik sport wel nais Maarja dan moet ik er wel aan komen
pi_72043055
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 15:51 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Whahaha heb jij weer

Pick up line van het jaar: "Heujjjjjj, hypotheekje doen? "
Mja, werkelijk. Ik kreeg een beetje spijt dat ik niet mijn moeder of vader had meegenomen Ik bedoel, het was best een aardige kerel, maar waarom kan ik dat soort dingen niet gewoon meteen netjes afkappen
"Ik wil een hypotheek en geen gescheiden dude met kinderen"

Ik moet echt eens van de people-pleaser gedoe af. Zéker als ik ooit weer eens ga daten.
  donderdag 20 augustus 2009 @ 15:57:10 #92
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_72043119
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 15:54 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik vind dat ook echt superveel! Ik zou dan de hele dag door moeten eten ofzo, als ik het uit 100% gezonde dingen zou willen laten bestaan
Ik vind 1700-1800 voor een dag dat ik sport wel nais Maarja dan moet ik er wel aan komen
En dat is het codewoord
Overigens kom ik aan bij 2200 kcal. 1800 kcal is een mooi gemiddelde. Meestal wat meer, soms wat minder.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_72043154
hoi!

wat is het wárm!

niet normaaaaaaaaaaal

vanavond eten we dan ook lekker couscoussalade.. (ja, alweer ja)
De kinders gaan bij een of ander herendispuut in de stad eten en daar had ik dus écht geen zin in

Verder hebben we de papieren thuisgestuurd gekregen van de verkoop van onze woningen
Zitten alleen wat haken en ogen aan die wij liever anders hadden gezien (we mogen hem niet (ook niet na enkele jaren) verhuren (als we op wereldreis zijn dus) enzo) dus we moeten er nog heel goed over na gaan denken
Ja doei.
pi_72043201
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 15:53 schreef Viking84 het volgende:
Hahaha, Syrena, briljant . En is dat serieus, van die Griek? .
Ha, mooi dat Larsson bevalt, ik moet dus in 't begin ff doorzetten Ik heb deel 2 en 3 ook al gekocht

Dat van die Griek was zeker serieus bedoeld van hem, als ik had gezegd vanavond terrasje doen was ie zeker meegegaan. Ik heb alleen in het begin laten vallen dat ik vrijdag naar een 90s feest ga, dus nu knijp ik 'm een beetje . Mja, tegen de tijd dat ik, twijfelkont de luxe, een echt heus HUIS heb gekocht, heeft ie volgens mij al lang en breed een vriendin

Overigens gaf ie goed advies en kan ik koopsubsidie krijgen, als ik een deel spaargeld dan wel opmaak/wegsluis.
pi_72043470
Laureline: bedankt voor de tip! Ik zal eens kijken of ik die ergens kan vinden voor de volgende keer.
-edit- knoflook kan natuurlijk wel vanavond al.

Over 2200 kcal per dag, ik hoor voor vrouwen altijd 2000. Daarnaast lijkt het me ook beter om je eigen verbruik uit te rekenen met die ene site die hier weleens voorbijkomt. Ik zit op een rustige dag eerder op 1700.

[ Bericht 12% gewijzigd door Mini_rulez op 20-08-2009 16:24:12 ]
  donderdag 20 augustus 2009 @ 16:09:08 #96
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_72043507
Toptip: als je gaat klussen (verf en lijm van de trap afsteken enzo), sla een dagje over als het die dag 35 graden wordt.
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_72043567
Syrena, ik heb het boek al uit en ik vond ´m leuk! Zat er op een gegeven moment helemaal in!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_72043572
goeie tip!

Als ik een mus was geweest, was ik nu dood
Ja doei.
  donderdag 20 augustus 2009 @ 16:21:33 #99
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_72043945
@Syrena: ik was er niet bij en kan de intenties van de hypotheekadviseur natuurlijk niet goed inschatten, maar ik zou je toch willen adviseren een tweede (en eventueel een derde) advies te vragen.
Waarschijnijk vindt hij je écht leuk, maar hij is ook een verkoper die alles in zal zetten om zijn bonus te halen.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_72044199
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 16:21 schreef Tinkepink het volgende:
@Syrena: ik was er niet bij en kan de intenties van de hypotheekadviseur natuurlijk niet goed inschatten, maar ik zou je toch willen adviseren een tweede (en eventueel een derde) advies te vragen.
Waarschijnijk vindt hij je écht leuk, maar hij is ook een verkoper die alles in zal zetten om zijn bonus te halen.
Hij was ook eerlijk over die bonus
Ik ben bij hem gegaan omdat eigenlijk iedereen in mijn omgeving er uiteindelijk terecht is gekomen. Inclusief mijn zeer kritische pa Maar het ging me er *nu* even om dat iemand met kennis van zaken me kon vertellen of ik wel in aanmerking kom voor koopsubsidie, en hij heeft me laten zien hoe je de proefberekening moet invullen, en ik wilde graag weten tot welk maximum ik kon gaan qua bedrag.

Dus for now, mission accomplished Ik ga me de komende tijd wat meer inlezen over soorten hypotheken enzo en ik zal nog wel eens her en der een gesprek aanvragen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')