Niets. Helaas.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:37 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Waarom staat er wodka in de tt. Niet echt een mager drankje.
Wat is nou wel caloriearm en procentueel sterk?
Niks, want alcohol zelf bevat al redelijk veel calorieën.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:37 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Waarom staat er wodka in de tt. Niet echt een mager drankje.
Wat is nou wel caloriearm en procentueel sterk?
Als ie vrijdag per ongeluk komt opdagen zal ik heus wel met 'm pratenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:30 schreef Tinkepink het volgende:
Oke. Vond jíj hém eigenlijk leuk? Zo van; etentje oke maar meer niet? Dan zou ik gewoon met hem gaan eten. Goede oefening voor meer serieuze dates
Kon je me dat niet 10 jaar geleden vertellenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:09 schreef Muis006 het volgende:
Toptip: als je gaat klussen (verf en lijm van de trap afsteken enzo), sla een dagje over als het die dag 35 graden wordt.
Ik vind jou echt zó schattig!!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:55 schreef Syrena het volgende:
[..]
Mja, werkelijk. Ik kreeg een beetje spijt dat ik niet mijn moeder of vader had meegenomenIk bedoel, het was best een aardige kerel, maar waarom kan ik dat soort dingen niet gewoon meteen netjes afkappen
![]()
"Ik wil een hypotheek en geen gescheiden dude met kinderen"![]()
Ik moet echt eens van de people-pleaser gedoe af. Zéker als ik ooit weer eens ga daten.
WTFquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:13 schreef motorbloempje het volgende:
argh!!!!!!!!!!!!!!
Ik ben zó boos
nu heb ik dus 3 6 weken geleden mijn pasfoto ingeleverd voor de OV-Chipkaart, wellicht zelfs al langer, dus ik ga eens kijken wanneer ik 'm kan verwachten, staat er HELAAS, UW PASFOTO IS NOG NIET IN ONS BEZIT!!!![]()
dit is al de DERDE foto
Mutsie!!!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:17 schreef Muis006 het volgende:
Noooooooooo niet Greys in de grillpan doen!
Ohhhh gaaf!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:18 schreef conleche het volgende:
[..]
Mutsie!!!![]()
Dat doet me denken: ik heb vanochtend je blousje op de post gedaan!!!!
Mwehehehe!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Maak een foto van je blote kont en stuur die op
Heb je wel kans dat zo'n conducteur zegt: "Nee, lama zien." Dan kijk je toch raar.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Mwehehehe!![]()
En dan als de conducteur vraagt: "Bent u dit echt?" heel verontwaardigd terugvragen "Heeft u mijn kont dan wel es in het echt gezien!?"
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:17 schreef Muis006 het volgende:
Noooooooooo niet Greys in de grillpan doen!
Hoe weet jij hoe mijn kont kijkt!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:29 schreef conleche het volgende:
[..]
Heb je wel kans dat zo'n conducteur zegt: "Nee, lama zien." Dan kijk je toch raar.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:29 schreef conleche het volgende:
[..]
Heb je wel kans dat zo'n conducteur zegt: "Nee, lama zien." Dan kijk je toch raar.
Hebben ze bij 't Hoekje niks anders dan friet?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:33 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Wij zouden hier ook bbq'en, maar het wordt toch friet van 't Hoekje.
Jawel hoor, ze hebben ook kroketten, frikandellen, bamischijven etc etc.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hebben ze bij 't Hoekje niks anders dan friet?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |