abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 augustus 2009 @ 00:10:23 #1
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_72027491
Het vorige deel: Slank # 836 - Amersfoort rules

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Het meet topic: [Slank-meettopic] Koken & eten

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 20 augustus 2009 @ 06:41:42 #2
24188 Belana
kloon van belana
pi_72029977
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 22:21 schreef cyclechick het volgende:
Hooi!

Ik ben nog niet bijgelezen maar wilde even melden dan ik weer thuis ben!
Gister Utrecht - Zwolle- Assen - Groningen gefietst (205km totaal!)
en vandaag Winschoten - Assen (50km) en de rest met de trein Het was gister echt goed zwaar af en toe, maar ben blij dat ik het gehaald heb! Een persoonlijk record, had nog nooit zo ver gefietst (en al helemaal niet in mijn eentje)

Nu maar lekker slapen en morgen lees ik wel even bij!
wow wat goed zeg!!
stormy waters...
sailin'
  donderdag 20 augustus 2009 @ 06:42:32 #3
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_72029980
Goedemorgen
* uniekhoorn moet druppelen
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 20 augustus 2009 @ 07:40:33 #4
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72030174
Goedemorgen .

Ik snap de fietsroute van cc niet helemaal. Je bent tot Groningen gekomen, waarvoor , en de volgende dag heb je Winschoten - Assen gedaan? Je hebt blijkbaar ergens overnacht?

Fijn dat je 'nieuwe ogen' zo goed bevallen, uniekhoorn Ik zou het ook gek vinden om 's avonds m'n CI af te willen doen en dan te constateren dat er niks zit .

Ik ga nu eens douchen en dan richting mijn ouders. Ik heb alsnog niet supergoed geslapen vannacht, want gisteravond was ik weer opgewonden van alle nieuwe plannen .
Niet meer actief op Fok!
pi_72030293
Ik ben te vroeg op mijn werk en lees even terug en ik heb gelijk een smile op m´n gezicht Lief!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_72030672
CC ging toch naar haar oma? En natuurlijk voor je prestatie Cycle! Wow echt heel goed!

Wat fijn uniekhoorn, dat je nu al zo goed ziet! De operatie op zich lijkt me dan weer zo eng dat ik het nooit zou durven... Zelfde geldt voor laseren. 'Gelukkig' hoef ik er nog niet over na te denken, want volgens mij moeten je ogen voor een bepaalde periode stabiel zijn voor je in aanmerking komt voor zoiets. En dat is me nog niet langer dan 1 jaar gelukt....

Vanmiddag naar Lowlands!! Er is wel regen voorspeld voor vanavond en vrijdagavond, maar over het algemeen wordt het lekker weer!! Het eten zal wel drama worden, maar ik ga proberen om gezonde keuzes te maken, ook omdat ik ziek geweest ben. Drie dagen vet en ongezond eten is dan natuurlijk vragen om problemen...
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 20 augustus 2009 @ 08:44:28 #7
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_72030767
Lowlands!
*jaloers is

Ik vertrek zo een paar uurtjes richting sauna. Als het dan toch warm is, dan maar echt uitzweten.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_72030923
Sauna is ook erg lekker! Veel plezier Tink!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_72031177
Goedemorgen!

Hier regent het ! Ook helemaal nog niet warm, maar het zou wel 35 graden worden.

Gisteravond nog naar bodybalance geweest, die zaal was echt véél te heet, maar heb het volgehouden, nu weer een beetje spierpijn ervan (vooral in mijn buikspieren, wat gek is, want daar heb ik echt nog nooit spierpijn gehad).

Lijstje voor vandaag:
O: special K met vanilleyoghurt
L: drie boterhammen met kipfilet
D: risotto met champignons, courgette en kipfilet

Dit is niet veel, I know, maar als het morgen weer normaal weer is, hoop ik wat meer te eten.. ik krijg gewoon niet meer door mn keel nu.
pi_72031181
En wat knap, cc ! 205 km!!
  donderdag 20 augustus 2009 @ 09:15:50 #11
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_72031311
PPP, jij eet al een hele tijd erg weinig hoor! Niet alleen als het warm is.

En cc: jij bent mijn heldin. Wat een end!
pi_72031333
Goedemorgen. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_72031470
* motorbloempje doet even voor cyclechick! wat goed!

en goedemorgen

ben toch nog om half 1 uit het park vertrokken, het viel me alles mee.. ik hoop dat de hoofdpijn ook mee gaat vallen
Ja doei.
pi_72031510
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 09:15 schreef Tinkepink het volgende:
PPP, jij eet al een hele tijd erg weinig hoor! Niet alleen als het warm is.

En cc: jij bent mijn heldin. Wat een end!
Ik weet het.

Ik moet even weer beseffen dat zo min mogelijk eten niet goed is.. ik ga me morgenochtend wegen, hopelijk is het resultaat goed, dan kan ik weer rustig een beetje gaan opbouwen.
  donderdag 20 augustus 2009 @ 09:32:54 #15
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_72031637
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 09:27 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

Ik weet het.

Ik moet even weer beseffen dat zo min mogelijk eten niet goed is.. ik ga me morgenochtend wegen, hopelijk is het resultaat goed, dan kan ik weer rustig een beetje gaan opbouwen.
Zie je wel dat je die excuses (die niemand gelooft ) helemaal niet nodig hebt. Je weet zelf wel dat je verkeerd bezig bent. Overigens kan je ook best wat meer gaan eten als je niet het gehoopte resultaat hebt behaald. Als je wat meer eet, val je sneller af én blijven de kilo's er ook af. Crashen is zo zinloos.
pi_72031761
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 09:32 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Zie je wel dat je die excuses (die niemand gelooft ) helemaal niet nodig hebt. Je weet zelf wel dat je verkeerd bezig bent. Overigens kan je ook best wat meer gaan eten als je niet het gehoopte resultaat hebt behaald. Als je wat meer eet, val je sneller af én blijven de kilo's er ook af. Crashen is zo zinloos.
Ik wéét het ook wel, maar zo kan ik het voor mezelf nog een beetje goedpraten . Ik zal iig weer voor de gezonde tussendoortjes (fruit en rauwkost e.d.) gaan, en dan langzaam proberen om weer wat op te bouwen.

Af en toe heb ik die eye-opener van jullie hier even nodig, dus thanks.
pi_72031786
+1 herkenbaar..

'gelukkig' eet ik deze week wél meer, maar of dat nou goed is..

het eten gisteren was overigens buffet wel lekker, daar niet van, maar al die lekkere dingen op de kaart dus niet mogen proeven..

wel lekker wat Choufjes op
Ja doei.
pi_72031804
@Cycle - Nogmaals, wat een prestatie joh held!

@ Uniekhoorn - Wat fijn dat je zo'n resultaat hebt met je ogen, ik zou het zelf nooit durven en ben erg gehecht aan mijn bril (heb al een bril sinds m'n 4e), maar ben blij voor je .

@ Mo - Dat klinkt gezellig hopelijk geen kater vandaag!

@ Vik - Veel plezier bij je ouders! En fijn van alle goede plannen .

@ Phaidra - Lowlands !! Jaloers!! Have fun!

@ PPP - Ik heb ook snel de neiging om te denken dat heel weinig eten = afvallen, maar het helpt echt niet, en dan krijg ik ook nog als ik te lang te weinig eet zo'n enorme zin in ongezonde dingen, zoals gisteravond. Dan kan ik maar beter over de hele linie iets meer eten, om dat te voorkomen.

En nu ga ik ( met 30 graden ) het huis schoonmaken, want m'n ouders komen vanavond. Rare redenering, maar ik wil niet dat ze doorhebben dat ik eigenlijk nog steeds een sloddervos ben sinds ik het huis uit ben .

Lijstje voor vandaag:

O: Geroosterde boterham met pindakaas, komkommer, thee.
T: Nectarine
L: Kwark met bessen en aardbeien, handje muesli.
T: Festini ijsje.
D: Courgettefrittata met ham en wat kaas eroverheen, rucolasalade, stokbrood (voor lief en ouders).

En vanavond naar Paul de Leeuw

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-08-2009 09:41:36 ]
pi_72031926
Goedemorgen.

CC:
Hoe is het met de spier- en zadelpijnen vandaag? Of valt dat allemaal wel mee?

Planning voor vandaag:
O: vegaschijf
T: salade van tomaat, zwarte olijf en mozarella
L: yoghurt salade van tomaat, zwarte olijf en mozarella
T: witlofsalade
D: vegaworstjes met sperziebonen en witlofsalade
T: onbekend stukje extrapure chocolade

Planning voor vandaag:
O: 2 gekookt ei
T: smoothie van yoghurt en framboos
L: salade van tomaat, zwarte olijf en mozarella
D: onbekend, eet bij mijn ouders
S: anderhalf uur trainen
pi_72032102
Ik heb gister de kwark in m'n lijstje vervangen door een Magnum (of nou ja, zoiets maar dan een onbekend merk). .

Planning vandaag:

O: Brinta
L: 2 geroosterde volkoren boterhammen met appelstroop, gekookt eitje
T: bakje kwark (helft van een grote bak, dus 250 gr ongeveer)
T: fruit
D: salade van gemengde sla, gegrilde perziken, rode ui, sugarsnaps, feta
  donderdag 20 augustus 2009 @ 10:06:19 #21
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72032307
Goeiesmorreges!

Fiets! 205 km *buigt*

En whoera voor de oogjens van Uniekhoorn!

En PPP: ik snap je ook hoor! Soms is het gewoon lastig om rationeel met dit soort dingen om te gaan!

Trouwens, dit kwak ik even onder een spoiler, want dit gemekker hebben jullie wel vaker gelezen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_72032444
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_72032524
ik doe ook mee met de spoilers zonder spoiler

maar nu ga ik maar weer richting uni
Ja doei.
pi_72032528
Wow CC, die fietstocht! Kon je bij vrienden overnachten? En heb je nu geen zadel/spierpijn?

Maria Iedereen houdt toch vocht vast met deze hitte joh. En op je laatste foto's zag je er al prachtig uit. Geduld is lastig hè. Maarja, langzaamaan is toch het beste
pi_72032530
Lief Indiaantje: dat hoeft echt niet onder een spoiler. Ben jij nu gek. Dat is nu net waar dit topique voor bedoeld is!!

Maar je bent van geen sport, naar best veel sport gegaan toch? Spieren wegen écht behoorlijk meer dan vet! Post nog eens een lijstje, dat ik er eens kritisch naar kijk???
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')