Dat is wel heel koud hoor 's winters zeg ik uit ervaringquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:50 schreef Syrena het volgende:
Oh en ik had gisteren gebeld voor 2 huizen, krijg ik vanmorgen een mail dat 1 al is verkocht. Wel onder voorbehoud van financiering. Als de koop niet doorgaat bellen ze me alsnog voor een bezichtiging.
(Dat was het huis twee straten van mijn ouders af, heeft geen CV maar gashaarden, hence de fijne prijs)
I wish I knew!quote:
Ja dat wel maar ligt er aan hoe de isolatie is in het huis ook anders gaat dat weer niet op.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:35 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ik vond gashaarden juist altijd wel fijn.![]()
Het wordt altijd lekker snel warm als je de haard aansteekt en het is ook nog eens veel goedkoper stoken dan met CV (als je niet alle kamers verwarmt).
quote:De eksi koekoe is bekend als de eiercake, en is de topper in de surinaamse keuken. Lekkere luchtige taart, bestrooid met muisjes. Heerlijk om uit te delen op feestjes.
Zwangerschap vereist wel een andere manier van kleden ja! Maar als je de knop omzet van 'spijkerbroek' naar 'jurk' scheelt het al een hoop. Ik had tijdens mijn zwangerschap (van 58 naar 83 kiloquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:31 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat klinkt erg herkenbaar. Als mijn kleren me niet lekker zitten, wil ik ook de deur niet uit. Dat levert nog wel eens een drama op, al ga ik meestal uiteindelijk wel gewoon naar zo'n feestje. Je maakt het alleen erger voor jezelf door thuis te blijven sikkeneuren, en je vrienden kan het niets schelen of je een paar kilo zwaarder bent.
Dit gezegd hebbende: ik heb vanavond een bruiloftsfeestje en ik kijk er zo tegenop. Ik dacht altijd dat zwanger zijn een goed excuus was om je buik niet in te houden en vrede te hebben met je curves. Niets is minder waar. Ik zit al dagen in 'Ik heb niets om aan te trekken!'-modus. Gister heb ik in een uiterste wanhoopspoging maar wat jurkjes besteld die hopelijk nog het beste maken van mijn formaatje walvis.
Ik verlang zo naar mijn oude lichaam. Als ik de stapel spijkerbroeken in mijn kast zie dan kan ik wel janken. Ik kan me niet eens herinneren wanneer de laatste keer was dat ik er nog een paste. (Maart? April?) Een ding weet ik zeker: als ik de kleine eruit gewerkt heb ga ik NOOIT meer klagen over sporten. Ik snak naar intensieve lichaamsbeweging. Omdraaien in bed voelt nu al als een krachtsinspanning van Olympische proporties.
Heerlijk, zelfmedelijden.
Leuk juist! Steeds een of twee nieuwe producten kopen en op internet opzoeken wat je ermee moetquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben net in de geweldigste toko van Groningen geweest.. Van driekwart van de producten zou ik niet weten wat ik er mee moest, maar goed.
.
Je krijgt nog best veel huis voor dat geld!! Dat huis van het eerste linkje spreekt mij geloof ik meer aan.....maar je hebt misschien niet zo'n zin om zo dicht bij je ouders te wonen??quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:44 schreef Syrena het volgende:
Oh popjes, huis twee blijkt ook al verkocht, onder voorbehoud van financieringTermijn loopt tot 15 september.
Die paupers in het Zuiden moeten eens ophouden met die huizen voor mijn neus weg te kapen![]()
Co, ze staan niet op Funda. Dus ik hoop dat de linkjes werken
Huis 1 http://www.johndriessens.nl/index.php?ct=2&sdet=385&nf=1 (mijn vader was al gaan kijken en in gedachten de struiken uit de voortuin aan het rukken). Deze is dus twee straten van hen af.
Huis 2 http://www.estate-ware.com/dev/getportaldv2.asp?params=&submap=100077&key=1000770488MZK56O
(mijn voorkeur)
"Gefeliciteerd met de aankoop van uw garagebox", stond er op een van de offertes die ik kreeg van notarissenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:00 schreef conleche het volgende:
Ik geloof dat in Amsterdam je daar alleen nog een garage voor kan kopen.
Het bruist hier ook! Tot 11 uur 's avonds meestalquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:29 schreef Mini_rulez het volgende:
Whehe, er staat een huis op Funda dat precies hetzelfde is als dat van mijn ouders, een paar deuren verder. Grappig om te lezen wat ze erover zeggen.
"De rust van het heuvellandschap is op slechts enkele autominuten te vinden, net zoals de bruisende steden Heerlen, Aken, Sittard en Maastricht."
Heerlen-Stein is maar 20 kmquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:31 schreef Syrena het volgende:
En in de Parkstad (Heerlen en omg) nog veel meer. Maar ik wil daar echt niet wonen, te ver weg van de fam, werk en vrienden.
Ik heb hem gehuurd, voor een maand. 600 dollar. Het goedkoopste wat ik kon krijgen. Hij levert me ook problemen op, maar de eigenaar komt rustig om alles op te lossen. Gister en vanmorgen wou hij niet starten, gisternacht had ik een licht laten branden dus dat was niet gek, maar vannacht niet. Misschien is er iets mis met de accu. Maar, de eigenaar komt gelijk als ik bel en lost alles op. Wel fijn, voordat ik er ergens in de middle of nowhere mee strand. Nu nog leren een band te vervangen, en ik kan op pad!quote:
huldequote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoi,
Lijst;
Br: meergranenbolletje met tomaat, komkommer en sla, sneetje met roomkaas light, gekookt ei, beschuit metappelstroop.
T: appel
T: koekje bij de koffie denk ik
T: wat lekker bij moeders
D: jullienesoep met balletjes, hamburger van tartaar, gekookte sperziebonen, rode kool
Ben 27.5 kg afgevallenDamn
Mensen die uit Limburg naar de Randstad trekken en nooit meer terugkomen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:38 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Heerlen-Stein is maar 20 kmDa's toch vlakbij?
Mini, hoe bedoel je 'mensen zoals wij'? Degenen die in de Randstad blijven plakken vanwege de werkgelegenheid?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |