abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72055433
Goodbye:

ë = " + e
è = ` + e
é = ' + e

Dit werkt hetzelfde voor de andere letters uiteraard.
  donderdag 20 augustus 2009 @ 21:48:51 #177
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_72055502
Bekijk deze YouTube-video

Mijn regiedebuut! Met commentaar, uiteraard.
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_72055582
het is niet alleen de warmte, ik ben echt vet geworden in de vakantie, en niet eens omdat ik excessief veel eet, maar ik beweeg gewoon niet en da's gewoon stom en dat weet ik wel, en ik dacht dat ik het niet zo erg zou vinden.

Ik hoop nu dat ik dit aankomen even nodig heb/had om vervolgens weer aan de slag te kunnen op naar de 64 ofzo..

denk ik..
Ja doei.
  donderdag 20 augustus 2009 @ 21:59:09 #179
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_72055927
Bah MoBlo, wat moeilijk voor jou! Bijna heb je weer ritme.
Je hebt toch zeker wel genoten deze zomer??
Owwwwwwwwwwww ik zou willen dat ik je kon helpen!
Maar als je nu al wel 64 kg had gewogen had je waarschijnlijk ook niet helemaal happy gevoeld hoor '

Hoe gaat het met schoonmams?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_72056385
ik denk wel dat ik me dan beter had gevoeld

met schoonmams gaat het nog steeds goed, de bikkel

nog 5 kleine chemo's en dan is ze er vanaf
Ja doei.
pi_72056776
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 12:09 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

50 gram is best veel! Nou ja, aan calorieen en suikers enzo. Niet in je bakje
SDB, fruitsuiker is ook suiker natuurlijk. Ik zou toch eens kritisch de etiketten bekijken
Dat weet ik wel hoor, ik zei ook niet dat het gezond was. Alleen dat er minder toegevoegde suikers bijzaten. Ik moet er wel bij zeggen dat ik dat soort dingen zelf nooit in huis haal trouwens, het stond bij de mensen bij wie ik aan het eten was

Vandaag ging tot aan de middag goed, daarna ehm...tsja

O: 3 bruine boterhammen met sandwichspread (ik moet echt wat ander beleg halen)
T: beetje soja yoghurt en aardbeien
L: restje witvis met een beetje pesto en paprika, champignons, doperwtjes
T: 2 knackebrod met pesto
D: sushi (en een glas cola light)
T: bananasplit

Maar morgen weer sporten
pi_72057377
Maar SDB, dat is toch een keurige lijst? Beetje afhankelijk van hoeveel sushi je hebt gegeten en hoe groot de bananasplit was

Mijn D was uiteindelijk bijna anderhalve kilo aubergines, en een handje friet van Meneer En nu ga ik nog een extra zonde aan mijn dag toevoegen: alcohol Maar: als mijn schenen meewerken, ga ik morgenochtend weer 35 min hardlopen
pi_72057659
Lijstje:
O: bramen met yoghurt, grapefruitsap
T: 2 cappuccino, kaas, gekookt ei
L: salade met garnalen
T: meloen met rauwe ham, 1 cracker filet americain
T: zoute sticks
D: bloemkool en kip met mosterdzaad
T: cappuccino aan het strand (mooie stormlucht met zonsondergang!)
T: zoute stengels, groot stuk pure chocola met noten

Niks aan sport gedaan vandaag, morgen mag ik dus weer rennen

edit- lijst van Shinydiscoball lijkt me zeer netjes! Sushi is toch niks mis mee? En zo'n bananasplit mag best, met dit weer
  donderdag 20 augustus 2009 @ 23:16:06 #184
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72058658
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 21:51 schreef motorbloempje het volgende:
het is niet alleen de warmte, ik ben echt vet geworden in de vakantie, en niet eens omdat ik excessief veel eet, maar ik beweeg gewoon niet en da's gewoon stom en dat weet ik wel, en ik dacht dat ik het niet zo erg zou vinden.

Ik hoop nu dat ik dit aankomen even nodig heb/had om vervolgens weer aan de slag te kunnen op naar de 64 ofzo..

denk ik..
Mootje: !!!!!!!

Als ik naar jouw lijstjes kijk zou ik denken dat je veelal eerder te weinig eet dan teveel Genoeg gezond eten + sporten zou je vast beter doen voelen! Maar goed ik weet je lijstjes niet uit mn hoofd
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  donderdag 20 augustus 2009 @ 23:18:27 #185
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72058727
En ik ga slapen!

Mijn S: eerst een half uur achter de ontsnapte Mamster aanhuppen in de hoop d'r weer te pakken te krijgen (die rekel had een weg naar de vrijheid gevonden, waarna ze eerst OP de kast zat, toen er ACHTER, daarna ERONDER en vervolgens heeft ze de banken, onze bureaus, de keuken en zelfs de slaapkamer mogen bewonderen en wij erachteraan met hamstersnoepjes en reismandjes en dingen maaarrrr we hebben gewonnen! )
En daarna nog ruim 30 minuten Zumba

Harhar

Trusten!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  donderdag 20 augustus 2009 @ 23:42:57 #186
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_72059599
muis wat zijn het voor beestjes??

en wat is die teringherrie tussendoor

ik ben thuis en nog steeds inpakgestresst en een beetje sad dat mn vriendinnetje een jaar weggaat... dus ik zeg nu echt toedels en ga lekkeropruimen, inpakken en slapen, en morgen heerlijk naar Italia

dagdag!

oh en een voor mo, t isook vet moeilijk allemaal...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_72061152
Kwak, veel plezier in Italia!!
Laureline, wat een heerlijk lijstje, krijg gewoon honger als ik dat lees

Mijn lijstje van vandaag:

O: 2 bruine bolletjes met kipfilet en komkommer
L: 2 crackers, 1 filet a, 1 smeerkaas
T: aardbeien, koekjes bij de koffie
D: uiteten met jarig vriendinnetje: 1 stukje manchego kaas, een hapje met prut van makreelfilet, nog wat stukjes stokbrood met dip, 2 glazen rode wijn en toe een hapje chocomousse, hapje gebak en 3 kleine stroopwafeltjes

Und mo: als je niet sport, kan je misschien gewoon wat actiever zijn in je dagelijks leven? lopend de boodschappen halen, een keer een dansje in de huiskamer, de trap nemen, etc?
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_72061353
oh en bedankt voor alle hihi
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 02:36:36 #189
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_72062431
joehoe, ik zwaai nog even voor de allerlaatste keer.ben eindelijk voldoende ingepakt om te kunnen gaanslapen

doeiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_72062614
Nog een achterstallige voor de prestatie van Cyclechick. Wat een énd!

Kwak, heel veel plezier .

Mo, succes. Van wat ik zoal meekrijg van je plannen en lijstjes en bezigheden ben je nogal chaotisch, de laatste tijd. Is geen kritiek hoor . Maar ik denk dat je Rust, Reinheid en Regelmaat nodig hebt (en dan voornamelijk in je hoofd). Makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk.

Tinkepink, mag je volgende week al aantreden? Ja he? Sterkte.

Rest van de terugleesreacties ben ik alweer vergeten. Oh ja, Maria & the Hamsters. Leuk hè, achter beesten aanrennen . Ik heb gister een eigenwijze kip mores geleerd (en dan eerst 5 x de vijver rond voordat ik haar ietwat op een bestuurbare plek had )

[ Bericht 0% gewijzigd door sigme op 21-08-2009 05:13:28 ]
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_72062615
Verder heb ik me afgelopen drie kantoordagen kéurig aan het normale menu gehouden. Vorige twee weken (mínstens) bezondigde ik mij iedere kantoordag aan 1 of meerdere van de volgende items: heel pak koekkies, 2 grote chocoladerepen, pak stroopwafels.
Een paar weken geleden heb ik geprobeerd dat te bestrijden door weinig koolhydraten te eten, maar dat werkte voor mij niet - ik krijg er vreselijke honger van (zij het, toegegeven, geen zin in suiker).

Ik doe nu een dubbel lunchpakket mee naar kantoor: dus 4 boterhammen en 4 roggebrood (allemaal met pindakaas). En een komkommer, maar da's voor het lekker.

Voor mijn gewicht maakt dit verder allemaal geen reet uit, ik hang rond de 63 en dat is prima.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 07:05:53 #192
24188 Belana
kloon van belana
pi_72062751
hallo
ben nogal druk met nieuwe baan
wel netjes aan de lijn gedaan, misschien wel een beetje te zelfs, de tussendoortjes schieten er op het werk nog wel eens bij in. gisteren heb ik 's middags bij de lunch maar 2 eitjes meegenomen voor later 's middags, dus dat ga ik maar doen voortaan.
ben nog steeds 69 kilo, maar dat is iig 1 kilo minder als toen ik begon Mijn lijf neemt de tijd
stormy waters...
sailin'
pi_72062800
Vandaag werk ik thuis, dat scheelt een boel reistijd. En dan hoef ik dus ook geen 2x40minuten te fietsen. Ter compensatie een klein rondje gerend: 5,2 km. Wel héél hard gerend, 11,9 km/u.
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 07:53:44 #194
24188 Belana
kloon van belana
pi_72062944
ik heb het snel en slank kookboek van ainsley harriott binnen, ziet er leuk uit! Ik ga vandaag maar wat proberen denk ik
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 08:42:02 #195
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_72063341
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 07:05 schreef Belana het volgende: gisteren heb ik 's middags bij de lunch maar 2 eitjes meegenomen voor later 's middags, dus dat ga ik maar doen voortaan.
Eitjes zijn gezond, maar iedere dag 2 is best veel hoor! Verder is het inderdaad best moeilijk om gezond te (blijven) eten op je werk. Ik breek me de kop ook al hoe ik het straks aan moet pakken, want:
- vaak onderweg
- in Nederland, dus warme lunch is een beetje raar
- ik wil geen brood eten omdat ik daar een plofbuik van krijg

Wie heeft zin om mee te denken? Ben op zoek naar gerechten die
ik makkelijk meenemen kan (desnoods in een koelbox)
niet persé hoef op te warmen
snel zijn klaar te maken (max. 10 minuutjes 's morgens of de avond ervoor, liever minder)
géén brood
gezond
géén salade

Ik kom nu uit op
- salade van bladsla met diverse ingredienten (max. 2 x per week)
- salade van andere groente met dressing
- koude gevulde wraps
- sushi (kan je sushi eigenlijk invriezen?)
- yoghurt met vruchten
- koude groentetaart
- ....
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 08:44:46 #196
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_72063373
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 07:22 schreef sigme het volgende:
Vandaag werk ik thuis, dat scheelt een boel reistijd. En dan hoef ik dus ook geen 2x40minuten te fietsen. Ter compensatie een klein rondje gerend: 5,2 km. Wel héél hard gerend, 11,9 km/u.
Je gaat steeds harder hè? Ik heb trouwens nog een weekje vrijheid, waarin ik nog erg veel regelen moet. O.a. een schoonmaakster, een ziektekostenverzekering in Nederland (de goedkoopste die ik heb gevonden is bij De Friesland, ¤ 71,95 met een eigen risico van ¤ 500 wat niet uitmaakt omdat mijn Duitse verzekering (die ik ook nog heb) alles vergoed - wie biedt lager?) en wat nieuwe repre-werkkleding. En een lijstje met gezonde gerechten dus
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 08:58:49 #197
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_72063549
Nog even voor moblo: het is echt nergens voor nodig om je zo te voelen hoor. Jij hebt een dermate stralende lach dat het anderen niet op zal vallen als je een kilootje meer weegt (echt niet). Daarnaast komt íedereen aan als er niet gesport wordt. Misschien niet direct in kilo's, maar zeker in cm. Kan er zelf over meepraten Je figuur is nou eenmaal niet statisch maar continue in ontwikkeling.

En wees eens eerlijk tegen jezelf: zou de intro en je vakantie leuker zijn als je de hele tijd geobsedeerd met kcal bezig zou zijn? Nee toch? Kijk nog eens naar de foto's van vorig jaar en kijk eens in de spiegel. Wees trots op jezelf
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 09:00:08 #198
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_72063567
Dan maar 4 op een rij, mijn dagplanning:
o. weetabix met melk
t. yoghurt met appelcompote
t. pannenkoek
l. knolselderiepuree met groente of ?
t. iets lekkers
d. soepje
s. 1,5 uur sport
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 09:11:44 #199
331 Merel
Be here now.
pi_72063724
Goeiemorgen! Net even snel bijglezen.. Ik vind het zoooo knap dat Cycle zo'n enorm stuk gefietst heeft! En Sigme rent inderdaad supersnel, en ook zo vaak! En er was iets met Maria en hamsters en Moblo met introweek en Kwak is op vakantie en heb ik dan nog iets gemist?

Ik vind eten op werk ook lastig. Gisteren een lunchvergadering en dan staan er alleen maar broodjes klaar, dat valt dus niet te doen als je probeert te low-carben.

En gisteravond heb ik veel te veel pringles naar binnen zitten schrokken omdat ik een pesthumeur had Maar vanochtend ben ik weer vrolijk
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_72063774
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 08:42 schreef Tinkepink het volgende:

Wie heeft zin om mee te denken? Ben op zoek naar gerechten die
ik makkelijk meenemen kan (desnoods in een koelbox)
niet persé hoef op te warmen
snel zijn klaar te maken (max. 10 minuutjes 's morgens of de avond ervoor, liever minder)
géén brood
gezond
géén salade

Ik kom nu uit op
- salade van bladsla met diverse ingredienten (max. 2 x per week)
- salade van andere groente met dressing
- koude gevulde wraps
- sushi (kan je sushi eigenlijk invriezen?)
- yoghurt met vruchten
- koude groentetaart
- ....
Geen salade zeg je, en daarna som je salades op. Wat bedoel je met geen salade?

Omelet schijnt ook prima koud eetbaar - kan ook veel groente in verstopt worden.
Pannekoekjes (denk ook aan pannekoekentaart: kan hartig en zoetig, goed pletten, invriezen per punt, punt mee)
Ik hou erg van koude rijst, eindeloos combineerbaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')