Dat weet ik wel hoor, ik zei ook niet dat het gezond was. Alleen dat er minder toegevoegde suikers bijzaten. Ik moet er wel bij zeggen dat ik dat soort dingen zelf nooit in huis haal trouwens, het stond bij de mensen bij wie ik aan het eten wasquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:09 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
50 gram is best veel! Nou ja, aan calorieen en suikers enzo. Niet in je bakje
SDB, fruitsuiker is ook suiker natuurlijk. Ik zou toch eens kritisch de etiketten bekijken
Mootje:quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:51 schreef motorbloempje het volgende:
het is niet alleen de warmte, ik ben echt vet geworden in de vakantie, en niet eens omdat ik excessief veel eet, maar ik beweeg gewoon niet![]()
en da's gewoon stom en dat weet ik wel, en ik dacht dat ik het niet zo erg zou vinden.
Ik hoop nu dat ik dit aankomen even nodig heb/had om vervolgens weer aan de slag te kunnen op naar de 64 ofzo..
denk ik..
Eitjes zijn gezond, maar iedere dag 2 is best veel hoor! Verder is het inderdaad best moeilijk om gezond te (blijven) eten op je werk. Ik breek me de kop ook al hoe ik het straks aan moet pakken, want:quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 07:05 schreef Belana het volgende: gisteren heb ik 's middags bij de lunch maar 2 eitjes meegenomen voor later 's middags, dus dat ga ik maar doen voortaan.
Je gaat steeds harder hè?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 07:22 schreef sigme het volgende:
Vandaag werk ik thuis, dat scheelt een boel reistijd. En dan hoef ik dus ook geen 2x40minuten te fietsen. Ter compensatie een klein rondje gerend: 5,2 km. Wel héél hard gerend, 11,9 km/u.
Geen salade zeg je, en daarna som je salades op. Wat bedoel je met geen salade?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 08:42 schreef Tinkepink het volgende:
Wie heeft zin om mee te denken? Ben op zoek naar gerechten die
ik makkelijk meenemen kan (desnoods in een koelbox)
niet persé hoef op te warmen
snel zijn klaar te maken (max. 10 minuutjes 's morgens of de avond ervoor, liever minder)
géén brood
gezond
géén salade
Ik kom nu uit op
- salade van bladsla met diverse ingredienten (max. 2 x per week)
- salade van andere groente met dressing
- koude gevulde wraps
- sushi (kan je sushi eigenlijk invriezen?)
- yoghurt met vruchten
- koude groentetaart
- ....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |