Omdat ik zelf ook al op het idee van salades kwam en niet meer dan 2 x per week bladgroentes wil etenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:16 schreef sigme het volgende:
[..]
Geen salade zeg je, en daarna som je salades op. Wat bedoel je met geen salade?
Omelet schijnt ook prima koud eetbaar - kan ook veel groente in verstopt worden.
Pannekoekjes (denk ook aan pannekoekentaart: kan hartig en zoetig, goed pletten, invriezen per punt, punt mee)
Ik hou erg van koude rijst, eindeloos combineerbaar.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:44 schreef motorbloempje het volgende:Dat klinkt erg herkenbaar. Als mijn kleren me niet lekker zitten, wil ik ook de deur niet uit. Dat levert nog wel eens een drama op, al ga ik meestal uiteindelijk wel gewoon naar zo'n feestje. Je maakt het alleen erger voor jezelf door thuis te blijven sikkeneuren, en je vrienden kan het niets schelen of je een paar kilo zwaarder bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit gezegd hebbende: ik heb vanavond een bruiloftsfeestje en ik kijk er zo tegenop. Ik dacht altijd dat zwanger zijn een goed excuus was om je buik niet in te houden en vrede te hebben met je curves. Niets is minder waar. Ik zit al dagen in 'Ik heb niets om aan te trekken!'-modus. Gister heb ik in een uiterste wanhoopspoging maar wat jurkjes besteld die hopelijk nog het beste maken van mijn formaatje walvis.
Ik verlang zo naar mijn oude lichaam. Als ik de stapel spijkerbroeken in mijn kast zie dan kan ik wel janken. Ik kan me niet eens herinneren wanneer de laatste keer was dat ik er nog een paste. (Maart? April?) Een ding weet ik zeker: als ik de kleine eruit gewerkt heb ga ik NOOIT meer klagen over sporten. Ik snak naar intensieve lichaamsbeweging. Omdraaien in bed voelt nu al als een krachtsinspanning van Olympische proporties.
Heerlijk, zelfmedelijden.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
4 november. Dat klinkt nog heel ver weg, maar over 1 week heb ik vakantie (voor 3 weken) en daarna hoef ik nog maar 2 weken te werken tot mijn verlof.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:39 schreef cyclechick het volgende:
Claudia, wanneer ben je uitgerekend?
k heb geen idee hoe het voelt om zwanger te zijn, maar als het ook nog eens zo warm is, lijkt het me wel lastiger!
Sterkte, in ieder geval!
Ja. Wees jezelf. Volg je gevoel.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:35 schreef cyclechick het volgende:
couscous!! dat is ook lekker!
Ik heb maandag mijn eerste sollicitatiegesprek! voor een baan die niet boven aan mijn lijstje staan van de brieven die ik heb verstuurd, maar ja, als ik niets te kiezen heb, dan toch echt maar deze..
3 september nog een tweede gesprek van een baan die me leuker lijkt, maar die wel een eind reizen is..
dit weekend dus maar voorbereiden; iemand nog tips?
Halverwege?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:50 schreef Tinkepink het volgende:
En Claudia: gelukkig zit je pas halverwege de zwangerschap! Hoogzwanger is het nu echt niet uit te houdenWat betreft je figuur: het komt echt wel weer goed
Met een beetje geluk en training ben je straks nog mooier dan voor je zwangerschap.
Ik ben bang dat je te weinig hebt gegeten en dat je lichaam in de spaarstand staat.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:54 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Goedemorgen.. net dus eindelijk weer eens gewogen, 64.8, dat is 2.9 kilo erbij in 2.5 maand.
Ik baal best wel, maar minder erg dan ik had gedacht, want:
- Het zal wel deels vocht zijn, mijn buik is ook wat opgezwollen
- Ik had het wel min of meer verwacht
- Ik kijk met een redelijk tevreden gevoel in de spiegel + mijn kleren zitten niet strakker
- Misschien zijn het wat spieren? De laatste drie weken heb ik veel gesport, maar weet niet of dat al zo snel kan?
Ik ga dit weekend netjes eten, en dan maandag nog eens wegen, de warme dagen zijn iig over, dus vocht moet dan wel weer weg zijn.
Bah.
Nouja, de eerste 2 maanden tellen niet mee qua buik vind ik (wel qua misselijkheid helaas). Dus dan heb je nog 7 maanden om maatje luchtballon te bereiken.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:57 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Halverwege?![]()
Over 3 dagen zit ik precies op 7 maanden. Ik ben aan het aftellen!
Meer nog dan mijn figuur mis ik denk ik het kunnen sporten. Ik had dat nooit verwacht, want ik zie mezelf niet echt als een sporter. Nou ja, zoals ik al zei: mij hoor je er na mijn zwangerschap niet meer over klagen.
Hmm, zó weinig is het nu toch ook weer niet? Kwam steeds op zo'n 1200 kcal. Wat zou jij aanraden nu dan, voor het weekend ?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:58 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je te weinig hebt gegeten en dat je lichaam in de spaarstand staat.
Dat kan ik niet zo zonder wat extra info (en een rekenprogrammaatje onlinequote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:01 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Hmm, zó weinig is het nu toch ook weer niet? Kwam steeds op zo'n 1200 kcal. Wat zou jij aanraden nu dan, voor het weekend ?
Ik heb geen concrete tips, maar het heeft mij wel geholpen om te beseffen dat solliciteren een wisselwerking is. Het gaat er niet alleen om dat jou de baan leuk/geschikt lijkt, maar je toekomstige werkgever wil ook iemand die in die functie/dat bedrijf past. Het kan zo zijn dat je denkt dat je droombaan aan een ander vergeven is, terwijl die baan echt niks voor jou zou zijn geweest. Zo ben ik uiteindelijk op een project terechtgekomen dat ik vantevoren nooit zelf uitgekozen had. Achteraf begrijp ik pas hoeveel geluk ik hiermee heb gehad. Het project waar ik aanvankelijk op gesolliciteerd had was niets voor mij geweest. Onze begeleiders hadden dat veel beter door dan wijzelf.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:35 schreef cyclechick het volgende:
couscous!! dat is ook lekker!
Ik heb maandag mijn eerste sollicitatiegesprek! voor een baan die niet boven aan mijn lijstje staan van de brieven die ik heb verstuurd, maar ja, als ik niets te kiezen heb, dan toch echt maar deze..
3 september nog een tweede gesprek van een baan die me leuker lijkt, maar die wel een eind reizen is..
dit weekend dus maar voorbereiden; iemand nog tips?
Ben 1.73 (na een jaartje pilates hoop ik 1.75quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:04 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat kan ik niet zo zonder wat extra info (en een rekenprogrammaatje online) Hoe lang ben je, hoe zwaar ben je en hoe vaak sport je in de week? En je was nog best jong geloof ik hè?
Gewicht (kg) 65quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:07 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ben 1.73 (na een jaartje pilates hoop ik 1.75), weeg nu dus 64.8 en ik sport minimaal twee keer per week, meestal drie keer. En ik ben 22.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |