Nee, juist minderquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh en wat betreft Brinta: ik weet weer precíes waarom ik vroeger toen ik nog een MiniMaria was wel altijd om Brinta vroeg aan mn mams, maar dan uiteindelijk tergend langzaam at, tussen de kokhalzingen door![]()
Ik vind het namelijk best wel heel lekker.
Maar de textuur is zo slimey als de neten.
Zou het helpen om er extra melk bij te doen?
Jamaar tis nu al zo lobbigquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:16 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee, juist minderDan wordt het steviger.
Pfoe, 1700quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:13 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Gewicht (kg) 65
Lengte (cm) 173
Leeftijd 22
Activiteitsniveau 2
Je BMR 1487 kcal
Onderhoud 2054
Dit betekent dat je in principe dus nooit onder de 1500 kcal mag komen omdat je anders je basale stofwisseling kapot maakt. Daarnaast gaat je lichaam spieren "opeten" en word je dus niet strakker, alleen slapper.
Waar stond dat lijstje ook al weer waarin stond wat er met je lichaam gebeurt als je onder je BMR gaat zitten?
Waarom ga je niet gewoon op minimaal 1700 kcal zitten en gericht sporten? Je maakt je lichaam zo kapot. Volgens mij is het namelijk niet zo dat je af moet vallen, maar dat je moet trainen. Spieren zijn de oplossing, niet het verliezen van kilo's.
Sjuist. Je zei eerder ergens weetabix te overwegen als alternatief als Brinta bevalt.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh en wat betreft Brinta: ik weet weer precíes waarom ik vroeger toen ik nog een MiniMaria was wel altijd om Brinta vroeg aan mn mams, maar dan uiteindelijk tergend langzaam at, tussen de kokhalzingen door![]()
Waar bereken je dit, Tink? Ik ben ook wel benieuwd naar mijn BMR eigenlijk.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:13 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Gewicht (kg) 65
Lengte (cm) 173
Leeftijd 22
Activiteitsniveau 2
Je BMR 1487 kcal
Onderhoud 2054
Ja, dat wil ik op zich wel, maar het zijn de grote boodschappen en ik heb de auto niet overdagquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
PPP: eerder boodschapjes doen en dan een extra T of twee inplannen?![]()
Sigme: Orly? Whoop! Ik wou alleen dat ik probeer-hoeveelheden mee kon nemen uit de super, zometeen staat mn kast vol met ontbijtgranenNon-slijmerige brinta-achtige substantie klinkt wel tof, dus misschien maar even weetabix halen toch...
Ik hou ook wel van Brinta! En tegelijk vind ik het viesj
Hier: http://www.giantpt.com/Voeding/GIANT_Voeding_BMR.htmquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:26 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Waar bereken je dit, Tink? Ik ben ook wel benieuwd naar mijn BMR eigenlijk.
Extra Brinta juist, zodat het bijna beton wordt.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
Dus eigenlijk zou ik:quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:31 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hier: http://www.giantpt.com/Voeding/GIANT_Voeding_BMR.htm
En dan de tweede formule.
Ik zie net dat ik bij PPP nog te laag zat met het activiteitsniveau . Om niet aan te komen zou PPP zelfs 2305 kcal mogen eten.
Je bedoelt: als je niet wilt aankomen mag je tot 2207.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
Razzt: stimmt!En als je niet wilt afvallen mag je tot 2207
![]()
wat raar?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:17 schreef Tinkepink het volgende:
Shit, de sushirijst is mislukt. Te gaar. Hoe kan dat, als ik me precies aan de kooktijd heb gehouden
Euh ja dattequote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:38 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Je bedoelt: als je niet wilt aankomen mag je tot 2207.
Ok, dan is het goed.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:39 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
@ Mini: dat weet ik, het ging om het idee.
@ de rest: ik vind het ook wel erg veel klinken hoor, als ik 2300 kcal per dag zou eten, zou ik écht wel aankomen volgens mij.
Ik moest lachen hoorquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:41 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ok, dan is het goed.
Misschien is je stofwisseling dan al niet meer zo snel als hij zou kunnen zijn, des te meer reden om langzaam wat meer te gaan eten, dan kun je het misschien weer wat opvoeren (voeren, whehe).
Ik ga proberen het me niet te laten ontmoedigen, maar daarom ga ik het ook langzaam opvoeren, dan kan mijn lichaam er ook aan wennen. En ik ga voor allemaal awesome gezond voer.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
PPP: het kan zijn dat je terwijl je lichaam went aan de nieuwe energie-hoeveelheden eerst even zwaarder wordt. Laat dat je niet ontmoedigen! Uiteindelijk is het tegen de evil jojo-factor en voor je eigen hawt body
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |