dude, je gaat in je vakantie blokboeken shoppen?!?quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:25 schreef dotKoen het volgende:
En we gaan al weer bijna beginnen! Vandaag vast blokboek Zenuwstelsel gekocht, ziet er wel leuk uit.
Je moet ook in week 3 van je blok gaanquote:Op maandag 17 augustus 2009 20:47 schreef Honeymooner het volgende:
Waarom niet? Op dag 1 van het collegejaar staat er een rij van een half uur..
Tevens tvp..
Enne moet Prednison niet Augmentin zijn?
Agumentinquote:Op maandag 17 augustus 2009 20:47 schreef Honeymooner het volgende:
Waarom niet? Op dag 1 van het collegejaar staat er een rij van een half uur..
Tevens tvp..
Enne moet Prednison niet Augmentin zijn?
Ik werk op het UMC en moest even in het studiecentrum zijn. Daarnaast: ja, ik ben zo'n nerd die voor het blok begint al even het blokboek doorkijkt.quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:44 schreef ralfie het volgende:
[..]
dude, je gaat in je vakantie blokboeken shoppen?!?
gewoon niks kopenquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:07 schreef Repeat het volgende:
[..]
Je moet ook in week 3 van je blok gaan
jarenlang mn ondertitel hier geweestquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:34 schreef intoxicated het volgende:
Trichomoniasis
Vaginose
Pruritus ani (voor Repeat. Gewoon, omdat het kan.)
Volgens mij niet maar andersom welquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:37 schreef Honeymooner het volgende:
Even een vraagje:
Heeft foliumzuur enige invloed op de opname van vitamine B12?
I knowquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:44 schreef Repeat het volgende:
[..]
jarenlang mn ondertitel hier geweest
Toen ik nog puber was![]()
Probleemgestuurd onderwijsquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:29 schreef Seam het volgende:
[..]
gewoon niks kopen
Ik kwam er laatst achter dat het hele tweede jaar is ingedeeld in de levenscyclus. We beginnen met de cel, dan krijgen we kindertijd met erfelijkheid enz, pubertijd, adolescentie en ouderdom
Ik verheug me er nu al op7 weken lang aan de slag met de cel
prednisonquote:Op maandag 17 augustus 2009 22:10 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Probleemgestuurd onderwijs![]()
Dat is toch niet serieus te nemen zo?
Doen we hier ook hoor. Over interobserver variability gesprokenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:55 schreef Repeat het volgende:
Veneuze druk
ik wist niet dat ze dat buiten Leiden ook nog ergens deden
Doen we hier in Maastricht ook nogquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:55 schreef Repeat het volgende:
Veneuze druk
ik wist niet dat ze dat buiten Leiden ook nog ergens deden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |