Waarom verander je dit in 'Ik durf niet', bitsj!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:54 schreef Allure_ het volgende:
3
Ja, omdat ik niet meer wist of ik er nou nog 1 kon posten of dat ik dan de laatste post hadquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:02 schreef IQM het volgende:
[..]
Waarom verander je dit in 'Ik durf niet', bitsj!
jaaaquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:03 schreef Allure_ het volgende:
Ow, lief. Ferreira zou me goed staan.
[ afbeelding ]
Trek je dit aan als we golfen, liefje?
Logisch...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, omdat ik niet meer wist of ik er nou nog 1 kon posten of dat ik dan de laatste post had![]()
!
Geile neukpatroonquote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:53 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb journalistiek gedaan, ja, maar wil geen journalist worden.
[..]
Dan brengt het universum me wel iets anders tofs.
Ik doet dat elke donderdagavond met mijn oudersquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:07 schreef IQM het volgende:
Wat voor desperate knurft moet je zijn als je DIT besluit te doen?
Ik heb een hekel aan mensen telkens om een gunst te moeten vragen. En dat is wat je doet als journalist. Telkens maar bellen of iemand tijd voor je heeft, wat info voor je heeft, een interview wil doen, etc...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:07 schreef iszinloos het volgende:
[..]
vond ik eigenlijk wel bij je passen.
Mja ken je natuurlijk niet.![]()
Veel suc6 met de baan.
Ik vind je niet sexy als je tegen me liegt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik doet dat elke donderdagavond met mijn ouders.
Vind je m'n lange neus niet sexyquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:09 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik vind je niet sexy als je tegen me liegt.
Ah.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:09 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan mensen telkens om een gunst te moeten vragen. En dat is wat je doet als journalist. Telkens maar bellen of iemand tijd voor je heeft, wat info voor je heeft, een interview wil doen, etc...
En daarbij kan het product wat je aflevert me niet boeien. Wel om te lezen soms, maar niet om te maken.
Ik ben liever op een creatievere, minder gehaaste (de journalistiek zit vol met korte deadlines) manier bezig.
quote:
Daar ben ik vanavond ook weer achter gekomen. Potjandorrie zeg, 2 1/2 uur.quote:
2,5 uur?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:39 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Daar ben ik vanavond ook weer achter gekomen. Potjandorrie zeg, 2 1/2 uur.
En daarna m'n hele koelkast leeggegeten.
Ik loop wedstrijden ja.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:41 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
2,5 uur?Heb je niks te doen of zo? Een uurtje begrijp ik nog, maar 2,5x dat gaat me iets te ver
(Tenzij je ergens voor traint uiteraard)
mji op t momentquote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:37 schreef Adolecens het volgende:
Ik verveel me, althans er is te weinig te doen op fok...
En wat zou ik tekort komen??
Dan kan ik het begrijpenquote:
Mja, jou wil ik wel neuken nuquote:
Ik was nog nauwelijks een kilometer onderweg toen ik een café passeerde waar bekenden op het terras zaten en mij uitnodigde erbij te komen zitten.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:39 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Daar ben ik vanavond ook weer achter gekomen. Potjandorrie zeg, 2 1/2 uur.
En daarna m'n hele koelkast leeggegeten.
Dat slaapritme heb ik momenteel ook. Maar dankzij de vermoeidheid waar ik momenteel last van heb zal dat morgen wel een stuk minder zijn.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 01:06 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Dan kan ik het begrijpenik had vanavond ook nog willen hardlopen, maar de luiheid als gevolg van een omgekeerd slaapritme overwon het
Herkenbaar.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 01:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik was nog nauwelijks een kilometer onderweg toen ik een café passeerde waar bekenden op het terras zaten en mij uitnodigde erbij te komen zitten.
Toen was het gedaan met de goede bedoelingen.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 01:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik was nog nauwelijks een kilometer onderweg toen ik een café passeerde waar bekenden op het terras zaten en mij uitnodigde erbij te komen zitten.
Toen was het gedaan met de goede bedoelingen.
Lady Gagaquote:Op woensdag 5 augustus 2009 08:25 schreef jitzzzze het volgende:
Ik heb twee nieuwe foto's van KB gevonden![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is denk ik om de aandacht van d'r lelijke hoofd af te leiden.quote:
Doe mij Brit maar.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:25 schreef IQM het volgende:
http://www.flabber.nl/web(...)09-dagje-strand-2546
[ afbeelding ]
Nice!
Wie?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:22 schreef LudoSanders het volgende:
Ik vind Ancilla niet zo bijzonder aantrekkelijk.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:29 schreef IQM het volgende:
http://www.virtualpcservices.nl/?p=61&pi=
Check die referenties.
Dat was vast zijn bedoeling, inderdaad.quote:
Überhaupt niet echt aantrekkelijk. Zelfs m'n vriendin is knapper.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:22 schreef LudoSanders het volgende:
Ik vind Ancilla niet zo bijzonder aantrekkelijk.
Ik vind dat Stacy weer terug moet keren!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:37 schreef Zotheid het volgende:
Don en Ad zijn weer terug! Ze hebben hun hele kapitaal door de neus heen gehaald en er moet dus weer geld verdiend worden. Ze spreken 2 sletjes aan op straat of ze Don en Ad weer aan een paar euro's kunnen helpen en mee willen doen aan een spelletje. Geen probleem de dames hebben er zin in! Maar nu moeten er nog pikken gezocht worden. De bakker om de hoek biedt uitkomst. Wie spuit het meeste zaad op een broodje? De dames beginnen op volle kracht aan de bakkers lullen te zuigen. Die hun warme stralen zaad op een broodje kwakken!![]()
Je liegt en dat weet je.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Überhaupt niet echt aantrekkelijk. Zelfs m'n vriendin is knapper.
Euh. Nee. 1) Ze is blond. 2) Ze heeft geen mooi gezicht.quote:
Lelijke aapquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:02 schreef jagga het volgende:
Méh moet wachten tot de servers weer terug zijn.
En hoe ist hier, stelletje lamzakken? Lekker aan het werk?
Dat is inderdaad schande.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar met een caravan erachterEn extra zijspiegels
WAAROM
![]()
![]()
![]()
![]()
Jagga moet boodschappen doen en dweilenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:21 schreef jagga het volgende:
geen zin in rellen.
ik heb vakantie maar moet nog van alles doen waar ik geen zin in heb
Boodschappen, dweilen, en meer van zulks tijdverdrijf
mjah het moet toch gebeurenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jagga moet boodschappen doen en dweilen [ afbeelding ]
Kutpuber? Zolang ik ouder ben dan jij wil ik daar niets over horenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:25 schreef jagga het volgende:
[..]
mjah het moet toch gebeuren
Zij moet werken dus dan moet ik het maar doen
trouwens val kapot jij rellende kutpuber
quote:5 augustus 2009 00:32
Alberto Contador wint in Surhuisterveen
Surhuisterveen - Alberto Contador, winnaar van de Ronde van Frankrijk, schitterde dinsdagavond in Surhuisterveen. De winnaar van de Tour de France was net als in 2007 het middelpunt van de belangstelling tijdens de Friese profronde, waar ruim 40.000 toeschouwers op afkwamen. De Spanjaard kwam na twee uur koers alleen over de streep. Hij is daarmee de vierde renner wiens naam twee keer voorkomt op de erelijst van Surhuisterveen, Joop Zoetemeld, Erik Dekker en Robbie McEwen gingen Contador voor.
Lieuwe Westra van Vacansoleil en Rabo-renner Stef Clement mochten naast Contador op het podium klimmen op de plaatsen twee en drie.
(tekst: DvhN)
nou nou het scheelt ook zovééééélquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Kutpuber? Zolang ik ouder ben dan jij wil ik daar niets over horen
Nee, het scheelt iets van 2 jaar, maar goed. Ik blijf ouder, maar helaas niet als we het hebben over geestelijke leeftijdquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:37 schreef jagga het volgende:
[..]
nou nou het scheelt ook zovééééél
Ik had het over geestelijke vermogens btw, rellende kutpop (beter?)
ik dacht niet 2 jaar? ik dacht dat jij 24 was, en ik word het aankomende zondag dus 2 jaar? no wayquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, het scheelt iets van 2 jaar, maar goed. Ik blijf ouder, maar helaas niet als we het hebben over geestelijke leeftijd
quote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:08 schreef Stefan het volgende:
[..]
Vertalen ze bij een normale film ook de namen? Jason Boune, Jan Geboren? Forrest Gump, Bosje Kauwgum, Batman, Vleermuisman? The Joker, de grappenmaker?
Jammer joh, ik ben al een hele tijd 25quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:46 schreef jagga het volgende:
[..]
ik dacht niet 2 jaar? ik dacht dat jij 24 was, en ik word het aankomende zondag dus 2 jaar? no way
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:24 schreef wolvendagen het volgende:
Ik maak altijd cake omdat ik dan weet dat ik de lepels mag aflikken en mijn hoofd in de beslagkom mag stoppen om die schoon te maken met mijn tong.
Papzak.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:24 schreef wolvendagen het volgende:
Ik maak altijd cake omdat ik dan weet dat ik de lepels mag aflikken en mijn hoofd in de beslagkom mag stoppen om die schoon te maken met mijn tong.
Nee, beslagkom. In een papzak mislukt het beslag.quote:
Wat is besleg? Soort van bessen beleg?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:28 schreef IQM het volgende:
Ze zullen maar besleg leggen op een pannenkoekenhuis. [ afbeelding ]
Nouhou!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat is besleg? Soort van bessen beleg?
Uhu, ik laat stiekem altijd wat zitten op de lepel en de mixer en in de kom zodat ik kan nommen op de bank...quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is lekker he! Ook met beslag voor bijv appeltaart
Ik ben Jitzzze/Krentenbol. niet.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:31 schreef IQM het volgende:
HA! Je hebt de quote gewoon zelf aangepast! Kijk maar naar het origineel.Pestkop!
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:32 schreef wolvendagen het volgende:
zodat ik kan nommen op de bank...![]()
Ik vond het tof hoe je het zei.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nommen, ja, nommen. [ afbeelding ]
Ik ga gewoon nooit verder dan het maken van het beslag. Scheelt ook veel op de elektriciteitsrekening, overigens.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Uhu, ik laat stiekem altijd wat zitten op de lepel en de mixer en in de kom zodat ik kan nommen op de bank...
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nommen, ja, nommen. [ afbeelding ]
Heul niet! Ik zie lekker nog dat groene menneke, Lekker puh.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:36 schreef IQM het volgende:
M'n nieuw ava: [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wut?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 08:25 schreef jitzzzze het volgende:
Ik heb twee nieuwe foto's van KB gevonden![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik dacht echt dat je al tegen de 40 was ofzo!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jammer joh, ik ben al een hele tijd 25
Wat?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:41 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat je al tegen de 40 was ofzo!![]()
Dit is pas lekkah!quote:
Bobby, vind je dat nummer niet ongelofelijk geil?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ga gewoon nooit verder dan het maken van het beslag. Scheelt ook veel op de elektriciteitsrekening, overigens.
en... "nommen"13.gif
Air is altijd wel tofquote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:41 schreef wolvendagen het volgende:
http://www.vimeo.com/4903049
Als seks met muziek mogelijk was..
Dildo met iPod ingang.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:41 schreef wolvendagen het volgende:
http://www.vimeo.com/4903049
Als seks met muziek mogelijk was..
Ik heb ze allemaalquote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:44 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Air is altijd wel tof
Ze hebben echt een poeplading aan albums
Dat is seks met een plastic ding terwijl je muziek luistert.quote:
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:46 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat je vaak reageert als een verzuurde ouwe vent?
Mja, geen idee eigenlijk. [ afbeelding ]
Dat kan ik zien, maar mag ik toch niet zeggen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hej, maar kan jij zien waarom ik genote ben? Ik ben me echt van geen kwaad bewust
He wat zeg je, schat?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Bobby, vind je dat nummer niet ongelofelijk geil?
Krentenbokkel!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:46 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat je vaak reageert als een verzuurde ouwe vent?
Mja, geen idee eigenlijk. [ afbeelding ]
In playground love zit nou niet echt een 'beat'quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:48 schreef Maisnon het volgende:
Je hebt vast wel dildo extensies voor je iPoddie op de muziek meetrildtdt
Ja, dag. Het is mijn eigen notequote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:49 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dat kan ik zien, maar mag ik toch niet zeggen.
Wil jij een zegen?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Krentenbokkel!En dat is inderdaad nog niet eens zo'n hele rare verklaring moet ik zegen.
Nee, dat ding trilt op de muziek.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat is seks met een plastic ding terwijl je muziek luistert.
U vraagt, wij draaien/trillen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:48 schreef Maisnon het volgende:
Je hebt vast wel dildo extensies voor je iPoddie op de muziek meetrildtdt
Nummer wat ik net postte.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
He wat zeg je, schat?
[..]
Krentenbokkel!En dat is inderdaad nog niet eens zo'n hele rare verklaring moet ik zegen.
Je hebt toch een abo? Dan kun je het toch zien over een paar dagen!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, dag. Het is mijn eigen note![]()
PM het dan?
Moet je dat zegen?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien/trillen.
[ afbeelding ]
Zo lang wachten, waarom?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:52 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Je hebt toch een abo? Dan kun je het toch zien over een paar dagen!
quote:
quote:
Mooi? Kankahgeil joahquote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]Is wel een mooi nummer. Ik kende het niet eerlijk gezegd.
trollen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zeg één woord, dan weet ik het vast wel weer![]()
'na'.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zeg één woord, dan weet ik het vast wel weer![]()
quote:
quote:
Dan was het waarschijnlijk niet zo'n heel erge overtreding.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zou me niets verbazenMaar een waarschuwing ofzo had ik wel leuk gevonden
zucht, één woord zodat ondubbelzinnig blijkt waarom ik genote ben zou ik graag in mijn pm-box willen ontvangen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:57 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dat is een woord dat erin staat.
Waarschijnlijk jaquote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan was het waarschijnlijk niet zo'n heel erge overtreding.
Daarvoor moet je remlof pijpen. Krentenbol mag dat niet.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
zucht, één woord zodat ondubbelzinnig blijkt waarom ik genote ben zou ik graag in mijn pm-box willen ontvangen.
gadverquote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daarvoor moet je remlof pijpen. Krentenbol mag dat niet.
Probeer je op zo'n manier te laten lijken dat je jonger dan 40 bent?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
gadver![]()
d_b mocht het ookEn en en dinges ook..
Nou klinkt ik net als een kleuter die z'n zin niet krijgt
Ik mag remlof echt wel pijpen!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daarvoor moet je remlof pijpen. Krentenbol mag dat niet.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Probeer je op zo'n manier te laten lijken dat je jonger dan 40 bent?
Niet van mij.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:03 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik mag remlof echt wel pijpen!
Gewoon online reserverenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:13 schreef wolvendagen het volgende:
Ik vind de mensen die de telefoon opnemen bij het reserveren voor een film in de bioscoop altijd zo onbeleefd.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:13 schreef Stephan1237 het volgende:
@jitzzzze : krentenbol bedoelt nazorgwekkend
Zoiets zekerquote:Na zorgwekkende posts, waarbij de inhoud de policy aan alle kanten ruimschoots overschrijdt
Bij Pathé is het geen probleem om te bellen dan krijg je een bandje, maar hier is het zo'n trut die dan opneemt en ik reserveer hier niet meer online omdat dat vorige keer fout was gegaan en ik toen niet meer naar binnen mocht omdat het vol was.quote:
Sommige mensen zijn gewoon uiterst onvriendelijk aan de telefoon. En dan zeggen ze dat het een kutbaan is. Tja, dan moet je wat anders gaan doen he. Is ook niet echt een visitekaartje voor het bedrijf.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Bij Pathé is het geen probleem om te bellen dan krijg je een bandje, maar hier is het zo'n trut die dan opneemt en ik reserveer hier niet meer online omdat dat vorige keer fout was gegaan en ik toen niet meer naar binnen mocht omdat het vol was.
quote:
Ah bah dat zijn pas 2 uitgedroogde krentenbollen.quote:
Nee.quote:
Ik post iets wat lijkt op een piemel en hoppa, meteen BT in het topic.quote:
Zat ik maar thuis, dan zat ik lekker buiten.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:29 schreef NoelGallagher het volgende:
Waarom zitten jullie allemaal thuis?
Hahahahahahahahaha, aan het werk?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zat ik maar thuis, dan zat ik lekker buiten.
Als dat siliconen zijn, nee.quote:
Je kent me hequote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik post iets wat lijkt op een piemel en hoppa, meteen BT in het topic.![]()
Ja lach maar, ik ga lekker op vakantie als jullie weer met jullie snufferds in de boeken zitten en hard zitten te leren.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hahahahahahahahaha, aan het werk?![]()
![]()
![]()
![]()
Alleen al het feit dat het er ontzettend overdreven gephotoshopped uitziet baart me al zorgen. Mooie vrouwen behoeven geen photoshop.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als dat siliconen zijn, nee.
En wanneer is dat?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja lach maar, ik ga lekker op vakantie als jullie weer met jullie snufferds in de boeken zitten en hard zitten te leren.
Ja inderdaad. Maarja iedereen wordt tegenwoordig gephotoshoppedquote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Alleen al het feit dat het er ontzettend overdreven gephotoshopped uitziet baart me al zorgen. Mooie vrouwen behoeven geen photoshop.
Het is ook wel een geschikt nummer om over and over again te luisteren ja.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:43 schreef IQM het volgende:
Ik ben even autistisch bezig geweest @ last.fm
Oktober/November. Miamiquote:
Dat is het enige wat ik erg mis aan mijn schooltijd.quote:Ik heb inmiddels alweer meer dan 2 maanden vakantieen heb al meer dan 3 maanden geen les meer gehad.
Slechte zaak. Natuurlijke schoonheid boven alles.quote:Ja inderdaad. Maarja iedereen wordt tegenwoordig gephotoshopped..
Uitkering trekken.quote:
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:43 schreef IQM het volgende:
Ik ben even autistisch bezig geweest @ last.fm
Ah leuk, met suus?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oktober/November. Miami![]()
[..]
Dat is het enige wat ik erg mis aan mijn schooltijd.
[..]
Slechte zaak. Natuurlijke schoonheid boven alles.
quote:
Een beetje wel, maar niet zo overdreven als die foto van IQM.quote:En jupal kan een beetje photoshop soms juist ook positief uitpakken.
Gezelligquote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Een beetje wel, maar niet zo overdreven als die foto van IQM.
Ja. Ik heb er zin in!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Gezelligen nee dat is zo inderdaad.
Wie?quote:
Oh die. Ja, ontzettend storend. Maar goed, daar zijn reclames voor, om opdringerig irritant te zijn.quote:
Happerdehaphaphap.quote:
Ik zou Charlie geven ondanks haar epilepsie.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh die. Ja, ontzettend storend. Maar goed, daar zijn reclames voor, om opdringerig irritant te zijn.
quote:Charlie ziet er heel gewoon uit. Charlie is heel erg druk. Charlie kan alleen bepaalde geluidjes maken. Charlie heeft een slechte motoriek.Charlie heeft epilepsie. Charlie is verstandelijk gehandicapt.
Origineel!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:47 schreef jagga het volgende:
[..]
dan zorg ik dat ik even binnen blijf
Nee hoor.quote:
Dr zit daar zo'n mieters meisje tussen.quote:
En hoeveel punten heb je verdiend met het aanrijden van trage bejaarden?quote:
quote:
quote:Charlie ziet er heel gewoon uit. Charlie is heel erg druk. Charlie kan alleen bepaalde geluidjes maken. Charlie heeft een slechte motoriek.Charlie heeft epilepsie. Charlie is verstandelijk gehandicapt. Maar Ludo Sanders geeft daar niets om, hij zou haar alsnog geven. Wat geven? Een beurt geven.
Joooooooooo Emimichquote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:10 schreef Ezio het volgende:
HalloIk ben nieuw!
Deze account dan, ik heb wel eerder op fok! gepost maar die account heb ik om meerdere redenen moeten wegdoen
Nee, emimch ben ik nietquote:
Jordy.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat was je vorige username?
quote:
Geen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En hoeveel punten heb je verdiend met het aanrijden van trage bejaarden?
Haha, Zotheid liet zijn motor afslaan.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:18 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Geen.
Ik had wel een bejaarde die ging toeteren nadat ik faalde met optrekken.
Zij is lekkah!quote:
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:19 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Haha, Zotheid liet zijn motor afslaan.
Daarvoor ben je aan het lessen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:19 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Haha, Zotheid liet zijn motor afslaan.
Keer wat anders dan "hoi"quote:
Precies, het maakt mij ook verder niks uit. Wel frappant dat een bejaarde daarom gaat toeteren.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daarvoor ben je aan het lessen.Daarbij slaat de ene auto sneller af dan de ander.
In mijn vorige auto kon ik in de 3 optrekken, zonder af te slaan.
Inderdaad.quote:
Jij hebt toch ook niet zo lang je rijbewijs?quote:
ik ook!quote:
Die vrouw heeft borsthaar.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad.![]()
Ik ben weg, naar huis en even de auto wassen.
[ afbeelding ]
oeh, oeh, ik weet hetquote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:10 schreef Ezio het volgende:
HalloIk ben nieuw!
Deze account dan, ik heb wel eerder op fok! gepost maar die account heb ik om meerdere redenen moeten wegdoen
Hahaha, heb jij nog geen rijbewijs?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:18 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Geen.
Ik had wel een bejaarde die ging toeteren nadat ik faalde met optrekken.
Die bejaarden zijn doorgaans ongeduldiger dan de gemiddelde Golf sjonnie. Die kwakken ook gewoon hun auto voor die van jou om vervolgens met een snelheid, waarvan zelfs een schildpad van zou zeggen dat het traag is, hun weg te vervolgen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:25 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Precies, het maakt mij ook verder niks uit. Wel frappant dat een bejaarde daarom gaat toeteren.
Waarschijnlijk haalde ze er voldoening uit omdat ik dr 200 meter eerder nog inhaalde omdat ze met een slakkengang reed.
Nee, ik doe dat liever zelf. Die wijven maken er allemaal krassen op met hun scherpe nagels, armbandjes en ringen aan hun vingers.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:27 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Die vrouw heeft borsthaar.
En je auto laat je wassen toch?
kijk m elke dag op comedy central rond 1 uur snachts ofzo komt ie, samen met southparkquote:
Haha ja ik ookquote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:32 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
kijk m elke dag op comedy central rond 1 uur snachts ofzo komt ie, samen met southpark
Dat kan ik niet zeggen, dan vinden mijn vijanden me weerquote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat was je vorige username?
Nee.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hahaha, heb jij nog geen rijbewijs?
Klopt.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die bejaarden zijn doorgaans ongeduldiger dan de gemiddelde Golf sjonnie. Die kwakken ook gewoon hun auto voor die van jou om vervolgens met een snelheid, waarvan zelfs een schildpad van zou zeggen dat het traag is, hun weg te vervolgen.
Ow.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, ik doe dat liever zelf. Die wijven maken er allemaal krassen op met hun scherpe nagels, armbandjes en ringen aan hun vingers.
Dagdag, flikker op met je NoorsBloed imitatie.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:35 schreef Ezio het volgende:
[..]
Dat kan ik niet zeggen, dan vinden mijn vijanden me weer
Wie zijn jouw vijanden?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:35 schreef Ezio het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:36 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dagdag, flikker op met je NoorsBloed imitatie.
Ik las serieus heel eventjes 'parkinson-oren'.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:36 schreef Zotheid het volgende:
M'n opa heeft tegenwoordig parkeersensoren, hij heeft in een half jaar tijd al 4 aanrijdingen gemaakt. :")
Wedden dat ik binnen 5 minuten een pm heb van "dagdagpr".quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:37 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Die gast heeft ook echt geen leven.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:37 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik las serieus heel eventjes 'parkinson-oren'.
Dan wil ik je graag doorverwijzen naar een andere sc.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:35 schreef Ezio het volgende:
[..]
Nouja vijanden, een stel mensen die ik ken was erachter gekomen wat mijn account hier was, dus nu moest ik een nieuwe makenquote:
Dit dus. Best erg dat ik voor die klapjosti aangezien wordquote:
Wie ben je dan, Dagoduck?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:40 schreef Ezio het volgende:
[..]
Nouja vijanden, een stel mensen die ik ken was erachter gekomen wat mijn account hier was, dus nu moest ik een nieuwe maken
En nee, ik ben niet dagdag
Niet zeggenquote:
Weer misquote:
Maak een lekkere pastaquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:11 schreef Maisnon het volgende:
Dilemma: wat de fuck moet ik eten vanavond. We eten met zn tweeën en ik moet naar de winkel
Ik zou wel willen maar ik heb het nog harstikke druk vanavond, tis meer een noodzakelijk kwaad vandaag, dan dat ik er naar uit keekquote:
Je had ook pannekoeken kunnen maakenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:13 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik zou wel willen maar ik heb het nog harstikke druk vanavond, tis meer een noodzakelijk kwaad vandaag, dan dat ik er naar uit keek
Je gedraagt je dan ook als een klapjosti met je 'vijanden'.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:41 schreef Ezio het volgende:
[..]
Dit dus. Best erg dat ik voor die klapjosti aangezien word
Wie op Fok! doet dat niet dan?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je gedraagt je dan ook als een klapjosti met je 'vijanden'.
Dat nummer gaat nergens overquote:Girl my love's gonna last, just as long as my high
(And I'm high all day, every day)
You can trust every word I'm gonna say will be a lie
nee, is die nietquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:25 schreef iszinloos het volgende:
Ezio is emmich...hoop ik![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dat zou zo'n prachtig mooie rel worden.
Nee, die ben ik ook niet. Ik wil niet op elke suggestie antwoord moeten geven, maar je geeft blijkbaar niet op.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:34 schreef IQM het volgende:
Wat verrassend, mijn rake suggestie wordt genegeerd.
Wijf.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:46 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Epic soundtrack. Zal wolvendagen ook wel leuk vinden, I presume.
Ik ken alleen Feist met Mushaboom.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:46 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Epic soundtrack. Zal wolvendagen ook wel leuk vinden, I presume.
autistquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:56 schreef iszinloos het volgende:
Ik ben echt ongezond en lui bezig.![]()
Heb net een extra grote pizza besteld met sla erbij en een halve liter B&J.
Via het internet.![]()
Maar het is wel fucking lekker.![]()
En het bier staat al klaar.
Ook een hapje?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |