Niet zeggenquote:
Weer misquote:
Maak een lekkere pastaquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:11 schreef Maisnon het volgende:
Dilemma: wat de fuck moet ik eten vanavond. We eten met zn tweeën en ik moet naar de winkel
Ik zou wel willen maar ik heb het nog harstikke druk vanavond, tis meer een noodzakelijk kwaad vandaag, dan dat ik er naar uit keekquote:
Je had ook pannekoeken kunnen maakenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:13 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik zou wel willen maar ik heb het nog harstikke druk vanavond, tis meer een noodzakelijk kwaad vandaag, dan dat ik er naar uit keek
Je gedraagt je dan ook als een klapjosti met je 'vijanden'.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:41 schreef Ezio het volgende:
[..]
Dit dus. Best erg dat ik voor die klapjosti aangezien word
Wie op Fok! doet dat niet dan?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je gedraagt je dan ook als een klapjosti met je 'vijanden'.
Dat nummer gaat nergens overquote:Girl my love's gonna last, just as long as my high
(And I'm high all day, every day)
You can trust every word I'm gonna say will be a lie
nee, is die nietquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:25 schreef iszinloos het volgende:
Ezio is emmich...hoop ik![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dat zou zo'n prachtig mooie rel worden.
Nee, die ben ik ook niet. Ik wil niet op elke suggestie antwoord moeten geven, maar je geeft blijkbaar niet op.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:34 schreef IQM het volgende:
Wat verrassend, mijn rake suggestie wordt genegeerd.
Wijf.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:46 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Epic soundtrack. Zal wolvendagen ook wel leuk vinden, I presume.
Ik ken alleen Feist met Mushaboom.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:46 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Epic soundtrack. Zal wolvendagen ook wel leuk vinden, I presume.
autistquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:56 schreef iszinloos het volgende:
Ik ben echt ongezond en lui bezig.![]()
Heb net een extra grote pizza besteld met sla erbij en een halve liter B&J.
Via het internet.![]()
Maar het is wel fucking lekker.![]()
En het bier staat al klaar.
Ook een hapje?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |