Precies, het maakt mij ook verder niks uit. Wel frappant dat een bejaarde daarom gaat toeteren.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daarvoor ben je aan het lessen.Daarbij slaat de ene auto sneller af dan de ander.
In mijn vorige auto kon ik in de 3 optrekken, zonder af te slaan.
Inderdaad.quote:
Jij hebt toch ook niet zo lang je rijbewijs?quote:
ik ook!quote:
Die vrouw heeft borsthaar.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad.![]()
Ik ben weg, naar huis en even de auto wassen.
[ afbeelding ]
oeh, oeh, ik weet hetquote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:10 schreef Ezio het volgende:
HalloIk ben nieuw!
Deze account dan, ik heb wel eerder op fok! gepost maar die account heb ik om meerdere redenen moeten wegdoen
Hahaha, heb jij nog geen rijbewijs?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:18 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Geen.
Ik had wel een bejaarde die ging toeteren nadat ik faalde met optrekken.
Die bejaarden zijn doorgaans ongeduldiger dan de gemiddelde Golf sjonnie. Die kwakken ook gewoon hun auto voor die van jou om vervolgens met een snelheid, waarvan zelfs een schildpad van zou zeggen dat het traag is, hun weg te vervolgen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:25 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Precies, het maakt mij ook verder niks uit. Wel frappant dat een bejaarde daarom gaat toeteren.
Waarschijnlijk haalde ze er voldoening uit omdat ik dr 200 meter eerder nog inhaalde omdat ze met een slakkengang reed.
Nee, ik doe dat liever zelf. Die wijven maken er allemaal krassen op met hun scherpe nagels, armbandjes en ringen aan hun vingers.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:27 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Die vrouw heeft borsthaar.
En je auto laat je wassen toch?
kijk m elke dag op comedy central rond 1 uur snachts ofzo komt ie, samen met southparkquote:
Haha ja ik ookquote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:32 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
kijk m elke dag op comedy central rond 1 uur snachts ofzo komt ie, samen met southpark
Dat kan ik niet zeggen, dan vinden mijn vijanden me weerquote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat was je vorige username?
Nee.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hahaha, heb jij nog geen rijbewijs?
Klopt.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die bejaarden zijn doorgaans ongeduldiger dan de gemiddelde Golf sjonnie. Die kwakken ook gewoon hun auto voor die van jou om vervolgens met een snelheid, waarvan zelfs een schildpad van zou zeggen dat het traag is, hun weg te vervolgen.
Ow.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, ik doe dat liever zelf. Die wijven maken er allemaal krassen op met hun scherpe nagels, armbandjes en ringen aan hun vingers.
Dagdag, flikker op met je NoorsBloed imitatie.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:35 schreef Ezio het volgende:
[..]
Dat kan ik niet zeggen, dan vinden mijn vijanden me weer
Wie zijn jouw vijanden?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:35 schreef Ezio het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:36 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dagdag, flikker op met je NoorsBloed imitatie.
Ik las serieus heel eventjes 'parkinson-oren'.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:36 schreef Zotheid het volgende:
M'n opa heeft tegenwoordig parkeersensoren, hij heeft in een half jaar tijd al 4 aanrijdingen gemaakt. :")
Wedden dat ik binnen 5 minuten een pm heb van "dagdagpr".quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:37 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Die gast heeft ook echt geen leven.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:37 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik las serieus heel eventjes 'parkinson-oren'.
Dan wil ik je graag doorverwijzen naar een andere sc.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:35 schreef Ezio het volgende:
[..]
Nouja vijanden, een stel mensen die ik ken was erachter gekomen wat mijn account hier was, dus nu moest ik een nieuwe makenquote:
Dit dus. Best erg dat ik voor die klapjosti aangezien wordquote:
Wie ben je dan, Dagoduck?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:40 schreef Ezio het volgende:
[..]
Nouja vijanden, een stel mensen die ik ken was erachter gekomen wat mijn account hier was, dus nu moest ik een nieuwe maken
En nee, ik ben niet dagdag
Niet zeggenquote:
Weer misquote:
Maak een lekkere pastaquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:11 schreef Maisnon het volgende:
Dilemma: wat de fuck moet ik eten vanavond. We eten met zn tweeën en ik moet naar de winkel
Ik zou wel willen maar ik heb het nog harstikke druk vanavond, tis meer een noodzakelijk kwaad vandaag, dan dat ik er naar uit keekquote:
Je had ook pannekoeken kunnen maakenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:13 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik zou wel willen maar ik heb het nog harstikke druk vanavond, tis meer een noodzakelijk kwaad vandaag, dan dat ik er naar uit keek
Je gedraagt je dan ook als een klapjosti met je 'vijanden'.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:41 schreef Ezio het volgende:
[..]
Dit dus. Best erg dat ik voor die klapjosti aangezien word
Wie op Fok! doet dat niet dan?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je gedraagt je dan ook als een klapjosti met je 'vijanden'.
Dat nummer gaat nergens overquote:Girl my love's gonna last, just as long as my high
(And I'm high all day, every day)
You can trust every word I'm gonna say will be a lie
nee, is die nietquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:25 schreef iszinloos het volgende:
Ezio is emmich...hoop ik![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dat zou zo'n prachtig mooie rel worden.
Nee, die ben ik ook niet. Ik wil niet op elke suggestie antwoord moeten geven, maar je geeft blijkbaar niet op.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:34 schreef IQM het volgende:
Wat verrassend, mijn rake suggestie wordt genegeerd.
Wijf.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:46 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Epic soundtrack. Zal wolvendagen ook wel leuk vinden, I presume.
Ik ken alleen Feist met Mushaboom.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:46 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Epic soundtrack. Zal wolvendagen ook wel leuk vinden, I presume.
autistquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:56 schreef iszinloos het volgende:
Ik ben echt ongezond en lui bezig.![]()
Heb net een extra grote pizza besteld met sla erbij en een halve liter B&J.
Via het internet.![]()
Maar het is wel fucking lekker.![]()
En het bier staat al klaar.
Ook een hapje?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |