Als dat siliconen zijn, nee.quote:
Je kent me hequote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik post iets wat lijkt op een piemel en hoppa, meteen BT in het topic.![]()
Ja lach maar, ik ga lekker op vakantie als jullie weer met jullie snufferds in de boeken zitten en hard zitten te leren.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hahahahahahahahaha, aan het werk?![]()
![]()
![]()
![]()
Alleen al het feit dat het er ontzettend overdreven gephotoshopped uitziet baart me al zorgen. Mooie vrouwen behoeven geen photoshop.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als dat siliconen zijn, nee.
En wanneer is dat?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja lach maar, ik ga lekker op vakantie als jullie weer met jullie snufferds in de boeken zitten en hard zitten te leren.
Ja inderdaad. Maarja iedereen wordt tegenwoordig gephotoshoppedquote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Alleen al het feit dat het er ontzettend overdreven gephotoshopped uitziet baart me al zorgen. Mooie vrouwen behoeven geen photoshop.
Het is ook wel een geschikt nummer om over and over again te luisteren ja.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:43 schreef IQM het volgende:
Ik ben even autistisch bezig geweest @ last.fm
Oktober/November. Miamiquote:
Dat is het enige wat ik erg mis aan mijn schooltijd.quote:Ik heb inmiddels alweer meer dan 2 maanden vakantieen heb al meer dan 3 maanden geen les meer gehad.
Slechte zaak. Natuurlijke schoonheid boven alles.quote:Ja inderdaad. Maarja iedereen wordt tegenwoordig gephotoshopped..
Uitkering trekken.quote:
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:43 schreef IQM het volgende:
Ik ben even autistisch bezig geweest @ last.fm
Ah leuk, met suus?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oktober/November. Miami![]()
[..]
Dat is het enige wat ik erg mis aan mijn schooltijd.
[..]
Slechte zaak. Natuurlijke schoonheid boven alles.
quote:
Een beetje wel, maar niet zo overdreven als die foto van IQM.quote:En jupal kan een beetje photoshop soms juist ook positief uitpakken.
Gezelligquote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Een beetje wel, maar niet zo overdreven als die foto van IQM.
Ja. Ik heb er zin in!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Gezelligen nee dat is zo inderdaad.
Wie?quote:
Oh die. Ja, ontzettend storend. Maar goed, daar zijn reclames voor, om opdringerig irritant te zijn.quote:
Happerdehaphaphap.quote:
Ik zou Charlie geven ondanks haar epilepsie.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh die. Ja, ontzettend storend. Maar goed, daar zijn reclames voor, om opdringerig irritant te zijn.
quote:Charlie ziet er heel gewoon uit. Charlie is heel erg druk. Charlie kan alleen bepaalde geluidjes maken. Charlie heeft een slechte motoriek.Charlie heeft epilepsie. Charlie is verstandelijk gehandicapt.
Origineel!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:47 schreef jagga het volgende:
[..]
dan zorg ik dat ik even binnen blijf
Nee hoor.quote:
Dr zit daar zo'n mieters meisje tussen.quote:
En hoeveel punten heb je verdiend met het aanrijden van trage bejaarden?quote:
quote:
quote:Charlie ziet er heel gewoon uit. Charlie is heel erg druk. Charlie kan alleen bepaalde geluidjes maken. Charlie heeft een slechte motoriek.Charlie heeft epilepsie. Charlie is verstandelijk gehandicapt. Maar Ludo Sanders geeft daar niets om, hij zou haar alsnog geven. Wat geven? Een beurt geven.
Joooooooooo Emimichquote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:10 schreef Ezio het volgende:
HalloIk ben nieuw!
Deze account dan, ik heb wel eerder op fok! gepost maar die account heb ik om meerdere redenen moeten wegdoen
Nee, emimch ben ik nietquote:
Jordy.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat was je vorige username?
quote:
Geen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En hoeveel punten heb je verdiend met het aanrijden van trage bejaarden?
Haha, Zotheid liet zijn motor afslaan.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:18 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Geen.
Ik had wel een bejaarde die ging toeteren nadat ik faalde met optrekken.
Zij is lekkah!quote:
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:19 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Haha, Zotheid liet zijn motor afslaan.
Daarvoor ben je aan het lessen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:19 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Haha, Zotheid liet zijn motor afslaan.
Keer wat anders dan "hoi"quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |