Ja, dag. Het is mijn eigen notequote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:49 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dat kan ik zien, maar mag ik toch niet zeggen.
Wil jij een zegen?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Krentenbokkel!En dat is inderdaad nog niet eens zo'n hele rare verklaring moet ik zegen.
Nee, dat ding trilt op de muziek.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat is seks met een plastic ding terwijl je muziek luistert.
U vraagt, wij draaien/trillen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:48 schreef Maisnon het volgende:
Je hebt vast wel dildo extensies voor je iPoddie op de muziek meetrildtdt
Nummer wat ik net postte.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
He wat zeg je, schat?
[..]
Krentenbokkel!En dat is inderdaad nog niet eens zo'n hele rare verklaring moet ik zegen.
Je hebt toch een abo? Dan kun je het toch zien over een paar dagen!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, dag. Het is mijn eigen note![]()
PM het dan?
Moet je dat zegen?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien/trillen.
[ afbeelding ]
Zo lang wachten, waarom?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:52 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Je hebt toch een abo? Dan kun je het toch zien over een paar dagen!
quote:
quote:
Mooi? Kankahgeil joahquote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]Is wel een mooi nummer. Ik kende het niet eerlijk gezegd.
trollen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zeg één woord, dan weet ik het vast wel weer![]()
'na'.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zeg één woord, dan weet ik het vast wel weer![]()
quote:
quote:
Dan was het waarschijnlijk niet zo'n heel erge overtreding.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zou me niets verbazenMaar een waarschuwing ofzo had ik wel leuk gevonden
zucht, één woord zodat ondubbelzinnig blijkt waarom ik genote ben zou ik graag in mijn pm-box willen ontvangen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:57 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dat is een woord dat erin staat.
Waarschijnlijk jaquote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan was het waarschijnlijk niet zo'n heel erge overtreding.
Daarvoor moet je remlof pijpen. Krentenbol mag dat niet.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
zucht, één woord zodat ondubbelzinnig blijkt waarom ik genote ben zou ik graag in mijn pm-box willen ontvangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |