gadverquote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daarvoor moet je remlof pijpen. Krentenbol mag dat niet.
Probeer je op zo'n manier te laten lijken dat je jonger dan 40 bent?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
gadver![]()
d_b mocht het ookEn en en dinges ook..
Nou klinkt ik net als een kleuter die z'n zin niet krijgt
Ik mag remlof echt wel pijpen!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daarvoor moet je remlof pijpen. Krentenbol mag dat niet.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Probeer je op zo'n manier te laten lijken dat je jonger dan 40 bent?
Niet van mij.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:03 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik mag remlof echt wel pijpen!
Gewoon online reserverenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:13 schreef wolvendagen het volgende:
Ik vind de mensen die de telefoon opnemen bij het reserveren voor een film in de bioscoop altijd zo onbeleefd.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:13 schreef Stephan1237 het volgende:
@jitzzzze : krentenbol bedoelt nazorgwekkend
Zoiets zekerquote:Na zorgwekkende posts, waarbij de inhoud de policy aan alle kanten ruimschoots overschrijdt
Bij Pathé is het geen probleem om te bellen dan krijg je een bandje, maar hier is het zo'n trut die dan opneemt en ik reserveer hier niet meer online omdat dat vorige keer fout was gegaan en ik toen niet meer naar binnen mocht omdat het vol was.quote:
Sommige mensen zijn gewoon uiterst onvriendelijk aan de telefoon. En dan zeggen ze dat het een kutbaan is. Tja, dan moet je wat anders gaan doen he. Is ook niet echt een visitekaartje voor het bedrijf.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Bij Pathé is het geen probleem om te bellen dan krijg je een bandje, maar hier is het zo'n trut die dan opneemt en ik reserveer hier niet meer online omdat dat vorige keer fout was gegaan en ik toen niet meer naar binnen mocht omdat het vol was.
quote:
Ah bah dat zijn pas 2 uitgedroogde krentenbollen.quote:
Nee.quote:
Ik post iets wat lijkt op een piemel en hoppa, meteen BT in het topic.quote:
Zat ik maar thuis, dan zat ik lekker buiten.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:29 schreef NoelGallagher het volgende:
Waarom zitten jullie allemaal thuis?
Hahahahahahahahaha, aan het werk?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zat ik maar thuis, dan zat ik lekker buiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |