Waarom verander je dit in 'Ik durf niet', bitsj!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:54 schreef Allure_ het volgende:
3
Ja, omdat ik niet meer wist of ik er nou nog 1 kon posten of dat ik dan de laatste post hadquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:02 schreef IQM het volgende:
[..]
Waarom verander je dit in 'Ik durf niet', bitsj!
jaaaquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:03 schreef Allure_ het volgende:
Ow, lief. Ferreira zou me goed staan.
[ afbeelding ]
Trek je dit aan als we golfen, liefje?
Logisch...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, omdat ik niet meer wist of ik er nou nog 1 kon posten of dat ik dan de laatste post had![]()
!
Geile neukpatroonquote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:53 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb journalistiek gedaan, ja, maar wil geen journalist worden.
[..]
Dan brengt het universum me wel iets anders tofs.
Ik doet dat elke donderdagavond met mijn oudersquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:07 schreef IQM het volgende:
Wat voor desperate knurft moet je zijn als je DIT besluit te doen?
Ik heb een hekel aan mensen telkens om een gunst te moeten vragen. En dat is wat je doet als journalist. Telkens maar bellen of iemand tijd voor je heeft, wat info voor je heeft, een interview wil doen, etc...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:07 schreef iszinloos het volgende:
[..]
vond ik eigenlijk wel bij je passen.
Mja ken je natuurlijk niet.![]()
Veel suc6 met de baan.
Ik vind je niet sexy als je tegen me liegt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik doet dat elke donderdagavond met mijn ouders.
Vind je m'n lange neus niet sexyquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:09 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik vind je niet sexy als je tegen me liegt.
Ah.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:09 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan mensen telkens om een gunst te moeten vragen. En dat is wat je doet als journalist. Telkens maar bellen of iemand tijd voor je heeft, wat info voor je heeft, een interview wil doen, etc...
En daarbij kan het product wat je aflevert me niet boeien. Wel om te lezen soms, maar niet om te maken.
Ik ben liever op een creatievere, minder gehaaste (de journalistiek zit vol met korte deadlines) manier bezig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |