Waarom verander je dit in 'Ik durf niet', bitsj!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:54 schreef Allure_ het volgende:
3
Ja, omdat ik niet meer wist of ik er nou nog 1 kon posten of dat ik dan de laatste post hadquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:02 schreef IQM het volgende:
[..]
Waarom verander je dit in 'Ik durf niet', bitsj!
jaaaquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:03 schreef Allure_ het volgende:
Ow, lief. Ferreira zou me goed staan.
[ afbeelding ]
Trek je dit aan als we golfen, liefje?
Logisch...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, omdat ik niet meer wist of ik er nou nog 1 kon posten of dat ik dan de laatste post had![]()
!
Geile neukpatroonquote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:53 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb journalistiek gedaan, ja, maar wil geen journalist worden.
[..]
Dan brengt het universum me wel iets anders tofs.
Ik doet dat elke donderdagavond met mijn oudersquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:07 schreef IQM het volgende:
Wat voor desperate knurft moet je zijn als je DIT besluit te doen?
Ik heb een hekel aan mensen telkens om een gunst te moeten vragen. En dat is wat je doet als journalist. Telkens maar bellen of iemand tijd voor je heeft, wat info voor je heeft, een interview wil doen, etc...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:07 schreef iszinloos het volgende:
[..]
vond ik eigenlijk wel bij je passen.
Mja ken je natuurlijk niet.![]()
Veel suc6 met de baan.
Ik vind je niet sexy als je tegen me liegt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik doet dat elke donderdagavond met mijn ouders.
Vind je m'n lange neus niet sexyquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:09 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik vind je niet sexy als je tegen me liegt.
Ah.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:09 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan mensen telkens om een gunst te moeten vragen. En dat is wat je doet als journalist. Telkens maar bellen of iemand tijd voor je heeft, wat info voor je heeft, een interview wil doen, etc...
En daarbij kan het product wat je aflevert me niet boeien. Wel om te lezen soms, maar niet om te maken.
Ik ben liever op een creatievere, minder gehaaste (de journalistiek zit vol met korte deadlines) manier bezig.
quote:
Daar ben ik vanavond ook weer achter gekomen. Potjandorrie zeg, 2 1/2 uur.quote:
2,5 uur?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:39 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Daar ben ik vanavond ook weer achter gekomen. Potjandorrie zeg, 2 1/2 uur.
En daarna m'n hele koelkast leeggegeten.
Ik loop wedstrijden ja.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:41 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
2,5 uur?Heb je niks te doen of zo? Een uurtje begrijp ik nog, maar 2,5x dat gaat me iets te ver
(Tenzij je ergens voor traint uiteraard)
mji op t momentquote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:37 schreef Adolecens het volgende:
Ik verveel me, althans er is te weinig te doen op fok...
En wat zou ik tekort komen??
Dan kan ik het begrijpenquote:
Mja, jou wil ik wel neuken nuquote:
Ik was nog nauwelijks een kilometer onderweg toen ik een café passeerde waar bekenden op het terras zaten en mij uitnodigde erbij te komen zitten.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:39 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Daar ben ik vanavond ook weer achter gekomen. Potjandorrie zeg, 2 1/2 uur.
En daarna m'n hele koelkast leeggegeten.
Dat slaapritme heb ik momenteel ook. Maar dankzij de vermoeidheid waar ik momenteel last van heb zal dat morgen wel een stuk minder zijn.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 01:06 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Dan kan ik het begrijpenik had vanavond ook nog willen hardlopen, maar de luiheid als gevolg van een omgekeerd slaapritme overwon het
Herkenbaar.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 01:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik was nog nauwelijks een kilometer onderweg toen ik een café passeerde waar bekenden op het terras zaten en mij uitnodigde erbij te komen zitten.
Toen was het gedaan met de goede bedoelingen.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 01:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik was nog nauwelijks een kilometer onderweg toen ik een café passeerde waar bekenden op het terras zaten en mij uitnodigde erbij te komen zitten.
Toen was het gedaan met de goede bedoelingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |