Sucks to be youquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:13 schreef IQM het volgende:
[..]
Ze is drie weken op vakantie (en daarna op introductiekamp), dus vrij vertaald: ja.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:22 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, straks heb ik een heersende baan.Wat voor een baan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee.quote:
Ik heb donderdag een gesprek, gek.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik had een leuk intikkertje.
Maar leuk joh. Wanneer ga je solliciteren?
Oei oei, dat wordt peentjes zwetenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:28 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee.![]()
[..]
Ik heb donderdag een gesprek, gek.
Wat ga je dan precies doen dan IQM.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:28 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee.![]()
[..]
Ik heb donderdag een gesprek, gek.
Doe het met video.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oei oei, dat wordt peentjes zweten [ afbeelding ]. Tenzij je dezelfde swagger hebt als Barney. Which I doubt
.
En terecht, natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oei oei, dat wordt peentjes zweten [ afbeelding ]. Tenzij je dezelfde swagger hebt als Barney. Which I doubt
.
Het gaat om reclame maken voor nieuwe speelfilms in Nederland en België. PR met dvd's dus.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:36 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Wat ga je dan precies doen dan IQM.
Pr met dvd's klinkt zo vaag. :
Cool.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:45 schreef IQM het volgende:
[..]
En terecht, natuurlijk.
En ik zweet nu nog geen peentjes.Zal ook wel meevallen, denk ik...
[..]
Het gaat om reclame maken voor nieuwe speelfilms in Nederland en België. PR met dvd's dus.
En als je die baan niet krijgt?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:47 schreef IQM het volgende:
En ik ga nog niks doen. Ik hoop het te doen.
Ik heb journalistiek gedaan, ja, maar wil geen journalist worden.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:48 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Cool.![]()
Al snap ik nog steeds niet wat je taak omschrijving is.![]()
En je had toch journalistiek gedaan ?
Hoe ben je dan hier beland?
Dan brengt het universum me wel iets anders tofs.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |