quote:5 augustus 2009 00:32
Alberto Contador wint in Surhuisterveen
Surhuisterveen - Alberto Contador, winnaar van de Ronde van Frankrijk, schitterde dinsdagavond in Surhuisterveen. De winnaar van de Tour de France was net als in 2007 het middelpunt van de belangstelling tijdens de Friese profronde, waar ruim 40.000 toeschouwers op afkwamen. De Spanjaard kwam na twee uur koers alleen over de streep. Hij is daarmee de vierde renner wiens naam twee keer voorkomt op de erelijst van Surhuisterveen, Joop Zoetemeld, Erik Dekker en Robbie McEwen gingen Contador voor.
Lieuwe Westra van Vacansoleil en Rabo-renner Stef Clement mochten naast Contador op het podium klimmen op de plaatsen twee en drie.
(tekst: DvhN)
nou nou het scheelt ook zovééééélquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Kutpuber? Zolang ik ouder ben dan jij wil ik daar niets over horen
Nee, het scheelt iets van 2 jaar, maar goed. Ik blijf ouder, maar helaas niet als we het hebben over geestelijke leeftijdquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:37 schreef jagga het volgende:
[..]
nou nou het scheelt ook zovééééél
Ik had het over geestelijke vermogens btw, rellende kutpop (beter?)
ik dacht niet 2 jaar? ik dacht dat jij 24 was, en ik word het aankomende zondag dus 2 jaar? no wayquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, het scheelt iets van 2 jaar, maar goed. Ik blijf ouder, maar helaas niet als we het hebben over geestelijke leeftijd
quote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:08 schreef Stefan het volgende:
[..]
Vertalen ze bij een normale film ook de namen? Jason Boune, Jan Geboren? Forrest Gump, Bosje Kauwgum, Batman, Vleermuisman? The Joker, de grappenmaker?
Jammer joh, ik ben al een hele tijd 25quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:46 schreef jagga het volgende:
[..]
ik dacht niet 2 jaar? ik dacht dat jij 24 was, en ik word het aankomende zondag dus 2 jaar? no way
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:24 schreef wolvendagen het volgende:
Ik maak altijd cake omdat ik dan weet dat ik de lepels mag aflikken en mijn hoofd in de beslagkom mag stoppen om die schoon te maken met mijn tong.
Papzak.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:24 schreef wolvendagen het volgende:
Ik maak altijd cake omdat ik dan weet dat ik de lepels mag aflikken en mijn hoofd in de beslagkom mag stoppen om die schoon te maken met mijn tong.
Nee, beslagkom. In een papzak mislukt het beslag.quote:
Wat is besleg? Soort van bessen beleg?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:28 schreef IQM het volgende:
Ze zullen maar besleg leggen op een pannenkoekenhuis. [ afbeelding ]
Nouhou!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat is besleg? Soort van bessen beleg?
Uhu, ik laat stiekem altijd wat zitten op de lepel en de mixer en in de kom zodat ik kan nommen op de bank...quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is lekker he! Ook met beslag voor bijv appeltaart
Ik ben Jitzzze/Krentenbol. niet.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:31 schreef IQM het volgende:
HA! Je hebt de quote gewoon zelf aangepast! Kijk maar naar het origineel.Pestkop!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |