abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71453096
jewaits

of

Het vorige deel: Slank #820 Extreme makeovers met PF

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Het meet topic: [Slank-meettopic] Koken & eten

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.

[ Bericht 99% gewijzigd door motorbloempje op 30-07-2009 12:31:49 ]
Ja doei.
  donderdag 30 juli 2009 @ 11:23:04 #2
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_71453110
OMFG

Hoe oud is je broertje? En kan ie inmiddels al weer normaal doen?
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_71453154
en dat ja

PF

je ging toch je ouders bellen? of was dat een garpje?
Ja doei.
pi_71453173
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 11:23 schreef ElisaB het volgende:
OMFG

Hoe oud is je broertje? En kan ie inmiddels al weer normaal doen?

Hij is 20. Hm.. Ik keek net in z'n kamer en hij lijkt zijn oude chagrijnige zelf !
  donderdag 30 juli 2009 @ 11:24:49 #5
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71453192
tvp.
Niet meer actief op Fok!
pi_71453205
en mn zusje dus 't huis uit!

mn moeder dus 'maar je hoeft nog niet weg ' en 'weet je 't zeker!?'

ze zou eerst hospiteren, maar dat wilde ze toch niet, en toen had ze gisteren een mail gehad met 'gefeliciteerd, je gaat daar en daar wonen!' dus zij 'wtf???'

bleek dat die avond niet doorging en de SSH gewoon maar iemand had uitgekozen, en dat was zij dus..

't kind heeft ook altijd geluk
Ja doei.
pi_71453235
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 11:25 schreef motorbloempje het volgende:
en mn zusje dus 't huis uit!

mn moeder dus 'maar je hoeft nog niet weg ' en 'weet je 't zeker!?'

ze zou eerst hospiteren, maar dat wilde ze toch niet, en toen had ze gisteren een mail gehad met 'gefeliciteerd, je gaat daar en daar wonen!' dus zij 'wtf???'

bleek dat die avond niet doorging en de SSH gewoon maar iemand had uitgekozen, en dat was zij dus..

't kind heeft ook altijd geluk
Wow, dat is wel tof !
  donderdag 30 juli 2009 @ 11:27:01 #8
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_71453259
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 11:24 schreef P.F het volgende:
Hij is 20. Hm.. Ik keek net in z'n kamer en hij lijkt zijn oude chagrijnige zelf !
Owwwww, dus je hoeft niet meer voor hem te zorgen (ik zag een 13-jarig pubertje voor me )
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_71453262
Hey meiden sorry dat ik steeds binnenval zonder terug te lezen, maar kan alleen online op de iPhone van mijn vriend en dat is lastig teruglezen. Maar ik heb mijn P gehaald en gewoon in 1jaar. Best happy nu dus
pi_71453270
Gefeliciteerd!!! Heel goed
Ja doei.
pi_71453299
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 11:26 schreef P.F het volgende:

[..]

Wow, dat is wel tof !
ja!

15m2, 3 huisgenoten, internet best snel geloof ik, wasmachine 'n all aanwezig

2 huisgenoten schijnen er nooit te zijn, ergens in tuindorp!
Ja doei.
  donderdag 30 juli 2009 @ 11:29:20 #12
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_71453319
in Utrecht nog wel! Mazzel voor je zusje!!

even een tuhvuhpuh, ik ga weer aan de scannerT vandaag, dan voel ik me altijd zo lekker nuttig en hoef ik niet teveel na te denken. toedels...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_71453326
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 11:27 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Owwwww, dus je hoeft niet meer voor hem te zorgen (ik zag een 13-jarig pubertje voor me )
Nou... Hij is eerder 15 qua gedrag Ik eet al 2 dagen pizza omdat hij ging koken, bijvoorbeeld
  donderdag 30 juli 2009 @ 11:29:41 #14
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_71453336
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 11:27 schreef Miss_S het volgende:
Hey meiden sorry dat ik steeds binnenval zonder terug te lezen, maar kan alleen online op de iPhone van mijn vriend en dat is lastig teruglezen. Maar ik heb mijn P gehaald en gewoon in 1jaar. Best happy nu dus
gefeliciteerd miss s!!
pi_71453347
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 11:28 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ja!

15m2, 3 huisgenoten, internet best snel geloof ik, wasmachine 'n all aanwezig

2 huisgenoten schijnen er nooit te zijn, ergens in tuindorp!
Tuindorp is niet zo fijn - dacht ik. Maar goed, ik woon zelf ook in Osdorp.
pi_71453355
Gefeliciteerd S!
  donderdag 30 juli 2009 @ 11:31:34 #17
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71453392
Gefelie Miss_S!

Gefelie zusje van Mo! (hihi arme mams )

Faal voor het broertje van PF

Oh da ha'k nog niet gezegd! PF! Die zolder is mooi geworden
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  donderdag 30 juli 2009 @ 11:32:21 #18
24188 Belana
kloon van belana
pi_71453421
van harte Miss S

en PF, die ervaring moeten ze toch een keer opdoen he
stormy waters...
sailin'
pi_71453423
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 11:30 schreef P.F het volgende:

[..]

ik heb werkelijk geen idee, maargoed, zij moet er wonen
ze had zich al meteen toen ze 18 werd ingeschreven, dus ze had al wel wat wachttijd opgebouwd bij de SSH

ze gaat er in september dus beginnen, spanning ende sensatie!
Ja doei.
pi_71453439
Hallo!

Spacecake kun je erg ziek van worden idd
Gefi miss S!

Ik zit op een pakketje te wachten, chauffeur is onderweg zegt de tnt, hoop dat t nog komt voor ik straks moet werken...

Lijstje:

O: yoghurt met muesli
T:banaan
T: 2 dropjes
L: 2 boterhammen kipfilet/komkommer, beker optimel
T: appel en misschien nog een boterham of cracker
D: wat de pot schaft op t werk
T: misschien nog wat kwark of fruit
pi_71454104
Zo, een topique met allemaal goed nieuws!
Wat fijn voor je zus Mootje!
En MissS lekker haar P, goed gedaan!

P.F, mannen worden qua gedrag nooit ouder dan 15 Ze proberen de schijn wel op te houden, maar helaas
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_71454202
Waarom kom ik er toch altijd nét te laat achter dat de Deventer boekenmarkt is?! Het is me nog nooit gelukt om erheen te gaan, hij is nu aanstaande zondag, maar dan gaan we naar mijn zus.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  Vis een optie? donderdag 30 juli 2009 @ 11:58:54 #23
70532 loveli
N
pi_71454244
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 11:22 schreef motorbloempje het volgende:
jewaits
Yup, ik wacht.
crap in = crap out
pi_71454339
Goodmeurning.

Ik mis een OP!!

Het afvallen gaat nog steeds goed!! Maandag begonnen en 1,3 kilo eraf nu.

O: 2 gekookte eitjes, 4 plakjes rosbief, cherry tomaatjes.
S: stepshape/bodyshape
L: kliekje avondeten van maandag (wokgroenten met rundergehakt en champignons) of salade met gerookte zalm.
T: meloen
D: misschien Japans (dan ga ik zondigen met sushi! ) Anders de kip van gisteren met groenten.
pi_71454518
Morgenn

Gefeliciteerd MissS ^^.

Ik ben 2 kilo aangekomen :$, whoops. (gelukkig?!) begint school straks weer, lekker fietsen.
Straks anders maar nog even op de Wiifit gaan staan. =]
  donderdag 30 juli 2009 @ 12:08:41 #26
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71454553
Wat goed, Co!

Omg, omg, bijna H&M pakketje En aangezien mijn sportregime tot nu toe geen drol lijkt uit te halen (op slank-gebied iig ) denk ik dat ik komende tijd maar een no-snack regime moet instellen Geen cola in het weekend. Geen handjes chips. Geen losse koekjes. Geen ijsjes. Dan maar 100% gezond proberen te eten + sport, anders weet ik het ook niet meer Otherwise I am doomed to be chubsy
pi_71454554
ik ga mn laptop herinstalleren, tot ooit !
Ja doei.
  donderdag 30 juli 2009 @ 12:09:57 #28
24188 Belana
kloon van belana
pi_71454595
wat goed conleche!! dat motiveert wel lekker!

Ik heb nog een beetje moeite met helemaal low carb. Maargoed, ik val toch af. precies weet ik het niet, zo precies is mijn weegschaal niet, maar er is iig een kilo af in even ruim een week.
stormy waters...
sailin'
  donderdag 30 juli 2009 @ 12:12:29 #29
24188 Belana
kloon van belana
pi_71454657
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 12:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wat goed, Co!

Omg, omg, bijna H&M pakketje En aangezien mijn sportregime tot nu toe geen drol lijkt uit te halen (op slank-gebied iig ) denk ik dat ik komende tijd maar een no-snack regime moet instellen Geen cola in het weekend. Geen handjes chips. Geen losse koekjes. Geen ijsjes. Dan maar 100% gezond proberen te eten + sport, anders weet ik het ook niet meer Otherwise I am doomed to be chubsy
Maria, dat is precies de reden dat ik nu hier in dit topic zit. ik was gestopt met roken en na een maand gaan sporten. Ik dacht het er wel even af te sporten, maar dat valt vies tegen zeg. ik kwam nog steeds aan, ondanks al mijn fanatieke gedoe dus nu ben ik echt heel streng, ik snoep echt even helemaal niet en let op de hoeveelheden eten EN ik sport, nu is er dus toch al een kilootje af. gaat jou vast ook lukken!
stormy waters...
sailin'
  donderdag 30 juli 2009 @ 12:18:29 #30
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71454837
Ik hoop het Belana! Ik moet alleen aan mn ruggengraat werken geloof ik Ik doe of veel te weinig eten, of veel te veel Mijn lijngeschiedenis sinds ik hier zit is dit:

- te weinig/ongezond eten en nauwelijks sporten (1000-1200 kcal aan gezonde dingen, of juist te weinig goed eten + ongezonde ongein ; heel soms hardlopen )
- te weinig/ongezond eten en niet sporten (infectie in voet)
- 1500-1700 kcal lijstjes inclusief 2 a 3 dagen per week sporten Af en toe snaaien

Dat af en toe snaaien (voornamelijk in het weekend) moet dus uit mn systeem Ik had gehoopt dat van nauwelijks naar regelmatig sporten al zou helpen
pi_71455040
Goedemiddag.

Gefeli Miss_S!

Nou, dat lowcarb lijkt te werken: voor het eerst sinds ik ben gestopt met roken dat de weegschaal eens een kilo minder aangeeft ipv meer.

Planning voor vandaag Resultaat van gisteren:
O: 2 gekookt ei
T: kliekje geroosterde groente
L: yoghurt met lijnzaad
T: soepuitzak "pikante tomaat"
D: onbekend omelet met tomaat, ui, kaas en spinazie
T: handje nootjes of stukje kaas
T: heel, heel veel water tegen de hoofdpijn

Planning voor vandaag:
T: oogarts, duurde veel langer dan verwacht dus ik begin pas nu met eten
L: yoghurt met (extra grote schep) lijnzaad
T: handje nootjes
D: onbekend
T: stukje kaas en olijfjes
pi_71455080
oh, het duurt wat langer dan verwacht... ik denk dat ik vandaag alles kopiëer en daarna morgen de pc herinstalleer
Ja doei.
  donderdag 30 juli 2009 @ 12:27:18 #33
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71455122
Wat een low-carb successen! Ik zou bijna...

Ik ga me er eens meer in verdiepen

Ik heb een motivatieboost nodig (lees: kilo-vermindering).

EN VMW! Waarom hoofdpijn? *kusje op*
  Vis een optie? donderdag 30 juli 2009 @ 12:28:04 #34
70532 loveli
N
pi_71455145
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 12:25 schreef motorbloempje het volgende:
oh, het duurt wat langer dan verwacht... ik denk dat ik vandaag alles kopiëer en daarna morgen de pc herinstalleer
En de OP?????
crap in = crap out
pi_71455184
dat duurt ook langer dan verwacht, komt ook morgen
Ja doei.
pi_71455401
Ik zie toch een op? Oh het is alweer wat later
Ik ga me naar de supermercado begeven, eens kijken wat ik ga eten vanavond Ik ga een soepie maken denk ik.
  donderdag 30 juli 2009 @ 12:40:07 #37
24188 Belana
kloon van belana
pi_71455480
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 12:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik hoop het Belana! Ik moet alleen aan mn ruggengraat werken geloof ik Ik doe of veel te weinig eten, of veel te veel Mijn lijngeschiedenis sinds ik hier zit is dit:

- te weinig/ongezond eten en nauwelijks sporten (1000-1200 kcal aan gezonde dingen, of juist te weinig goed eten + ongezonde ongein ; heel soms hardlopen )
- te weinig/ongezond eten en niet sporten (infectie in voet)
- 1500-1700 kcal lijstjes inclusief 2 a 3 dagen per week sporten Af en toe snaaien

Dat af en toe snaaien (voornamelijk in het weekend) moet dus uit mn systeem Ik had gehoopt dat van nauwelijks naar regelmatig sporten al zou helpen
nou het is ook lastig, ik heb ook even nodig gehad om mijn motivatie te vinden maar ik werd echt alleen maar dikker en dikker en ik ben wel van het motto: als je niet tevreden bent, doe er dan wat aan, dus uiteindelijk lukt dat nu. Kom op! jij kan het ook! je bent eigenlijk nu al zo goed bezig! dit kan er ook nog wel bij

vergeetmewelletje, wat goed zeg! lekker hoor!

Ik heb een soort van salade gemaakt met avocado, maar vind het niet lekker...daar gaat mijn geplande lunch
Ik moet even wat nieuws verzinnen, of dit toch maar gewoon opeten. is ook zo zonde...
stormy waters...
sailin'
pi_71455823
quote:

[..]

You jokin'? OK, het is misschien een beetje een burgerbuurt, maar het is centraal gelegen, groen, rustig en mooi Echt zo'n jaren-'30-yuppenbuurt.

Miss_S heeft de P te pakken, mooi, gefeliciteerd!

En Maria, ik snap wel dat je graag wilt afvallen, maar look on the bright side: je eet nu veel meer dan eerst, en je komt niet eens aan
pi_71455833
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 12:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
EN VMW! Waarom hoofdpijn? *kusje op*
Door het lowcarben, het heeft ook nadelen.
pi_71456143
I feel your pain, Maria. . Wel heerlijk gesport net! Daarna alleen wel vier (geroosterde) boterhammen gegeten, ik had enorme trek gekregen van het sporten. .

Lijstje/planning van vandaag:

O: Brinta
S: anderhalf uur sportschool
L: 4 geroosterde volkoren boterhammen met appelstroop, gekookt eitje
T: fruit: handje druiven, banaan of sinaasappel, nog even kijken waar ik zin in heb
D: fajitas van Ainsley
B: nog even 3 uurtjes werken
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_71456172
oeh, die fajita's eet ik morgen
Ja doei.
pi_71456210
Ik houd vandaag een balansdag oid, ik eet niet te veel.

Tot nu toe:

2 boterhammen met gegrilde kipfilet plakjes
1 Bakje magere kwark met een kiwi erdoorheen .

Dalijk even lekker voetballen, vanavond eten we lamsvlees, weet niet in hoeverre ik een balansdag kan houden.
pi_71456236
Ik vind ze echt superlekker! Gooi er wel extra paprika's bij, want het recept is wel héél weinig groente anders...
pi_71456280
ja, ik doe er ook wat meer paprika in, en soms wat peultjes erbij (mooie kleuren dan!) of sperzieboontjes, of soms champignons
Ja doei.
  donderdag 30 juli 2009 @ 13:10:58 #45
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71456308
Voor de mensen die moeite hebben met lowcarb, je kunt ook eens trennkost proberen (ik geloof dat het een beetje op montignac lijkt). Het komt er iig op neer dat je per maaltijd óf eiwitten en groenten óf koolhydraten en groenten eet. Na 16.00 uur eet je alleen nog koolhydraten.
Korte samenvatting uit een boek dat ik hier heb liggen:

08.00. water +
óf 3 cracker/1 boterham + ham/hüttenkase/honing
óf muesli met yoghurt of karnemelk
óf 2 eieren (met groente)
óf fruit

09.00 thee of water
09.30 fruit uit de eiwitgroep en/of zuivel

12.00 kruidenthee of water
12.30 óf 50 gram volkorenpasta (ongekookt) / rijst (ongekookt) /200 gram aardappelen + 400 gram groente
óf 100 - 150 gram vlees/vis/2 eieren/60 gram kaas + 400 gram groente

14.00 - 17.00 ieder uur glas water of thee
15.30 óf 1 banaan
óf knackebrood met kwark en honing
óf yoghurt met noten en haver

18.30 koolhydratenmaaltijd met
50 gram volkorenpasta (ongekookt) / rijst (ongekookt) /200 gram aardappelen + 400 gram groente

Daarnaast mag je per dag nog ongeveer 100 gram neutrale voedingsmiddelen eten,maar ik weet even niet meer wat voor voedingsmiddelen dat waren

Een voorbeeldmenu:
o. muesli met noten (neutraal)
t. aardbeienkwark (eiwit)
l. groentestoofschotel
t. kaasbroodje (koohydraten)
d.rijst met groenten (koolhydraten)
Totaal 1488 kcal
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_71456358
ik word alleen al moe en ongelukkig als ik er naar kijk dat je allemaal dingen NIET mag en dingen MOET enzo..

dat is zó niet voor mij weggelegd.. ik ga zo denk ik een hééééél klein knackebrodje met gemarineerde brie eten.. een hééééél klein stukje, voor de smaak

en daarna magere yogurt met banaan
Ja doei.
pi_71456386
Fajitas, lekker ja! Die eet ik wel weer als Meneer terug is van vakantie.

Mijn lijst:
O: 2 knackebrod met vijgen-mandarijnenjam
L: 2 knackebrod met pindakaas
T: laatste pasteitje met aardappel en kool
T: pruimen, ruim een half pond
S: hardlopen, les met versnellingen
D: nog bedenken! Iets low-carbs wat weinig afwas met zich meebrengt
T: wit wijntje, misschien wat nootjes
  donderdag 30 juli 2009 @ 13:15:23 #48
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71456433
Mijn dag tot nu toe (+planning)

o. brinta met melk
t. necarine
l. 4 kippenvleugels + 3 grote opscheplepels gemengde groente
t. blokje hele pure choco
t. fruit
d. brood met tomaat en salade

Beetje weinig zie ik nu. Misschien dat er nog wat bij komt tijdens het "kranzen".Ik heb namelijk aangeboden mee te helpen met het versieren van het dorp ivm het 100-jarig bestaan van de muziekvereniging en nou moet ik vanmiddag roosjes maken . Over het algemeen gaat dat gepaard met heel, heel veel drank.
  donderdag 30 juli 2009 @ 13:15:40 #49
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_71456437
Mijn weegschaal is stuque

Dus ik heb maar even mijn geschatte gewicht ingevoerd gok zo 77. Twee weken geleden was 't 79 dus, er is nu minstens 2 kg afgegaan. Vreemd genoeg is er maar 2 cm van mijn buik af. Maar ik heb 't gevoel alsof 't veeeeeeel meer is.

Mijn replay broek die al anderhalf jaar in de kast lag te verstoffen omdat ie me niet paste (gekocht met het motto: Ow ik ga afvallen en dan pas ik hier gewoon lekker in ) zit me nu als gegoten! Hij paste twee weken geleden niet, toen hing mijn buik er echt slordig overheen, maar nu niet meer!

* zwahiel stiekem blij is.
Nu nog even vol zien te houden met al die festivals die eraan komen...

Trouwens kwak en co'tje
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
  donderdag 30 juli 2009 @ 13:16:40 #50
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71456472
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 13:12 schreef motorbloempje het volgende:
ik word alleen al moe en ongelukkig als ik er naar kijk dat je allemaal dingen NIET mag en dingen MOET enzo..
Voor mij ook niet hoor. Ik luister naar mijn lichaam en eet waar ik behoefte aan heb (zolang het niet te ongezond is tenminste). Werkt bij mij het beste.
pi_71456530
ik ben er ook van overtuigd dat het 'werkt' en dat je er een goede start mee kunt maken, maar ik kan het echt niet precies zoals jij zegt.. en ik denk dat ik bij Mr.MoBlo ook niet aan hoef te komen met Low Carben of weetikveelwat..

dat hij al mee gaat sporten straks is al een heel tof iets dan ga ik ook niet nog 's zeggen 'kom we gaan ons aan een streng dieet houden'
Ja doei.
  donderdag 30 juli 2009 @ 13:23:54 #52
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71456664
Hihi ik luister qua behoefte maar niet altijd, want mijn lichaam is in de veronderstelling dat het eens per maand een wagonload aan chocola nodig heeft

CF: Nou ben wel een beetje aangekomen Zit nu al enige tijd vast op 72,0 ipv 71,0 Ergens hoop ik dat het ook deels spieren zijn Maar in principe valt de schade mee en ik eet nu gezonder over het algemeen Da's waar.

Belana: je hebt ook helemaal gelijk! Af en toe moet ik eventjes mekkeren (vrouwen-gen? ) maar uiteindelijk komt het toch neer op het volgende: ik ben toch verdorie zelf verantwoordelijk voor wat ik in mn snavel prop Ik ga maar eens streng zijn voor mezellefs!

En mn H&M pakketje is er! Twee coltruien ( ) , een basic capuchon-rits-vest, en drie topjes! En op 1 van de topjes na zit alles goed en lekker
pi_71456709
pics maria! pics!
Ja doei.
pi_71456797
Ik merk dat ik, ondanks is best veel sport deze week en best gezond heb gegeten, ik niet echt afval. Wel merk ik dat ik aan het einde van de dag niet op 87,5 uit kom maar eerder op 86. Maar echt onder de 85 kom ik nogsteeds niet. Hoe zou dat kunnen komen?
  donderdag 30 juli 2009 @ 13:29:56 #55
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_71456822
Bestel ik weer 's kleren online. Na lang wachten zijn ze d'r... Heb ik nog alles in mijn oude maat besteld
Inmiddels ga ik weer tussen de S en de M zitten en geen L!!

Heb je met 2 maanden wachten op je pakket, stomme douane.
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
  donderdag 30 juli 2009 @ 13:36:20 #56
24188 Belana
kloon van belana
pi_71456989
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 13:16 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Voor mij ook niet hoor. Ik luister naar mijn lichaam en eet waar ik behoefte aan heb (zolang het niet te ongezond is tenminste). Werkt bij mij het beste.
zo doe ik het ook een beetje. beetje gezond verstand gebruiken. ik let momenteel wel op de hoeveelheid kcal, omdat ik gewoon nog nooit gelijnd heb en het echt wel in de gaten moet houden nog.
stormy waters...
sailin'
  donderdag 30 juli 2009 @ 13:38:28 #57
24188 Belana
kloon van belana
pi_71457057
H&M pakketjes zijn goe-hoed!! foto!!
De mijne is nu "in behandeling" kan nog even duren dus...
stormy waters...
sailin'
  donderdag 30 juli 2009 @ 13:46:20 #58
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71457337
Ik heb foto's geprobeerd te maken, maar het is een beetje donker in de kamer met de spiegel Ik ga ze wel uploaden en kijk dan of er iets bruikbaars bij zit
pi_71457390
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 13:19 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben er ook van overtuigd dat het 'werkt' en dat je er een goede start mee kunt maken, maar ik kan het echt niet precies zoals jij zegt.. en ik denk dat ik bij Mr.MoBlo ook niet aan hoef te komen met Low Carben of weetikveelwat..

dat hij al mee gaat sporten straks is al een heel tof iets dan ga ik ook niet nog 's zeggen 'kom we gaan ons aan een streng dieet houden'
Volgens mij is low-carben best te verkopen aan je partner... Ik weet niet hoe dat bij jullie gaat, maar wij ontbijten en lunchen sws niet samen, Meneer eet veel brood, en ik amper. Ik zoek m'n eigen lunch wel bij elkaar. 's Avonds eten we vaak low-carb; wat vlees met groente, of een maaltijdsalade... Eventueel kun je zo nu en dan voor je partner rijst/pasta koken en zelf niet nemen.
Ik zie daar vooralsnog geen hindernissen. Zolang ik maar niet aan het bakken sla, gaat het prima hier, denk ik.
pi_71457404
zolang mn laptop niet geherinstalleerd is heb ik nog photoshop
Ja doei.
  donderdag 30 juli 2009 @ 13:48:56 #61
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_71457414
Niks mis met low carb...

* zwahiel neemt nog een hap van zijn warme pap.
pi_71457432
ik kan niet zonder pasta en rijst
Ja doei.
pi_71457554
Dankjewel voor de felicitaties en wat zijn jullie allemaal goed bezig zeg!
pi_71457597
niet allemaal hoor!
Ja doei.
pi_71457708
tvp
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_71457780
Bij jou niet moblo? Mijn eetlijstje gisteren:
o: boterham met gekookt ei en aardbeien
l: twee boterhammen met kaas sla en tomaatjes
t: paar bramen en twee glazen optimel drink
d: lasagne en salade en nog optimel vla als toetje
t: bak met verse ananas en twee wijntjes

best redelijk voor mij doen als ik bij mij vriend ben
pi_71457813
nou ja, niet ronduit slecht, maar wacht met sporten tot september, want heb geen zin om nu weer vol te knallen, in de intro weer geen flikker te doen, en dan in september weer opnieuw beginnen.

Kom jij nog naar de intro? We moeten écht 's meeten en ik zit nu officieel op de alfa-faculteit natuurlijk
Ja doei.
  donderdag 30 juli 2009 @ 14:02:33 #68
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_71457848
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 13:15 schreef zwahiel het volgende:

Trouwens kwak en co'tje
hooi
pi_71457916
Wanneer is de intro? Volgens mij ben ik dan weer op vakantie. Sporten zit hier ook niet in behalve buikspieroefeningen en lopend naar de super en met zware dozen weer teruglopen zoals gisteren
pi_71457926
Welke zijn de goede vetten, verzadigd of onverzadigde?
pi_71457940
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 14:04 schreef Flaccid het volgende:
Welke zijn de goede vetten, verzadigd of onverzadigde?
Onverzadigde

Verzadigd = Verkeerd
pi_71457983
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 14:05 schreef Californium het volgende:

[..]

Onverzadigde

Verzadigd = Verkeerd
Maar waarschijnlijk kan je van die onverzadigde vetten er beter niet te veel nemen?
pi_71457994
Miss_S, zelfgemaakte lasagne? Hoe is 't met je kook-ontwikkelingen?
pi_71457999
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 14:04 schreef Miss_S het volgende:
Wanneer is de intro? Volgens mij ben ik dan weer op vakantie. Sporten zit hier ook niet in behalve buikspieroefeningen en lopend naar de super en met zware dozen weer teruglopen zoals gisteren
16 tot en met 25 augustus
Ja doei.
pi_71458024
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 14:07 schreef Flaccid het volgende:

[..]

Maar waarschijnlijk kan je van die onverzadigde vetten er beter niet te veel nemen?
Je mag ong. 70 gram onverzadigde vetten per dag.... Je lichaam heeft ook goede vetten nodig hoor! Verzadigde vetten kun je beter niet te veel eten
pi_71458036
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 14:07 schreef ColdFeet het volgende:
Miss_S, zelfgemaakte lasagne? Hoe is 't met je kook-ontwikkelingen?
zelfgemaakt, maar door mijn vriend ik hou het maar bij kleine dingen zoals de eieren en salades
pi_71458065
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 14:07 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

16 tot en met 25 augustus
Dan ben ik inderdaad op vakantie, jammer
pi_71458093

tijdens de intro op vakantie gaan

dé week (na de Vierdaagse) in Nijmegen!
Ja doei.
pi_71458360
kwark met aardbeitjes
pi_71458531
Lijstjes

O/L: 2 afbakbroodjes met boter
T: kwark met aardbeitjes
D: Geen idee..

even een soort van balansdag heb gisteravond ECHT veel weggesnaaid maar ik eet vanavond nog wel wat als mijn D wel erg laag aan de calorien zit
pi_71458537
oehw, nu heb ik ook weer zin in aardbeitjes
Ja doei.
  donderdag 30 juli 2009 @ 14:25:25 #82
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_71458582
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_71458649
Ja doei.
  donderdag 30 juli 2009 @ 14:30:31 #84
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71458749
Kleertjesspam op verzoek!

Van links naar rechts: zwart overslagtopje (met een blauw topje eronder maar dat zie je nauwelijks ), zwart basic vest, zwarte/paarse lange coltrui (en de nieuwe sjoenen! en ik weet niet meer of die op de foto de zwarte of de paarse is ), en als laatste 'maria happy with comfy coltrui".
Ik heb het basic zwarte topje en het onflatteuze topje er niet bij gezet

pi_71458773
leuk!
Ja doei.
  donderdag 30 juli 2009 @ 14:35:31 #86
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_71458907
Wat zie je d'r dun uit Maria!
  donderdag 30 juli 2009 @ 14:38:49 #87
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_71459034
Lijst:
BR: boterham 20+ kaas, gekookt ei
T: Kom yoghurt met kiwi
T: appel
D: Wokken
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 30 juli 2009 @ 14:44:11 #88
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71459231
Merci
Dun? Heb je de bolle toet aan uw rechterhand gemist? (on the other hand: die zal ik wel nooit kwijtraken ook!)
Maar wel lief, fenks! En voor het geval dat ik het vergeten was te zeggen: wb!

Hehe ik vroeg net aan vriendje: wat wil je eten? Hij: "Meat Afgezien daarvan geen idee".

donderdag 30 juli 2009 @ 14:50:38 #89
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_71459430
Ach die toet valt best wel mee!

Zelfs die van mij is een beetje bij aan het trekken
pi_71459495
Hee Zwielemans!!

Maria, jij heb echt het allerliefste snoetje van ons allemaal!!

Het sporten ging kut! Was ik even vergeten, dat je lijf even moet omschakelen. Was werkelijk niet vooruit te branden. Heb maar even een flink stuk meloen genomen net.
pi_71460211
Ziet er goed uit Maria! Voel me meteen weer jaloers

Eetlijstje/planning vandaag
O: 2 afbakbroodjes met hagelslag en een glas optimel drink
T: aardbeien
L: boterham met gekookt ei
T: Frambozen
D: Kebab + heel klein beetje optimel vla (hij is bijna op)
T: Snoeppaprika's en 2 glaasjes wijn om te vieren dat ik mijn P heb
  donderdag 30 juli 2009 @ 15:27:00 #92
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_71460576
Maria
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 30 juli 2009 @ 15:27:19 #93
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71460584
Thanks a buncho! En niet jaloers zijn Miss_S! Volgens mij verschillen we niet zoveel Even lang en ongeveer even zwaar!

Ik ben thee zonder suiker aan het drinken
pi_71460646
Nah kom er achter dat we geen sla meer hebben voor bij de kebab en het is net begonnen met regenen.
Misschien dat het zo nog stopt dan loop ik nog even snel naar de super.

En Maria ben bang dat het tegenwoordig toch snel 5 kilo verschilt, maar je ziet er goed uit
pi_71460701
Zo! Coaxkabel is weggewerkt (bij de Action hadden ze een stuk kant en klare kabel, tja, dan ga ik net zelf prutten uiteraard), halve flat hun middagslaapje verpest door mijn gehamer , ik heb een stuk raamfolie vernieuwd en de ramen gewassen en nu ga ik een dutje doen op de bank en straks opruimen.

O: Brinta
L: Drie sneetjes knackebrot met filet A
T: Halve meloen
D: Courgettesoep met een kroket (die moeten op )
  donderdag 30 juli 2009 @ 15:45:49 #96
331 Merel
Be here now.
pi_71461124
tvp

ik beantwoord de nieuwsgierige pm's vanavond wel
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_71461282
ik heb niet gepm-ed, maar ik ben ook nieuwsgierig
Ja doei.
  donderdag 30 juli 2009 @ 16:09:29 #98
24188 Belana
kloon van belana
pi_71461708
maria, mooie dame in mooie kleren

hier gaan de mannen kip siam eten, uit een pakje
Ik eet ook kip, maar dan met sugarsnaps ik ga hem even marineren. die ketjap/honing/sambal die ik hier vandeweek las is mjammie

en ik heb in de stad net bonbons weerstaan, en donuts en gebak
stormy waters...
sailin'
pi_71461871
quote:
Hierbij bevestigen wij de met u gemaakte afspraak voor uw huwelijk. Het huwelijk zal plaatsvinden op 22 juli 2010 om 15.00uur.

kregen we net met de post!
Ja doei.
pi_71461945
Mooi, Maria. . Wat zie je er goed uit!

Ik heb net in de stad de ijsjes van Toscana weerstaan. Was nog een heel opgave, aangezien ik dol ben op de smaak witte chocolade, vooral in combinatie met frambozenijs. .
pi_71462019
Tof MoBlo
Lijkt me echt zo leuk de voorbereidingen voor een huwelijk.
Hier nog een paar jaar wachten
pi_71462149
Ik weeg nu een ons minder dan m'n streef, maar m'n buikje zit er nog steeds. De laatste tijd sport ik weer minder, zou het gewichtsverlies kunnen komen door spierverlies? Dan zou het nog enigszins te verklaren zijn. En anders komt het door de KH's, maar low-carb eten lijkt me zo moeilijk. Zeker als we dalijk gaan verhuizen is brood tussen de middag gewoon het makkelijkst.
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 30 juli 2009 @ 16:35:16 #103
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71462339
Woei, tof Mootje! Zo wordt het langzaam aan steeds 'echter' he?

Lijstje of semi-low-carbishness!

O: special k met melk
L: twee sneetjes geroosterd brood met avocadoprutje
T: plakje fricandeau
T: stukje chorizo
T: gekookt ei
D: gegrillde zalm met broccoli

Ik moet echt nodig boodschappen doen Mijn T's weerspiegelen dat
  donderdag 30 juli 2009 @ 16:35:40 #104
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71462359
terug uit Utrecht.
Morgen naar A'dam, nog even bedenken naar welk museum we gaan.
Niet meer actief op Fok!
pi_71462369
Miss-S, feli met je P! Echt knap hoor, alle vakken in 1 jaar halen!!

Maria, leuke kleertjes! De foto's zijn idd wat aan de donkere kant, maar ik kan wel zien dat je er goed uit ziet hoor!
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 30 juli 2009 @ 16:36:27 #106
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_71462375
Leuk Mo, spannend he?

Wij gaan richting wok
Heb vandaag alleen 1 boterham, 1 appel en een gekookt ei gegeten dus er mag nog wat in
  donderdag 30 juli 2009 @ 16:56:29 #107
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71462955
Maria! .
En gefeli, Miss_S .

Ik zit te twijfelen of we morgen naar het Van Gogh zullen gaan of naar het Rijksmuseum. Evt kan allebei wel, maar meestal heb ik het na één museum wel gezien .
Niet meer actief op Fok!
pi_71463328
het komt idd wel helemaal dichtbij zo

zin in
Ja doei.
  donderdag 30 juli 2009 @ 17:26:11 #109
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_71463970
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 14:25 schreef kwakveense het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 30 juli 2009 @ 17:28:55 #110
24188 Belana
kloon van belana
pi_71464057
spannend moblo duurt nog een jaar maar toch spannend

lijstje:

O: biogarde yoghurt met muesli met 2 mokken bambu
T: 2 eitjes
L: salade met avocado en ei en nog es wat dingen
D: 200 gram fipfilet, 200 gram sugarsnaps
T: bambu
T: handje(s) noten

best een slecht lijstje zie ik, morgen beter.
stormy waters...
sailin'
pi_71464185
Een tijdje terug hadden we het over een pose die vriendelijk is voor je figuur
Die heb ik toen ook maar eens uitgeprobeerd:

Zo ziet het er nog best aardig uit (en ja let niet op de handdoek op mjijn hoofd )
  donderdag 30 juli 2009 @ 17:35:25 #112
24188 Belana
kloon van belana
pi_71464254
ik ga me zo wel serieus afvragen wat er mis mee is ja
stormy waters...
sailin'
pi_71464278
Wat een leuke foto Miss-S! Hij ziet eruit of ie zo in een blad kan, met die roze details!

Die houding neem ik trouwens automatisch aan als ik een foto van mezelf maak
pi_71464331
In mijn slaapkamer kan je erg veel roze vinden
En ja deze pose moet ik maar onthouden als er foto's genomen worden zo goed zie ik er echt niet uit
  donderdag 30 juli 2009 @ 17:43:18 #115
24188 Belana
kloon van belana
pi_71464454
dat roept om een vergelijkende foto in een andere pose
stormy waters...
sailin'
pi_71464775
quote:

[..]

Tuindorp is prima.
ik woon aan de overkant van de studentenflats daar
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_71464845
dan kom ik bij jou op versite als ik bij mn zusje op versite ben!
Ja doei.
pi_71464890
Versite tijdens de verkansie? --> dat is goed hoor! dan ga ik nog even oefenen met muffins bakken en kan je een muffin bij de koffie krijgen
Miss S gefeli met je P

en Maria, you beauty!!
pi_71464911
Ja doei.
pi_71464923
Maria is echt een prachtmeisje.. ik moet niet meer zaniken om foto's, want dan word ik straks nog lesbies
Ja doei.
  donderdag 30 juli 2009 @ 18:29:52 #121
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71465698
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 17:59 schreef motorbloempje het volgende:
Maria is echt een prachtmeisje.. ik moet niet meer zaniken om foto's, want dan word ik straks nog lesbies
Werd je van mij ook al. Nepperd .

Wij zouden patat eten, maar de patatboer is met 'verkansie' dus nu wordt het pizza . En morgen ook al uit eten in A'dam. Maar zaterdag en zondag ben ik weer alleine, dus dan ga ik wel weer even gezond doen .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 30 juli 2009 @ 18:30:42 #122
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71465718
Hadden jullie dit al gelezen?
quote:
Dodelijk dieet van water en soep -

Een poging om af te vallen is een 26-jarige moeder fataal geworden. De vrouw ging aan een dodelijk dieet van soep en water. Muzikante Helen Anderson uit het Engelse South Shield, werd door haar moeder dood op bed gevonden. De werkloze Engelse, die een 5-jarig dochtertje heeft, verloor in een paar maanden 38 kilo. Vooral het gebrek aan suiker is haar fataal geworden. Helen is door haar eigen lijf vergiftigd, meldt The Sun.
Wat is de moraal van dit verhaal? Maanden lang puur low carb is niet gezond
pi_71465722
Ik kreeg net een mailtje dat mijn scriptie zeker voldoende is!
WHooi!! *B* (is die laatste dan ook blauw?)
pi_71465962
yay! wat goed!
Ja doei.
  donderdag 30 juli 2009 @ 18:40:38 #125
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71466012
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 18:30 schreef cyclechick het volgende:
Je had toch een 8 voor je scriptie?
* Viking84 het niet begrijpt.
Niet meer actief op Fok!
pi_71466185
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 18:30 schreef Tinkepink het volgende:
Hadden jullie dit al gelezen?
[..]

Wat is de moraal van dit verhaal? Maanden lang puur low carb is niet gezond
Wat voor soep was dat dan?! Ik heb courgettesoep en twee kroketten...
pi_71466196
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 18:30 schreef cyclechick het volgende:
pi_71466289
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 18:46 schreef Syrena het volgende:

[..]

Wat voor soep was dat dan?! Ik heb courgettesoep en twee kroketten...
kroketten
Ja doei.
  donderdag 30 juli 2009 @ 18:52:46 #129
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71466346
Ik heb venkelsalade met nectarine, sinaasappelsap en dat kleine vruchtje met een perzikhuidje dat geen perzik is (kom even niet meer op de naam ). Maar gek genoeg smaakt het niet vandaag. Veel te venkelig.
  donderdag 30 juli 2009 @ 18:53:33 #130
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71466370
En voor de scriptie.
  donderdag 30 juli 2009 @ 18:54:28 #131
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71466399
Heeft iemand hier trouwens weleens zelf kroketten gemaakt? Is dat erg veel werk?
pi_71466435
Nee, maar ik heb wel een receptenboekje (gehad van Lein en Isa ) waar hij in staat waar ik nog steeds een keer wat mee moet proberen. Het schijnt mee te vallen qua hoeveelheid werk
Ja doei.
pi_71466692
Miss_S Propedeuse:
Miss_S Foto:
Maria Foto's:
Fietsje Scriptie:
Co Gewicht:
MoBlo Trouwen:
PF Opknappen:
Syrena Coax:
Kwak Vibes:
Rest Rest:
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_71466734
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 18:54 schreef Tinkepink het volgende:
Heeft iemand hier trouwens weleens zelf kroketten gemaakt? Is dat erg veel werk?
Half.
Moeder had ragout gemaakt van de schaperibbetjes; ik heb daarvan kroketten gemaakt. Als je eenmaal goeie stevige ragout hebt, is de rest best te doen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  donderdag 30 juli 2009 @ 19:12:11 #135
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71466904
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 17:59 schreef motorbloempje het volgende:
Bi is genoeg hoor, wink wink, nudge nudge, knowwhaddamean

Woehoeeeee voor fiets d'r scripzione!

Ik heb een hele stronk broccoli op En nu ben ik stuffed
  donderdag 30 juli 2009 @ 19:45:39 #137
252239 SiTu
Als je eens wist...
pi_71467936
Hai
Maria en Miss_S zien er goed uit! De zolder van PF ook
En nog gefeliciteerd Miss_S en Cycle

Weet je waar je pas van afvalt Lakens in een machine duwen. Ik eet veel meer dan normaal en ik ben in iets meer dan een week tijd anderhalve kilo afgevallen, hoppa. Ik ga nu maar even druivensuiker inslaan, want ik had vanmorgen een enorme suikerdip (en dat op 3 weetabix...), stond helemaal te trillen. Hardlopen schiet er wel een beetje bij in, maar ik vind 2x in de week wel voldoende als ik al 9u per dag op m'n benen sta.
  donderdag 30 juli 2009 @ 19:54:13 #138
24188 Belana
kloon van belana
pi_71468263
cycle, goed nieuws!!

situ, wat doe je dan?
stormy waters...
sailin'
  donderdag 30 juli 2009 @ 20:02:43 #139
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71468573
Kick-ass baantje dus, SiTu!

Ik heb net eiwitten stijfgeklopt en moet schijnbaar aan mn armspieren werken

Resultaat (waar is CF! waar is CF!) : mijn eerste poging tot low carb brood!
Ik heb nog niet geproefd, maar het ruikt wat zoetig (misschien iets teveel vloeibaar zoetstof?) en ziet er (afgezien van de platheid) vrij broodachtig uit

Hier liggen de 6 a 7 schijfjes op een stapeltje

donderdag 30 juli 2009 @ 20:24:22 #140
252239 SiTu
Als je eens wist...
pi_71469356
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 20:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
Kick-ass baantje dus, SiTu!

Ik heb net eiwitten stijfgeklopt en moet schijnbaar aan mn armspieren werken

Resultaat (waar is CF! waar is CF!) : mijn eerste poging tot low carb brood!
Ik heb nog niet geproefd, maar het ruikt wat zoetig (misschien iets teveel vloeibaar zoetstof?) en ziet er (afgezien van de platheid) vrij broodachtig uit

Hier liggen de 6 a 7 schijfjes op een stapeltje

[ afbeelding ]
Qua afslanken inderdaad

Cool, welk recept is dat? Ik meen dat ik gisteren iets over verschillende soorten lowcarb brood had gelezen.

@ Belana: bijbaantje in een stomerij. 4x9u ploeteren per week, maar het begint me steeds meer mee te vallen.
  donderdag 30 juli 2009 @ 20:24:36 #141
24188 Belana
kloon van belana
pi_71469366
low carb brood? geinig!!

bij de weg, ik heb honger verkeerde dag vandaag...
stormy waters...
sailin'
  donderdag 30 juli 2009 @ 20:26:51 #142
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71469456
Dit is een recept wat bestaat uit gescheiden eieren (3 stuks), hüttenkäse en 5 druppels zoetstof! Of het smaakt weet ik nog niet
  donderdag 30 juli 2009 @ 20:29:33 #143
24188 Belana
kloon van belana
pi_71469566
ik ben heel benieuwd is het al klaar dus? proef es dan.
stormy waters...
sailin'
  donderdag 30 juli 2009 @ 20:37:04 #144
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71469842
Ik zou het graag proeven voor je, maar ik heb buikpijn Zodra ik geproefd heb volgt een verslag

Hulptroepen ingeschakeld!
Interview met vriendje!

Ik: "Is het lekker, is het lekker!?"
Hij: "Mwah best te doen".
Ik: "Smaakt het naar brood!?"
Hij: "Nee dat niet echt. Maar kan zijn dat dat is omdat het zo dun is".
Ik: "Waar smaakt het dan naar?"
Hij: "Geen idee eigenlijk?"
Ik: "Oh". "Is het dan zoet of zout of?"
Hij: "Zoetig "
Ik: "Voor herhaling vatbaar?"
Hij: "Ja, maar volgende keer wel wat dikker!"

Dussss En hij is geen heel makkelijke eter I might add

[ Bericht 66% gewijzigd door MariaEtcetera op 30-07-2009 20:42:30 ]
  donderdag 30 juli 2009 @ 20:41:30 #145
24188 Belana
kloon van belana
pi_71470002
sterkte met de buikpijn
stormy waters...
sailin'
  donderdag 30 juli 2009 @ 20:43:22 #146
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71470059
Pff, wij willen Sliding Doors kijken, maar m'n zus heeft een universele afstandsbediening en we snappen er allebei de ballen van . Terwijl ik eerder wel al een dvd heb afgespeeld hier .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 30 juli 2009 @ 20:46:28 #147
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_71470156
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 14:52 schreef conleche het volgende:
Hee Zwielemans!!

Maria, jij heb echt het allerliefste snoetje van ons allemaal!!

Het sporten ging kut! Was ik even vergeten, dat je lijf even moet omschakelen. Was werkelijk niet vooruit te branden. Heb maar even een flink stuk meloen genomen net.
Oh, dat had ik dus ook vandaag, bodypumpen ging als een krant .
En Maria, je bent idd Miss Kjoetie Patootie! En slank!

Lijstje:

O: 2 volkoren broodjes pindakaas
S: 1 uur bodypump minus 10 minuten want moest een luier komen verschonen .
L: 2 eitjes, groene soep vand e AH (spinazie doperwten broccoli)
T: half tartaartje
D: kippenptootjes uit de oven en een pak spinazie. (a la creme )
T: schaaltje cherrytomaatjes.

Verder 2 glazen gojibessensap en straks ms nog een handje noten.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  donderdag 30 juli 2009 @ 20:49:33 #148
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_71470254
Waarom is jouw lijstje slecht Belaan .
  donderdag 30 juli 2009 @ 20:50:12 #149
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71470274
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 20:41 schreef Belana het volgende:
sterkte met de buikpijn
Tenk joe! Had je de edit gezien?

Vivi-krant Woordkeuze-props!
  donderdag 30 juli 2009 @ 20:55:45 #150
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_71470473
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 16:17 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

kregen we net met de post!
! En?Werd je " "? .
pi_71470580
nee
Ja doei.
pi_71470597
en nu, ga ik wel mijn laptop helemaal de- en hersintalleren en terwijl dat gebeurt Snatch kijken
Ja doei.
  donderdag 30 juli 2009 @ 21:11:22 #153
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_71471018
nou, juich maar niet te hard voor mijn vibes...

die zijn net gevolgd met de vreselijkste vreetbui in weken tijd maargoed... schuldgevoel doen we niet aan, en morgen weer een dag....

maar heb echt even nergens zin in nu: niet in alle klusjes doen die ik moet doen, niet in de berg was opruimen, niet in mn keuken opruimen, en ook niet in slapen...
  donderdag 30 juli 2009 @ 21:20:36 #154
24188 Belana
kloon van belana
pi_71471289
ah! best lekker dus Maria! misschien eens uitproberen

vivi, mijn lijstje was gewoon niet zo gezond, een beetje te weinig.

en ik chocolaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!

stormy waters...
sailin'
pi_71471309
Beginnen met een klein klusje anders? Ik heb daar ook wel eens last van, meestal ga ik dan gewoon op de bank mezelf even verschrikkelijk zielig vinden en dan gaat het daarna ineens weer beter.

Ik ben vaag
pi_71471436
Maria Wat ben je toch een mooierd! En het lijkt wel echt of je benen slanker zijn geworden Op je bovenlijf kan ik 't niet goed beoordelen; je draagt toch niet alleen maar donkere kleuren omdat je denkt dat het afkleedt?
Dat brood! Het ziet er best OK uit, maar eerlijkgezegd lijkt de combi eieren-huttenkase me iets souffle-achtigs opleveren en niet echt brood-brood. Nou ja, wie weet is het heel lekker.

Hier change of plans, ik krijg morgen een loge, dus heb besloten mijn hardlooprondje van vandaag uit te stellen naar morgenochtend. Ga ik vanavond eens vroeg naar bed!

D was trouwens een enorme bak sla met 2 tomaten, een avocado, een rode ui, een blikkie tonijn en vinaigrette Lekker makkelijk en best gezond!

Kwak, wat heb je gegeten? Misschien kunnen wij relativeren; die vreetbui van je van laatst viel ook best mee
pi_71471944
Ik zit op traineo en krijg dit berichtje van iemand:
1
2
3
4
5
6
Hello.
My Name is Tina I was impressed when i saw your profile www.traineo.com   and i will like you to email me back to my inbox so that i can send you my picture for you to know who i am.i believe we can establish a long lasting relationship with you.
In addition,i will like you to reply me through my
private e mail box (tinahakam at yahoo.com) for more introduction
Thanks,waiting to hear from you soonest.
Tina.
  donderdag 30 juli 2009 @ 21:42:32 #158
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71471951
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 21:11 schreef kwakveense het volgende:
die zijn net gevolgd met de vreselijkste vreetbui in weken tijd maargoed... schuldgevoel doen we niet aan, en morgen weer een dag....

maar heb echt even nergens zin in nu: niet in alle klusjes doen die ik moet doen, niet in de berg was opruimen, niet in mn keuken opruimen, en ook niet in slapen...
Ik heb met je mee gedaan. Bizar raar gegeten net:
- 5 augurken
- een halve gorgonzola (zo'n voorverpakt stuk uit de supermarkt)
- 2 plakken ham
- een halve zak chips (en ik eet nooit chips!)

Mijn man vroeg me net al of ik zwanger ben
  Vis een optie? donderdag 30 juli 2009 @ 21:43:33 #159
70532 loveli
N
pi_71471985
Ik zeg, doen!
crap in = crap out
  donderdag 30 juli 2009 @ 21:43:42 #160
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71471988
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 21:42 schreef Flaccid het volgende:
Ik zit op traineo en krijg dit berichtje van iemand:
[ code verwijderd ]
Gewoon een spammerd dus.
  donderdag 30 juli 2009 @ 21:50:17 #161
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71472187
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 21:25 schreef ColdFeet het volgende:
Maria Wat ben je toch een mooierd! En het lijkt wel echt of je benen slanker zijn geworden Op je bovenlijf kan ik 't niet goed beoordelen; je draagt toch niet alleen maar donkere kleuren omdat je denkt dat het afkleedt?
Dat brood! Het ziet er best OK uit, maar eerlijkgezegd lijkt de combi eieren-huttenkase me iets souffle-achtigs opleveren en niet echt brood-brood. Nou ja, wie weet is het heel lekker.

Hier change of plans, ik krijg morgen een loge, dus heb besloten mijn hardlooprondje van vandaag uit te stellen naar morgenochtend. Ga ik vanavond eens vroeg naar bed!

D was trouwens een enorme bak sla met 2 tomaten, een avocado, een rode ui, een blikkie tonijn en vinaigrette Lekker makkelijk en best gezond!

Kwak, wat heb je gegeten? Misschien kunnen wij relativeren; die vreetbui van je van laatst viel ook best mee
Hooi CF! Ik draag donkere kleuren *mede* omdat het afkleedt Ik vind het ook beter staan dan veel andere kleuren. Maar zwarte broeken heb ik nauwelijks! Het zijn voornamelijk topjes/truien/jurkjes die ik in zwart heb. En ik vind donkere kleuren mooi woei voor slank lijkende benen!

Ik vond het concept van het 'brood' ook vreemd! Maar het is een stuk steviger van textuur dan ik zou verwachten, dat wel. Maar het is niet erg brood-achtig, nee Het scheelt wel dat je de eiwitten echt heel stijf moet kloppen, I guess.

Je D klinkt erg lekker! Misschien binnenkort ook salade met tonijn eten als vriendje late dienst heeft! En sport ze morgen!
  donderdag 30 juli 2009 @ 21:50:47 #162
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_71472207
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 21:42 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik heb met je mee gedaan. Bizar raar gegeten net:
- 5 augurken
- 2 plakken ham

Mijn man vroeg me net al of ik zwanger ben
ik win van je
SPOILER
en ik ben er niet eens misselijk van. maar goed. ik mag me er niet schuldig over voelen, al heb ik vanavond denk ik wel moeite om mijn "3 goeie punten zonder ge-ja-maar" op te schrijven...
  donderdag 30 juli 2009 @ 21:51:23 #163
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71472235
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 21:43 schreef loveli het volgende:
Ik zeg, doen!

Vooral omdat ze het ineens over 'wij' heeft! Dat betekent meervoudig gevrouwte!

</flauw>

Ik ga op bed hangen met een boekski want het buikje protesteert nog steeds Slaap lekker allemaal!
  Vis een optie? donderdag 30 juli 2009 @ 21:53:41 #164
70532 loveli
N
pi_71472320
Heeft iemand toevallig tips voor een dagje Brugge? Niet voor mezelf, helaas.
crap in = crap out
  donderdag 30 juli 2009 @ 21:54:52 #165
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71472379
Oh wacht! Ik ben de Magnum en de chocolade nog vergeten!
Dus:
5 augurken
- 2 plakken ham
- magnum (extra dark)
- chocolaatjes (veel)

Misselijk ben ik ook niet. Wel vind ik het raar, want ik heb bijna nooit vreetbuien. Ben benieuwd wat me dwars zit Het eerste van jouw lijstje zou er hier ook nog wel ingaan eigenlijk
  donderdag 30 juli 2009 @ 21:58:13 #166
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_71472492
Ik ben nog braaf met mijn gemixte nuts ( Lekker ff roosteren in de koekepan met een berg zeezout ).
  donderdag 30 juli 2009 @ 21:58:56 #167
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_71472511
DEM YOU TINK! Nu herinner ik me ineens de minimagnums in den vriezert .
  donderdag 30 juli 2009 @ 22:00:01 #168
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71472553
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 21:58 schreef Vivi het volgende:
Ik ben nog braaf met mijn gemixte nuts ( Lekker ff roosteren in de koekepan met een berg zeezout ).
Ik dacht *heel* even dat je een nuts chocoladereep had geroosterd in de koekenpan, met een berg zeezout En ik dacht al Heuw, da's toch helegaar nie lekker?

Vlijmscherp ben ik, vlijmscherp

Dus ja, ik ga maar echt
  donderdag 30 juli 2009 @ 22:00:05 #169
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_71472555
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 21:54 schreef Tinkepink het volgende:
Oh wacht! Ik ben de Magnum en de chocolade nog vergeten!
Dus:
5 augurken
- 2 plakken ham
- magnum (extra dark)
- chocolaatjes (veel)

Misselijk ben ik ook niet. Wel vind ik het raar, want ik heb bijna nooit vreetbuien. Ben benieuwd wat me dwars zit Het eerste van jouw lijstje zou er hier ook nog wel ingaan eigenlijk
bij mij is het meestal boosheid, verveling en onvrede gecombineerd in de een of andere vorm. ditmaal met algehele malaise en hormonen erbij - dat was teveel om nog op te kunnen vangen met gerationaliseer op papier...
  donderdag 30 juli 2009 @ 22:00:17 #170
24188 Belana
kloon van belana
pi_71472563
is dat de regel hier? vreetbuien prima, maar dan geen schuldgevoel?
stormy waters...
sailin'
  donderdag 30 juli 2009 @ 22:01:13 #171
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71472602
quote:
Die zijn er niet meer! Die heeft Dean opgegeten met zn nieuwe vriendinnetje uit de dierentuin! </verkapte ik lurk in OUD-post>

The nuts are holy
The minimagnums are evil incarnate!
  donderdag 30 juli 2009 @ 22:01:15 #172
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_71472607
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 22:00 schreef Belana het volgende:
nee, dat is de regel van mijn psycholoog

schuldgevoel maakt bij mij de basis-shit alleen maar erger dus dat helpt niet met het proberen er vanaf te komen... (ik hoor helemaal niet in dit topic. ik ben obees en heb een problematische relatie met eten en mijn eigen lijf)
  Vis een optie? donderdag 30 juli 2009 @ 22:01:41 #173
70532 loveli
N
pi_71472623
quote:
Ja hallo, het maakt mij niet uit wat je eet, maar blijf van Deans ijsjes af!
crap in = crap out
  donderdag 30 juli 2009 @ 22:02:18 #174
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71472650
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 22:01 schreef loveli het volgende:

[..]

GMTA
  donderdag 30 juli 2009 @ 22:02:42 #175
24188 Belana
kloon van belana
pi_71472665
ok

edit: kwakveense, nou klinkt het net of ik je uitlach
doekniet hoor
stormy waters...
sailin'
  donderdag 30 juli 2009 @ 22:03:56 #176
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71472734
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 22:00 schreef Belana het volgende:
Geen idee. Maar een schuldgevoel levert je niets op, behalve frustratie. Ik doe er in ieder geval niet aan. Als ik dan een keertje echt uit de band spring, wil ik er van genieten ook
  Vis een optie? donderdag 30 juli 2009 @ 22:04:20 #177
70532 loveli
N
pi_71472755
Moet er opeens aan denken, gisteren heb ik de chocomousse van m'n nichtjes opgegeten
crap in = crap out
  donderdag 30 juli 2009 @ 22:04:43 #178
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71472769
quote:
Liggen laten voor morgen. Het wordt warm. En wat je vandaag niet eet, kun je morgen eten
pi_71472773
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 21:53 schreef loveli het volgende:
Heeft iemand toevallig tips voor een dagje Brugge? Niet voor mezelf, helaas.
Rondvaart En de film "In Brugues" kijken vantevoren! (Is wel met veel bloed. En Colin Farrel)
  donderdag 30 juli 2009 @ 22:06:10 #180
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_71472819
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 22:01 schreef loveli het volgende:

[..]

Die krijgt alleen waterijsjes zonder kunstmatige toevoegingen .
  Vis een optie? donderdag 30 juli 2009 @ 22:06:42 #181
70532 loveli
N
pi_71472845
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 22:04 schreef Syrena het volgende:

[..]

Rondvaart En de film "In Brugues" kijken vantevoren! (Is wel met veel bloed. En Colin Farrel)
Dat moet dan tussen nu en morgenochtend, denk niet dat ik die film nog voor ze kan regelen.
crap in = crap out
  donderdag 30 juli 2009 @ 22:07:30 #182
24188 Belana
kloon van belana
pi_71472881
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 22:03 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Geen idee. Maar een schuldgevoel levert je niets op, behalve frustratie. Ik doe er in ieder geval niet aan. Als ik dan een keertje echt uit de band spring, wil ik er van genieten ook
is ook zo, helemaal gelijk in!
stormy waters...
sailin'
pi_71472901
Ik heb ook weer wat, qua gewicht ben ik netjes 62.3, maar ik heb ineens een laagje spek dat ik eerst niet had? WTF?!?!?!
  donderdag 30 juli 2009 @ 22:11:03 #184
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_71473024
ik probeer te accepteren dat ik niet alles goed kan doen... maar dat me dat niet dom of lelijk of slecht maakt... en dan helpt het om geen schuldgevoel te hebben over wat je doet... maar ik vind het heul moeilijk...
plus ik wíl het ook liever voorkomen, want uiteindelijk wil ik dunner worden

maar morgen dus weer een dag.

en iets over dat ik niet perfect hoef te zijn ofzo... maar dat mantra werkt nog niet echt

pi_71473363
Kwak, die mantra werkt bij mij ook nog niet
Net zo min als de mantra dat ik mezelf niet met anderen moet vergelijken en dan alleen de negatieve dingen voor mij eruithalen.
pi_71473450
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 22:07 schreef Syrena het volgende:
Ik heb ook weer wat, qua gewicht ben ik netjes 62.3, maar ik heb ineens een laagje spek dat ik eerst niet had? WTF?!?!?!
Ja, dat heb ik dus ook! Gewicht is minder dan ik in tijden geweest ben, eigenlijk perfect, maar opeens zit er een buikje dat er een paar weken geleden niet was. En toen woog ik nog ca. 1 kg meer.
* Confused
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_71473683
even een domme vraag Ik moet dus een nieuwe huisarts hebben hier in Nijmegen... Omdat ik nu dus meer hier ben dan thuis... Maar hoe gaat dat? loop je een praktijk binnen en vraag je of hij je huisarts wil worden?
pi_71473756
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 22:20 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ja, dat heb ik dus ook! Gewicht is minder dan ik in tijden geweest ben, eigenlijk perfect, maar opeens zit er een buikje dat er een paar weken geleden niet was. En toen woog ik nog ca. 1 kg meer.
* Confused
Ja hier ook! Zou het door die drie dagen pasta eten komen?

Ik wil een personal trainer. Een lekkere die geen heameau is of er nog een harem op na houdt.
En hij moet lief zijn, massages kunnen geven, tegen mijn gezever kunnen dat ik zo'n spierpijn heb, van honden houden en kindjes willen met mij.

In ruil daarvoor was ik stinksokken, onderbroeken en kook ik En sex ik. Promised . Tenzij ik wel heel erg spierpijn heb. Of ongesteld ben. Ik bak ook muffins
pi_71473880
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 22:26 schreef Californium het volgende:
even een domme vraag Ik moet dus een nieuwe huisarts hebben hier in Nijmegen... Omdat ik nu dus meer hier ben dan thuis... Maar hoe gaat dat? loop je een praktijk binnen en vraag je of hij je huisarts wil worden?
Zo heeft mijn ex dat wel aangepakt Hij heeft wel eerst gebeld geloof ik, en moest toen een afspraak maken. Ze hebben zijn dossier toen bij zijn oude huisarts opgevraagd, of hij moest hen bellen dat ze dat zouden doen.

Yea, ik was weer erg aan het opletten tijdens dat gesprek
pi_71473900
Ik ben nog steeds bij mijn huisarts en tandarts 10 km verderop
pi_71474031
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 22:31 schreef Syrena het volgende:
Ik ben nog steeds bij mijn huisarts en tandarts 10 km verderop
mijne zitten alleen iets verder dan 10 km verderop

Maar dan loop ik morgen gewoon even binnen Vind het gewoon zo raar als je erover nadenkt tandarts moet ik nog doen trouwens
pi_71474228
Ik heb issues met dingen loslaten en nieuwe dingen zoeken
SPOILER
O-keeee, time for bed I think
  donderdag 30 juli 2009 @ 22:37:51 #193
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71474234
Huu, halve gorgonzola zó opeten?! . Ik had hem gisteren gemengd met crème fraiche en champignons en, sorry Phaidra, ik vond het nog veel te machtig .

Net Sliding Doors gekeken en moest weer denken aan dit liedje (volgens mij de themesong van de film, maar ik heb hem de hele film door niet gehoord? ). Gaaf nr iig . Het enige gave nr dat zij gemaakt hebben wmb .

Niet meer actief op Fok!
pi_71474277
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 22:37 schreef Viking84 het volgende:
Huu, halve gorgonzola zó opeten?! . Ik had hem gisteren gemengd met crème fraiche en champignons en, sorry Phaidra, ik vond het nog veel te machtig .

Net Sliding Doors gekeken en moest weer denken aan dit liedje (volgens mij de themesong van de film, maar ik heb hem de hele film door niet gehoord? ). Gaaf nr iig . Het enige gave nr dat zij gemaakt hebben wmb .

Oja, dat moest ik toen nog voor m'n sexrelatie downloaden, want dat deed hem zo denken aan zijn ex
  donderdag 30 juli 2009 @ 22:40:04 #195
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_71474319
Aqua is weer bij elkaar, zag ik laatst, volgens mij bij RTL Boelevááár.
pi_71474320
Trusten
pi_71474321
ahw, kwak wat balen dat je toch nog zo'n eetbui hebt gehad en al die nare gevoelens hebt. ik hoop dat je de avond toch nog fijn hebt kunnen afsluiten.

en van tink stond ik er echt van te kijken hopelijk heb je er goed van genoten

ik zal het scriptie-gedoe eens ophelderen;
ik moest twee scripties schrijven; 1 literatuurstudie voor mn toekomstige opleiding, als toelatingseis (daar had ik dus een 8 voor!) en 1 empirisch onderzoek, als afstudeergebeuren en die is dus nu voldoende verklaard, maar heb ik nog geen cijfer voor.
maar anyway, ik ben dus wel afgestudeerd

verder had ik eerder vandaag ook onwijze vreetdrang, maar geen tijd om naar de ah te gaan, en na de spinningles was het over. heb dus heel braaf gegeten en goed gesport!

en nu lekker slapen, en van het weekend ga ik mn eerste yogales volgen, spannend!
  donderdag 30 juli 2009 @ 22:40:24 #198
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71474333
Ik heb trouwens een filmpje van de poes in het wiegje . Maar kan hem niet uploaden nu, dus dat moet ik even wachten tot ik thuis ben.
Niet meer actief op Fok!
pi_71474525
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 22:27 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ja hier ook! Zou het door die drie dagen pasta eten komen?

Ik wil een personal trainer. Een lekkere die geen heameau is of er nog een harem op na houdt.
En hij moet lief zijn, massages kunnen geven, tegen mijn gezever kunnen dat ik zo'n spierpijn heb, van honden houden en kindjes willen met mij.

In ruil daarvoor was ik stinksokken, onderbroeken en kook ik En sex ik. Promised . Tenzij ik wel heel erg spierpijn heb. Of ongesteld ben. Ik bak ook muffins
Ik vermoed dat het bij mij wel verband houdt met veel carbs eten ja... Of ik moet toch weer meer gaan sporten.
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 30 juli 2009 @ 22:47:11 #200
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_71474579
Kwak kop op!

Ik ga altijd 's nachts eten. Als ik gewerkt heb of aan het werk ben in de kroeg. Dan moet ik tijdens de naborrel toch echt wat eten anders kom ik na twee uur me bedje weer uit met een giga honger gevoel

Meestal wel gezond duh. Afgelopen weekend ook mini magnums gedaan...
Maarrrrr wel toen ik van 17 tot 05.00 gewerkt had met alleen om 20 uur een maaltijd zakkie.
pi_71474649
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 22:37 schreef Viking84 het volgende:
Daar hoef je toch geen sorry voor te zeggen? Het is ook een vrij machtig gerecht (en niet het meest gezonde)! Maar vond je het wel lekker? Gorgonzola zo eten vind ik helemaal niet lekker, maar als pastasaus wel. Vaag.
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 30 juli 2009 @ 22:50:04 #202
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_71474678
thnx zwielie en cycle

ik kop op ook wel hoor! morgen weer een dag, en dan voel ik me vast beter en gaat het ook beter. zo nog even braaf mn fysiotherapie oefeningen doen en dan lekker een hoofdstukje lezen en slapen.

morgen poging 2 om door de huishoudelijke klussen en de actielijst heen te komen.
pi_71474747
Jammer dat je even een dip had, Kwak. Maar volgens mij pak je het goed aan op deze manier! Niet zwelgen, maar doorgaan . Dat is toch best wel een vooruitgang?

Cycle, fijn dat ook deze scriptie voldoende is!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_71476592
Hier ook wat gesnoep maar in combi met een geweldige avond
pi_71477720
herinstallatie gelukt
Ja doei.
  vrijdag 31 juli 2009 @ 01:43:41 #206
331 Merel
Be here now.
pi_71478818
Ik moet nog PM's beantwoorden, maar vanavond geen tijd voor gehad, want McOffLimits gaat op vakantie dus we moesten gedag zeggen
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_71480078
en was het gedag zeggen leuk?

zo, nog 1 lange dag werken en dan ben ik het weekend én maandag vrij! heerlijk, ik kan niet wachten totdat het 5 uur is en ik weer naar huis mag fietsen

brinta zit er alweer in, nu maar even wat amandelen meenemen. gelukkig hebben we tegenwoordig bruin/soms zelfs volkoren brood en kipfilet op mijn werk, dan hoef ik dat niet allemaal mee te nemen.
  vrijdag 31 juli 2009 @ 07:09:47 #208
24188 Belana
kloon van belana
pi_71480134
het is zo 5 uur cycle! vliegt voorbij die dag

wij werden om 5 uur wakker gemaakt door 2 jongetjes
maargoed, komende week vakantie, kunnen we allemaal een beetje bijkomen misschien.
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 31 juli 2009 @ 07:40:49 #209
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_71480267
goedemorgen, ik wil slapennnnnnnnnnnn maar helaas er moet gewerkt worden schijnt
  vrijdag 31 juli 2009 @ 08:07:30 #210
331 Merel
Be here now.
pi_71480485
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 06:48 schreef cyclechick het volgende:
en was het gedag zeggen leuk?
Ja *zucht*zwijmel*zweef*

En goeiemorgen dus! Kijken of ik vanmiddag vrij kan nemen, want ik val om van vermoeidheid en er komt weer een zwaar weekend aan. Dus ik wil vrij zodat ik een middagdutje kan doet
pi_71480665
Goeiemorgen!

Even een lijstje maken, heb vrij vandaag en wil niet zoveel snaaien als gisteren (koekjes, dropjes, chips ) en afgelopen dagen, en ook ineens nog iets afvallen, dat verdien ik helemaal niet

O: yoghurt en muesli (grote kom, net binnen)
T: appel en/of kiwi
L: 2 boterhammen met tonijn en komkommer, beker optimel
T: banaan
D: rijst met curry (saus uit pot, kip, courgette, paprika) ijsbergsla met ietsje dressing
T: witbiertje met citroen en misschien nog wat biertjes

Ik wil tonijn op mn brood doen, want ik heb verder geen gezond beleg in huis, wat is de gezondste optie, gewoon met ietsje light mayo ofzo, en hoeveel tonijn neem ik dan?
pi_71481247
Goedemorgen.
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 22:26 schreef Californium het volgende:
Yep.
Ik kan je dokter Arts en dokter van Loenen van harte aanraden.

Planning voor vandaag Resultaat van gisteren:
T: oogarts, duurde veel langer dan verwacht dus ik begin pas nu met eten
L: yoghurt met (extra grote schep) lijnzaad
T: handje nootjes
D: onbekend gemarineerde tofu uit de oven (was zowaar ), roergebakken paprika, peultjes, lenteui, pepertje en rode ui
T: stukje kaas en olijfjes

Planning voor vandaag:
O: omelet van 2 eieren, champs en bieslook
T: tomaten met turkse kaas
L: halfvolle yoghurt met lijnzaad
T: kliekje tofu
D: onbekend
T: kaas en olijfjes

Wanneer gaat die hoofdpijn weg eigenlijk? Want de eetlust begint al wel weg te trekken, het kost moeite om te eten.
  vrijdag 31 juli 2009 @ 09:24:27 #213
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_71481659
Van teveel water kan je ook hoofdpijn krijgen.
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_71482086
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 09:24 schreef Muis006 het volgende:
Van teveel water kan je ook hoofdpijn krijgen.
Jamaar... Hoeveel moet ik nu drinken dan?

Hoi Muis, trouwens.
Sinds wanneer ben jij een lurker geworden?
Te druk in F&F begreep ik?
  vrijdag 31 juli 2009 @ 09:44:38 #215
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_71482128
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 09:42 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Jamaar... Hoeveel moet ik nu drinken dan?

Hoi Muis, trouwens.
Sinds wanneer ben jij een lurker geworden?
Te druk in F&F begreep ik?
Geen idee eigenlijk . En lurken komt me nu even beter uit ik zit wat meer in F&F nu ja en ik heb mijn Foktijd even ingekort
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  vrijdag 31 juli 2009 @ 09:47:03 #216
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71482176
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 09:02 schreef vergeetmewelletje het volgende:
dokter Arts
Leuke naam . Mijn lerares Duits heette mevrouw Leeraar .

Goedemorgen .

Straks naar A'dam, nu even rustig opstaan met een ontbijtje en een krantje .
Niet meer actief op Fok!
pi_71482365
Volgens mij is zo'n 2 liter water op een dag meer dan voldoende, maar zeker weet ik het ook niet hoor!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_71482406
Muis, hoe gaat het nu met je? Helemaal klaar met de meds?
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_71482535
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 09:44 schreef Muis006 het volgende:
Geen idee eigenlijk . En lurken komt me nu even beter uit ik zit wat meer in F&F nu ja en ik heb mijn Foktijd even ingekort
Wel zo af en toe even hier komen buurten hoor!
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 09:47 schreef Viking84 het volgende:
Leuke naam . Mijn lerares Duits heette mevrouw Leeraar .

Goedemorgen .

Straks naar A'dam, nu even rustig opstaan met een ontbijtje en een krantje .
Vanzelfsprekend heb ik toen de dokter ook op zijn naam uitgezocht.

Naar welk museum ga je nu vandaag?
pi_71483400
Goedemorgen!

Even een schouderklopje voor mezelf, gisteren mijn eerste spinningles gehad en het ging geweldig! Van te voren met de instructeur gepraat, hij zei dat ik maar rustig aan moest doen en dat ik waarschijnlijk niet alles mee zou kunnen doen. Maarr.. ik heb alles meegedaan! Kreeg echt veel complimentjes achteraf en ik vond het nog leuk ook. Dus volgende week weer!

Na het spinnen met vriendlief op de bank gehangen en film (What happens in Vegas, aanrader!) gekeken. Paar glaasjes witte wijn erbij gedronken - we hadden wat te vieren: we hadden gisteren precies 1 jaar de sleutel van onze flat (waar we nu dus ook bijna een jaar wonen). Maar ach, ik vond dat dat wel mocht na het spinnen.

Lijstje voor vandaag:
O: vanilleyoghurt met cruesli
L: drie boterhammen met filet A
D: pasta
T: waarschijnlijk weer witte wijn (ik heb een gezellig weekje ), en iets van chips of popcorn
  vrijdag 31 juli 2009 @ 10:40:02 #221
24188 Belana
kloon van belana
pi_71483514
PPP, wat lekker zeg! Ik vind spinning ook heerlijk Maar ondanks dat ik het nu al 2 maanden doe kan ik niet alles mee doen hoor vooral dat staand fietsen red ik niet geen spieren he...
Maar het is echt lekker so good for you
stormy waters...
sailin'
pi_71483609
Vanaf september ga ik ook weer spinnen Welkom bij de club PPP

Ik heb gisteren Snatch gekeken wat een briljante film
Ja doei.
pi_71483703
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 10:40 schreef Belana het volgende:
PPP, wat lekker zeg! Ik vind spinning ook heerlijk Maar ondanks dat ik het nu al 2 maanden doe kan ik niet alles mee doen hoor vooral dat staand fietsen red ik niet geen spieren he...
Maar het is echt lekker so good for you
Ja, ik was ook echt verbaasd over mezelf! Maarja, het is ergens wel logisch ook: ik ben van boven heel slank maar heb wel altijd flinke benen/billen gehad, blijkbaar zit daar dus ook wel iets van spieren in . Dat staand fietsen vond ik ook erg zwaar hoor, moest mezelf echt pushen om het vol te houden. Maar ik vind het vooral leuk dat ik iets heb gevonden waar ik blijkbaar goed in ben, want ik ben nooit goed in sport..

Volgende week woensdag ga ik ook nog beginnen met BodyBalance, daar heb ik ook zin in.
pi_71483752
Als de spinningles hier weer begint, ga ik ook 1 of 2x per week! Lekker hoor, ik kan dan echt to the max gaan.
PPP, bodybalance is ook tof Iets minder inspannend, maar het kan toch nog best lastig zijn, soms (tenzij je van jezelf superlenig bent).

Trots op mezelf: ik was al voor achten aan het rennen

Lijst voor de dag:
Pre-O: bakje Daniokwark bosbessen
S: Evy les 12, zwaaaaaar!
O: 2 knackebrod met vijgen-mandarijnenjam
T: pruimen
L: 3 knackebrod pindakaas
T: 50 g hazelnoten
S/B: minstens een uur wandelen
D: ergens in de stad eten. ik vind mijn lijst van vandaag zo mager dat ik wel zin heb in Indiaas ofzo
T: alcohol op een terras

[ Bericht 8% gewijzigd door ColdFeet op 31-07-2009 11:23:22 ]
pi_71484551
oh, weten jullie wat ik gisteren voor briljante tekst ben tegengekomen??

"een slib op de pen"

Ja doei.
  vrijdag 31 juli 2009 @ 11:20:12 #226
24188 Belana
kloon van belana
pi_71484590
ik doe dus naast de spinning aan zumba, maar wil eigenlijk ook nog wel iest anders erbij. Ik moet zeggen, ik heb het sporten helemaal ontdekt. voor het eerst van mijn leven ik vind het nu echt leuk en het is ook een fijne sportschool.

coldfeet, goed bezig

ik had net bijna een chocolade koekje gepakt toen de kinderen een koekje kregen van me
stormy waters...
sailin'
pi_71484830
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 09:02 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Goedemorgen.
[..]

Yep.
Ik kan je dokter Arts en dokter van Loenen van harte aanraden.
Echt? die zitten dus wel hier vlakbij EN ik had van hen een folder gekregen vorig jaar ik was dus van plan om daar dus binnen te lopen vandaag Maar jij hebt dus goede ervaringen ermee? mooi! dan voel ik me al wat beter om daar naar binnen te lopen... Heb nu een huisarts en vind het jammer dat ik die moet verlaten omdat je nooit weet wat je terug krijgt

Thanx!
pi_71484856
je moet er idd wel een inde buurt hebben, want veel huisartsen werken 'per postcode'
Ja doei.
pi_71485005
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 11:30 schreef motorbloempje het volgende:
je moet er idd wel een inde buurt hebben, want veel huisartsen werken 'per postcode'
jah maar ik neem aan dat de postcode wel ongeveer heel Nijmegen zou zijn... anders zou je praktisch niet kunnen kiezen?
pi_71485010
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 11:29 schreef Californium het volgende:
Echt? die zitten dus wel hier vlakbij EN ik had van hen een folder gekregen vorig jaar ik was dus van plan om daar dus binnen te lopen vandaag Maar jij hebt dus goede ervaringen ermee? mooi! dan voel ik me al wat beter om daar naar binnen te lopen... Heb nu een huisarts en vind het jammer dat ik die moet verlaten omdat je nooit weet wat je terug krijgt
Heel goede ervaringen.
SPOILER
Dokter Arts en dokter van Loenen zijn heel sympathiek, houden niet van het voorschrijven van pilletjes voor elk kwaaltje maar nemen je wel serieus en zijn relatief jong.
En hun nieuwe praktijk is prachtig.
  vrijdag 31 juli 2009 @ 11:35:42 #231
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71485022
Hmpff, ik wil weg, maar Marks iPhone is nog niet opgeladen en die moet wel mee .
We gaan toch naar beide musea . Rijksmuseum is op vrijdag tot 20:30 open en het Van Gogh tot 22 uur. Tussendoor even eten in Amsterdam en dan zijn we wel weer opgeladen .
Niet meer actief op Fok!
pi_71485073
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 11:35 schreef Californium het volgende:
jah maar ik neem aan dat de postcode wel ongeveer heel Nijmegen zou zijn... anders zou je praktisch niet kunnen kiezen?
Deze praktijk houdt (of hield) als stelregel aan dat je binnen de rivieren moet wonen. Dukenburg en Lent vallen daar dus buiten. Arnhem ook, maar ik heb nog steeds geen adreswijziging geregeld dus ben daar nog illegaal.
pi_71485100
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 11:35 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Heel goede ervaringen.
SPOILER
Dokter Arts en dokter van Loenen zijn heel sympathiek, houden niet van het voorschrijven van pilletjes voor elk kwaaltje maar nemen je wel serieus en zijn relatief jong.
En hun nieuwe praktijk is prachtig.
Wat erg dat die huisarts dat deed Maar fijn dat het nu goed gaat met je zus, dat was vast even schrikken!

Maar dat klinkt helemaal goed! Ga ik ef douchen en dan gelijk even die kant op lopen / fietsen... Thanks!
pi_71485108
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 11:35 schreef Californium het volgende:

[..]

Je kunt ook niet uit 20 artsen verspreid door Nijmegen kiezen

die van mij doet geloof ik 6537 tot en met 6539 ofzo, om maar wat te noemen. Dit in verband met huisbezoeken en de bereikbaarheid voor de patienten zelf en om zo te voorkomen dat één huisarts heel veel te doen heeft en wachtlijsten krijgt en de ander die net begint en dus geen reputatie heeft, helemaal niets te doen heeft..
Ja doei.
pi_71485148
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 11:37 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Deze praktijk houdt (of hield) als stelregel aan dat je binnen de rivieren moet wonen. Dukenburg en Lent vallen daar dus buiten. Arnhem ook, maar ik heb nog steeds geen adreswijziging geregeld dus ben daar nog illegaal.

haha.... Mijn huidige huisarts vind het eigenlijk geen probleem dat ik al 3 en een half jaar in Nijmegen woon Hoewel ik eerst wel in het weekend en vakanties vaker thuis ivm werk. Maar nu ook niet meer dus mijn moeder heeft me overgehaald maar een nieuwe te zoeken
pi_71485215
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 11:38 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Je kunt ook niet uit 20 artsen verspreid door Nijmegen kiezen

die van mij doet geloof ik 6537 tot en met 6539 ofzo, om maar wat te noemen. Dit in verband met huisbezoeken en de bereikbaarheid voor de patienten zelf en om zo te voorkomen dat één huisarts heel veel te doen heeft en wachtlijsten krijgt en de ander die net begint en dus geen reputatie heeft, helemaal niets te doen heeft..
jah... maar stel dat er 2 huisartsen zijn die mijn postcode zouden doen.... en het zijn allebei 2 wrekerige oude mannetjes Je moet toch ook zelf kunnen kiezen waar je heen wil?
pi_71485255
ik heb 't niet bedacht maar er zijn gewoon veel huisartsen die je alleen 'doen' als je in hun postcode gebied woont, da's wat ik weet
Ja doei.
pi_71485586
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 11:41 schreef Californium het volgende:
jah... maar stel dat er 2 huisartsen zijn die mijn postcode zouden doen.... en het zijn allebei 2 wrekerige oude mannetjes Je moet toch ook zelf kunnen kiezen waar je heen wil?
Je kunt je ook online inschrijven, wat een luxe.
pi_71485628
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 11:52 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Je kunt je ook online inschrijven, wat een luxe.
geniaal *gaat inschrijven*
  vrijdag 31 juli 2009 @ 11:54:53 #240
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71485652
Mijn huisarts zit ook niet in mijn postcodegebied, maar hij is degene die verhuisd is dus hee .
Niet meer actief op Fok!
pi_71485677
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 11:42 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb 't niet bedacht maar er zijn gewoon veel huisartsen die je alleen 'doen' als je in hun postcode gebied woont, da's wat ik weet
Ja, ik heb in Arnhem nog geen praktijk gevonden die mijn postcode accepteert.
pi_71485708
welke postcode heb je? of waar woon je?
Ja doei.
pi_71485875
Zometeen maar weer eens lekker naar de super wandelen nu de zon schijnt
pi_71485926
Hartje Klarendal.
Waar ik ben geweest accepteren ze alleen chiquere postcodes.
Ik zal Remlof eens vragen welke huisarts hij heeft.
pi_71485998
zo! ingeschreven.... scheelt me weer 1 ritje naar de stad! hoef ik alleen maar naar de IBG, de winkel en misschien even naar de intersport, running schoenen halen
pi_71486017
Cali!

Niet naar intersport gaan!

Ga naar RunnersWorld!! Ik weet niet hoe veel geld je uit wilt geven, maar ze zijn daar echt perfect! Ze hebben een camera staan, je moet even voorbeeld-rennen en dan weten ze precies welke schoenen je moet hebben met welke steunpunten
Ja doei.
pi_71486079
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 12:06 schreef motorbloempje het volgende:
Cali!

Niet naar intersport gaan!

Ga naar RunnersWorld!! Ik weet niet hoe veel geld je uit wilt geven, maar ze zijn daar echt perfect! Ze hebben een camera staan, je moet even voorbeeld-rennen en dan weten ze precies welke schoenen je moet hebben met welke steunpunten
Waar zit dat? Ik heb niet een heel erg groot budget
pi_71486163
Hoewel MoBlo absoluut gelijk heeft dat je beter naar de RW kan gaan (al is het maar vanwege de veel uitgebreidere keuze), zou ik toch niet dat voorbeeld-rennen zo op willen hemelen Dat is echt een supersnelle analyse, die heel weinig zegt. Sure, je kunt wel zien of je al dan niet overproneert (zo heet dat toch?), maar daar kunnen verschillende oplossingen voor zijn.
Mocht blijken dat je dat inderdaad doet, dan kun je ook overwegen naar een sportpodoloog te stappen. Anti-pronatieschoenen zijn (zo werd mij door de fysio en de kine verteld) niet altijd even goed voor je gewrichten, omdat ze minder goed dempen.
pi_71486231
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 12:08 schreef Californium het volgende:

[..]

Waar zit dat? Ik heb niet een heel erg groot budget
Er is volgens mij heel weinig prijsverschil. Ik ben heel aardig geholpen bij de RW in Den Haag; ze raadden mij toen uitverkoopschoenen aan, voor 75 euro ofzo.
Nou ja, er zijn wel veel duurdere schoenen, maar die hoef je als beginner niet direct te kopen.
pi_71486309
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 12:10 schreef ColdFeet het volgende:
Hoewel MoBlo absoluut gelijk heeft dat je beter naar de RW kan gaan (al is het maar vanwege de veel uitgebreidere keuze), zou ik toch niet dat voorbeeld-rennen zo op willen hemelen Dat is echt een supersnelle analyse, die heel weinig zegt. Sure, je kunt wel zien of je al dan niet overproneert (zo heet dat toch?), maar daar kunnen verschillende oplossingen voor zijn.
Mocht blijken dat je dat inderdaad doet, dan kun je ook overwegen naar een sportpodoloog te stappen. Anti-pronatieschoenen zijn (zo werd mij door de fysio en de kine verteld) niet altijd even goed voor je gewrichten, omdat ze minder goed dempen.
Het geeft m.i. wel aan dat ze tijd aan je besteden en rustig kijken naar wat er voor jou te krijgen is. Bij een intersport of sport2000 krijg je dat niet

en ze hebben er vanalles Cali, van rond de 80 a 90 tot 200 > euro Gewoon zeggen wat je budget is en dan zoeken ze iets voor je binnen dat budget Ze zitten euh.. tegenover de Shamrock
Ja doei.
pi_71486316
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 12:10 schreef ColdFeet het volgende:
nou dat is dus best een groot probleem.... Ik heb namelijk zwakke enkels en ik ren best raar en mijn ene k ie heeft ook wat probleempjes... Ik wil wel graag hardlopen.... gewoon om een beetje conditie op te bouwen! maar ik ben dus arm student en ik wil niet mijn knieen naar de tering rennen hoe vind ik zo'n sportpodoloog? hoeveel geld kost dat?
pi_71486333
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 12:15 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Het geeft m.i. wel aan dat ze tijd aan je besteden en rustig kijken naar wat er voor jou te krijgen is. Bij een intersport of sport2000 krijg je dat niet

en ze hebben er vanalles Cali, van rond de 80 a 90 tot 200 > euro Gewoon zeggen wat je budget is en dan zoeken ze iets voor je binnen dat budget Ze zitten euh.. tegenover de Shamrock
oke dat ken ik wel
pi_71486431
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 12:15 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Oh, ik ben absoluut te spreken over de RW hoor! Begrijp me niet verkeerd. Inderdaad, uitgebreide hulp en tips en achteraf ook goede service enzo, plus een heel uitgebreid assortiment.Fijne zaak Maar je moet wel wat voorzichtig zijn met 'corrigerende schoenen', that's all.
pi_71486443
oh, en als je al eerder hebt hardgelopen is het handig / wordt het aangeraden om je oude schoenen mee te nemen. Dan kunnen ze zien waar de boel het meest versleten is en waar je dus steun nodig hebben
Ja doei.
pi_71486456
Nou dan gaan we eerst wel even bij runnersworld kijken
pi_71486476
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 12:20 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en als je al eerder hebt hardgelopen is het handig / wordt het aangeraden om je oude schoenen mee te nemen. Dan kunnen ze zien waar de boel het meest versleten is en waar je dus steun nodig hebben
Een paar keer... op hele goedkope sportschoenen dus dat heeft niet zoveel zin
pi_71486569
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 12:16 schreef Californium het volgende:

[..]

nou dat is dus best een groot probleem.... Ik heb namelijk zwakke enkels en ik ren best raar en mijn ene k ie heeft ook wat probleempjes... Ik wil wel graag hardlopen.... gewoon om een beetje conditie op te bouwen! maar ik ben dus arm student en ik wil niet mijn knieen naar de tering rennen hoe vind ik zo'n sportpodoloog? hoeveel geld kost dat?
Dan moet je zeker naar de RW gaan en niet naar Intersport oid.
Zo'n sportpodoloog, sja, ik zou gewoon googelen. Chico heeft er volgens mij wel ervaring mee. Ik weet niet of het (deels) vergoed wordt in NL. Je krijgt dan steunzolen die je afwijking ook corrigeren, en die je in je neutrele schoenen doet, volgens mij. Zodat je wel de correctie hebt, maar ook de goede demping.
SPOILER
pi_71486638
oke bedankt voor de tip Ik zal ermee oppassen
  vrijdag 31 juli 2009 @ 12:31:22 #259
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_71486681
goedemorgen deze morgen

ik ga vanavond eten met mn collega's bij onze baas thuis en ik ben nu al nerveus voor wat er op tafel komt ze weet wel dat ik geen kaas lust...maar verder vind ik t dus vet eng...

ik ben niet echt bijgelezen, sorry...ik ga ook gauw weer aan het scannen (en westwing kijken ondertussen woot!)

oh en ik heb gisteravond voor t slapenfgaan dus alsnog de hele afwas gedaan en alle was opgeruimd, en vanochtend braaf mn fysio oefeningen...ik ben helemaal trots! vandaag nog even hard werken, en dan int weekend eindelijk echt al die bestuursregel dingetjes doen, en dan ben ik weer helemaal bij en blij.
pi_71486890
Oh, dat lijkt me idd rot, kwakvense Kleine portie nemen?
Ga je daar op termijn ook een keer training voor volgen oid?
  vrijdag 31 juli 2009 @ 12:50:42 #261
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_71487140
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 11:20 schreef Belana het volgende:
ik doe dus naast de spinning aan zumba, maar wil eigenlijk ook nog wel iest anders erbij. Ik moet zeggen, ik heb het sporten helemaal ontdekt. voor het eerst van mijn leven ik vind het nu echt leuk en het is ook een fijne sportschool.

coldfeet, goed bezig

ik had net bijna een chocolade koekje gepakt toen de kinderen een koekje kregen van me
Bodypump! Je ziet megasnel resultaat en je wordt er strak van. Ik vind het ook leuk, ook niet geheel onbelangrijk .
  vrijdag 31 juli 2009 @ 12:58:50 #262
24188 Belana
kloon van belana
pi_71487342
is dat niet mega zwaar als je totaal geen spieren hebt? dat vroeg ik me dus af, want op zich lijkt het me wel een leuke les en strak worden is wel de inzet ja, dat en afvallen.
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 31 juli 2009 @ 13:02:58 #263
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_71487467
Helemaal niet, ik doe het net 3 weken en ik had ook alleen een spier in mijn tong . Je begint met hele lichte gewichtjes en je kan het zelf opvoeren daarna. En je verbrand heel veel in zo'n les, 600 kcals oid en je wordt mooi "defined". Ik vind het ook lekker afwisselend, ik vind dingen al snel saai nml. en dat heb ik hierbij niet. En ik merk nu al dat mijn broeken losser zitten, terwijl ik volgens de weegschaal nog niks kwijt ben.
  vrijdag 31 juli 2009 @ 13:10:35 #264
24188 Belana
kloon van belana
pi_71487677
klinkt goed vivi, ik zie dat er morgenochtend zo'n les is, maar eens uitproberen. hoe vaak doe je dat dan?
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 31 juli 2009 @ 13:14:06 #265
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_71487779
2 keer per week en dan 1 keer spinning. En dan 2 keer fit & fun circuitje erbij.
pi_71487818
Ik heb mijn portie sport ook weer gehad 15 min heen en 15 min terug gewandeld naar de super.
Terug met een erg zware rugzak
Ondertussen wel wat k*tkinderen tegengekomen, brutaal zonder dat ze het in de gaten hebben....dat is helemaal erg
pi_71488166
Mini-foto-spam!
SPOILER
best een leuke foto geworden! De andere mensen zijn vrienden en kennissen van ons

[ Bericht 8% gewijzigd door motorbloempje op 31-07-2009 13:50:57 ]
Ja doei.
  vrijdag 31 juli 2009 @ 13:36:30 #268
24188 Belana
kloon van belana
pi_71488407
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 13:14 schreef Vivi het volgende:
2 keer per week en dan 1 keer spinning. En dan 2 keer fit & fun circuitje erbij.
oe das best een pittig programma viev!
ik kan momenteel maar 2 keer per week omdat Liam vakantie heeft. mijn ouders passen dinsdagochtend op en ik ga dus zaterdagochtend. normaal ga ik ook vrijdagochtend nog.
's avonds krijg ik mijn kont gewoon niet van de bank
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 31 juli 2009 @ 13:42:55 #269
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_71488590
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 12:40 schreef ColdFeet het volgende:
Oh, dat lijkt me idd rot, kwakvense Kleine portie nemen?
Ga je daar op termijn ook een keer training voor volgen oid?
ik ben wat dat betreft net een anorexia expert

-zo min mogelijk opscheppen van wat je niet lust, veel pakken van eventuele bijgerechten die je wel lust (eventueel 1 ding helemaal niet pakken)
-als ik pech heb en t is een eenpans ding dan pak ik gewoon weinig
-veel praten, veel met je bestek je eten over je bord schuiven, weinig daadwerkelijk naar binnen schuiven
-aan t eind alles zo over je bord verschuiven zodat t net lijkt of je meer gegeten hebt dan je gedaan hebt...

maar wie weet is t wel iets lekkers!

edit: nee, geen therapie nog. eerst alle andere issues maar. ik leer mezelf tussendoor al steeds meer eten (kip in zoetzure suas bijvoorbeeld - op zingweek, zou ik eerder nooit gegeten hebben. en sate war ik niet alle satesaus af had kunnen poetsen...)
  vrijdag 31 juli 2009 @ 13:43:59 #270
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_71488626
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 13:36 schreef Belana het volgende:

[..]

oe das best een pittig programma viev!
ik kan momenteel maar 2 keer per week omdat Liam vakantie heeft. mijn ouders passen dinsdagochtend op en ik ga dus zaterdagochtend. normaal ga ik ook vrijdagochtend nog.
's avonds krijg ik mijn kont gewoon niet van de bank
Ik ben een keer 's avonds geweest omdat ik toen 's ochtends naar de tandarts moest en ik wilde er niet de klad in laten komen want ik ken mezelf.. . Maarr wat ik minder vind aan 's vonds sporten is dat ik er zoveel adrenaline van krijg en dan stuiterend op de bank zit daarna en dus ook niet goed slaap.

En ik doe dit nu even he, ik ben echt zo'n "alles of niks"- persoon. Dus dit ga ik een maanden volhouden wrs.
  Vis een optie? vrijdag 31 juli 2009 @ 13:55:04 #271
70532 loveli
N
pi_71489020
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 12:58 schreef Belana het volgende:
is dat niet mega zwaar als je totaal geen spieren hebt? dat vroeg ik me dus af, want op zich lijkt het me wel een leuke les en strak worden is wel de inzet ja, dat en afvallen.
Het is leuk, goed vol te houden en je bouwt er best snel spieren mee op, zeker als je je eten een beetje aanpast. Door meer spieren te kweken zul je ook makkelijker vet verbranden. Je begint met weinig gewicht en dat bouw je steeds verder op.
crap in = crap out
  vrijdag 31 juli 2009 @ 14:00:10 #272
331 Merel
Be here now.
pi_71489198
Bodypump lijkt mij ook heel leuk, maar mijn sportschool geeft het op onmogelijke tijden, en als ik al kan zit het altijd al vol
pi_71489541
Nu wil ik ook bodypumpen Maar mijn obscure sportschooltje geeft het geloof ik niet
pi_71489678
Ik wil ook bodypumpen als ik dit zo allemaal lees maar mijn danslessen zijn al te duur en heb genoeg fitnessapparatuur thuis....
pi_71489761
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 13:42 schreef kwakveense het volgende:
-zo min mogelijk opscheppen van wat je niet lust, veel pakken van eventuele bijgerechten die je wel lust (eventueel 1 ding helemaal niet pakken)
-als ik pech heb en t is een eenpans ding dan pak ik gewoon weinig
-veel praten, veel met je bestek je eten over je bord schuiven, weinig daadwerkelijk naar binnen schuiven
-aan t eind alles zo over je bord verschuiven zodat t net lijkt of je meer gegeten hebt dan je gedaan hebt...
Het is dat ik je eetlijstjes regelmatig zie, anders zou ik idd enge dingen gaan denken Hoewel, als ik bij m'n schoonmoeder eet, vertoon ik ook zulk gedrag
  vrijdag 31 juli 2009 @ 14:29:22 #276
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_71490088
wie o wie maakt me om half 5 wakker, val bekant in slaap @work
pi_71490317
Lijstje:

O: 2 boterhammen met magere smeerkaas
S: 30min wandelen waarvan 15 met zware rugzak
L: 2 boterhammen met 2 spiegeleieren
T: snoeppaprika's
D: veel vlees op de bakplaat en verse ananas
T: stokbrood en een wijntje

Het lukt goed om niet te snoepen maar de porties blijven wel gewoon te groot, achja langzaamaan komt het goed
  vrijdag 31 juli 2009 @ 14:42:26 #278
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_71490460
Ik heb net een pakje als ontbijt gedronken. Leve mijn afbouwende dieet
Nu moet ik nog steeds een weegschaal hebben eigenlijk die werkt dat 's duidelijk wordt hoeveel ik nu 's weeg. Nahja 't gaat toch om de cm's!

Californium: vroeger toen ik nog een kleine zwahiel was moest ik aangepaste schoenen hebben. Zo'n camerading hadden ze bij mijn sportzaak ook. Dat was een super gespecialiseerde die ook meedoet aan de ontwikkeling enzo. Was echt hyper modern toendertijd. Nu hebben ze 't nog steeds maar is 't overgenomen door veel mensen en meer normaal. RW doet 't standaard geloof ik. Ik moest 't hebben voor steunzolen omdat mijn enkels doorgezakt zijn, voeten zijn breder dan gewone voeten, ik loop scheef en ik heb platvoeten.
Jeej zo'n beetje alle problemen met voeten die je kunt hebben zitten in die van mij

Zo'n analyse is super goed! Ze meten je dan niet alleen de juiste schoenen aan maar vaak ook inlegzooltjes wat eigenlijk verkapte steunzolen zijn. Echt supergoed voor je! Beter ook rennen met steunzolen want anders wordt 't een verloren strijd zeg maar.
pi_71492194
Voor den slanke spinner!

De LIDL heeft nu 'Fietsschoenen' in de aanbieding voor 25 euro!

Ik heb een paar (wel heren, ze hadden mijn maat niet meer in damessoort) meegenomen en ga komende week even kijken of ze op de fiets passen. Bonnetje bewaren en inruilen is altijd mogelijk als 't niet blijkt te passen op jouw spinfiets, maar voor 25 euro heb ik ze niet laten liggen
Ja doei.
  vrijdag 31 juli 2009 @ 16:11:17 #280
24188 Belana
kloon van belana
pi_71492973
schoenen voor spinning zijn vrij standaard, met zo'n ijzeren dingetje eronder zodat je je voeten vast kunt klikken, is het zoiets moblo?
Ik heb ze maar gewoon bij de fietswinkel gekocht

ow man, ik moet dus ongesteld worden en dan voel ik me altijd als een walvis op het droge, kennen jullie dat? zo opgezet! nou ja, nog een paar dagen, dan is het zover en dan is dat ook weer over.

Ik ga even een bakje yoghurt eten denk ik, als tegenhanger van de gebakken eieren van vanmiddag
stormy waters...
sailin'
pi_71493175
ik spin nu al 2 jaar met gewone schoenen en dan mn voeten in de bandjes, het werkt ook prima, maar op sommige fietsen zijn de bandjes iets meer versleten waardoor ze sneller losser gaan zitten

Er zitten twee van die puntjes aan de voorkant van de zool ergens, dus ik neem aan dat het de goeden zijn. Maargoed voor 25 euro.. als student zijnde, ik ga er echt niet meer voor neertellen
Ja doei.
  vrijdag 31 juli 2009 @ 16:26:46 #282
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_71493473
Hoi, dag 1 vroege dienst gehad, nog 4 te gaan

Lijst:
O: magere yoghurt met kiwi
T's: appel, minneola, sneetje brood met smeerkaas, 3 cherrytomaatjes
L:3 sneetjes brood met 20+ kaas, kom koninginnesoep, halve beker halfvolle melk
T's: 2 blokjes choco, nectarine
D:2 sneetjes brood met osseworst en 2 kommen champignonssoep
  vrijdag 31 juli 2009 @ 16:30:23 #283
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_71493580
lijstje tot nu toe:

o- volkorencrackers met rauwe ham
t- twee boterhammen met kip
l- twee boterhammen met kip, een komkommer, twee paprika's
t- een restje kipfilet met maggi
t- een 3/4e kom noedelsoep
d- geeeeeen ideeeeee
pi_71493654
Ben je weer met de kipboterhammen begonnen Kwak?

Ookal ben ik vast niet op mijn allergezondst bezig, ik voel me vandaag wel erg sexy in mijn zomer outfitje in de tuin
Misschien moet ik maar gewoon accepteren dat ik altijd voller zal zijn en gewoon gezond eten en sporten omdat het goed voor je is en niet voor de getalletjes.
pi_71493803
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 14:42 schreef zwahiel het volgende:
Ik heb net een pakje als ontbijt gedronken. Leve mijn afbouwende dieet
Nu moet ik nog steeds een weegschaal hebben eigenlijk die werkt dat 's duidelijk wordt hoeveel ik nu 's weeg. Nahja 't gaat toch om de cm's!

Californium: vroeger toen ik nog een kleine zwahiel was moest ik aangepaste schoenen hebben. Zo'n camerading hadden ze bij mijn sportzaak ook. Dat was een super gespecialiseerde die ook meedoet aan de ontwikkeling enzo. Was echt hyper modern toendertijd. Nu hebben ze 't nog steeds maar is 't overgenomen door veel mensen en meer normaal. RW doet 't standaard geloof ik. Ik moest 't hebben voor steunzolen omdat mijn enkels doorgezakt zijn, voeten zijn breder dan gewone voeten, ik loop scheef en ik heb platvoeten.
Jeej zo'n beetje alle problemen met voeten die je kunt hebben zitten in die van mij

Zo'n analyse is super goed! Ze meten je dan niet alleen de juiste schoenen aan maar vaak ook inlegzooltjes wat eigenlijk verkapte steunzolen zijn. Echt supergoed voor je! Beter ook rennen met steunzolen want anders wordt 't een verloren strijd zeg maar.
Jah! heb een tijdje met die goedkope schoenen geprobeerd, maar dat werkte ook echt niet Was bij de RW en toen ik vertelde dat ik op een budget zat werd die kerel me toch chagerijnig... En toen ik vroeg wat de prijzen waren was het van jah... begint rond de 110-120 euro. ... Zo'n analyse heb ik echt nodig! maar ik kan dat gewoon niet opbrengen want op het moment zit ik nog zonder werk en moet echt oppassen met wat ik uitgeef.... Tis uiteraard een goede investering als ik een aantal jaar gelukkig kan rondrennen... maar ik denk dat ik eerst even een baantje wil hebben voordat ik die investering maak.... dan nog maar eventjes niet rennen
pi_71493850
wat raar! Toen die keren dat ik er was, werd ik echt prima geholpen toen ik zei dat ik niet al te veel te besteden had (ok, ik kon wel iets meer dan 100 euro uitgeven..) maar ze kwamen ook met schoenen van 85 euro aan enzo...
Ja doei.
pi_71493904
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 16:40 schreef motorbloempje het volgende:
wat raar! Toen die keren dat ik er was, werd ik echt prima geholpen toen ik zei dat ik niet al te veel te besteden had (ok, ik kon wel iets meer dan 100 euro uitgeven..) maar ze kwamen ook met schoenen van 85 euro aan enzo...
Toen ik zei dat ik een student was en aan laag budget had zei die, o studenten zijn toch altijd rijk En toe ik vroeg over dat voetenanalyse toen zei hij jah dat doen wij en liet doorschijnen dat hij wel betere dingen te doen had En ze begonnen bij 110-125 euro.... misschien als ik over een tijdje wat meer kan uitgeven als ik een baantje heb
pi_71493960
ik was er vorige keer omdat mijn schoenen die ik daar had pijn deden..

ze zijn wat versleten en heb eigenlijk nieuwe nodig, helaas had ik het geld toen even niet en moesten we het even oplossen met inlegzooltjes. Hij had nog even een filmpje gemaakt en gekeken of behalve de slijtagepunten er nog meer problemen leken te zijn, maar was allemaal in orde voorlopig met die inlegzooltjes en ze zeiden dat ze me vanzelf wel terug zouden zien komen en of ik dan even deze schoenen mee wilde nemen voordat ik een nieuw paar ging uitzoeken..

misschien had hij z'n dag niet?
Ja doei.
pi_71494000
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 16:45 schreef motorbloempje het volgende:
ik was er vorige keer omdat mijn schoenen die ik daar had pijn deden..

ze zijn wat versleten en heb eigenlijk nieuwe nodig, helaas had ik het geld toen even niet en moesten we het even oplossen met inlegzooltjes. Hij had nog even een filmpje gemaakt en gekeken of behalve de slijtagepunten er nog meer problemen leken te zijn, maar was allemaal in orde voorlopig met die inlegzooltjes en ze zeiden dat ze me vanzelf wel terug zouden zien komen en of ik dan even deze schoenen mee wilde nemen voordat ik een nieuw paar ging uitzoeken..

misschien had hij z'n dag niet?
misschien niet nee Klinkt heel anders dan vandaag laat maar zeggen ... misschien dat ik de volgende keer door iemand anders wordt geholpen
  vrijdag 31 juli 2009 @ 17:00:57 #290
24188 Belana
kloon van belana
pi_71494358
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 16:17 schreef motorbloempje het volgende:
ik spin nu al 2 jaar met gewone schoenen en dan mn voeten in de bandjes, het werkt ook prima, maar op sommige fietsen zijn de bandjes iets meer versleten waardoor ze sneller losser gaan zitten

Er zitten twee van die puntjes aan de voorkant van de zool ergens, dus ik neem aan dat het de goeden zijn. Maargoed voor 25 euro.. als student zijnde, ik ga er echt niet meer voor neertellen
ja tuurlijk is ook zo! ik heb ook niet hele dure trouwens, maar toch nog wel 75 euro, maar ik vind het wel heel prettig om mijn voeten vast te kunnen klikken
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 31 juli 2009 @ 17:38:09 #291
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_71495140
Ik heb hele fijne hardloopschoenen van asics maar ja,hardlopen
  vrijdag 31 juli 2009 @ 18:43:17 #292
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71496611
Californium! Ik ben bij intersport in Alkmaar goed geholpen Ik ren als een idioot met zwaaibeentjes en heb een scheef been en x benen, en uiteindelijk heb ik 10x die winkel doorgerend en zijn er 4 verschillende winkelmensen geweest om mn manier van rennen te analyseren (er werd steeds iemand bij gehaald die dan aanvankelijk zo keek: " " en daarna zo " " ) Ik heb ook ongeveer 6 paar schoenen aangepast, maar nu heb ik goeie hardloopschoentjes!
  vrijdag 31 juli 2009 @ 18:44:52 #293
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71496643
Oh en een lijstje!

O: special k met melk
L: piccolini-broodje met filet americain en een paar plakjes ei
T: eierkoek met extra vezels
T: meergranenbroodje met kipfilet
T: bruin bolletje met oude kaas
D: maispastei
pi_71497370
Ik geloof niet dat het koolhydraatarme eten wat voor mij is. Ik krijg er voornamelijk veel honger van, en ik kom aan.

• brinta
  • 2 ons 2% yoghurt
  • 125gr gerookte ham
  • 1 haring
  • salade van blokje courgette & avocado
  • 2 ons amandelen (dat van die amandelen werkt bij mij ook niet, zeg maar )
  • 3 stukje zeer pure chocola
  • bakje snijbietprut (zeg maar koude gehakte spinazie)
  • avondeten: courgetteblokjes met vis & tomaten

Morgen ga ik weer hardlopen, ik denk dat ik toch maar van te voren een flinke bak cruesli ga eten.
  • ik moet verrassend weinig
    pi_71497546
    Ik heb vandaag een blokje chocolade met 88% cacao op. . Ik vond 't niet erg lekker. .
      vrijdag 31 juli 2009 @ 19:26:54 #296
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_71497660
    Ik hou niet van pure choco, behalve die van de aldi, zo'n hele grote reep in rode kartonnen verpakking, echt dat is goddelijk !
      vrijdag 31 juli 2009 @ 19:46:42 #297
    24188 Belana
    kloon van belana
    pi_71498133
    pure chocola...heeeeerlijk!! Morgen moet mijn man het halen, zodat ik heel af en toe een stukje kan nemen

lijstje van een high carb dag....

O: volkoren boterham met avocadoprut, bambu
    T: nectarine, water
    L: 2 volkoren boterhammen met gebakken ei
    D: zilvervliesrijst met kipshoarma, bleekselderij en paprika en knoflooksaus
    T: bambu, bambu, water
    stormy waters...
    sailin'
    pi_71498168
    houd op! pure chocolade!

die van de aldi is inderdaad verbazingwekkend lekker maar er gaat niets boven Côte d'Or

maar gelukkig heb ik vandaag weer aardbeitjes gehaald in plaats van slechte zoete troep!
    Ja doei.
      vrijdag 31 juli 2009 @ 19:54:24 #299
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_71498329
    quote:
    Op vrijdag 31 juli 2009 19:46 schreef Belana het volgende:
    pure chocola...heeeeerlijk!! Morgen moet mijn man het halen, zodat ik heel af en toe een stukje kan nemen

lijstje van een high carb dag....

O: volkoren boterham met avocadoprut, bambu
    T: nectarine, water
    L: 2 volkoren boterhammen met gebakken ei
    D: zilvervliesrijst met kipshoarma, bleekselderij en paprika en knoflooksaus
    T: bambu, bambu, water
    Avocadoprut

Ik dacht dat ik de enige was die dat woord gebruikte

Eet je wel genoeg, missus?
      vrijdag 31 juli 2009 @ 20:05:50 #300
    24188 Belana
    kloon van belana
    pi_71498667
    vandaag had ik te weinig in huis, eind van de (eerste) week, ik moet nog enorm wennen aan goed boodschappen doen. Ik heb vanavond wel zitten bunkeren trouwens
    ik vind het ook wel lastig met boodschappen, wij doen altijd 1 keer in de week boodschappen, maar dat gaat niet met de nieuwe manier van eten... maar het ontbreekt me een beetje aan tijd en energie om iedere keer boodscahppen te halen. Het zal een beetje schipperen zijn.
    wat zijn nou goeie tussendoortjes die ook houdbaar zijn?
    stormy waters...
    sailin'
      vrijdag 31 juli 2009 @ 20:07:44 #301
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_71498737
    Mijn daglijst:
    o. 3 getoast brood met jam
    t. nectarine
    l. sushisalade met gestoomde zalm
    t. muffin en 2 bolletjes ijs
    d. 2 duitse broodjes met gorgonzola, jam, ham en necatrine + 2 abrikozen

En nu zijn we aan het pakken voor een paar dagen kamperen en ik heb geen zin Ben moe, moe en moe.
    Mogelijk ligt het aan het gebrek aan lichaamsbeweging van de laatste tijd en aan het hoge gehalte aan koolhydraten (hoop ik eigenlijk), óf er is echt iets anders aan de hand.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')