Geen idee. Maar een schuldgevoel levert je niets op, behalve frustratie. Ik doe er in ieder geval niet aan. Als ik dan een keertje echt uit de band spring, wil ik er van genieten ookquote:Op donderdag 30 juli 2009 22:00 schreef Belana het volgende:
is dat de regel hier? vreetbuien prima, maar dan geen schuldgevoel?
Liggen laten voor morgen. Het wordt warm. En wat je vandaag niet eet, kun je morgen etenquote:Op donderdag 30 juli 2009 21:58 schreef Vivi het volgende:
DEM YOU TINK! Nu herinner ik me ineens de minimagnums in den vriezert.
Rondvaartquote:Op donderdag 30 juli 2009 21:53 schreef loveli het volgende:
Heeft iemand toevallig tips voor een dagje Brugge? Niet voor mezelf, helaas.
Die krijgt alleen waterijsjes zonder kunstmatige toevoegingenquote:Op donderdag 30 juli 2009 22:01 schreef loveli het volgende:
[..]
Ja hallo, het maakt mij niet uit wat je eet, maar blijf van Deans ijsjes af!
Dat moet dan tussen nu en morgenochtend, denk niet dat ik die film nog voor ze kan regelen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:04 schreef Syrena het volgende:
[..]
RondvaartEn de film "In Brugues" kijken vantevoren! (Is wel met veel bloed. En Colin Farrel)
is ook zo, helemaal gelijk in!quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:03 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Geen idee. Maar een schuldgevoel levert je niets op, behalve frustratie. Ik doe er in ieder geval niet aan. Als ik dan een keertje echt uit de band spring, wil ik er van genieten ook
Ja, dat heb ik dus ook!quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:07 schreef Syrena het volgende:
Ik heb ook weer wat, qua gewicht ben ik netjes 62.3, maar ik heb ineens een laagje spek dat ik eerst niet had? WTF?!?!?!
Ja hier ook! Zou het door die drie dagen pasta eten komen?quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:20 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik dus ook!Gewicht is minder dan ik in tijden geweest ben, eigenlijk perfect, maar opeens zit er een buikje dat er een paar weken geleden niet was. En toen woog ik nog ca. 1 kg meer.
* Confused
Zo heeft mijn ex dat wel aangepaktquote:Op donderdag 30 juli 2009 22:26 schreef Californium het volgende:
even een domme vraagIk moet dus een nieuwe huisarts hebben hier in Nijmegen... Omdat ik nu dus meer hier ben dan thuis... Maar hoe gaat dat? loop je een praktijk binnen en vraag je of hij je huisarts wil worden?
mijne zitten alleen iets verder dan 10 km verderopquote:Op donderdag 30 juli 2009 22:31 schreef Syrena het volgende:
Ik ben nog steeds bij mijn huisarts en tandarts 10 km verderop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O-keeee, time for bed I think
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
Oja, dat moest ik toen nog voor m'n sexrelatie downloaden, want dat deed hem zo denken aan zijn exquote:Op donderdag 30 juli 2009 22:37 schreef Viking84 het volgende:
Huu, halve gorgonzola zó opeten?!. Ik had hem gisteren gemengd met crème fraiche en champignons en, sorry Phaidra, ik vond het nog veel te machtig
.
Net Sliding Doors gekeken en moest weer denken aan dit liedje (volgens mij de themesong van de film, maar ik heb hem de hele film door niet gehoord?). Gaaf nr iig
. Het enige gave nr dat zij gemaakt hebben wmb
.
Ik vermoed dat het bij mij wel verband houdt met veel carbs eten ja... Of ik moet toch weer meer gaan sporten.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:27 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja hier ook! Zou het door die drie dagen pasta eten komen?![]()
Ik wil een personal trainer. Een lekkeredie geen heameau is of er nog een harem op na houdt.
En hij moet lief zijn, massages kunnen geven, tegen mijn gezever kunnen dat ik zo'n spierpijn heb, van honden houden en kindjes willen met mij.
In ruil daarvoor was ik stinksokken, onderbroeken en kook ikEn sex ik. Promised . Tenzij ik wel heel erg spierpijn heb. Of ongesteld ben. Ik bak ook muffins
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |