abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 juli 2009 @ 22:03:56 #176
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71472734
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 22:00 schreef Belana het volgende:
is dat de regel hier? vreetbuien prima, maar dan geen schuldgevoel?
Geen idee. Maar een schuldgevoel levert je niets op, behalve frustratie. Ik doe er in ieder geval niet aan. Als ik dan een keertje echt uit de band spring, wil ik er van genieten ook
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Vis een optie? donderdag 30 juli 2009 @ 22:04:20 #177
70532 loveli
N
pi_71472755
Moet er opeens aan denken, gisteren heb ik de chocomousse van m'n nichtjes opgegeten
crap in = crap out
  donderdag 30 juli 2009 @ 22:04:43 #178
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71472769
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 21:58 schreef Vivi het volgende:
DEM YOU TINK! Nu herinner ik me ineens de minimagnums in den vriezert .
Liggen laten voor morgen. Het wordt warm. En wat je vandaag niet eet, kun je morgen eten
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_71472773
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 21:53 schreef loveli het volgende:
Heeft iemand toevallig tips voor een dagje Brugge? Niet voor mezelf, helaas.
Rondvaart En de film "In Brugues" kijken vantevoren! (Is wel met veel bloed. En Colin Farrel)
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  donderdag 30 juli 2009 @ 22:06:10 #180
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_71472819
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 22:01 schreef loveli het volgende:

[..]

Ja hallo, het maakt mij niet uit wat je eet, maar blijf van Deans ijsjes af!
Die krijgt alleen waterijsjes zonder kunstmatige toevoegingen .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  Vis een optie? donderdag 30 juli 2009 @ 22:06:42 #181
70532 loveli
N
pi_71472845
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 22:04 schreef Syrena het volgende:

[..]

Rondvaart En de film "In Brugues" kijken vantevoren! (Is wel met veel bloed. En Colin Farrel)
Dat moet dan tussen nu en morgenochtend, denk niet dat ik die film nog voor ze kan regelen.
crap in = crap out
  donderdag 30 juli 2009 @ 22:07:30 #182
24188 Belana
kloon van belana
pi_71472881
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 22:03 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Geen idee. Maar een schuldgevoel levert je niets op, behalve frustratie. Ik doe er in ieder geval niet aan. Als ik dan een keertje echt uit de band spring, wil ik er van genieten ook
is ook zo, helemaal gelijk in!
stormy waters...
sailin'
pi_71472901
Ik heb ook weer wat, qua gewicht ben ik netjes 62.3, maar ik heb ineens een laagje spek dat ik eerst niet had? WTF?!?!?!
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  donderdag 30 juli 2009 @ 22:11:03 #184
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_71473024
ik probeer te accepteren dat ik niet alles goed kan doen... maar dat me dat niet dom of lelijk of slecht maakt... en dan helpt het om geen schuldgevoel te hebben over wat je doet... maar ik vind het heul moeilijk...
plus ik wíl het ook liever voorkomen, want uiteindelijk wil ik dunner worden

maar morgen dus weer een dag.

en iets over dat ik niet perfect hoef te zijn ofzo... maar dat mantra werkt nog niet echt

Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_71473363
Kwak, die mantra werkt bij mij ook nog niet
Net zo min als de mantra dat ik mezelf niet met anderen moet vergelijken en dan alleen de negatieve dingen voor mij eruithalen.
pi_71473450
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 22:07 schreef Syrena het volgende:
Ik heb ook weer wat, qua gewicht ben ik netjes 62.3, maar ik heb ineens een laagje spek dat ik eerst niet had? WTF?!?!?!
Ja, dat heb ik dus ook! Gewicht is minder dan ik in tijden geweest ben, eigenlijk perfect, maar opeens zit er een buikje dat er een paar weken geleden niet was. En toen woog ik nog ca. 1 kg meer.
* Confused
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_71473683
even een domme vraag Ik moet dus een nieuwe huisarts hebben hier in Nijmegen... Omdat ik nu dus meer hier ben dan thuis... Maar hoe gaat dat? loop je een praktijk binnen en vraag je of hij je huisarts wil worden?
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_71473756
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 22:20 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ja, dat heb ik dus ook! Gewicht is minder dan ik in tijden geweest ben, eigenlijk perfect, maar opeens zit er een buikje dat er een paar weken geleden niet was. En toen woog ik nog ca. 1 kg meer.
* Confused
Ja hier ook! Zou het door die drie dagen pasta eten komen?

Ik wil een personal trainer. Een lekkere die geen heameau is of er nog een harem op na houdt.
En hij moet lief zijn, massages kunnen geven, tegen mijn gezever kunnen dat ik zo'n spierpijn heb, van honden houden en kindjes willen met mij.

In ruil daarvoor was ik stinksokken, onderbroeken en kook ik En sex ik. Promised . Tenzij ik wel heel erg spierpijn heb. Of ongesteld ben. Ik bak ook muffins
pi_71473880
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 22:26 schreef Californium het volgende:
even een domme vraag Ik moet dus een nieuwe huisarts hebben hier in Nijmegen... Omdat ik nu dus meer hier ben dan thuis... Maar hoe gaat dat? loop je een praktijk binnen en vraag je of hij je huisarts wil worden?
Zo heeft mijn ex dat wel aangepakt Hij heeft wel eerst gebeld geloof ik, en moest toen een afspraak maken. Ze hebben zijn dossier toen bij zijn oude huisarts opgevraagd, of hij moest hen bellen dat ze dat zouden doen.

Yea, ik was weer erg aan het opletten tijdens dat gesprek
pi_71473900
Ik ben nog steeds bij mijn huisarts en tandarts 10 km verderop
pi_71474031
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 22:31 schreef Syrena het volgende:
Ik ben nog steeds bij mijn huisarts en tandarts 10 km verderop
mijne zitten alleen iets verder dan 10 km verderop

Maar dan loop ik morgen gewoon even binnen Vind het gewoon zo raar als je erover nadenkt tandarts moet ik nog doen trouwens
pi_71474228
Ik heb issues met dingen loslaten en nieuwe dingen zoeken
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O-keeee, time for bed I think
  donderdag 30 juli 2009 @ 22:37:51 #193
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71474234
Huu, halve gorgonzola zó opeten?! . Ik had hem gisteren gemengd met crème fraiche en champignons en, sorry Phaidra, ik vond het nog veel te machtig .

Net Sliding Doors gekeken en moest weer denken aan dit liedje (volgens mij de themesong van de film, maar ik heb hem de hele film door niet gehoord? ). Gaaf nr iig . Het enige gave nr dat zij gemaakt hebben wmb .

Niet meer actief op Fok!
pi_71474277
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 22:37 schreef Viking84 het volgende:
Huu, halve gorgonzola zó opeten?! . Ik had hem gisteren gemengd met crème fraiche en champignons en, sorry Phaidra, ik vond het nog veel te machtig .

Net Sliding Doors gekeken en moest weer denken aan dit liedje (volgens mij de themesong van de film, maar ik heb hem de hele film door niet gehoord? ). Gaaf nr iig . Het enige gave nr dat zij gemaakt hebben wmb .

Oja, dat moest ik toen nog voor m'n sexrelatie downloaden, want dat deed hem zo denken aan zijn ex
  donderdag 30 juli 2009 @ 22:40:04 #195
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_71474319
Aqua is weer bij elkaar, zag ik laatst, volgens mij bij RTL Boelevááár.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_71474320
Trusten
pi_71474321
ahw, kwak wat balen dat je toch nog zo'n eetbui hebt gehad en al die nare gevoelens hebt. ik hoop dat je de avond toch nog fijn hebt kunnen afsluiten.

en van tink stond ik er echt van te kijken hopelijk heb je er goed van genoten

ik zal het scriptie-gedoe eens ophelderen;
ik moest twee scripties schrijven; 1 literatuurstudie voor mn toekomstige opleiding, als toelatingseis (daar had ik dus een 8 voor!) en 1 empirisch onderzoek, als afstudeergebeuren en die is dus nu voldoende verklaard, maar heb ik nog geen cijfer voor.
maar anyway, ik ben dus wel afgestudeerd

verder had ik eerder vandaag ook onwijze vreetdrang, maar geen tijd om naar de ah te gaan, en na de spinningles was het over. heb dus heel braaf gegeten en goed gesport!

en nu lekker slapen, en van het weekend ga ik mn eerste yogales volgen, spannend!
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
  donderdag 30 juli 2009 @ 22:40:24 #198
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71474333
Ik heb trouwens een filmpje van de poes in het wiegje . Maar kan hem niet uploaden nu, dus dat moet ik even wachten tot ik thuis ben.
Niet meer actief op Fok!
pi_71474525
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 22:27 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ja hier ook! Zou het door die drie dagen pasta eten komen?

Ik wil een personal trainer. Een lekkere die geen heameau is of er nog een harem op na houdt.
En hij moet lief zijn, massages kunnen geven, tegen mijn gezever kunnen dat ik zo'n spierpijn heb, van honden houden en kindjes willen met mij.

In ruil daarvoor was ik stinksokken, onderbroeken en kook ik En sex ik. Promised . Tenzij ik wel heel erg spierpijn heb. Of ongesteld ben. Ik bak ook muffins
Ik vermoed dat het bij mij wel verband houdt met veel carbs eten ja... Of ik moet toch weer meer gaan sporten.
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 30 juli 2009 @ 22:47:11 #200
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_71474579
Kwak kop op!

Ik ga altijd 's nachts eten. Als ik gewerkt heb of aan het werk ben in de kroeg. Dan moet ik tijdens de naborrel toch echt wat eten anders kom ik na twee uur me bedje weer uit met een giga honger gevoel

Meestal wel gezond duh. Afgelopen weekend ook mini magnums gedaan...
Maarrrrr wel toen ik van 17 tot 05.00 gewerkt had met alleen om 20 uur een maaltijd zakkie.
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')