| 1 2 3 4 5 6 | My Name is Tina I was impressed when i saw your profile www.traineo.com and i will like you to email me back to my inbox so that i can send you my picture for you to know who i am.i believe we can establish a long lasting relationship with you. In addition,i will like you to reply me through my private e mail box (tinahakam at yahoo.com) for more introduction Thanks,waiting to hear from you soonest. Tina. |
Ik heb met je mee gedaan. Bizar raar gegeten net:quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:11 schreef kwakveense het volgende:
die zijn net gevolgd met de vreselijkste vreetbui in weken tijdmaargoed... schuldgevoel doen we niet aan, en morgen weer een dag....
maar heb echt even nergens zin in nu: niet in alle klusjes doen die ik moet doen, niet in de berg was opruimen, niet in mn keuken opruimen, en ook niet in slapen...
Gewoon een spammerd dus.quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:42 schreef Flaccid het volgende:
Ik zit op traineo en krijg dit berichtje van iemand:
[ code verwijderd ]
Hooi CF!quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:25 schreef ColdFeet het volgende:
MariaWat ben je toch een mooierd! En het lijkt wel echt of je benen slanker zijn geworden
Op je bovenlijf kan ik 't niet goed beoordelen; je draagt toch niet alleen maar donkere kleuren omdat je denkt dat het afkleedt?
![]()
Dat brood! Het ziet er best OK uit, maar eerlijkgezegd lijkt de combi eieren-huttenkase me iets souffle-achtigs opleveren en niet echt brood-brood. Nou ja, wie weet is het heel lekker.
Hier change of plans, ik krijg morgen een loge, dus heb besloten mijn hardlooprondje van vandaag uit te stellen naar morgenochtend. Ga ik vanavond eens vroeg naar bed!
D was trouwens een enorme bak sla met 2 tomaten, een avocado, een rode ui, een blikkie tonijn en vinaigretteLekker makkelijk en best gezond!
Kwak, wat heb je gegeten? Misschien kunnen wij relativeren; die vreetbui van je van laatst viel ook best mee
ik win van jequote:Op donderdag 30 juli 2009 21:42 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik heb met je mee gedaan. Bizar raar gegeten net:
- 5 augurken
- een halve gorgonzola (zo'n voorverpakt stuk uit de supermarkt)
- 2 plakken ham
- een halve zak chips (en ik eet nooit chips!)
Mijn man vroeg me net al of ik zwanger ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ik ben er niet eens misselijk van. maar goed. ik mag me er niet schuldig over voelen, al heb ik vanavond denk ik wel moeite om mijn "3 goeie punten zonder ge-ja-maar" op te schrijven...Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
quote:
Ik dacht *heel* even dat je een nuts chocoladereep had geroosterd in de koekenpan, met een berg zeezoutquote:Op donderdag 30 juli 2009 21:58 schreef Vivi het volgende:
Ik ben nog braaf met mijn gemixte nuts( Lekker ff roosteren in de koekepan met een berg zeezout
).
bij mij is het meestal boosheid, verveling en onvrede gecombineerd in de een of andere vorm. ditmaal met algehele malaise en hormonen erbij - dat was teveel om nog op te kunnen vangen met gerationaliseer op papier...quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:54 schreef Tinkepink het volgende:
Oh wacht! Ik ben de Magnum en de chocolade nog vergeten!
Dus:
5 augurken
- een halve gorgonzola (zo'n voorverpakt stuk uit de supermarkt)
- 2 plakken ham
- een halve zak chips (en ik eet nooit chips!)
- magnum (extra dark)
- chocolaatjes (veel)
Misselijk ben ik ook niet. Wel vind ik het raar, want ik heb bijna nooit vreetbuien. Ben benieuwd wat me dwars zitHet eerste van jouw lijstje zou er hier ook nog wel ingaan eigenlijk
Die zijn er niet meer! Die heeft Dean opgegeten met zn nieuwe vriendinnetje uit de dierentuin! </verkapte ik lurk in OUD-post>quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:58 schreef Vivi het volgende:
DEM YOU TINK! Nu herinner ik me ineens de minimagnums in den vriezert.
nee, dat is de regel van mijn psycholoogquote:Op donderdag 30 juli 2009 22:00 schreef Belana het volgende:
is dat de regel hier? vreetbuien prima, maar dan geen schuldgevoel?
Ja hallo, het maakt mij niet uit wat je eet, maar blijf van Deans ijsjes af!quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:58 schreef Vivi het volgende:
GMTAquote:Op donderdag 30 juli 2009 22:01 schreef loveli het volgende:
[..]
Ja hallo, het maakt mij niet uit wat je eet, maar blijf van Deans ijsjes af!
Geen idee. Maar een schuldgevoel levert je niets op, behalve frustratie. Ik doe er in ieder geval niet aan. Als ik dan een keertje echt uit de band spring, wil ik er van genieten ookquote:Op donderdag 30 juli 2009 22:00 schreef Belana het volgende:
is dat de regel hier? vreetbuien prima, maar dan geen schuldgevoel?
Liggen laten voor morgen. Het wordt warm. En wat je vandaag niet eet, kun je morgen etenquote:Op donderdag 30 juli 2009 21:58 schreef Vivi het volgende:
Rondvaartquote:Op donderdag 30 juli 2009 21:53 schreef loveli het volgende:
Heeft iemand toevallig tips voor een dagje Brugge? Niet voor mezelf, helaas.
Die krijgt alleen waterijsjes zonder kunstmatige toevoegingenquote:Op donderdag 30 juli 2009 22:01 schreef loveli het volgende:
[..]
Ja hallo, het maakt mij niet uit wat je eet, maar blijf van Deans ijsjes af!
Dat moet dan tussen nu en morgenochtend, denk niet dat ik die film nog voor ze kan regelen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:04 schreef Syrena het volgende:
[..]
RondvaartEn de film "In Brugues" kijken vantevoren! (Is wel met veel bloed. En Colin Farrel)
is ook zo, helemaal gelijk in!quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:03 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Geen idee. Maar een schuldgevoel levert je niets op, behalve frustratie. Ik doe er in ieder geval niet aan. Als ik dan een keertje echt uit de band spring, wil ik er van genieten ook
Ja, dat heb ik dus ook!quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:07 schreef Syrena het volgende:
Ik heb ook weer wat, qua gewicht ben ik netjes 62.3, maar ik heb ineens een laagje spek dat ik eerst niet had? WTF?!?!?!
Ja hier ook! Zou het door die drie dagen pasta eten komen?quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:20 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik dus ook!Gewicht is minder dan ik in tijden geweest ben, eigenlijk perfect, maar opeens zit er een buikje dat er een paar weken geleden niet was. En toen woog ik nog ca. 1 kg meer.
* Confused
Zo heeft mijn ex dat wel aangepaktquote:Op donderdag 30 juli 2009 22:26 schreef Californium het volgende:
even een domme vraagIk moet dus een nieuwe huisarts hebben hier in Nijmegen... Omdat ik nu dus meer hier ben dan thuis... Maar hoe gaat dat? loop je een praktijk binnen en vraag je of hij je huisarts wil worden?
mijne zitten alleen iets verder dan 10 km verderopquote:Op donderdag 30 juli 2009 22:31 schreef Syrena het volgende:
Ik ben nog steeds bij mijn huisarts en tandarts 10 km verderop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O-keeee, time for bed I think
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
Oja, dat moest ik toen nog voor m'n sexrelatie downloaden, want dat deed hem zo denken aan zijn exquote:Op donderdag 30 juli 2009 22:37 schreef Viking84 het volgende:
Huu, halve gorgonzola zó opeten?!. Ik had hem gisteren gemengd met crème fraiche en champignons en, sorry Phaidra, ik vond het nog veel te machtig
.
Net Sliding Doors gekeken en moest weer denken aan dit liedje (volgens mij de themesong van de film, maar ik heb hem de hele film door niet gehoord?). Gaaf nr iig
. Het enige gave nr dat zij gemaakt hebben wmb
.
Ik vermoed dat het bij mij wel verband houdt met veel carbs eten ja... Of ik moet toch weer meer gaan sporten.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:27 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja hier ook! Zou het door die drie dagen pasta eten komen?![]()
Ik wil een personal trainer. Een lekkeredie geen heameau is of er nog een harem op na houdt.
En hij moet lief zijn, massages kunnen geven, tegen mijn gezever kunnen dat ik zo'n spierpijn heb, van honden houden en kindjes willen met mij.
In ruil daarvoor was ik stinksokken, onderbroeken en kook ikEn sex ik. Promised . Tenzij ik wel heel erg spierpijn heb. Of ongesteld ben. Ik bak ook muffins
Daar hoef je toch geen sorry voor te zeggen?quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:37 schreef Viking84 het volgende:
Huu, halve gorgonzola zó opeten?!. Ik had hem gisteren gemengd met crème fraiche en champignons en, sorry Phaidra, ik vond het nog veel te machtig
.
Jaquote:
Yep.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:26 schreef Californium het volgende:
even een domme vraagIk moet dus een nieuwe huisarts hebben hier in Nijmegen... Omdat ik nu dus meer hier ben dan thuis... Maar hoe gaat dat? loop je een praktijk binnen en vraag je of hij je huisarts wil worden?
Jamaar... Hoeveel moet ik nu drinken dan?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:24 schreef Muis006 het volgende:
Van teveel water kan je ook hoofdpijn krijgen.
Geen idee eigenlijkquote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:42 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Jamaar... Hoeveel moet ik nu drinken dan?![]()
Hoi Muis, trouwens.![]()
Sinds wanneer ben jij een lurker geworden?![]()
Te druk in F&F begreep ik?
Leuke naamquote:
Wel zo af en toe even hier komen buurten hoor!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:44 schreef Muis006 het volgende:
Geen idee eigenlijk. En lurken komt me nu even beter uit
ik zit wat meer in F&F nu ja en ik heb mijn Foktijd even ingekort
Vanzelfsprekend heb ik toen de dokter ook op zijn naam uitgezocht.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:47 schreef Viking84 het volgende:
Leuke naam. Mijn lerares Duits heette mevrouw Leeraar
.
Goedemorgen.
Straks naar A'dam, nu even rustig opstaan met een ontbijtje en een krantje.
Ja, ik was ook echt verbaasd over mezelf!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:40 schreef Belana het volgende:
PPP, wat lekker zeg! Ik vind spinning ook heerlijkMaar ondanks dat ik het nu al 2 maanden doe kan ik niet alles mee doen hoor
vooral dat staand fietsen red ik niet
geen spieren he...
Maar het is echt lekkerso good for you
Echt?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:02 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Goedemorgen.
[..]
Yep.
Ik kan je dokter Arts en dokter van Loenen van harte aanraden.
jah maar ik neem aan dat de postcode wel ongeveer heel Nijmegen zou zijn... anders zou je praktisch niet kunnen kiezen?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:30 schreef motorbloempje het volgende:
je moet er idd wel een inde buurt hebben, want veel huisartsen werken 'per postcode'
Heel goede ervaringen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:29 schreef Californium het volgende:
Echt?die zitten dus wel hier vlakbij EN ik had van hen een folder gekregen vorig jaar
ik was dus van plan om daar dus binnen te lopen vandaag
Maar jij hebt dus goede ervaringen ermee? mooi! dan voel ik me al wat beter om daar naar binnen te lopen... Heb nu een
huisarts en vind het jammer dat ik die moet verlaten omdat je nooit weet wat je terug krijgt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dokter Arts en dokter van Loenen zijn heel sympathiek, houden niet van het voorschrijven van pilletjes voor elk kwaaltje maar nemen je wel serieus en zijn relatief jong.
En hun nieuwe praktijk is prachtig.![]()
Deze praktijk houdt (of hield) als stelregel aan dat je binnen de rivieren moet wonen. Dukenburg en Lent vallen daar dus buiten. Arnhem ook, maar ik heb nog steeds geen adreswijziging geregeld dus ben daar nog illegaal.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:35 schreef Californium het volgende:
jah maar ik neem aan dat de postcode wel ongeveer heel Nijmegen zou zijn... anders zou je praktisch niet kunnen kiezen?
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:35 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Heel goede ervaringen.Wat erg dat die huisarts dat deedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dokter Arts en dokter van Loenen zijn heel sympathiek, houden niet van het voorschrijven van pilletjes voor elk kwaaltje maar nemen je wel serieus en zijn relatief jong.
En hun nieuwe praktijk is prachtig.![]()
Maar fijn dat het nu goed gaat met je zus, dat was vast even schrikken!
![]()
Maar dat klinkt helemaal goed! Ga ik ef douchen en dan gelijk even die kant op lopen / fietsen... Thanks!
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Je kunt ook niet uit 20 artsen verspreid door Nijmegen kiezenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:35 schreef Californium het volgende:
[..]
jah maar ik neem aan dat de postcode wel ongeveer heel Nijmegen zou zijn... anders zou je praktisch niet kunnen kiezen?
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:37 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Deze praktijk houdt (of hield) als stelregel aan dat je binnen de rivieren moet wonen. Dukenburg en Lent vallen daar dus buiten. Arnhem ook, maar ik heb nog steeds geen adreswijziging geregeld dus ben daar nog illegaal.
jah... maar stel dat er 2 huisartsen zijn die mijn postcode zouden doen.... en het zijn allebei 2 wrekerige oude mannetjesquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je kunt ook niet uit 20 artsen verspreid door Nijmegen kiezen
die van mij doet geloof ik 6537 tot en met 6539 ofzo, om maar wat te noemen. Dit in verband met huisbezoeken en de bereikbaarheid voor de patienten zelf en om zo te voorkomen dat één huisarts heel veel te doen heeft en wachtlijsten krijgt en de ander die net begint en dus geen reputatie heeft, helemaal niets te doen heeft..
Je kunt je ook online inschrijven, wat een luxe.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:41 schreef Californium het volgende:
jah... maar stel dat er 2 huisartsen zijn die mijn postcode zouden doen.... en het zijn allebei 2 wrekerige oude mannetjesJe moet toch ook zelf kunnen kiezen waar je heen wil?
geniaal *gaat inschrijven*quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:52 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Je kunt je ook online inschrijven, wat een luxe.
Ja, ik heb in Arnhem nog geen praktijk gevonden die mijn postcode accepteert.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:42 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb 't niet bedachtmaar er zijn gewoon veel huisartsen die je alleen 'doen' als je in hun postcode gebied woont, da's wat ik weet
Waar zit dat? Ik heb niet een heel erg groot budgetquote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:06 schreef motorbloempje het volgende:
Cali!
Niet naar intersport gaan!
Ga naar RunnersWorld!! Ik weet niet hoe veel geld je uit wilt geven, maar ze zijn daar echt perfect! Ze hebben een camera staan, je moet even voorbeeld-rennen en dan weten ze precies welke schoenen je moet hebben met welke steunpunten
Er is volgens mij heel weinig prijsverschil. Ik ben heel aardig geholpen bij de RW in Den Haag; ze raadden mij toen uitverkoopschoenen aan, voor 75 euro ofzo.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:08 schreef Californium het volgende:
[..]
Waar zit dat? Ik heb niet een heel erg groot budget
Het geeft m.i. wel aan dat ze tijd aan je besteden en rustig kijken naar wat er voor jou te krijgen is. Bij een intersport of sport2000 krijg je dat nietquote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:10 schreef ColdFeet het volgende:
Hoewel MoBlo absoluut gelijk heeft dat je beter naar de RW kan gaan (al is het maar vanwege de veel uitgebreidere keuze), zou ik toch niet dat voorbeeld-rennen zo op willen hemelenDat is echt een supersnelle analyse, die heel weinig zegt. Sure, je kunt wel zien of je al dan niet overproneert (zo heet dat toch?), maar daar kunnen verschillende oplossingen voor zijn.
Mocht blijken dat je dat inderdaad doet, dan kun je ook overwegen naar een sportpodoloog te stappen. Anti-pronatieschoenen zijn (zo werd mij door de fysio en de kine verteld) niet altijd even goed voor je gewrichten, omdat ze minder goed dempen.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:10 schreef ColdFeet het volgende:
Hoewel MoBlo absoluut gelijk heeft dat je beter naar de RW kan gaan (al is het maar vanwege de veel uitgebreidere keuze), zou ik toch niet dat voorbeeld-rennen zo op willen hemelenDat is echt een supersnelle analyse, die heel weinig zegt. Sure, je kunt wel zien of je al dan niet overproneert (zo heet dat toch?), maar daar kunnen verschillende oplossingen voor zijn.
Mocht blijken dat je dat inderdaad doet, dan kun je ook overwegen naar een sportpodoloog te stappen. Anti-pronatieschoenen zijn (zo werd mij door de fysio en de kine verteld) niet altijd even goed voor je gewrichten, omdat ze minder goed dempen.
okequote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het geeft m.i. wel aan dat ze tijd aan je besteden en rustig kijken naar wat er voor jou te krijgen is. Bij een intersport of sport2000 krijg je dat niet
en ze hebben er vanalles Cali, van rond de 80 a 90 tot 200 > euroGewoon zeggen wat je budget is en dan zoeken ze iets voor je binnen dat budget
Ze zitten euh.. tegenover de Shamrock
Oh, ik ben absoluut te spreken over de RW hoor! Begrijp me niet verkeerd. Inderdaad, uitgebreide hulp en tips en achteraf ook goede service enzo, plus een heel uitgebreid assortiment.Fijne zaakquote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het geeft m.i. wel aan dat ze tijd aan je besteden en rustig kijken naar wat er voor jou te krijgen is. Bij een intersport of sport2000 krijg je dat niet
en ze hebben er vanalles Cali, van rond de 80 a 90 tot 200 > euroGewoon zeggen wat je budget is en dan zoeken ze iets voor je binnen dat budget
Ze zitten euh.. tegenover de Shamrock
Een paar keer... op hele goedkope sportschoenenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:20 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en als je al eerder hebt hardgelopen is het handig / wordt het aangeraden om je oude schoenen mee te nemen. Dan kunnen ze zien waar de boel het meest versleten is en waar je dus steun nodig hebben
Dan moet je zeker naar de RW gaan en niet naar Intersport oid.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:16 schreef Californium het volgende:
[..]
nou dat is dus best een groot probleem.... Ik heb namelijk zwakke enkels en ik ren best raar
en mijn ene k ie heeft ook wat probleempjes... Ik wil wel graag hardlopen.... gewoon om een beetje conditie op te bouwen! maar ik ben dus arm student
en ik wil niet mijn knieen naar de tering rennen
hoe vind ik zo'n sportpodoloog? hoeveel geld kost dat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bodypump! Je ziet megasnel resultaat en je wordt er strak van. Ik vind het ook leuk, ook niet geheel onbelangrijkquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:20 schreef Belana het volgende:
ik doe dus naast de spinning aan zumba, maar wil eigenlijk ook nog wel iest anders erbij. Ik moet zeggen, ik heb het sporten helemaal ontdekt. voor het eerst van mijn levenik vind het nu echt leuk en het is ook een fijne sportschool.
coldfeet, goed bezig
ik had net bijna een chocolade koekje gepakt toen de kinderen een koekje kregen van me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.best een leuke foto geworden! De andere mensen zijn vrienden en kennissen van ons
[ Bericht 8% gewijzigd door motorbloempje op 31-07-2009 13:50:57 ]Ja doei.
oe das best een pittig programma viev!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:14 schreef Vivi het volgende:
2 keer per week en dan 1 keer spinning. En dan 2 keer fit & fun circuitje erbij.
ik ben wat dat betreft net een anorexia expertquote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:40 schreef ColdFeet het volgende:
Oh, dat lijkt me idd rot, kwakvenseKleine portie nemen?
Ga je daar op termijn ook een keer training voor volgen oid?
Ik ben een keer 's avonds geweest omdat ik toen 's ochtends naar de tandarts moest en ik wilde er niet de klad in laten komen want ik ken mezelf..quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:36 schreef Belana het volgende:
[..]
oe das best een pittig programma viev!
ik kan momenteel maar 2 keer per week omdat Liam vakantie heeft. mijn ouders passen dinsdagochtend op en ik ga dus zaterdagochtend. normaal ga ik ook vrijdagochtend nog.
's avonds krijg ik mijn kont gewoon niet van de bank
Het is leuk, goed vol te houden en je bouwt er best snel spieren mee op, zeker als je je eten een beetje aanpast. Door meer spieren te kweken zul je ook makkelijker vet verbranden. Je begint met weinig gewicht en dat bouw je steeds verder op.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:58 schreef Belana het volgende:
is dat niet mega zwaar als je totaal geen spieren hebt? dat vroeg ik me dus af, want op zich lijkt het me wel een leuke lesen strak worden is wel de inzet ja, dat en afvallen.
Het is dat ik je eetlijstjes regelmatig zie, anders zou ik idd enge dingen gaan denkenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:42 schreef kwakveense het volgende:
-zo min mogelijk opscheppen van wat je niet lust, veel pakken van eventuele bijgerechten die je wel lust (eventueel 1 ding helemaal niet pakken)
-als ik pech heb en t is een eenpans ding dan pak ik gewoon weinig
-veel praten, veel met je bestek je eten over je bord schuiven, weinig daadwerkelijk naar binnen schuiven
-aan t eind alles zo over je bord verschuiven zodat t net lijkt of je meer gegeten hebt dan je gedaan hebt...
Jah! heb een tijdje met die goedkope schoenen geprobeerd, maar dat werkte ook echt nietquote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:42 schreef zwahiel het volgende:
Ik heb net een pakje als ontbijt gedronken. Leve mijn afbouwende dieet
Nu moet ik nog steeds een weegschaal hebben eigenlijk die werkt dat 's duidelijk wordt hoeveel ik nu 's weeg. Nahja 't gaat toch om de cm's!
Californium: vroeger toen ik nog een kleine zwahiel was moest ik aangepaste schoenen hebben. Zo'n camerading hadden ze bij mijn sportzaak ook. Dat was een super gespecialiseerde die ook meedoet aan de ontwikkeling enzo. Was echt hyper modern toendertijd. Nu hebben ze 't nog steeds maar is 't overgenomen door veel mensen en meer normaal. RW doet 't standaard geloof ik. Ik moest 't hebben voor steunzolen omdat mijn enkels doorgezakt zijn, voeten zijn breder dan gewone voeten, ik loop scheef en ik heb platvoeten.
Jeej zo'n beetje alle problemen met voeten die je kunt hebben zitten in die van mij
Zo'n analyse is super goed! Ze meten je dan niet alleen de juiste schoenen aan maar vaak ook inlegzooltjes wat eigenlijk verkapte steunzolen zijn. Echt supergoed voor je! Beter ook rennen met steunzolen want anders wordt 't een verloren strijd zeg maar.
Toen ik zei dat ik een student was en aan laag budget had zei die, o studenten zijn toch altijd rijkquote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:40 schreef motorbloempje het volgende:
wat raar! Toen die keren dat ik er was, werd ik echt prima geholpen toen ik zei dat ik niet al te veel te besteden had (ok, ik kon wel iets meer dan 100 euro uitgeven..) maar ze kwamen ook met schoenen van 85 euro aan enzo...
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:45 schreef motorbloempje het volgende:
ik was er vorige keer omdat mijn schoenen die ik daar had pijn deden..
ze zijn wat versleten en heb eigenlijk nieuwe nodig, helaas had ik het geld toen even niet en moesten we het even oplossen met inlegzooltjes. Hij had nog even een filmpje gemaakt en gekeken of behalve de slijtagepunten er nog meer problemen leken te zijn, maar was allemaal in orde voorlopig met die inlegzooltjes en ze zeiden dat ze me vanzelf wel terug zouden zien komen en of ik dan even deze schoenen mee wilde nemen voordat ik een nieuw paar ging uitzoeken..misschien had hij z'n dag niet?
ja tuurlijk is ook zo! ik heb ook niet hele dure trouwens, maar toch nog wel 75 euro, maar ik vind het wel heel prettig om mijn voeten vast te kunnen klikkenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:17 schreef motorbloempje het volgende:
ik spin nu al 2 jaar met gewone schoenen en dan mn voeten in de bandjes, het werkt ook prima, maar op sommige fietsen zijn de bandjes iets meer versleten waardoor ze sneller losser gaan zitten
Er zitten twee van die puntjes aan de voorkant van de zool ergens, dus ik neem aan dat het de goeden zijn. Maargoed voor 25 euro.. als student zijnde, ik ga er echt niet meer voor neertellen
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 19:46 schreef Belana het volgende:
pure chocola...heeeeerlijk!! Morgen moet mijn man het halen, zodat ik heel af en toe een stukje kan nemen
lijstje van een high carb dag....
O: volkoren boterham met avocadoprut, bambu
T: nectarine, water
L: 2 volkoren boterhammen met gebakken ei
D: zilvervliesrijst met kipshoarma, bleekselderij en paprika en knoflooksaus
T: bambu, bambu, water
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |