abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71474649
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 22:37 schreef Viking84 het volgende:
Huu, halve gorgonzola zó opeten?! . Ik had hem gisteren gemengd met crème fraiche en champignons en, sorry Phaidra, ik vond het nog veel te machtig .
Daar hoef je toch geen sorry voor te zeggen? Het is ook een vrij machtig gerecht (en niet het meest gezonde)! Maar vond je het wel lekker? Gorgonzola zo eten vind ik helemaal niet lekker, maar als pastasaus wel. Vaag.
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 30 juli 2009 @ 22:50:04 #202
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_71474678
thnx zwielie en cycle

ik kop op ook wel hoor! morgen weer een dag, en dan voel ik me vast beter en gaat het ook beter. zo nog even braaf mn fysiotherapie oefeningen doen en dan lekker een hoofdstukje lezen en slapen.

morgen poging 2 om door de huishoudelijke klussen en de actielijst heen te komen.
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_71474747
Jammer dat je even een dip had, Kwak. Maar volgens mij pak je het goed aan op deze manier! Niet zwelgen, maar doorgaan . Dat is toch best wel een vooruitgang?

Cycle, fijn dat ook deze scriptie voldoende is!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_71476592
Hier ook wat gesnoep maar in combi met een geweldige avond
pi_71477720
herinstallatie gelukt
Ja doei.
  vrijdag 31 juli 2009 @ 01:43:41 #206
331 Merel
Be here now.
pi_71478818
Ik moet nog PM's beantwoorden, maar vanavond geen tijd voor gehad, want McOffLimits gaat op vakantie dus we moesten gedag zeggen
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_71480078
en was het gedag zeggen leuk?

zo, nog 1 lange dag werken en dan ben ik het weekend én maandag vrij! heerlijk, ik kan niet wachten totdat het 5 uur is en ik weer naar huis mag fietsen

brinta zit er alweer in, nu maar even wat amandelen meenemen. gelukkig hebben we tegenwoordig bruin/soms zelfs volkoren brood en kipfilet op mijn werk, dan hoef ik dat niet allemaal mee te nemen.
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
  vrijdag 31 juli 2009 @ 07:09:47 #208
24188 Belana
kloon van belana
pi_71480134
het is zo 5 uur cycle! vliegt voorbij die dag

wij werden om 5 uur wakker gemaakt door 2 jongetjes
maargoed, komende week vakantie, kunnen we allemaal een beetje bijkomen misschien.
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 31 juli 2009 @ 07:40:49 #209
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_71480267
goedemorgen, ik wil slapennnnnnnnnnnn maar helaas er moet gewerkt worden schijnt
  vrijdag 31 juli 2009 @ 08:07:30 #210
331 Merel
Be here now.
pi_71480485
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 06:48 schreef cyclechick het volgende:
en was het gedag zeggen leuk?
Ja *zucht*zwijmel*zweef*

En goeiemorgen dus! Kijken of ik vanmiddag vrij kan nemen, want ik val om van vermoeidheid en er komt weer een zwaar weekend aan. Dus ik wil vrij zodat ik een middagdutje kan doet
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_71480665
Goeiemorgen!

Even een lijstje maken, heb vrij vandaag en wil niet zoveel snaaien als gisteren (koekjes, dropjes, chips ) en afgelopen dagen, en ook ineens nog iets afvallen, dat verdien ik helemaal niet

O: yoghurt en muesli (grote kom, net binnen)
T: appel en/of kiwi
L: 2 boterhammen met tonijn en komkommer, beker optimel
T: banaan
D: rijst met curry (saus uit pot, kip, courgette, paprika) ijsbergsla met ietsje dressing
T: witbiertje met citroen en misschien nog wat biertjes

Ik wil tonijn op mn brood doen, want ik heb verder geen gezond beleg in huis, wat is de gezondste optie, gewoon met ietsje light mayo ofzo, en hoeveel tonijn neem ik dan?
pi_71481247
Goedemorgen.
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 22:26 schreef Californium het volgende:
even een domme vraag Ik moet dus een nieuwe huisarts hebben hier in Nijmegen... Omdat ik nu dus meer hier ben dan thuis... Maar hoe gaat dat? loop je een praktijk binnen en vraag je of hij je huisarts wil worden?
Yep.
Ik kan je dokter Arts en dokter van Loenen van harte aanraden.

Planning voor vandaag Resultaat van gisteren:
T: oogarts, duurde veel langer dan verwacht dus ik begin pas nu met eten
L: yoghurt met (extra grote schep) lijnzaad
T: soepuitzak "pikante tomaat"
T: handje nootjes
D: onbekend gemarineerde tofu uit de oven (was zowaar ), roergebakken paprika, peultjes, lenteui, pepertje en rode ui
T: stukje kaas en olijfjes
T: heel, heel veel water tegen de hoofdpijn

Planning voor vandaag:
O: omelet van 2 eieren, champs en bieslook
T: tomaten met turkse kaas
L: halfvolle yoghurt met lijnzaad
T: kliekje tofu
D: onbekend
T: kaas en olijfjes
T: heel, heel veel water tegen de hoofdpijn

Wanneer gaat die hoofdpijn weg eigenlijk? Want de eetlust begint al wel weg te trekken, het kost moeite om te eten.
  vrijdag 31 juli 2009 @ 09:24:27 #213
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_71481659
Van teveel water kan je ook hoofdpijn krijgen.
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_71482086
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 09:24 schreef Muis006 het volgende:
Van teveel water kan je ook hoofdpijn krijgen.
Jamaar... Hoeveel moet ik nu drinken dan?

Hoi Muis, trouwens.
Sinds wanneer ben jij een lurker geworden?
Te druk in F&F begreep ik?
  vrijdag 31 juli 2009 @ 09:44:38 #215
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_71482128
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 09:42 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Jamaar... Hoeveel moet ik nu drinken dan?

Hoi Muis, trouwens.
Sinds wanneer ben jij een lurker geworden?
Te druk in F&F begreep ik?
Geen idee eigenlijk . En lurken komt me nu even beter uit ik zit wat meer in F&F nu ja en ik heb mijn Foktijd even ingekort
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  vrijdag 31 juli 2009 @ 09:47:03 #216
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71482176
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 09:02 schreef vergeetmewelletje het volgende:
dokter Arts
Leuke naam . Mijn lerares Duits heette mevrouw Leeraar .

Goedemorgen .

Straks naar A'dam, nu even rustig opstaan met een ontbijtje en een krantje .
Niet meer actief op Fok!
pi_71482365
Volgens mij is zo'n 2 liter water op een dag meer dan voldoende, maar zeker weet ik het ook niet hoor!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_71482406
Muis, hoe gaat het nu met je? Helemaal klaar met de meds?
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_71482535
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 09:44 schreef Muis006 het volgende:
Geen idee eigenlijk . En lurken komt me nu even beter uit ik zit wat meer in F&F nu ja en ik heb mijn Foktijd even ingekort
Wel zo af en toe even hier komen buurten hoor!
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 09:47 schreef Viking84 het volgende:
Leuke naam . Mijn lerares Duits heette mevrouw Leeraar .

Goedemorgen .

Straks naar A'dam, nu even rustig opstaan met een ontbijtje en een krantje .
Vanzelfsprekend heb ik toen de dokter ook op zijn naam uitgezocht.

Naar welk museum ga je nu vandaag?
pi_71483400
Goedemorgen!

Even een schouderklopje voor mezelf, gisteren mijn eerste spinningles gehad en het ging geweldig! Van te voren met de instructeur gepraat, hij zei dat ik maar rustig aan moest doen en dat ik waarschijnlijk niet alles mee zou kunnen doen. Maarr.. ik heb alles meegedaan! Kreeg echt veel complimentjes achteraf en ik vond het nog leuk ook. Dus volgende week weer!

Na het spinnen met vriendlief op de bank gehangen en film (What happens in Vegas, aanrader!) gekeken. Paar glaasjes witte wijn erbij gedronken - we hadden wat te vieren: we hadden gisteren precies 1 jaar de sleutel van onze flat (waar we nu dus ook bijna een jaar wonen). Maar ach, ik vond dat dat wel mocht na het spinnen.

Lijstje voor vandaag:
O: vanilleyoghurt met cruesli
L: drie boterhammen met filet A
D: pasta
T: waarschijnlijk weer witte wijn (ik heb een gezellig weekje ), en iets van chips of popcorn
  vrijdag 31 juli 2009 @ 10:40:02 #221
24188 Belana
kloon van belana
pi_71483514
PPP, wat lekker zeg! Ik vind spinning ook heerlijk Maar ondanks dat ik het nu al 2 maanden doe kan ik niet alles mee doen hoor vooral dat staand fietsen red ik niet geen spieren he...
Maar het is echt lekker so good for you
stormy waters...
sailin'
pi_71483609
Vanaf september ga ik ook weer spinnen Welkom bij de club PPP

Ik heb gisteren Snatch gekeken wat een briljante film
Ja doei.
pi_71483703
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 10:40 schreef Belana het volgende:
PPP, wat lekker zeg! Ik vind spinning ook heerlijk Maar ondanks dat ik het nu al 2 maanden doe kan ik niet alles mee doen hoor vooral dat staand fietsen red ik niet geen spieren he...
Maar het is echt lekker so good for you
Ja, ik was ook echt verbaasd over mezelf! Maarja, het is ergens wel logisch ook: ik ben van boven heel slank maar heb wel altijd flinke benen/billen gehad, blijkbaar zit daar dus ook wel iets van spieren in . Dat staand fietsen vond ik ook erg zwaar hoor, moest mezelf echt pushen om het vol te houden. Maar ik vind het vooral leuk dat ik iets heb gevonden waar ik blijkbaar goed in ben, want ik ben nooit goed in sport..

Volgende week woensdag ga ik ook nog beginnen met BodyBalance, daar heb ik ook zin in.
pi_71483752
Als de spinningles hier weer begint, ga ik ook 1 of 2x per week! Lekker hoor, ik kan dan echt to the max gaan.
PPP, bodybalance is ook tof Iets minder inspannend, maar het kan toch nog best lastig zijn, soms (tenzij je van jezelf superlenig bent).

Trots op mezelf: ik was al voor achten aan het rennen

Lijst voor de dag:
Pre-O: bakje Daniokwark bosbessen
S: Evy les 12, zwaaaaaar!
O: 2 knackebrod met vijgen-mandarijnenjam
T: pruimen
L: 3 knackebrod pindakaas
T: 50 g hazelnoten
S/B: minstens een uur wandelen
D: ergens in de stad eten. ik vind mijn lijst van vandaag zo mager dat ik wel zin heb in Indiaas ofzo
T: alcohol op een terras

[ Bericht 8% gewijzigd door ColdFeet op 31-07-2009 11:23:22 ]
pi_71484551
oh, weten jullie wat ik gisteren voor briljante tekst ben tegengekomen??

"een slib op de pen"

Ja doei.
  vrijdag 31 juli 2009 @ 11:20:12 #226
24188 Belana
kloon van belana
pi_71484590
ik doe dus naast de spinning aan zumba, maar wil eigenlijk ook nog wel iest anders erbij. Ik moet zeggen, ik heb het sporten helemaal ontdekt. voor het eerst van mijn leven ik vind het nu echt leuk en het is ook een fijne sportschool.

coldfeet, goed bezig

ik had net bijna een chocolade koekje gepakt toen de kinderen een koekje kregen van me
stormy waters...
sailin'
pi_71484830
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 09:02 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Goedemorgen.
[..]

Yep.
Ik kan je dokter Arts en dokter van Loenen van harte aanraden.
Echt? die zitten dus wel hier vlakbij EN ik had van hen een folder gekregen vorig jaar ik was dus van plan om daar dus binnen te lopen vandaag Maar jij hebt dus goede ervaringen ermee? mooi! dan voel ik me al wat beter om daar naar binnen te lopen... Heb nu een huisarts en vind het jammer dat ik die moet verlaten omdat je nooit weet wat je terug krijgt

Thanx!
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_71484856
je moet er idd wel een inde buurt hebben, want veel huisartsen werken 'per postcode'
Ja doei.
pi_71485005
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 11:30 schreef motorbloempje het volgende:
je moet er idd wel een inde buurt hebben, want veel huisartsen werken 'per postcode'
jah maar ik neem aan dat de postcode wel ongeveer heel Nijmegen zou zijn... anders zou je praktisch niet kunnen kiezen?
pi_71485010
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 11:29 schreef Californium het volgende:
Echt? die zitten dus wel hier vlakbij EN ik had van hen een folder gekregen vorig jaar ik was dus van plan om daar dus binnen te lopen vandaag Maar jij hebt dus goede ervaringen ermee? mooi! dan voel ik me al wat beter om daar naar binnen te lopen... Heb nu een huisarts en vind het jammer dat ik die moet verlaten omdat je nooit weet wat je terug krijgt
Heel goede ervaringen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dokter Arts en dokter van Loenen zijn heel sympathiek, houden niet van het voorschrijven van pilletjes voor elk kwaaltje maar nemen je wel serieus en zijn relatief jong.
En hun nieuwe praktijk is prachtig.
  vrijdag 31 juli 2009 @ 11:35:42 #231
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71485022
Hmpff, ik wil weg, maar Marks iPhone is nog niet opgeladen en die moet wel mee .
We gaan toch naar beide musea . Rijksmuseum is op vrijdag tot 20:30 open en het Van Gogh tot 22 uur. Tussendoor even eten in Amsterdam en dan zijn we wel weer opgeladen .
Niet meer actief op Fok!
pi_71485073
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 11:35 schreef Californium het volgende:
jah maar ik neem aan dat de postcode wel ongeveer heel Nijmegen zou zijn... anders zou je praktisch niet kunnen kiezen?
Deze praktijk houdt (of hield) als stelregel aan dat je binnen de rivieren moet wonen. Dukenburg en Lent vallen daar dus buiten. Arnhem ook, maar ik heb nog steeds geen adreswijziging geregeld dus ben daar nog illegaal.
pi_71485100
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 11:35 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Heel goede ervaringen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dokter Arts en dokter van Loenen zijn heel sympathiek, houden niet van het voorschrijven van pilletjes voor elk kwaaltje maar nemen je wel serieus en zijn relatief jong.
En hun nieuwe praktijk is prachtig.
Wat erg dat die huisarts dat deed Maar fijn dat het nu goed gaat met je zus, dat was vast even schrikken!

Maar dat klinkt helemaal goed! Ga ik ef douchen en dan gelijk even die kant op lopen / fietsen... Thanks!
pi_71485108
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 11:35 schreef Californium het volgende:

[..]

Je kunt ook niet uit 20 artsen verspreid door Nijmegen kiezen

die van mij doet geloof ik 6537 tot en met 6539 ofzo, om maar wat te noemen. Dit in verband met huisbezoeken en de bereikbaarheid voor de patienten zelf en om zo te voorkomen dat één huisarts heel veel te doen heeft en wachtlijsten krijgt en de ander die net begint en dus geen reputatie heeft, helemaal niets te doen heeft..
Ja doei.
pi_71485148
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 11:37 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Deze praktijk houdt (of hield) als stelregel aan dat je binnen de rivieren moet wonen. Dukenburg en Lent vallen daar dus buiten. Arnhem ook, maar ik heb nog steeds geen adreswijziging geregeld dus ben daar nog illegaal.

haha.... Mijn huidige huisarts vind het eigenlijk geen probleem dat ik al 3 en een half jaar in Nijmegen woon Hoewel ik eerst wel in het weekend en vakanties vaker thuis ivm werk. Maar nu ook niet meer dus mijn moeder heeft me overgehaald maar een nieuwe te zoeken
pi_71485215
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 11:38 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Je kunt ook niet uit 20 artsen verspreid door Nijmegen kiezen

die van mij doet geloof ik 6537 tot en met 6539 ofzo, om maar wat te noemen. Dit in verband met huisbezoeken en de bereikbaarheid voor de patienten zelf en om zo te voorkomen dat één huisarts heel veel te doen heeft en wachtlijsten krijgt en de ander die net begint en dus geen reputatie heeft, helemaal niets te doen heeft..
jah... maar stel dat er 2 huisartsen zijn die mijn postcode zouden doen.... en het zijn allebei 2 wrekerige oude mannetjes Je moet toch ook zelf kunnen kiezen waar je heen wil?
pi_71485255
ik heb 't niet bedacht maar er zijn gewoon veel huisartsen die je alleen 'doen' als je in hun postcode gebied woont, da's wat ik weet
Ja doei.
pi_71485586
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 11:41 schreef Californium het volgende:
jah... maar stel dat er 2 huisartsen zijn die mijn postcode zouden doen.... en het zijn allebei 2 wrekerige oude mannetjes Je moet toch ook zelf kunnen kiezen waar je heen wil?
Je kunt je ook online inschrijven, wat een luxe.
pi_71485628
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 11:52 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Je kunt je ook online inschrijven, wat een luxe.
geniaal *gaat inschrijven*
  vrijdag 31 juli 2009 @ 11:54:53 #240
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71485652
Mijn huisarts zit ook niet in mijn postcodegebied, maar hij is degene die verhuisd is dus hee .
Niet meer actief op Fok!
pi_71485677
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 11:42 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb 't niet bedacht maar er zijn gewoon veel huisartsen die je alleen 'doen' als je in hun postcode gebied woont, da's wat ik weet
Ja, ik heb in Arnhem nog geen praktijk gevonden die mijn postcode accepteert.
pi_71485708
welke postcode heb je? of waar woon je?
Ja doei.
pi_71485875
Zometeen maar weer eens lekker naar de super wandelen nu de zon schijnt
pi_71485926
Hartje Klarendal.
Waar ik ben geweest accepteren ze alleen chiquere postcodes.
Ik zal Remlof eens vragen welke huisarts hij heeft.
pi_71485998
zo! ingeschreven.... scheelt me weer 1 ritje naar de stad! hoef ik alleen maar naar de IBG, de winkel en misschien even naar de intersport, running schoenen halen
pi_71486017
Cali!

Niet naar intersport gaan!

Ga naar RunnersWorld!! Ik weet niet hoe veel geld je uit wilt geven, maar ze zijn daar echt perfect! Ze hebben een camera staan, je moet even voorbeeld-rennen en dan weten ze precies welke schoenen je moet hebben met welke steunpunten
Ja doei.
pi_71486079
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 12:06 schreef motorbloempje het volgende:
Cali!

Niet naar intersport gaan!

Ga naar RunnersWorld!! Ik weet niet hoe veel geld je uit wilt geven, maar ze zijn daar echt perfect! Ze hebben een camera staan, je moet even voorbeeld-rennen en dan weten ze precies welke schoenen je moet hebben met welke steunpunten
Waar zit dat? Ik heb niet een heel erg groot budget
pi_71486163
Hoewel MoBlo absoluut gelijk heeft dat je beter naar de RW kan gaan (al is het maar vanwege de veel uitgebreidere keuze), zou ik toch niet dat voorbeeld-rennen zo op willen hemelen Dat is echt een supersnelle analyse, die heel weinig zegt. Sure, je kunt wel zien of je al dan niet overproneert (zo heet dat toch?), maar daar kunnen verschillende oplossingen voor zijn.
Mocht blijken dat je dat inderdaad doet, dan kun je ook overwegen naar een sportpodoloog te stappen. Anti-pronatieschoenen zijn (zo werd mij door de fysio en de kine verteld) niet altijd even goed voor je gewrichten, omdat ze minder goed dempen.
pi_71486231
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 12:08 schreef Californium het volgende:

[..]

Waar zit dat? Ik heb niet een heel erg groot budget
Er is volgens mij heel weinig prijsverschil. Ik ben heel aardig geholpen bij de RW in Den Haag; ze raadden mij toen uitverkoopschoenen aan, voor 75 euro ofzo.
Nou ja, er zijn wel veel duurdere schoenen, maar die hoef je als beginner niet direct te kopen.
pi_71486309
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 12:10 schreef ColdFeet het volgende:
Hoewel MoBlo absoluut gelijk heeft dat je beter naar de RW kan gaan (al is het maar vanwege de veel uitgebreidere keuze), zou ik toch niet dat voorbeeld-rennen zo op willen hemelen Dat is echt een supersnelle analyse, die heel weinig zegt. Sure, je kunt wel zien of je al dan niet overproneert (zo heet dat toch?), maar daar kunnen verschillende oplossingen voor zijn.
Mocht blijken dat je dat inderdaad doet, dan kun je ook overwegen naar een sportpodoloog te stappen. Anti-pronatieschoenen zijn (zo werd mij door de fysio en de kine verteld) niet altijd even goed voor je gewrichten, omdat ze minder goed dempen.
Het geeft m.i. wel aan dat ze tijd aan je besteden en rustig kijken naar wat er voor jou te krijgen is. Bij een intersport of sport2000 krijg je dat niet

en ze hebben er vanalles Cali, van rond de 80 a 90 tot 200 > euro Gewoon zeggen wat je budget is en dan zoeken ze iets voor je binnen dat budget Ze zitten euh.. tegenover de Shamrock
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')