Daar hoef je toch geen sorry voor te zeggen?quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:37 schreef Viking84 het volgende:
Huu, halve gorgonzola zó opeten?!. Ik had hem gisteren gemengd met crème fraiche en champignons en, sorry Phaidra, ik vond het nog veel te machtig
.
Jaquote:
Yep.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:26 schreef Californium het volgende:
even een domme vraagIk moet dus een nieuwe huisarts hebben hier in Nijmegen... Omdat ik nu dus meer hier ben dan thuis... Maar hoe gaat dat? loop je een praktijk binnen en vraag je of hij je huisarts wil worden?
Jamaar... Hoeveel moet ik nu drinken dan?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:24 schreef Muis006 het volgende:
Van teveel water kan je ook hoofdpijn krijgen.
Geen idee eigenlijkquote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:42 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Jamaar... Hoeveel moet ik nu drinken dan?![]()
Hoi Muis, trouwens.![]()
Sinds wanneer ben jij een lurker geworden?![]()
Te druk in F&F begreep ik?
Leuke naamquote:
Wel zo af en toe even hier komen buurten hoor!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:44 schreef Muis006 het volgende:
Geen idee eigenlijk. En lurken komt me nu even beter uit
ik zit wat meer in F&F nu ja en ik heb mijn Foktijd even ingekort
Vanzelfsprekend heb ik toen de dokter ook op zijn naam uitgezocht.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:47 schreef Viking84 het volgende:
Leuke naam. Mijn lerares Duits heette mevrouw Leeraar
.
Goedemorgen.
Straks naar A'dam, nu even rustig opstaan met een ontbijtje en een krantje.
Ja, ik was ook echt verbaasd over mezelf!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:40 schreef Belana het volgende:
PPP, wat lekker zeg! Ik vind spinning ook heerlijkMaar ondanks dat ik het nu al 2 maanden doe kan ik niet alles mee doen hoor
vooral dat staand fietsen red ik niet
geen spieren he...
Maar het is echt lekkerso good for you
Echt?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:02 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Goedemorgen.
[..]
Yep.
Ik kan je dokter Arts en dokter van Loenen van harte aanraden.
jah maar ik neem aan dat de postcode wel ongeveer heel Nijmegen zou zijn... anders zou je praktisch niet kunnen kiezen?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:30 schreef motorbloempje het volgende:
je moet er idd wel een inde buurt hebben, want veel huisartsen werken 'per postcode'
Heel goede ervaringen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:29 schreef Californium het volgende:
Echt?die zitten dus wel hier vlakbij EN ik had van hen een folder gekregen vorig jaar
ik was dus van plan om daar dus binnen te lopen vandaag
Maar jij hebt dus goede ervaringen ermee? mooi! dan voel ik me al wat beter om daar naar binnen te lopen... Heb nu een
huisarts en vind het jammer dat ik die moet verlaten omdat je nooit weet wat je terug krijgt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dokter Arts en dokter van Loenen zijn heel sympathiek, houden niet van het voorschrijven van pilletjes voor elk kwaaltje maar nemen je wel serieus en zijn relatief jong.
En hun nieuwe praktijk is prachtig.![]()
Deze praktijk houdt (of hield) als stelregel aan dat je binnen de rivieren moet wonen. Dukenburg en Lent vallen daar dus buiten. Arnhem ook, maar ik heb nog steeds geen adreswijziging geregeld dus ben daar nog illegaal.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:35 schreef Californium het volgende:
jah maar ik neem aan dat de postcode wel ongeveer heel Nijmegen zou zijn... anders zou je praktisch niet kunnen kiezen?
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:35 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Heel goede ervaringen.Wat erg dat die huisarts dat deedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dokter Arts en dokter van Loenen zijn heel sympathiek, houden niet van het voorschrijven van pilletjes voor elk kwaaltje maar nemen je wel serieus en zijn relatief jong.
En hun nieuwe praktijk is prachtig.![]()
Maar fijn dat het nu goed gaat met je zus, dat was vast even schrikken!
![]()
Maar dat klinkt helemaal goed! Ga ik ef douchen en dan gelijk even die kant op lopen / fietsen... Thanks!
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Je kunt ook niet uit 20 artsen verspreid door Nijmegen kiezenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:35 schreef Californium het volgende:
[..]
jah maar ik neem aan dat de postcode wel ongeveer heel Nijmegen zou zijn... anders zou je praktisch niet kunnen kiezen?
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:37 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Deze praktijk houdt (of hield) als stelregel aan dat je binnen de rivieren moet wonen. Dukenburg en Lent vallen daar dus buiten. Arnhem ook, maar ik heb nog steeds geen adreswijziging geregeld dus ben daar nog illegaal.
jah... maar stel dat er 2 huisartsen zijn die mijn postcode zouden doen.... en het zijn allebei 2 wrekerige oude mannetjesquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je kunt ook niet uit 20 artsen verspreid door Nijmegen kiezen
die van mij doet geloof ik 6537 tot en met 6539 ofzo, om maar wat te noemen. Dit in verband met huisbezoeken en de bereikbaarheid voor de patienten zelf en om zo te voorkomen dat één huisarts heel veel te doen heeft en wachtlijsten krijgt en de ander die net begint en dus geen reputatie heeft, helemaal niets te doen heeft..
Je kunt je ook online inschrijven, wat een luxe.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:41 schreef Californium het volgende:
jah... maar stel dat er 2 huisartsen zijn die mijn postcode zouden doen.... en het zijn allebei 2 wrekerige oude mannetjesJe moet toch ook zelf kunnen kiezen waar je heen wil?
geniaal *gaat inschrijven*quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:52 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Je kunt je ook online inschrijven, wat een luxe.
Ja, ik heb in Arnhem nog geen praktijk gevonden die mijn postcode accepteert.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:42 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb 't niet bedachtmaar er zijn gewoon veel huisartsen die je alleen 'doen' als je in hun postcode gebied woont, da's wat ik weet
Waar zit dat? Ik heb niet een heel erg groot budgetquote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:06 schreef motorbloempje het volgende:
Cali!
Niet naar intersport gaan!
Ga naar RunnersWorld!! Ik weet niet hoe veel geld je uit wilt geven, maar ze zijn daar echt perfect! Ze hebben een camera staan, je moet even voorbeeld-rennen en dan weten ze precies welke schoenen je moet hebben met welke steunpunten
Er is volgens mij heel weinig prijsverschil. Ik ben heel aardig geholpen bij de RW in Den Haag; ze raadden mij toen uitverkoopschoenen aan, voor 75 euro ofzo.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:08 schreef Californium het volgende:
[..]
Waar zit dat? Ik heb niet een heel erg groot budget
Het geeft m.i. wel aan dat ze tijd aan je besteden en rustig kijken naar wat er voor jou te krijgen is. Bij een intersport of sport2000 krijg je dat nietquote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:10 schreef ColdFeet het volgende:
Hoewel MoBlo absoluut gelijk heeft dat je beter naar de RW kan gaan (al is het maar vanwege de veel uitgebreidere keuze), zou ik toch niet dat voorbeeld-rennen zo op willen hemelenDat is echt een supersnelle analyse, die heel weinig zegt. Sure, je kunt wel zien of je al dan niet overproneert (zo heet dat toch?), maar daar kunnen verschillende oplossingen voor zijn.
Mocht blijken dat je dat inderdaad doet, dan kun je ook overwegen naar een sportpodoloog te stappen. Anti-pronatieschoenen zijn (zo werd mij door de fysio en de kine verteld) niet altijd even goed voor je gewrichten, omdat ze minder goed dempen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |