| 1 2 3 4 5 6 | My Name is Tina I was impressed when i saw your profile www.traineo.com and i will like you to email me back to my inbox so that i can send you my picture for you to know who i am.i believe we can establish a long lasting relationship with you. In addition,i will like you to reply me through my private e mail box (tinahakam at yahoo.com) for more introduction Thanks,waiting to hear from you soonest. Tina. |
Ik heb met je mee gedaan. Bizar raar gegeten net:quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:11 schreef kwakveense het volgende:
die zijn net gevolgd met de vreselijkste vreetbui in weken tijdmaargoed... schuldgevoel doen we niet aan, en morgen weer een dag....
maar heb echt even nergens zin in nu: niet in alle klusjes doen die ik moet doen, niet in de berg was opruimen, niet in mn keuken opruimen, en ook niet in slapen...
Gewoon een spammerd dus.quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:42 schreef Flaccid het volgende:
Ik zit op traineo en krijg dit berichtje van iemand:
[ code verwijderd ]
Hooi CF!quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:25 schreef ColdFeet het volgende:
MariaWat ben je toch een mooierd! En het lijkt wel echt of je benen slanker zijn geworden
Op je bovenlijf kan ik 't niet goed beoordelen; je draagt toch niet alleen maar donkere kleuren omdat je denkt dat het afkleedt?
![]()
Dat brood! Het ziet er best OK uit, maar eerlijkgezegd lijkt de combi eieren-huttenkase me iets souffle-achtigs opleveren en niet echt brood-brood. Nou ja, wie weet is het heel lekker.
Hier change of plans, ik krijg morgen een loge, dus heb besloten mijn hardlooprondje van vandaag uit te stellen naar morgenochtend. Ga ik vanavond eens vroeg naar bed!
D was trouwens een enorme bak sla met 2 tomaten, een avocado, een rode ui, een blikkie tonijn en vinaigretteLekker makkelijk en best gezond!
Kwak, wat heb je gegeten? Misschien kunnen wij relativeren; die vreetbui van je van laatst viel ook best mee
ik win van jequote:Op donderdag 30 juli 2009 21:42 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik heb met je mee gedaan. Bizar raar gegeten net:
- 5 augurken
- een halve gorgonzola (zo'n voorverpakt stuk uit de supermarkt)
- 2 plakken ham
- een halve zak chips (en ik eet nooit chips!)
Mijn man vroeg me net al of ik zwanger ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ik ben er niet eens misselijk van. maar goed. ik mag me er niet schuldig over voelen, al heb ik vanavond denk ik wel moeite om mijn "3 goeie punten zonder ge-ja-maar" op te schrijven...Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
quote:
Ik dacht *heel* even dat je een nuts chocoladereep had geroosterd in de koekenpan, met een berg zeezoutquote:Op donderdag 30 juli 2009 21:58 schreef Vivi het volgende:
Ik ben nog braaf met mijn gemixte nuts( Lekker ff roosteren in de koekepan met een berg zeezout
).
bij mij is het meestal boosheid, verveling en onvrede gecombineerd in de een of andere vorm. ditmaal met algehele malaise en hormonen erbij - dat was teveel om nog op te kunnen vangen met gerationaliseer op papier...quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:54 schreef Tinkepink het volgende:
Oh wacht! Ik ben de Magnum en de chocolade nog vergeten!
Dus:
5 augurken
- een halve gorgonzola (zo'n voorverpakt stuk uit de supermarkt)
- 2 plakken ham
- een halve zak chips (en ik eet nooit chips!)
- magnum (extra dark)
- chocolaatjes (veel)
Misselijk ben ik ook niet. Wel vind ik het raar, want ik heb bijna nooit vreetbuien. Ben benieuwd wat me dwars zitHet eerste van jouw lijstje zou er hier ook nog wel ingaan eigenlijk
Die zijn er niet meer! Die heeft Dean opgegeten met zn nieuwe vriendinnetje uit de dierentuin! </verkapte ik lurk in OUD-post>quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:58 schreef Vivi het volgende:
DEM YOU TINK! Nu herinner ik me ineens de minimagnums in den vriezert.
nee, dat is de regel van mijn psycholoogquote:Op donderdag 30 juli 2009 22:00 schreef Belana het volgende:
is dat de regel hier? vreetbuien prima, maar dan geen schuldgevoel?
Ja hallo, het maakt mij niet uit wat je eet, maar blijf van Deans ijsjes af!quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:58 schreef Vivi het volgende:
DEM YOU TINK! Nu herinner ik me ineens de minimagnums in den vriezert.
GMTAquote:Op donderdag 30 juli 2009 22:01 schreef loveli het volgende:
[..]
Ja hallo, het maakt mij niet uit wat je eet, maar blijf van Deans ijsjes af!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |