quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:30 schreef Tinkepink het volgende:
Hadden jullie dit al gelezen?
[..]
Wat is de moraal van dit verhaal? Maanden lang puur low carb is niet gezond
quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:30 schreef cyclechick het volgende:
Ik kreeg net een mailtje dat mijn scriptie zeker voldoende is!
WHooi!!![]()
*B* (is die laatste dan ook blauw?)
krokettenquote:Op donderdag 30 juli 2009 18:46 schreef Syrena het volgende:
[..]
Wat voor soep was dat dan?! Ik heb courgettesoep en twee kroketten...
![]()
Half.quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:54 schreef Tinkepink het volgende:
Heeft iemand hier trouwens weleens zelf kroketten gemaakt? Is dat erg veel werk?
Bi is genoeg hoor, wink wink, nudge nudge, knowwhaddameanquote:Op donderdag 30 juli 2009 17:59 schreef motorbloempje het volgende:
Maria is echt een prachtmeisje.. ik moet niet meer zaniken om foto's, want dan word ik straks nog lesbies
Qua afslanken inderdaadquote:Op donderdag 30 juli 2009 20:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
Kick-ass baantje dus, SiTu!![]()
Ik heb net eiwitten stijfgeklopt en moet schijnbaar aan mn armspieren werken![]()
Resultaat (waar is CF! waar is CF!) : mijn eerste poging tot low carb brood!![]()
Ik heb nog niet geproefd, maar het ruikt wat zoetig (misschien iets teveel vloeibaar zoetstof?) en ziet er (afgezien van de platheid) vrij broodachtig uit
Hier liggen de 6 a 7 schijfjes op een stapeltje![]()
[ afbeelding ]
Oh, dat had ik dus ook vandaag, bodypumpen ging als een krantquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:52 schreef conleche het volgende:
Hee Zwielemans!!
Maria, jij heb echt het allerliefste snoetje van ons allemaal!!![]()
Het sporten ging kut! Was ik even vergeten, dat je lijf even moet omschakelen. Was werkelijk niet vooruit te branden. Heb maar even een flink stuk meloen genomen net.
Tenk joe!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |