quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:25 schreef kwakveense het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tuindorp is prima.quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:30 schreef P.F het volgende:
[..]
Tuindorp is niet zo fijn - dacht ik. Maar goed, ik woon zelf ook in Osdorp.
Werd je van mij ook al. Nepperdquote:Op donderdag 30 juli 2009 17:59 schreef motorbloempje het volgende:
Maria is echt een prachtmeisje.. ik moet niet meer zaniken om foto's, want dan word ik straks nog lesbies
Wat is de moraal van dit verhaal? Maanden lang puur low carb is niet gezondquote:Dodelijk dieet van water en soep -
Een poging om af te vallen is een 26-jarige moeder fataal geworden. De vrouw ging aan een dodelijk dieet van soep en water. Muzikante Helen Anderson uit het Engelse South Shield, werd door haar moeder dood op bed gevonden. De werkloze Engelse, die een 5-jarig dochtertje heeft, verloor in een paar maanden 38 kilo. Vooral het gebrek aan suiker is haar fataal geworden. Helen is door haar eigen lijf vergiftigd, meldt The Sun.
Je had toch een 8 voor je scriptie?quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:30 schreef cyclechick het volgende:
Ik kreeg net een mailtje dat mijn scriptie zeker voldoende is!
WHooi!!![]()
*B* (is die laatste dan ook blauw?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |