Hij is 20. Hm.. Ik keek net in z'n kamer en hij lijkt zijn oude chagrijnige zelfquote:Op donderdag 30 juli 2009 11:23 schreef ElisaB het volgende:
OMFG
Hoe oud is je broertje? En kan ie inmiddels al weer normaal doen?
Wow, dat is wel tofquote:Op donderdag 30 juli 2009 11:25 schreef motorbloempje het volgende:
en mn zusje dus 't huis uit!
mn moeder dus 'maar je hoeft nog niet weg' en 'weet je 't zeker!?'
ze zou eerst hospiteren, maar dat wilde ze toch niet, en toen had ze gisteren een mail gehad met 'gefeliciteerd, je gaat daar en daar wonen!' dus zij 'wtf???'
bleek dat die avond niet doorging en de SSH gewoon maar iemand had uitgekozen, en dat was zij dus..
't kind heeft ook altijd geluk
Owwwww, dus je hoeft niet meer voor hem te zorgen (ik zag een 13-jarig pubertje voor mequote:Op donderdag 30 juli 2009 11:24 schreef P.F het volgende:
Hij is 20. Hm.. Ik keek net in z'n kamer en hij lijkt zijn oude chagrijnige zelf!
ja!quote:
Nou... Hij is eerder 15 qua gedragquote:Op donderdag 30 juli 2009 11:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Owwwww, dus je hoeft niet meer voor hem te zorgen (ik zag een 13-jarig pubertje voor me)
gefeliciteerd miss s!!quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:27 schreef Miss_S het volgende:
Hey meiden sorry dat ik steeds binnenval zonder terug te lezen, maar kan alleen online op de iPhone van mijn vriend en dat is lastig teruglezen. Maar ik heb mijn P gehaalden gewoon in 1jaar. Best happy nu dus
Tuindorp is niet zo fijn - dacht ik. Maar goed, ik woon zelf ook in Osdorp.quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja!
15m2, 3 huisgenoten, internet best snel geloof ik, wasmachine 'n all aanwezig
2 huisgenoten schijnen er nooit te zijn, ergens in tuindorp!
ik heb werkelijk geen idee, maargoed, zij moet er wonenquote:Op donderdag 30 juli 2009 11:30 schreef P.F het volgende:
[..]
Tuindorp is niet zo fijn - dacht ik. Maar goed, ik woon zelf ook in Osdorp.
Maria, dat is precies de reden dat ik nu hier in dit topic zit. ik was gestopt met roken en na een maand gaan sporten. Ik dacht het er wel even af te sporten, maar dat valt vies tegen zeg. ik kwam nog steeds aan, ondanks al mijn fanatieke gedoequote:Op donderdag 30 juli 2009 12:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wat goed, Co!![]()
Omg, omg, bijna H&M pakketjeEn aangezien mijn sportregime tot nu toe geen drol lijkt uit te halen (op slank-gebied iig
) denk ik dat ik komende tijd maar een no-snack regime moet instellen
Geen cola in het weekend. Geen handjes chips. Geen losse koekjes. Geen ijsjes. Dan maar 100% gezond proberen te eten + sport, anders weet ik het ook niet meer
Otherwise I am doomed to be chubsy
En de OP?????quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:25 schreef motorbloempje het volgende:
oh, het duurt wat langer dan verwacht...ik denk dat ik vandaag alles kopiëer en daarna morgen de pc herinstalleer
nou het is ook lastig, ik heb ook even nodig gehad om mijn motivatie te vindenquote:Op donderdag 30 juli 2009 12:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik hoop het Belana! Ik moet alleen aan mn ruggengraat werken geloof ikIk doe of veel te weinig eten, of veel te veel
Mijn lijngeschiedenis sinds ik hier zit is dit:
- te weinig/ongezond eten en nauwelijks sporten (1000-1200 kcal aan gezonde dingen, of juist te weinig goed eten + ongezonde ongein; heel soms hardlopen
)
- te weinig/ongezond eten en niet sporten (infectie in voet)
- 1500-1700 kcal lijstjes inclusief 2 a 3 dagen per week sportenAf en toe snaaien
Dat af en toe snaaien (voornamelijk in het weekend) moet dus uit mn systeemIk had gehoopt dat van nauwelijks naar regelmatig sporten al zou helpen
You jokin'? OK, het is misschien een beetje een burgerbuurt, maar het is centraal gelegen, groen, rustig en mooiquote:Op donderdag 30 juli 2009 11:30 schreef P.F het volgende:
[..]
Tuindorp is niet zo fijn - dacht ik. Maar goed, ik woon zelf ook in Osdorp.
Door het lowcarben, het heeft ook nadelen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
EN VMW! Waarom hoofdpijn?*kusje op*
![]()
Voor mij ook niet hoor. Ik luister naar mijn lichaam en eet waar ik behoefte aan heb (zolang het niet te ongezond is tenminste). Werkt bij mij het beste.quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:12 schreef motorbloempje het volgende:
ik word alleen al moe en ongelukkig als ik er naar kijk dat je allemaal dingen NIET mag en dingen MOET enzo..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |