quote:
Nou, mijn ouders hebben een rommelzolder waar nog nooit iets aan is gedaan, een soort ruimte voor mijn oude kamer. Deze stond stampvol met rommel (mijn rommel, deels) deze heb ik weg gedaan..Het is echt zoooo ruim nu. Nu zie je de verbleekte kleuren van mijn laatste verfexperiment. Deze wil ik witten en dan een muur roze of rood en dan met fotolijstjes. Oid.
En dan kan m'n vader er een vloer in leggen, ooit
Hm.... Oja, de auto is een soort vuilnisbelt, die heb ik helemaal gezogen en gewassen... Ding is niet meer terug te herkennen. En ik wou eigenlijk een vijver in de voortuin maken.. (Ouders willen een nieuwe voortuin) maar dat werd wel erg prijzig.
Uhm...... Dan is er nog de badkamer, die wil ik helemaal opruimen & schoonmaken (Is heel mooi maar ook een vuilnisbelt)
Dan is er nog de kamer van m'n broertje.. Ik wil een inrichting voor hem bedenken en kleuren. En als hij het leuk vind ga ik z'n kamer verven in die kleuren. En dan hangt het van m'n ouders af of ze de meubels leuk vinden.
De woonkamer heb ik al bijna helemaal opgeruimd, stapels, stapels, papieren en kranten, pfffff. Gewoon alleen het hoognodige blijft over
Uhm.. De serre wordt ook netjes, 4 kilo papier ga ik naar de papierstort brengen.
Het kantoor is op zich oké, daar blijf ik maar af. De laatste keer dat ik mijn vaders boekenkast had "geherorganiseerd" was hij
not amused. Maar de extra koelkast die daar staat heb ik uitgezocht op overdatum spullen, en die ga ik morgen propvol vullen met drinken, drinken, drinken
Uhm................ De keuken had ik helemaal opgeruimd maar die maakt m'n broertje steeds vies. Alles wat over de datum is van de vriezer/koelkast/voorraadkast gooi ik weg (zitten dingen uit '98 tussen en zo.) En dan vul ik hem weer
Hm......... Oja! Ik ga de enorme kledingkast van mijn mutti uitzoeken en strijken(doet ze nooit) en op kleur soorteren. Alleen denk ik dat ze dat wel een beetje vervelend vind. Helaas heeft ze te veel zooi los in de kamer (echt bergen en bergen) dus er valt weinig eer te behalen.
Oja! De auto wou ik nog gezellig maken, met sloffen, snoepjes en tijdschriften

Ik denk wel dat ze heel erg schrikken want alles ligt al bijna 10 jaar op dezelfde plek en er is overal een soort FiFo systeem. Maar m'n moeder was zelf al begonnen met het grote opruimen - dus ik denk wel dat ze het stiekem wel leuk gaan vinden.
Dat waren mijn ideeën

!!
P.S. ik zou nooit zomaar iets van iemand weggooien.
P.P.S Als het mooi weer is stop ik en ga ik naar het strand