abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71412218
Het vorige deel: Slank #819 Waar we het even niet meer weten

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Het meet topic: [Slank-meettopic] Koken & eten

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 23:03:02 #2
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71412275
Mn reactie kon niet meer!
quote:
Shit ook geen suiker, dat had ik kunnen weten Geen suiker meer in mn thee geen cola in het weekend Hm dat zou nog het moeilijkst worden

PF: ik zou waarschijnlijk ZWAAR geirriteerd zijn I'd advise against it, anyways...
En nu ga ik slapen!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_71412341
Maria: cola light en zoetjes FTW!!!!

En PF: ik zou en nu formuleer ik het voorzichtig, er niet van zijn gecharmeerd.
pi_71412342
PF, wat had je in gedachten?
pi_71412347
Mijn laatste post:

Het lukt nog steeds niet met de tv, maar bedankt voor de hulp!

Hoe blij ende verrast zou jij zijn -als ouders van een uitwonende dochter met een voortreffelijke smaak- als je bij thuiskomst van een welverdiende vakantie, er achterkwam dat jouw (koop) huis een make-over heeft gekregen?

Heel blij ?!
pi_71412390
Mijn lijstje

Ontbijt: 2 boterhammen met jonge kaas
Tussendoor: Bakje kwark ( 150 gram) met een gold kiwi
1 uur gevoetbald, lekkere tik tegen m'n enkel aangehad, lopen gaat nu wel weer.
Tussendoor: 3 toastjes kaas en 6 toastjes zonder kaas
Avondeten: Tagiatelle met garnalen in een sausje met stokbrood en komkommer en tomaten
30 minuten gefietst, ging niet lekker, beide banden van de fiets liepen aan en moest daardoor keihard trappen.
Nog meer: Nog een beetje kwark (50gram), had honger!
Nog meer: 2 Boterhammen met kaas, had immers nogsteeds honger
Nog meer: Ik eet een appel, want had nog wat honger.
pi_71412489
Lees nu de OP pas wat een Streefgewichten zeg
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_71412567
+ 1 plakje peperkoek + soepstengels. Jezus ik eet veel. Heb hard gesport, dat wel.
pi_71412603
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 23:09 schreef Californium het volgende:
Lees nu de OP pas wat een Streefgewichten zeg
Dat zijn toch prima streefgewichten?? Niets extreems toch?
pi_71412684
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 23:12 schreef conleche het volgende:

[..]

Dat zijn toch prima streefgewichten?? Niets extreems toch?
Nee dat opzich niet... niet te ongezond ofzo... maar als ik naar mijn lengte en gewicht kijk zou dat voor mij een onmogelijke taak zijn om bijvoorbeeld een streefgewicht van onder de 60 te zetten want dat ga ik never nooit niet redden en ik zou er echt te dun uitzien
pi_71412686
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 23:05 schreef ColdFeet het volgende:
PF, wat had je in gedachten?
Nou, mijn ouders hebben een rommelzolder waar nog nooit iets aan is gedaan, een soort ruimte voor mijn oude kamer. Deze stond stampvol met rommel (mijn rommel, deels) deze heb ik weg gedaan..Het is echt zoooo ruim nu. Nu zie je de verbleekte kleuren van mijn laatste verfexperiment. Deze wil ik witten en dan een muur roze of rood en dan met fotolijstjes. Oid.

En dan kan m'n vader er een vloer in leggen, ooit

Hm.... Oja, de auto is een soort vuilnisbelt, die heb ik helemaal gezogen en gewassen... Ding is niet meer terug te herkennen. En ik wou eigenlijk een vijver in de voortuin maken.. (Ouders willen een nieuwe voortuin) maar dat werd wel erg prijzig.

Uhm...... Dan is er nog de badkamer, die wil ik helemaal opruimen & schoonmaken (Is heel mooi maar ook een vuilnisbelt)

Dan is er nog de kamer van m'n broertje.. Ik wil een inrichting voor hem bedenken en kleuren. En als hij het leuk vind ga ik z'n kamer verven in die kleuren. En dan hangt het van m'n ouders af of ze de meubels leuk vinden.

De woonkamer heb ik al bijna helemaal opgeruimd, stapels, stapels, papieren en kranten, pfffff. Gewoon alleen het hoognodige blijft over

Uhm.. De serre wordt ook netjes, 4 kilo papier ga ik naar de papierstort brengen.

Het kantoor is op zich oké, daar blijf ik maar af. De laatste keer dat ik mijn vaders boekenkast had "geherorganiseerd" was hij not amused. Maar de extra koelkast die daar staat heb ik uitgezocht op overdatum spullen, en die ga ik morgen propvol vullen met drinken, drinken, drinken

Uhm................ De keuken had ik helemaal opgeruimd maar die maakt m'n broertje steeds vies. Alles wat over de datum is van de vriezer/koelkast/voorraadkast gooi ik weg (zitten dingen uit '98 tussen en zo.) En dan vul ik hem weer

Hm......... Oja! Ik ga de enorme kledingkast van mijn mutti uitzoeken en strijken(doet ze nooit) en op kleur soorteren. Alleen denk ik dat ze dat wel een beetje vervelend vind. Helaas heeft ze te veel zooi los in de kamer (echt bergen en bergen) dus er valt weinig eer te behalen.

Oja! De auto wou ik nog gezellig maken, met sloffen, snoepjes en tijdschriften

Ik denk wel dat ze heel erg schrikken want alles ligt al bijna 10 jaar op dezelfde plek en er is overal een soort FiFo systeem. Maar m'n moeder was zelf al begonnen met het grote opruimen - dus ik denk wel dat ze het stiekem wel leuk gaan vinden.

Dat waren mijn ideeën !!

P.S. ik zou nooit zomaar iets van iemand weggooien.
P.P.S Als het mooi weer is stop ik en ga ik naar het strand
pi_71412733
Mijn eerste low-carbdag, tot het misging:

O: grapefruitsap, ananas met yoghurt
T: cracker filet americain, gekookt ei
L: enorme salade met tomaat, komkommer, avocado, cracker filet
T: cracker filet, gekookt ei
D: Hier ging het mis! Ik zat op een terras in de haven van Scheveningen, waar ze echt heerlijke hamburgers hebben. En dan heb ik niet de bovenmenselijke wilskracht de Italiaanse bol waar de burger op ligt, en de zalige frieten ernaast te laten liggen. Dus dat. Bon, morgen weer een poging.
pi_71412809
Maar hoe kwam die burger in de eerste plaats voor je neus?
pi_71412816
O dit vind ik dan wel een hele sympathieke make over. Vooral die sloffen en dropjes in de auto!!
pi_71412861
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 23:15 schreef Californium het volgende:

[..]

Nee dat opzich niet... niet te ongezond ofzo... maar als ik naar mijn lengte en gewicht kijk zou dat voor mij een onmogelijke taak zijn om bijvoorbeeld een streefgewicht van onder de 60 te zetten want dat ga ik never nooit niet redden en ik zou er echt te dun uitzien
Tja, dat is een kwestie van je lichaamsbouw en wat daar het beste bij past. Bij mij komt al het extra gewicht 100% op mijn kont te zitten. Dan wil je er wel vanaf, vooral als je er verder overal graatmager blijft uitzien. Als het nou een romig speklaagje, geleidelijk over alle plaatsen verdeeld was, zou ik er echt niet mee zitten
pi_71412916
Ohhhhh. Maar dat is toch wel heel lief!! Daar zijn ze vast blij mee.
pi_71412932
Lau. al die crackers, grapefruitsaap en ananas. Dat was ook al niet per se geheel en al low carb.
Mááár morgen weer een dag.

Voor de rest is het eigenlijk wel een aardig gewoon lijstje op de frieten na!!
pi_71412938
Wow, PF! Kom je mijn huis ook doen?
pi_71413007
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 23:21 schreef Laureline het volgende:

[..]

Tja, dat is een kwestie van je lichaamsbouw en wat daar het beste bij past. Bij mij komt al het extra gewicht 100% op mijn kont te zitten. Dan wil je er wel vanaf, vooral als je er verder overal graatmager blijft uitzien. Als het nou een romig speklaagje, geleidelijk over alle plaatsen verdeeld was, zou ik er echt niet mee zitten
You lucky cow. Als ik minder dan 65 ofzo weeg, heb ik nog steeds een dikke kont en ronde heupen, maar krijg ik een mager gezicht, uitstekende sleutelbeenderen en spichtige ellebogen. Zelfs toen ik 55 woog, had ik nog een bolle bips

Ik ga dus echt niet voor de BMI's van 20 ofzo
pi_71413035
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 23:23 schreef conleche het volgende:
Lau. al die crackers, grapefruitsaap en ananas. Dat was ook al niet per se geheel en al low carb.
Mááár morgen weer een dag.

Voor de rest is het eigenlijk wel een aardig gewoon lijstje op de frieten na!!
Heeheehee, dat zijn die superWasacrackers die jij hebt aangeraden, van die Original CrispyLightvolkorenroggemeeldingen! En ontbijten zonder fruit, dat gaat niet bij mij. Dan moet ik ineens een ei gaan koken zonder koffie te hebben gehad Ik ben al blij dat ik de ananas kan killen 's ochtends.
pi_71413060
hoi!

Boondock Saints blijft een toffe film

en verder: de lamsribjes staan in de marinade (citroensap, italiaanse kruiden van de appie (vers), klein scheutje olijfolie en 2 kleine lepeltjes honing benieuwd) en morgen de kip, als deze ontdooid is.

Dan even naar de stad, turkse broden halen en de rest van de dingen maken:
tzaziki, spekjes-knoflook-kwark voor bij de gepofte aardappelen, knoflookmayo en een spicey couscoussalade uit het BBQ-boek van Ainsley!
Ja doei.
pi_71413062
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 23:20 schreef conleche het volgende:
O dit vind ik dan wel een hele sympathieke make over. Vooral die sloffen en dropjes in de auto!!
Gelukkig maar !
Ik ga natuurlijk niet met een voorhamer de grootte van de kamers veranderen of zo Dat zou onaardig zijn.
pi_71413091
en oh ja, ik moet mezelf nog in de lijst weer zetten met een streven.. daar ga ik maar eens een nachtje over slapen, wat ik als streefgewicht neer wil zetten. Zit nu (wie immer) rond de 69kg..
Ja doei.
pi_71413092
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 23:21 schreef Laureline het volgende:

[..]

jah das idd wel irritant
pi_71413124
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 23:26 schreef Laureline het volgende:

[..]

Heeheehee, dat zijn die superWasacrackers die jij hebt aangeraden, van die Original CrispyLightvolkorenroggemeeldingen! En ontbijten zonder fruit, dat gaat niet bij mij. Dan moet ik ineens een ei gaan koken zonder koffie te hebben gehad Ik ben al blij dat ik de ananas kan killen 's ochtends.
! Ja maar de bedoeling is dat je er dan 2 eet per dag of zo. En van de fruitdingkies, mag je alleen aardbeien, meloen, frambozen en bessen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')