Werkt Zumba echt dan ?;oquote:Op maandag 27 juli 2009 21:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
Succes met je scriptie, Fieps! Zen worden klinkt goed![]()
Ik ben stomIk zou naar Zumba en ik WOU naar Zumba en had zin en driiiiive, en ik keek op de klok: 20:40. Awesome! 21.10 begint het, dan moet ik om 20:55 weg
Nog een vriend uitzwaaien, wat dingetjes opruimen (hij was een aantal dagen logeren), relaxt weer even op de klok kijken... 20:58!?
![]()
![]()
Incluus aankleden e.d. ging ik dat dus NOOIT reddenFaaaaal. Ik moest echt even rebooten, want ik was helemaal in de war en teleurgesteld
Om het goed te maken ga ik nu met mn dvd aan de gang - but it's just not the saaame!
Oh oh en ook goed nieuws! Ik heb twee roborovski dwerghamsters!Foto's volgen, ze zijn nu aan het acclimatiseren in hun kick-ass hok met o.a. houten huisje, speelbuizen en loopradje
Thx lieve maria!quote:Op maandag 27 juli 2009 21:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
Succes met je scriptie, Fieps! Zen worden klinkt goed![]()
Ik ben stomIk zou naar Zumba en ik WOU naar Zumba en had zin en driiiiive, en ik keek op de klok: 20:40. Awesome! 21.10 begint het, dan moet ik om 20:55 weg
Nog een vriend uitzwaaien, wat dingetjes opruimen (hij was een aantal dagen logeren), relaxt weer even op de klok kijken... 20:58!?
![]()
![]()
Incluus aankleden e.d. ging ik dat dus NOOIT reddenFaaaaal. Ik moest echt even rebooten, want ik was helemaal in de war en teleurgesteld
Om het goed te maken ga ik nu met mn dvd aan de gang - but it's just not the saaame!
Oh oh en ook goed nieuws! Ik heb twee roborovski dwerghamsters!Foto's volgen, ze zijn nu aan het acclimatiseren in hun kick-ass hok met o.a. houten huisje, speelbuizen en loopradje
Dat is prima hoor! Volgens mij het getal dat sommigen hier ook aanhouden. Nòg minder en je gaat in de spaarstand. 'Normaal' is rond de 1800 voor afvallen, 2000 voor onderhoud. En als je ook nog sport, moet je zeker niet te weinig gaan eten.quote:Op maandag 27 juli 2009 21:06 schreef Belana het volgende:
volgens de caloriechecker zit ik vandaag ruim op de 1600, is te veel voor mij als ik wil afvallen schijnt, nou ja, morgen weer anders, op zich ben ik heel tevreden
yoga en zen zijn
goed nieuws dusquote:Op maandag 27 juli 2009 21:13 schreef Laureline het volgende:
[..]
Dat is prima hoor! Volgens mij het getal dat sommigen hier ook aanhouden. Nòg minder en je gaat in de spaarstand. 'Normaal' is rond de 1800 voor afvallen, 2000 voor onderhoud. En als je ook nog sport, moet je zeker niet te weinig gaan eten.
Of het werkt... Geen ideequote:Op maandag 27 juli 2009 21:07 schreef Crientj het volgende:
[..]
Werkt Zumba echt dan ?;o
Ik heb het gedownloadMaar durf dr nog niet echt mee te beginnen ofzo ;o
Ghehe, ik heb het een paar keer gezien bij die homeshopping meuk.quote:Op maandag 27 juli 2009 22:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Of het werkt... Geen ideeIk ben tot nu toe geen gram afgevallen geloof ik, maar ik werk me wel iedere keer flink in het zweet en spierpijn kan je er soms ook van krijgen! En het is leuk
![]()
(al is de dvd vrij eng, want daar zijn allemaal te blije mensen in neonkleurige pakjes) zo, net het advanced programma van de dvd geprobeerd en 40 minuten bezig geweest ongeveer!
Beter dan niks en heb iig gezweet
![]()
Go Mr Moblo!![]()
Ik heb 4 dvd's ofzo op de pc staan. Helaas wel spaanse variant zonder subs oid. Moar anders even zoeken via torrent ofzo?quote:Op maandag 27 juli 2009 22:21 schreef SiTu het volgende:
Is er nog een bepaalde Zumba dvd waar jullie het over hebben?Het lijkt me wel eens leuk ter afwisseling van het hardlopen. Ik hou er wel van om me in het zweet te dansen, ben alleen niet zo goed in volgordes onthouden in het algemeen
Ze geven het ook in het sportcentrum na de vakantie, maar waarschijnlijk ben ik de avond dat het gegeven wordt te laat thuis.![]()
Wat jammer van dat misverstand Moblo. Misschien dat ze gewoon wat gestresst reageert omdat ze binnenkort vertrekt
Oh, er zijn er dus echt meer. Ik dacht dat ik misschien één specifieke dvd moest hebben ofzo.quote:Op maandag 27 juli 2009 22:24 schreef Crientj het volgende:
[..]
Ik heb 4 dvd's ofzo op de pc staan. Helaas wel spaanse variant zonder subs oid. Moar anders even zoeken via torrent ofzo?
Ik heb even gekeken in het mapje.quote:Op maandag 27 juli 2009 22:25 schreef SiTu het volgende:
[..]
Oh, er zijn er dus echt meer. Ik dacht dat ik misschien één specifieke dvd moest hebben ofzo.
Binnenkort maar eens kijken
He verdorie, die van mij is alleen maar Spaans. Maar ag, het moet wel te begrijpen zijn denk ik ;oquote:Op maandag 27 juli 2009 22:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik had een torrent! Zumba Dance Work Out en Basic Rhythms geloof ik!
Die van mij is Spaans/Engels - als in: mr Beto Perez babbelt lustig in het Spaans, waarna zn hoogblonde sidekick hem bijvalt![]()
Perez: "Vamos, vamos, izquierdaaaa, derechaaaaa"
Sidekick: "We go left, and then right, like this!"
Ik vind lessen wel fijner, ik heb het idee dat het dan wat makkelijker te volgen is hoe de pasjes in elkaar steken! Ik heb ook wel een fijne instructrice, duidelijk enzo. En met een dvd verandert soms het cameraperspectief en dan zie je de benen even niet meer terwijl je die juist nog niet snapte
Wanneer is dat ook alweer? Ik was wel van plan om te gaan, als rasechte oldbiequote:Op maandag 27 juli 2009 19:32 schreef sigme het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ben een typetype, geschreven lijk ik aardiger. Nee, dan bén ik aardiger.
Zat er nou nog ergens een meet in het vat? Ik heb alleen de 10-jaar-fok-meet op mijn agenda staan, komen daar slankies?
Mooie rozen! =]quote:Op maandag 27 juli 2009 22:40 schreef Merel het volgende:
[..]
Wanneer is dat ook alweer? Ik was wel van plan om te gaan, als rasechte oldbieMaar misschien laat ik 't op 't laatste moment wel afweten
Kijk eens wat ik in m'n huiskamer heb staan:
[ afbeelding ]
25 rozen van 85 cm![]()
![]()
Slechte foto hoor, ze zijn echt móói!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |