abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 juli 2009 @ 21:00:08 #1
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_71376726
Het vorige deel: Slank # 818 - Waar het prachtig weer is!

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Het meet topic: [Slank-meettopic] Koken & eten

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_71376752
ah, hier dus.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_71376773
hihi kwak het drankorgel, das weer eens een andere rol dan de zang in een koor
Zulke avonden zijn -mits niet te vaak- zeker hilarisch en geweldig

ik ga binnenkort yoga uitproberen en ik wil ook leren mediteren. en dan helemaal zen ende in balans raken
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
  maandag 27 juli 2009 @ 21:06:42 #4
24188 Belana
kloon van belana
pi_71376923
volgens de caloriechecker zit ik vandaag ruim op de 1600, is te veel voor mij als ik wil afvallen schijnt, nou ja, morgen weer anders, op zich ben ik heel tevreden

yoga en zen zijn
stormy waters...
sailin'
  maandag 27 juli 2009 @ 21:07:33 #5
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71376958
Succes met je scriptie, Fieps! Zen worden klinkt goed

Ik ben stom Ik zou naar Zumba en ik WOU naar Zumba en had zin en driiiiive, en ik keek op de klok: 20:40. Awesome! 21.10 begint het, dan moet ik om 20:55 weg Nog een vriend uitzwaaien, wat dingetjes opruimen (hij was een aantal dagen logeren), relaxt weer even op de klok kijken... 20:58!?

Incluus aankleden e.d. ging ik dat dus NOOIT redden Faaaaal. Ik moest echt even rebooten, want ik was helemaal in de war en teleurgesteld Om het goed te maken ga ik nu met mn dvd aan de gang - but it's just not the saaame!

Oh oh en ook goed nieuws! Ik heb twee roborovski dwerghamsters! Foto's volgen, ze zijn nu aan het acclimatiseren in hun kick-ass hok met o.a. houten huisje, speelbuizen en loopradje
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_71376965
quote:
Op maandag 27 juli 2009 21:07 schreef MariaEtcetera het volgende:

Ik ben stom Ik zou naar Zumba en ik WOU naar Zumba en had zin en driiiiive, en ik keek op de klok: 20:40. Awesome! 21.10 begint het, dan moet ik om 20:55 weg Nog een vriend uitzwaaien, wat dingetjes opruimen (hij was een aantal dagen logeren), relaxt weer even op de klok kijken... 20:58!?

Incluus aankleden e.d. ging ik dat dus NOOIT redden Faaaaal. Ik moest echt even rebooten, want ik was helemaal in de war en teleurgesteld Om het goed te maken ga ik nu met mn dvd aan de gang - but it's just not the saaame!

Oh oh en ook goed nieuws! Ik heb twee roborovski dwerghamsters! Foto's volgen, ze zijn nu aan het acclimatiseren in hun kick-ass hok met o.a. houten huisje, speelbuizen en loopradje
Werkt Zumba echt dan ?;o
Ik heb het gedownload Maar durf dr nog niet echt mee te beginnen ofzo ;o
pi_71377101
quote:
Op maandag 27 juli 2009 21:07 schreef MariaEtcetera het volgende:

Thx lieve maria!
jij succes met je dvdtje, zonde dat je de les hebt gemist, maar misschien geniet je dan volgende x extra veel ervan

iemand trouwens die een goede yogaschool in of om Utrecht weet?
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
  maandag 27 juli 2009 @ 21:12:59 #8
236335 neen
schone schijn
pi_71377112
hoi
het lijkt niet wat het is
pi_71377132
quote:
Op maandag 27 juli 2009 21:06 schreef Belana het volgende:
volgens de caloriechecker zit ik vandaag ruim op de 1600, is te veel voor mij als ik wil afvallen schijnt, nou ja, morgen weer anders, op zich ben ik heel tevreden

yoga en zen zijn
Dat is prima hoor! Volgens mij het getal dat sommigen hier ook aanhouden. Nòg minder en je gaat in de spaarstand. 'Normaal' is rond de 1800 voor afvallen, 2000 voor onderhoud. En als je ook nog sport, moet je zeker niet te weinig gaan eten.
pi_71377567
Conleche,
kom eens met je muis over : RFR

ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_71377979
wokken

en ook nog op fietsafstand! En ze hadden allemaal vers fruit, zoals verse ananas enzo

Lekker even gechilled met z'n tweetjes en lekker twee droge witte wijn op. Verder heel veel groente, wat witte rijst en alleen maar vis en wat garnalen. Oh, en 2 loempiaatjes en een gebakken banaan

cycle: ze is heul geen stom rotwief alleen hoe 't nu gaat is gewoon heel jammer maar ik ben weer een beetje zen inmiddels,en ga lekker zo met Mr. MoBlo een filmpje kijken, of anders nog even Fok!ken, omdat 't kan!

Verkansie!
Ja doei.
  maandag 27 juli 2009 @ 21:45:36 #12
24188 Belana
kloon van belana
pi_71378084
quote:
Op maandag 27 juli 2009 21:13 schreef Laureline het volgende:

[..]

Dat is prima hoor! Volgens mij het getal dat sommigen hier ook aanhouden. Nòg minder en je gaat in de spaarstand. 'Normaal' is rond de 1800 voor afvallen, 2000 voor onderhoud. En als je ook nog sport, moet je zeker niet te weinig gaan eten.
goed nieuws dus thanks!

En Zumba is heerlijk
Ik ga morgenochtend eerst spinnen en daarna Zumba'en, tussendoor nog even de buikspieren trainen
stormy waters...
sailin'
pi_71378169
Er is overigens een plan geboren! Naast hardlopen gaan Mr.MoBlo en ik tennissen naar alle waarschijnlijkheid! Hij ging toch een sportkaart van het universitair sportcentrum aanvragen, en dan kun je banen reserveren hij heeft nog een racket, ik ook érgens.. vroeger 7 jaar getennist wat extra beweging! En hij gaat misschien op zoek, als hij werkt, naar een voetbalteam met een woensdagavondcompetitie ofzo

Mr.MoBlo into sporten!
Ja doei.
  maandag 27 juli 2009 @ 22:00:36 #14
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71378556
quote:
Op maandag 27 juli 2009 21:07 schreef Crientj het volgende:

[..]

Werkt Zumba echt dan ?;o
Ik heb het gedownload Maar durf dr nog niet echt mee te beginnen ofzo ;o
Of het werkt... Geen idee Ik ben tot nu toe geen gram afgevallen geloof ik, maar ik werk me wel iedere keer flink in het zweet en spierpijn kan je er soms ook van krijgen! En het is leuk

(al is de dvd vrij eng, want daar zijn allemaal te blije mensen in neonkleurige pakjes ) zo, net het advanced programma van de dvd geprobeerd en 40 minuten bezig geweest ongeveer! Beter dan niks en heb iig gezweet

Go Mr Moblo!
pi_71378622
quote:
Op maandag 27 juli 2009 22:00 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Of het werkt... Geen idee Ik ben tot nu toe geen gram afgevallen geloof ik, maar ik werk me wel iedere keer flink in het zweet en spierpijn kan je er soms ook van krijgen! En het is leuk

(al is de dvd vrij eng, want daar zijn allemaal te blije mensen in neonkleurige pakjes ) zo, net het advanced programma van de dvd geprobeerd en 40 minuten bezig geweest ongeveer! Beter dan niks en heb iig gezweet

Go Mr Moblo!
Ghehe, ik heb het een paar keer gezien bij die homeshopping meuk.
Uiteindelijk gedownload, maar nog nooit geprobeerd.
Toch maar een keertje proberen dan, lijkt me wel leuk ;o

xD voor de neonpakjes ;o
  maandag 27 juli 2009 @ 22:21:17 #16
252239 SiTu
Als je eens wist...
pi_71379220
Is er nog een bepaalde Zumba dvd waar jullie het over hebben? Het lijkt me wel eens leuk ter afwisseling van het hardlopen. Ik hou er wel van om me in het zweet te dansen, ben alleen niet zo goed in volgordes onthouden in het algemeen
Ze geven het ook in het sportcentrum na de vakantie, maar waarschijnlijk ben ik de avond dat het gegeven wordt te laat thuis.

Wat jammer van dat misverstand Moblo. Misschien dat ze gewoon wat gestresst reageert omdat ze binnenkort vertrekt
pi_71379322
quote:
Op maandag 27 juli 2009 22:21 schreef SiTu het volgende:
Is er nog een bepaalde Zumba dvd waar jullie het over hebben? Het lijkt me wel eens leuk ter afwisseling van het hardlopen. Ik hou er wel van om me in het zweet te dansen, ben alleen niet zo goed in volgordes onthouden in het algemeen
Ze geven het ook in het sportcentrum na de vakantie, maar waarschijnlijk ben ik de avond dat het gegeven wordt te laat thuis.

Wat jammer van dat misverstand Moblo. Misschien dat ze gewoon wat gestresst reageert omdat ze binnenkort vertrekt
Ik heb 4 dvd's ofzo op de pc staan. Helaas wel spaanse variant zonder subs oid. Moar anders even zoeken via torrent ofzo?
  maandag 27 juli 2009 @ 22:25:33 #18
252239 SiTu
Als je eens wist...
pi_71379360
quote:
Op maandag 27 juli 2009 22:24 schreef Crientj het volgende:

[..]

Ik heb 4 dvd's ofzo op de pc staan. Helaas wel spaanse variant zonder subs oid. Moar anders even zoeken via torrent ofzo?
Oh, er zijn er dus echt meer. Ik dacht dat ik misschien één specifieke dvd moest hebben ofzo.
Binnenkort maar eens kijken
pi_71379519
quote:
Op maandag 27 juli 2009 22:25 schreef SiTu het volgende:

[..]

Oh, er zijn er dus echt meer. Ik dacht dat ik misschien één specifieke dvd moest hebben ofzo.
Binnenkort maar eens kijken
Ik heb even gekeken in het mapje.
Deze heb ik;

Zumba Fitness Music
02 Zumba Basic Principiantes
03 Zumba Advanced
en
04 Zumba Abs, Buns ans Thinghs

Weet niet of ik er eentje mis, misschien iemand die dat wel weet?
  maandag 27 juli 2009 @ 22:30:54 #20
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71379532
Ik had een torrent! Zumba Dance Work Out en Basic Rhythms geloof ik!

Die van mij is Spaans/Engels - als in: mr Beto Perez babbelt lustig in het Spaans, waarna zn hoogblonde sidekick hem bijvalt
Perez: "Vamos, vamos, izquierdaaaa, derechaaaaa "
Sidekick: "We go left, and then right, like this! "

Ik vind lessen wel fijner, ik heb het idee dat het dan wat makkelijker te volgen is hoe de pasjes in elkaar steken! Ik heb ook wel een fijne instructrice, duidelijk enzo. En met een dvd verandert soms het cameraperspectief en dan zie je de benen even niet meer terwijl je die juist nog niet snapte
pi_71379654
quote:
Op maandag 27 juli 2009 22:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik had een torrent! Zumba Dance Work Out en Basic Rhythms geloof ik!

Die van mij is Spaans/Engels - als in: mr Beto Perez babbelt lustig in het Spaans, waarna zn hoogblonde sidekick hem bijvalt
Perez: "Vamos, vamos, izquierdaaaa, derechaaaaa "
Sidekick: "We go left, and then right, like this! "

Ik vind lessen wel fijner, ik heb het idee dat het dan wat makkelijker te volgen is hoe de pasjes in elkaar steken! Ik heb ook wel een fijne instructrice, duidelijk enzo. En met een dvd verandert soms het cameraperspectief en dan zie je de benen even niet meer terwijl je die juist nog niet snapte
He verdorie, die van mij is alleen maar Spaans. Maar ag, het moet wel te begrijpen zijn denk ik ;o

Kijk nu naar de warming up, well dat moet wel lukken ;o

Edit: Ik denk alleen dat mn vriend mij dan heel raar aankijkt als ik zo meedoe xD
  maandag 27 juli 2009 @ 22:40:17 #22
331 Merel
Be here now.
pi_71379855
quote:
Op maandag 27 juli 2009 19:32 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik ben een typetype, geschreven lijk ik aardiger. Nee, dan bén ik aardiger.

Zat er nou nog ergens een meet in het vat? Ik heb alleen de 10-jaar-fok-meet op mijn agenda staan, komen daar slankies?
Wanneer is dat ook alweer? Ik was wel van plan om te gaan, als rasechte oldbie Maar misschien laat ik 't op 't laatste moment wel afweten

Kijk eens wat ik in m'n huiskamer heb staan:

25 rozen van 85 cm Slechte foto hoor, ze zijn echt móói!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_71379887
Merel!

Jammer dat 't echt wel einde verhaal is bijna...
Ja doei.
pi_71379958
quote:
Op maandag 27 juli 2009 22:40 schreef Merel het volgende:

[..]

Wanneer is dat ook alweer? Ik was wel van plan om te gaan, als rasechte oldbie Maar misschien laat ik 't op 't laatste moment wel afweten

Kijk eens wat ik in m'n huiskamer heb staan:

[ afbeelding ]

25 rozen van 85 cm Slechte foto hoor, ze zijn echt móói!
Mooie rozen! =]
  maandag 27 juli 2009 @ 23:04:26 #25
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71380656
Tof Merel!

Ik ga schlafen! Zit de hele tijd hamsternamen te bedenken

Trusten allemaal!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: