Werkt Zumba echt dan ?;oquote:Op maandag 27 juli 2009 21:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
Succes met je scriptie, Fieps! Zen worden klinkt goed![]()
Ik ben stomIk zou naar Zumba en ik WOU naar Zumba en had zin en driiiiive, en ik keek op de klok: 20:40. Awesome! 21.10 begint het, dan moet ik om 20:55 weg
Nog een vriend uitzwaaien, wat dingetjes opruimen (hij was een aantal dagen logeren), relaxt weer even op de klok kijken... 20:58!?
![]()
![]()
Incluus aankleden e.d. ging ik dat dus NOOIT reddenFaaaaal. Ik moest echt even rebooten, want ik was helemaal in de war en teleurgesteld
Om het goed te maken ga ik nu met mn dvd aan de gang - but it's just not the saaame!
Oh oh en ook goed nieuws! Ik heb twee roborovski dwerghamsters!Foto's volgen, ze zijn nu aan het acclimatiseren in hun kick-ass hok met o.a. houten huisje, speelbuizen en loopradje
Thx lieve maria!quote:Op maandag 27 juli 2009 21:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik ben stomIk zou naar Zumba en ik WOU naar Zumba en had zin en driiiiive, en ik keek op de klok: 20:40. Awesome! 21.10 begint het, dan moet ik om 20:55 weg
Nog een vriend uitzwaaien, wat dingetjes opruimen (hij was een aantal dagen logeren), relaxt weer even op de klok kijken... 20:58!?
![]()
![]()
Incluus aankleden e.d. ging ik dat dus NOOIT reddenFaaaaal. Ik moest echt even rebooten, want ik was helemaal in de war en teleurgesteld
Om het goed te maken ga ik nu met mn dvd aan de gang - but it's just not the saaame!
Oh oh en ook goed nieuws! Ik heb twee roborovski dwerghamsters!Foto's volgen, ze zijn nu aan het acclimatiseren in hun kick-ass hok met o.a. houten huisje, speelbuizen en loopradje
Dat is prima hoor! Volgens mij het getal dat sommigen hier ook aanhouden. Nòg minder en je gaat in de spaarstand. 'Normaal' is rond de 1800 voor afvallen, 2000 voor onderhoud. En als je ook nog sport, moet je zeker niet te weinig gaan eten.quote:Op maandag 27 juli 2009 21:06 schreef Belana het volgende:
volgens de caloriechecker zit ik vandaag ruim op de 1600, is te veel voor mij als ik wil afvallen schijnt, nou ja, morgen weer anders, op zich ben ik heel tevreden
yoga en zen zijn
goed nieuws dusquote:Op maandag 27 juli 2009 21:13 schreef Laureline het volgende:
[..]
Dat is prima hoor! Volgens mij het getal dat sommigen hier ook aanhouden. Nòg minder en je gaat in de spaarstand. 'Normaal' is rond de 1800 voor afvallen, 2000 voor onderhoud. En als je ook nog sport, moet je zeker niet te weinig gaan eten.
Of het werkt... Geen ideequote:Op maandag 27 juli 2009 21:07 schreef Crientj het volgende:
[..]
Werkt Zumba echt dan ?;o
Ik heb het gedownloadMaar durf dr nog niet echt mee te beginnen ofzo ;o
Ghehe, ik heb het een paar keer gezien bij die homeshopping meuk.quote:Op maandag 27 juli 2009 22:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Of het werkt... Geen ideeIk ben tot nu toe geen gram afgevallen geloof ik, maar ik werk me wel iedere keer flink in het zweet en spierpijn kan je er soms ook van krijgen! En het is leuk
![]()
(al is de dvd vrij eng, want daar zijn allemaal te blije mensen in neonkleurige pakjes) zo, net het advanced programma van de dvd geprobeerd en 40 minuten bezig geweest ongeveer!
Beter dan niks en heb iig gezweet
![]()
Go Mr Moblo!![]()
Ik heb 4 dvd's ofzo op de pc staan. Helaas wel spaanse variant zonder subs oid. Moar anders even zoeken via torrent ofzo?quote:Op maandag 27 juli 2009 22:21 schreef SiTu het volgende:
Is er nog een bepaalde Zumba dvd waar jullie het over hebben?Het lijkt me wel eens leuk ter afwisseling van het hardlopen. Ik hou er wel van om me in het zweet te dansen, ben alleen niet zo goed in volgordes onthouden in het algemeen
Ze geven het ook in het sportcentrum na de vakantie, maar waarschijnlijk ben ik de avond dat het gegeven wordt te laat thuis.![]()
Wat jammer van dat misverstand Moblo. Misschien dat ze gewoon wat gestresst reageert omdat ze binnenkort vertrekt
Oh, er zijn er dus echt meer. Ik dacht dat ik misschien één specifieke dvd moest hebben ofzo.quote:Op maandag 27 juli 2009 22:24 schreef Crientj het volgende:
[..]
Ik heb 4 dvd's ofzo op de pc staan. Helaas wel spaanse variant zonder subs oid. Moar anders even zoeken via torrent ofzo?
Ik heb even gekeken in het mapje.quote:Op maandag 27 juli 2009 22:25 schreef SiTu het volgende:
[..]
Oh, er zijn er dus echt meer. Ik dacht dat ik misschien één specifieke dvd moest hebben ofzo.
Binnenkort maar eens kijken
He verdorie, die van mij is alleen maar Spaans. Maar ag, het moet wel te begrijpen zijn denk ik ;oquote:Op maandag 27 juli 2009 22:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik had een torrent! Zumba Dance Work Out en Basic Rhythms geloof ik!
Die van mij is Spaans/Engels - als in: mr Beto Perez babbelt lustig in het Spaans, waarna zn hoogblonde sidekick hem bijvalt![]()
Perez: "Vamos, vamos, izquierdaaaa, derechaaaaa"
Sidekick: "We go left, and then right, like this!"
Ik vind lessen wel fijner, ik heb het idee dat het dan wat makkelijker te volgen is hoe de pasjes in elkaar steken! Ik heb ook wel een fijne instructrice, duidelijk enzo. En met een dvd verandert soms het cameraperspectief en dan zie je de benen even niet meer terwijl je die juist nog niet snapte
Wanneer is dat ook alweer? Ik was wel van plan om te gaan, als rasechte oldbiequote:Op maandag 27 juli 2009 19:32 schreef sigme het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ben een typetype, geschreven lijk ik aardiger. Nee, dan bén ik aardiger.
Zat er nou nog ergens een meet in het vat? Ik heb alleen de 10-jaar-fok-meet op mijn agenda staan, komen daar slankies?
Mooie rozen! =]quote:Op maandag 27 juli 2009 22:40 schreef Merel het volgende:
[..]
Wanneer is dat ook alweer? Ik was wel van plan om te gaan, als rasechte oldbieMaar misschien laat ik 't op 't laatste moment wel afweten
Kijk eens wat ik in m'n huiskamer heb staan:
[ afbeelding ]
25 rozen van 85 cm![]()
![]()
Slechte foto hoor, ze zijn echt móói!
krieltje!quote:Op maandag 27 juli 2009 23:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
Tof Merel!![]()
Ik ga schlafen! Zit de hele tijd hamsternamen te bedenken![]()
Trusten allemaal!
Nee natuurlijk nietquote:Op maandag 27 juli 2009 23:17 schreef ColdFeet het volgende:
Merel, krijgen we ook een foto te zien van het kaartje?
O dat herken ik!! Ik zat laatst een oud dagboek door te lezen en toen had ik iets kortstondigs met een Engelse fotograaf, die de hele wereld overvloog om reclameshoots te doen, echt supertof. Hij zag er goed uit, hij was slim, hij had me mee willen nemen die hele wereld over.........maar ik was ook niet verliefd.quote:Op maandag 27 juli 2009 23:41 schreef Merel het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet
Waarom kan ik nou nooit verliefd worden op een goeie vent zoals deze
Geen idee, op papier is alles perfect, maar ik ben gewoon niet verliefd. En ik merk dat ik me aan kleine dingen enórm erger, dingen die ik zó zou pikken van iemand op wie ik helemaal gek zou zijn, maar van hem irriteert het me enorm omdat alle leuke dingen er blijkbaar niet tegen opwegen. Hij is denk ik te lief, te meegaand, wil het mij naar de zin maken, en daar kan ik niet tegen. Sukkel dat ik benquote:
Ik herken het ook wel een beetje... De mannen die ik uitkies zjin óf slecht voor me, óf ze vallen niet voor mij, en als er dan een echt goede kerel tussenzit die mij wel helemaal het einde vindt, voel ik niks of niet de juiste dingen voor zo'n manquote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:23 schreef Merel het volgende:
[..]
Geen idee, op papier is alles perfect, maar ik ben gewoon niet verliefd. En ik merk dat ik me aan kleine dingen enórm erger, dingen die ik zó zou pikken van iemand op wie ik helemaal gek zou zijn, maar van hem irriteert het me enorm omdat alle leuke dingen er blijkbaar niet tegen opwegen. Hij is denk ik te lief, te meegaand, wil het mij naar de zin maken, en daar kan ik niet tegen. Sukkel dat ik ben
Volgens mij is dat Nimwègs.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:05 schreef Viking84 het volgende:
En MoBlo: dat 'verkansie' van jou is ook heel irritant![]()
![]()
.
Uhm. Bij mij stond er oud dagboek hè!! Ik zeg altijd dat ik 18 ben, maar dat moet je met zoveel korrels zout nemen, dat je de Jozo fabrieken er mee kan bevoorraden voor een maand.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 08:05 schreef Belana het volgende:
Ik voel me ineens heel oud met dat soort relatie perikelen verhalen
(ben 37, bijna 38, getrouwd al 6 jaar en heb 2 kinderen... dat klinkt echt bejaard nu)
Zow, ontbijt van 2 boterhammen met pindakaas zit er in, zometeen hop! naar de sportschool
WB Cinnamongirl!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:24 schreef cinnamongirl het volgende:
O Hai!
Ik kom ook maar weer eens even langs. Ik zie allemaal nieuwe namen in het lijstje, welkom en succes!
Dat heb ik zelf ook nodig, ben weer een aantal kilo´s aangekomen en weer helemaal terug bij af t.o.v. vorig jaar. Jank.
Nu ben ik van plan om twee weken 1200 kcals te gaan eten en daarna weer voorzichtig op te bouwen naar 1700 kcals per dag.
Het klinkt alleen maar leuk als je het hebt...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:05 schreef motorbloempje het volgende:verkansie
oh, en dat is niet nijmeegs, maar gewoon verkansie, omdat dat leuk klinkt
Dan drink je niet genoeg water. In het begin werkt lowcarben vochtafdrijvend en als je dan te weinig drinkt, dan kan je koppijn krijgen. En die houmous: daar zitten veel KH's in. Maar goed een klein likje kan geen kwaad.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:12 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Oh, kan het zijn dat je hoofdpijn krijgt van lowcarben?
ook nog maar een weekje en daarna ben ik echt 3 maanden fulltime keihard bezig met vanalles voordat ik even naar Rome magquote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:11 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Het klinkt alleen maar leuk als je het hebt...
Ja ik weet het, ik weet het..quote:Op maandag 27 juli 2009 20:53 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ik lees echt eens in de zoveel weken dezelfde post van jou en wacht met smart op het moment dat je een sport ook daadwerkelijk volhoudt..
Dit klinkt heel onaardig, zo is het absoluut niet bedoeld trouwens. maar waarom kies je niet iets wat je LEUK vindt? dan hou je het vol en komen de voordelen vanzelf mee, bovendien heb je een supergoed figuur, perfect is toch niemand. neem je benen zoals ze zijn, en als je gewoon braaf en trouw iets aan sport gaat doen, gaan je benen vanzelf wel wat gespierder worden (tenzij je kiest voor schaken)
Ik zou gewoon gegaan zijn. Je kan heus wel wat later komen voor een keerquote:Op maandag 27 juli 2009 21:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
![]()
![]()
Ah, ik heb gelijk het flesje water uit mijn tas gevist.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:15 schreef conleche het volgende:
Dan drink je niet genoeg water. In het begin werkt lowcarben vochtafdrijvend en als je dan te weinig drinkt, dan kan je koppijn krijgen. En die houmous: daar zitten veel KH's in. Maar goed een klein likje kan geen kwaad.
Ik weet eigenlijk heel goed wat ik moet doenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:10 schreef Laureline het volgende:
[..]
WB Cinnamongirl!![]()
Ben je niet bang dat alles er na die 2 weken weer aanvliegt? Soms is één verandering in je eetpatroon al genoeg om rustig af te vallen: gewoon erbij sporten, of veel boterhammen bij de lunch vervangen door groente, sla of soep, of 's avonds het snaaivoer laten staan. Maar je wil natuurlijk snel resultaat, in deze bikinitijd
Seriously?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:25 schreef Viking84 het volgende:
WTF! Ik ben net in de stad geweest en ik zat me te bedenken dat Amersfoort zo'n geweldige stad is, maar een Trekpleister kon ik maar niet vinden. Kom ik er net achter dat ze die helemaal niet hebben... Tsk! Dat is toch wel een minpunt, hoor. Dus ik ga zo even met de trein naar Utrecht, speciaal voor de Trekpleister
![]()
.
Afvallen is toch niet zo slechtquote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:32 schreef Jarno het volgende:
Hallo, ik heet Jarno en ik ben een recidivist.
J. in een wijventopiquequote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:32 schreef Jarno het volgende:
Hoi!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:32 schreef Jarno het volgende:
Ze hebben volgens mij zelfs dezelfde tasjes.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:34 schreef cinnamongirl het volgende:
Trekpleister is toch precies hetzelfde als Kruidvat? Het enige verschil is het logo.
Wás ja.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:33 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Hoi Jarno.![]()
Jij was toch heel veel afgevallen?
a/s/l?quote:
echt waarquote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:25 schreef Viking84 het volgende:
WTF! Ik ben net in de stad geweest en ik zat me te bedenken dat Amersfoort zo'n geweldige stad is, maar een Trekpleister kon ik maar niet vinden. Kom ik er net achter dat ze die helemaal niet hebben... Tsk! Dat is toch wel een minpunt, hoor. Dus ik ga zo even met de trein naar Utrecht, speciaal voor de Trekpleister
![]()
.
hoi Jarno!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:32 schreef Jarno het volgende:
Ik wou maar weer beginnen met de SHE (mag die naam nog genoemd worden btw) methode, dat heeft de vorige keer echt goed geholpen. Maar dan deze keer wel weer goed afbouwen naar 'normaal' eten, dat heb ik een beetje gemist.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nou, kom dan maar hier posten. Wij schoppen je wel
Mja. Kleine beetjes werken gewoon niet bij mij. Het moet bij mij echt type compleet-andere-boeg zijn en niet van een beetje van dit en soms dit en soms dat. Plus dat ik het fijn vind resultaat te zien anders haak ik na een week echt af.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:42 schreef motorbloempje het volgende:
nou ja, het lijkt me dat je dan beter iets kunt zoeken wat je wel gewoon volhoudt.
Nou, misschien zie ik je nog wel lopen dan, ik ga nu met laptop en al naar de gemeentebieb, om daar te studerenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:45 schreef Viking84 het volgende:
Bij de Trekpleister hebben ze scheermesjes van eigen merk met een handvat. Die gebruik ik altijd. Kruidvat en Etos hebben wel losse scheermesjes, maar dan moet ik ook zo'n houder erbij kopen. En dat wil ik niet.
Maar goed, ik moet ook nog even naar de Mediamarkt en die hebben ze hier ook niet. Ik ga dodag wel naar Utrecht, maar ik wil morgen een rokje aan zónder behaarde poten
.
dat zeg ik juist: gewoon compleet de boel omgooien, maar dan naar iets wat je wél volhoudt, en da's voor iedereen andersquote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:44 schreef Jarno het volgende:
[..]
Mja. Kleine beetjes werken gewoon niet bij mij. Het moet bij mij echt type compleet-andere-boeg zijn en niet van een beetje van dit en soms dit en soms dat. Plus dat ik het fijn vind resultaat te zien anders haak ik na een week echt af.
I suck..
Zou er een variant mogelijk zijn waarbij je gewoon chips en koekjes blijft eten dan?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat zeg ik juist: gewoon compleet de boel omgooien, maar dan naar iets wat je wél volhoudt, en da's voor iedereen anders
Ongezoete havermoutkoeken en ovengedroogde groentechips.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:54 schreef Jarno het volgende:
Zou er een variant mogelijk zijn waarbij je gewoon chips en koekjes blijft eten dan?
Een hele?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:02 schreef motorbloempje het volgende:
een chipje per maand moet kunnen.. een kleintje, zonder zout..
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:34 schreef motorbloempje het volgende:
Trekpleister
da's een pot nat als Kruidvat, Etos en wat heb je nog meer?
Maar zei jij niet dat je er nu weer aan moest gaan trekken? Of ben ik helemaal in de war nu?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:55 schreef motorbloempje het volgende:
ja hoor, want die eet ik ook nog steedsmaar geen zak per dag
ja, maar dan kanik nog af en toe wel wat lekkers etenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:07 schreef P.F het volgende:
[..]
Maar zei jij niet dat je er nu weer aan moest gaan trekken? Of ben ik helemaal in de war nu?
Ja natuurlijk! Ik ben de laatste die je zult horen over koekjesquote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, maar dan kanik nog af en toe wel wat lekkers etenhet moet wel leuk blijven
Eens met jouquote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:07 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Niet één pot nat vind ik hoor!
Trekpleister is vooral heel goedkoop. En Kruidvat vind ik ronduit slecht, ik ga altijd naar Etos. De winkel is veel mooier en netter, en het personeel weet ook echt iets - bij Kruidvat krijg je alleen een chagrijnige blik als je iets vraagt en weten ze nooit het antwoord.
+ het huismerk van Etos is supergoed, ze hebben echt heerlijke bodyspullies!
Ben je mentor?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:09 schreef motorbloempje het volgende:
over anderhalve week ben ik 2 weken achtereen druk bezig met de introductieweek hier in Nijmegen en zou er dus weer een gat vallen.. dus dan liever met ingang van september weer regelmaat vinden en doorgaan
mentorquote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:13 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ben je mentor?
Leuk.![]()
Wat ging je nu aankomend jaar doen eigenlijk? Ik weet het niet meer of heb het gemist.
Dus komend jaar ga ik in plaats van 'voor de zekerheid', gewoon Engelse Taal en Cultuur studeren. Dat heb ik altijd leuk gevonden, vlak voor ik ging werken fulltime nog een meeloopdag gedaan bij deze studie, en die beviel erg goed (naast het feit dat ik dus even niet meer wilde studeren). Dus ik heb goede hoop..quote:ik ga het waarschijnlijk niet doen.. de politie
Het beroep, de opleiding en alles lijken me geweldig, alle voor- en nadelen erbij genomen, maar de onregelmatigheid heeft me teveel nadelen om door voordelen te worden goedgemaakt...
Heb er lang over nagedacht, ook tijdens de vakantie en er met René over gesproken, maar het niet meer regelmatig thuis zijn, geen gezamelijke weekends hebben, pas om 24.00uur thuiskomen en naast René in bed duiken als hij er om 7 uur weer uit moet...
We zijn (samen) tot de conclusie gekomen dat ik het niet op die manier zo graag wil, dat ik dit aan kan en hij zou het ook niet leuk vinden, heeft hij eerlijk gezegd..
We gaan trouwen volgend jaar en ik kies dus ook voor hem, en als we elkaar meer niet dan wel zien en mislopen, is dat niet de manier waarop we graag ons huwelijk willen beginnen, zeg maar...moeilijke beslissing, vooral om het het werk an sich me helemaal op 't lijf geschreven is, maar tijds-technisch gezien enzo is het gewoon niet goed om het te doen.. wie weet later, als ik ouder ben en we jaren getrouwd zijn, maar niet nu..
Heb wat roosters bekeken van mensen in opleiding, mijn neef is ook agent en ziet zijn vriendin nagenoeg nooit...nee
Naast het droppen van informatiekunde de moeilijkste beslissing deze zomer, aangezien ik me er al helemaal op verheugd had.... maar als we eenmaal gesetteld zijn en beide werken en afgestudeerd zijn en het wellicht wel een optie lijkt om onregelmatiger te gaan werken, dat ik het dan alsnog probeer, maar dan wel voor een hogere instroomfunctie..
Het vreetbui-dieet!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:54 schreef Jarno het volgende:
[..]
Zou er een variant mogelijk zijn waarbij je gewoon chips en koekjes blijft eten dan?
Goed dat je de knoop hebt doogehakt.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:17 schreef motorbloempje het volgende:
Dus komend jaar ga ik in plaats van 'voor de zekerheid', gewoon Engelse Taal en Cultuur studeren. Dat heb ik altijd leuk gevonden, vlak voor ik ging werken fulltime nog een meeloopdag gedaan bij deze studie, en die beviel erg goed (naast het feit dat ik dus even niet meer wilde studeren). Dus ik heb goede hoop..
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Eens met jouEtos is een hele mooie nette winkel
Ga straks maar even naar Etos dan in het winkelcentrum hier. Grom
.
Ik heb dat 1x gedaan met mijn reisfoto's maar terug laten sturen: ze waren hartstikke donker gewordenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:37 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
![]()
Ik laat overigens wel altijd foto's afdrukken bij Kruidvat, ook fotoalbums.
Dat dusquote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:37 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Oh, en jammer moblo, want de politie zag je toch wel erg zitten geloof ik! Lijkt me een moeilijke beslissing, maar knap dat je dat zo kunt.
Volgens mij wil je wat zeggen!quote:
Goed!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:40 schreef kwakveense het volgende:
vanavond uitdaging 1: een bestuursfuctie opzeggen omdat IK wil stoppen. brrrr. maar ik ga t wel doen, want het gaat me heel veel stress schelen...
Succes.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:25 schreef Californium het volgende:
Aan verslag werkeneven 2,5 week hard eraan trekken
en dan inleveren en dan direct door naar de introductie van de Uni
Heb nu al 4 weken ofzo vakantie gevierd dus weer iets moeten doen word moeilijk
Dankje...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:34 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Succes.![]()
PS. Laat even je verslag nakijken op dt-fouten.![]()
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:35 schreef Californium het volgende:
Dankje...en geen zorgen... Hij is in het engels.... Dat gaat iets beter dan in het nederlands
Ja sorry ik was in de buurtquote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Ben lekker vandaag 4 x nagefloten *egoboost*
sluit ik me bij aan!quote:
Erg is dat hequote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:14 schreef cyclechick het volgende:
OMG mijn (academische) engels is echt een stuk slechter dan ik van mezelf had ingeschat. in ieder geval op schrift is het vrij bedroevend
quote:The Academic Phrasebank is a general resource for academic writers. It aims to provide you with some of the phraseological "nuts and bolts" of writing under the headings to the left. It was designed primarily with international students whose first language is not English in mind. However, if you are a native speaker writer, you may still find parts of the material helpful.
The phrases can be used simply to assist you in thinking about your writing, or they can be pasted into your own work where this is appropriate. In most cases a certain amount of creativity will be necessary when you do this. It is also possible to transfer some of the words used in particular phrases to others. The phrases are content neutral and generic in nature; in using them, therefore, you are not stealing other people's ideas and this does not constitute plagiarism.
Users will need to be aware that Phrasebank is not discipline specific, and it does not claim to be comprehensive.
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:15 schreef cyclechick het volgende:
[..]
sluit ik me bij aan!
nou ja, plus t dan![]()
Daar kan ook nog wel wat honing bijquote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:33 schreef kwakveense het volgende:
ik zou lam zelf eerder doen met citroen, knoflook en tijm/provencaalse kruiden...
Dat kan nietquote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:32 schreef motorbloempje het volgende:
zow
het gros van de boodschappen is binnen!
Heb bij de turkse slager lamsribjes gehaald, voor 't eerst.
Nu wilde ik deze hetzelfde marineren als de varkensribjes: ketjap, honing en sambal (en nog wat andere meuk erdoorheen)..
iemand die zegt: dat kán niet?
Sounds nice!quote:
nuttig!! Thank youquote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:31 schreef kwakveense het volgende:
kennen jullie deze al? heel handig!
http://www.phrasebank.manchester.ac.uk/
een academic phrasebank!
[..]
dat heb ik ook in huis..quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:39 schreef conleche het volgende:
honing-knoflook-mosterd is ook lekker bij lam!
Pasta, en dan maak je in een apart pannetje saus met c12 hampignons en half blok gorgonzolaquote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Sounds nice!. Hoe maak je dat? (en dan niet 'beetje van dit en dat naar smaak
'
).
Ik heb m'n nasi al op. Vanavond maar brood eten dus.
c12 champignonsquote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:45 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Pasta, en dan maak je in een apart pannetje saus met c12 hampignons en half blok gorgonzola
dat was ik net aan t editen toen mn internet eruit vloog!quote:
Ah kroepoek heb ik ook nog! Vergeten bij m'n nasi!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:46 schreef Ek-Mei het volgende:
@ moblo: wat jammer dat je het politie gebeuren toch niet doet! Maar de reden kan ik inkomen..
Even eerlijk mn lijstje aanpassen
O: bifidus, yoghurt, allbran
S: 20 min fiets, 10 min crosstrainer, beetje spieroefeningen
T: banaan
L: 2 boterhammen kipfilet/komkommer, cracker jam, beker optimel
T: daim reepje, veeeel jelly beans, zeker 100 gram denk ik![]()
D: nasi, gebakken ei, kroepoek, atjar
misschien probeer ik mn T nog wat te compenseren bij mn D en neem ik geen ei en kroepoek
varken ookquote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:47 schreef kwakveense het volgende:
[..]
dat was ik net aan t editen toen mn internet eruit vloog!
@ moblo: kip is denk ik heel erg lekker met die marinade die jij noemde!
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:48 schreef Phaidra het volgende:
Vik, ik gebruik idd een bakje champignons, ca. 5 min. bakken in een beetje olie in een pannetje (tot ze wat bruinig worden en slinken). Overtollig vocht even afgieten en dan een klein cupje creme fraiche erbij (125 ml) en als dat warm is beetje bij beetje gorgonzola toevoegen (wij gebruiken meestal 4/5 van zo'n voorverpakt stuk van AH) tot alles gesmolten is. Zout & peper naar smaak.
ohw, die c was een foutje, en ik word een beetje flauw van al dat scriptieen..quote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:07 schreef Syrena het volgende:
Lekkere lijsten!![]()
Hier alweer een raadsel opgelost. Mijn mams net heel trots dat ze nu de pasta afweegt. Dus ik kijk, staat er 375 gram afgewogen. Dus ik gooi er nog een handvol uit, zodat we 100 gram pp. over hebben. Wordt ze kwaadZe had dus die 375 afgewogen voor drie personen en wil niet van me aannemen dat 100 gram de man al veel is.
"IK WEEG ALTIJD DAT AF!" Dus ik prik in haar buikrol en zeg: "Ja, dat zie ik..." En toen was ze pas echt boos en ik ga vannacht maar in mijn eigen huisje slapen geloof ikKom ik morgen wel terug
Doe je beter dan ik. Hier ligt wel een Milka-reep in de fridge. Tezamen met een bak aardbeien, dat dan weer welquote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:23 schreef motorbloempje het volgende:
wij gingen nog even de laatste boodschapjes doen (Italiaanse kruiden gehaald voor bij de lamsribjes) en toen zag ik aardbeitjes staan
en die heb ik ook nog meegescooped
wel staan kwijlen bij de mega-milka-repen en de chocokoekjes (weet niet waarom?) maar uiteindelijk alleen met de aardbeitjes extra naar huis gegaan
Nou, dat gemeente-verhaal duurde langer dan ik dachtquote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:32 schreef Ewelina het volgende:
Ik ben vanmiddag vrij
Zometeen naar de gemeente om even een inschrijving in orde te maken en daarna ga ik shoppen
Ik duim voor je.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Doe je beter dan ik. Hier ligt wel een Milka-reep in de fridge. Tezamen met een bak aardbeien, dat dan weer wel. Ik wil even mail terug over de kamers! Eentje is hier vlakbij en per direct beschikbaar, dus ik wil dat ze me gauw uitnodigen om langs te komen
.
Maar wel heel lekker!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:20 schreef Viking84 het volgende:
Mijn moeder wordt ook pissig als ik kritiek lever op haar manier van koken: "Ik heb het altijd al zo gedaan" Ja dat wil niet zeggen dat het dan goed is. Ik heb stokbrood met kruidenboter in de oven zitten
(van dat kruidenboter dat er al in zit). En ja, ik weet wel dat dat niet gezond is
.
Thanksquote:
Dank je !quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:31 schreef motorbloempje het volgende:
* motorbloempje geeft Ewelina een aardbeitje![]()
[ afbeelding ]
Hadden ze er wel genoeg postzegels op geplakt?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:30 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nou, dat gemeente-verhaal duurde langer dan ik dacht
Stadsdeelkantoor tegenover mijn huis bleek dicht, toen werd ik naar een ander kantoor verstuurd, mét verkeerd adres + dito routebeschrijving. Na een uur zoeken eindelijk gevonden, bleek dat mijn inschrijving wel goed stond en dat de trien van de belastingdienst fout zatDus nu mag ik weer gaan bellen met de belastingtelefoon .
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Second that. Zou wel veel geld schelen, thoughquote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:33 schreef motorbloempje het volgende:
ik houd zielsveel van mn ouders, maar thuis wonen, nope, nooit meer...
Er verscheen zowaar een glimlach op mijn gezichtquote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hadden ze er wel genoeg postzegels op geplakt?.
Sorry, flauw. Irritant gedoe ja.
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hadden ze er wel genoeg postzegels op geplakt?.
Sorry, flauw. Irritant gedoe ja.
Ik heb inderdaad wel goed kunnen sparen toen ik nog thuiswoondequote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Second that. Zou wel veel geld schelen, though.
Ja maar er is verschil tussen gekookt en ongekookt. Ongekookt was het 125 gram pp. volgens een site, en ik doe altijd 80 gram ongekookt. Geen idee hoeveel dat gekookt oplevert? Misschien kom je dan wel aan die 180 gram!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:23 schreef P.F het volgende:
Syrena
VSE's:
Macaroni, per aardappellepel, 45 gram
spaghetti, per tang, 90 gram.
En normaal voor aardappelen (of rijst, pasta, peulvruchten) voor mensen tussen de 20 en 70 oid zijn 4 opscheplepels.
Dus 180 gram macaroni zou dat zijn maar dat geloof ik niet
(VSE≠portie. 4xVSE is bijv 1 portie)
Groentes en fruit zijn zo lekker! Echt doen hoor!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:30 schreef cinnamongirl het volgende:
Mijn lijstje:
-pakje Sultana
-2 boterhammen met hoummous
-stukje appelkruimeltaart
-pastasalade met avocado, tomaat en spekjes (dressing wijnazijn en knoflook)
Hm, toch confronterend als je het noteert. Dan zie je sneller wat eraan schort.
Ik eet veel te veel carbs!
En teveel vet en te weinig groente. Waardeloos.
je wacht niet eens tot ik vrij benquote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Zo,nu nog een cola beerenburg en een klaverjasspel met vriend en dan slapen... saaie verjaardag zeg maar
Ik zou zeggen:quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:38 schreef Viking84 het volgende:
Weet iemand hier hoe je 'in het kader van' (dus bijv 'in het kader van mijn studie') in het Engels zegt?
Thanks!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:45 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ik zou zeggen:
within the framework/scope of my education / studies
of
as part of my education / studies
Thanksquote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:45 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ik zou zeggen:
within the framework/scope of my education / studies
of
as part of my education / studies
Jamaar jij hoeft niet om 4.45 opquote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:44 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
je wacht niet eens tot ik vrij ben
nee mag uitslapen tot 7.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:49 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Jamaar jij hoeft niet om 4.45 op![]()
En bedankt voor het fluiten
Langslaperquote:
Hi!quote:
Mijn ontbijt was het pakje Sultana's! Eetplan maken zou mij enoooorm helpen. Meestal sta ik duf op en haast ik me naar mijn werk, waarbij ik vrijwel nooit de tijd neem om gezond eten van huis mee te nemen. Tussen de middag haal ik dan in de kantine een ongezond kant-en-klaarbroodje ofzo. Soms ook nog na mijn werk op het station iets lekkers (lees vet en/of zoet). En dan niet vanwege gierende honger maar echt púúr uit verveling. Ik haat wachten! Ben gewoon met vanalles bezig behalve gezond eten...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:43 schreef ColdFeet het volgende:
Cinnamon, wat was je ontbijt, dan?
Het lijkt me zo nog niet bepaald teveel, maar het kan inderdaad veel beter! Helpt het jou om vast een plan op te stellen voor morgen (en je daar dan aan te houden)?
s'avonds klaarmaken? deed ik altijd als ik geen tijd hadquote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:11 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Mijn ontbijt was het pakje Sultana's! Eetplan maken zou mij enoooorm helpen. Meestal sta ik duf op en haast ik me naar mijn werk, waarbij ik vrijwel nooit de tijd neem om gezond eten van huis mee te nemen. Tussen de middag haal ik dan in de kantine een ongezond kant-en-klaarbroodje ofzo. Soms ook nog na mijn werk op het station iets lekkers (lees vet en/of zoet). En dan niet vanwege gierende honger maar echt púúr uit verveling. Ik haat wachten! Ben gewoon met vanalles bezig behalve gezond eten...
Feli Uniekhoorn!
Het gemak zoeken helpt bij mij wel doordeweeksquote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:11 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Mijn ontbijt was het pakje Sultana's! Eetplan maken zou mij enoooorm helpen. Meestal sta ik duf op en haast ik me naar mijn werk, waarbij ik vrijwel nooit de tijd neem om gezond eten van huis mee te nemen. Tussen de middag haal ik dan in de kantine een ongezond kant-en-klaarbroodje ofzo. Soms ook nog na mijn werk op het station iets lekkers (lees vet en/of zoet). En dan niet vanwege gierende honger maar echt púúr uit verveling. Ik haat wachten! Ben gewoon met vanalles bezig behalve gezond eten...
Feli Uniekhoorn!
Oh ja, Xenos! Ga ik daar even kijken, dank je!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:24 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Trusten U'hoorn!![]()
Ik heb die van mij bij de Xenos gehaald, DAD.
En ik had hetzelfde Moblo, schaam me nu ook.![]()
Ik ga hangen!
Fijne avond allen.
Ik ookquote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
Uniek is jarig?Ik dacht dat ze de verjaardag van een ander iemand bedoelde
![]()
seizoen 2 ep 18 (age of dissonance) en 19 (the grandfather)quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:05 schreef P.F het volgende:
Waar is goodbye eigenlijk
En ik wou vragen welke E van wel seizoen deze afleveringen zijn
http://www.tvgids.nl/artikel/31363/Dubbele_dosis_roddels/
Peper en zout.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:39 schreef Belana het volgende:
heej, avocado's zijn vast heel goed toch? ik vind ze lekker, maar wat zijn nou leuke recepten? iemand ideeen?
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb ineens in m'n hoofd gekregen dat ik volgende week een paar daagjes naar een hotelletje wil, ergens in Nederland. Voor het vakantiegevoel, zeg maar, lekker saampjes. Dus ik een leuk hotel zoeken, iets gevonden in Rotterdam, aan m'n vriend laten zien: "Ja, leuk. Maar dan kunnen we toch ook bij m'n broer logeren?"
Ja, dat is inderdaad nèt zo romantisch..
ze zijn wel heel vet hoorquote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:39 schreef Belana het volgende:
heej, avocado's zijn vast heel goed toch? ik vind ze lekker, maar wat zijn nou leuke recepten? iemand ideeen?
Ah, mannenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
![]()
Sometimes... They just don't get it![]()
Watermeloen toegevoegd aan lijstje
Gezonde vetten FTWquote:
nacho's con todos; dat is pas vetquote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ze zijn wel heel vet hoor![]()
![]()
maar wel lekkerik zag vandaag ook avocado's liggen, dus nu gaan we volgende week nacho's con todos eten
Ah, OK. Ik denk dat ik daar wel iets boven zou moeten gaan zitten, want ik ben groter en zwaarder dan jij en eet normaal ook veel meer. Toch?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:36 schreef conleche het volgende:
CF: qua calorieen zit ik denk ik rond de 1500 zo'n beetje. Soms iets meer als ik bv een vette vleessoort eet. Soms iets minder, maar iets in die richting zal het zijn.
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ben ik nou de enige die niets aan avocado vindt?.
Ja, je mag inderdaad veel vlees/vis en eieren. Het kan ook wel met minder, maar dan eet je al snel te weinig calorieen. Omdat je op een gegeven moment geen trek meer hebt, los ik dat op door een wat vettere vleessoort te kiezen. Of juist wel het knapperige korstje van de kip op te eten.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
Cootje!![]()
Is dat nou een voorbeeld van gezond low carb? Ik begrijp dat als je low carb eet, je dan wel een shitload aan vlees, ei en kaas mag?
Of moet je daar dan ook erg mee oppassen?
Ze zijn in NL zelden echt rijp&romig, dus wat dat betreft geef ik je gelijk. Flauw natuurlijk, maar: in ZA zijn ze veeeel lekkerderquote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ben ik nou de enige die niets aan avocado vindt?.
En hier en daar wat kaas inpassen, is dat OK? Ik had al bedacht daat melanzane alla parmigiana ook low-carb isquote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:46 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, je mag inderdaad veel vlees/vis en eieren. Het kan ook wel met minder, maar dan eet je al snel te weinig calorieen. Omdat je op een gegeven moment geen trek meer hebt, los ik dat op door een wat vettere vleessoort te kiezen. Of juist wel het knapperige korstje van de kip op te eten.
Het kan wel veel gezonder nog hoor. Eigenlijk wil ik bij de lunch ook altijd iets van groenten of rauwkost eten, maar dat kwam er vandaag niet van.
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
Maar we houden nog wel van je hoor![]()
*doet een-boot-een-boot-een-boot-een-boot met een hapje avocadoprut![]()
*
Het is ook makkelijk om er wat boven te gaan zitten. Doe een extra ei door de sla en je bent weer 80 cals verder. Of wat uitgebakken spekjes. Of wat schimmelkaas......heel makkelijk op te voeren.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:43 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ah, OK. Ik denk dat ik daar wel iets boven zou moeten gaan zitten, want ik ben groter en zwaarder dan jij en eet normaal ook veel meer. Toch?
Lijst ziet er niet onplezierig uit! Hou je 't nog een beetje vol?
Ja je mag ook kaas!! Bijna alle soorten. Er zitten wel wat carbs in, maar met mate mag je dat gewoon. Ook een fijn dessert voor als je uit eten gaat. Wel het brood laten staan though.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:47 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
En hier en daar wat kaas inpassen, is dat OK? Ik had al bedacht daat melanzane alla parmigiana ook low-carb is
Ja!! Kum maar up met dat recept!!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:53 schreef P.F het volgende:
Is aubergine+mozerella+tomaat low carb? Dan heb ik nog wel een lekker recept!
Hoe bedoel je niet aan. Krijg je geen beeld of is er zelfs geen stroom?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:52 schreef P.F het volgende:
Ik voel me nu zoooo vrouwelijk. De wasmachine, droger, tuinslang en stofzuiger heb ik vandaag wel aangekregen. Maar de tv nietZelfs de xbox krijgt geen beeld.
Zucht. Ik hou van simpele apparaten.
Hmm. En tussendoor eens in de week/anderhalve week een carb-dag? Is dat ook slecht?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:53 schreef conleche het volgende:
En de grootste valkuil is zondigen. Want dan is het ineens een superslecht dieet. Zowel qua gezond, als qua afvallen/aankomen.
Je kan het proberen. Om te kijken of het werkt. Maar mijn ervaring is dat het een paar nadelen heeft. Ten eerste komt de trek naar carbs dan ook snel terug en moet je daar weer tegen vechten en ten tweed ehou je door de carbs direct weer wat vocht vast en dat werkt demotiverend, omdat je dan soms het resultaat van een hele week te niet doet. Dit gezegd hebbende: zo werkte het bij mij. Het kan best zijn dat jouw tolerantie voor carbs veel hoger is. Dus probeer het een paar x en als je merkt dat je niet afvalt dan zou ik het laten.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:59 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hmm. En tussendoor eens in de week/anderhalve week een carb-dag? Is dat ook slecht?
Nou.. Er is een amplifier, een decoder en een blu-ray speler en nu tijdelijk een xbox.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:59 schreef conleche het volgende:
[..]
Hoe bedoel je niet aan. Krijg je geen beeld of is er zelfs geen stroom?
Hebben jullie soms digitale TV? Want dan heb je nog een afstandsbediening nodig voor dat kastje.........
Het klinkt best lekker, Pief, maar het is goddomme wel voor een heel weeshuis!!!! Ik denk dat het met 1 aubergine en 1 bol mozzarella ook best lekker is!!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:03 schreef P.F het volgende:
Iets van 4-5-6 van die bakjes tros tomaten van de AH
in heet water leggen tot ze rimpelen
pellen, in stukjes snijden, in een pan met kruiden (italiaanse, bijv. basilicum liefst vers), peper, zout.
in laten koken tot je een dikke niet te natte saus hebt
veel aubergines, 6 of 10 oid.
in dunne plakken snijden (dus in de lengte)
grote pan + kopje zout water, in leggen met een pan/gewicht er op.
als je saus bijna klaar is de plakjes afspoelen onder de kraan en beetje droog laten worden
dan in een grill pan aan iedere kant 2x bakken tot ze lekker bruin en smakelijk zijn
dan pak je een ovenschaal
snij 6 bolletjes mozzie in zo dun mogelijke plakjes
laagje aubergine, laagje saus, laagje mozzie.
herhaal dit een aantal keer.
dan 20 minuten in de oven tot de mozzie bruin is
en klaar![]()
Oké. Ik heb het recept nooit gezien hoor, heb het zaterdag gemaakt. En het is helemaal niet flauw, eigenlijkquote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:06 schreef ColdFeet het volgende:
PF, dat is dus melanzane alla parmigiana, maar dan zonder de extra parmezaanEn die zorgt er nou net voor dat het niet te flauw wordt.
Ja je moet van alles een beetje veel hebben, want anders kom je misschien niet zo goed uitquote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:07 schreef conleche het volgende:
[..]
Het klinkt best lekker, Pief, maar het is goddomme wel voor een heel weeshuis!!!! Ik denk dat het met 1 aubergine en 1 bol mozzarella ook best lekker is!!![]()
Digitale tv is waarschijnlijk via HDMI aangesloten. Als die amplifier een receiver is zal de digitale tv daar ook wel langsgaan gok ik. Dus alles aanquote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:05 schreef P.F het volgende:
[..]
Nou.. Er is een amplifier, een decoder en een blu-ray speler en nu tijdelijk een xbox.
En ik kan kiezen uit av1 t/m 6 oid, hdmi 1t/m4, usb, etc. Ik snap het gewoon niet zo goed.. Hij werkt wel gewoon hoor, maar er is 1 afstandbediening voor alles en op de een of andere manier lukt het mij niet om het beeld van de tv van de decoder (dus de kanalen) te laten komen.
Terwijl het wel prima werkt. Ik begrijp het gewoon niet
Misschien was er een scart te weinig en heeft de xbox speler (lees pretkroket??) de scart van het decodeerkastje naar de xbox verplaatst?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:05 schreef P.F het volgende:
[..]
Nou.. Er is een amplifier, een decoder en een blu-ray speler en nu tijdelijk een xbox.
En ik kan kiezen uit av1 t/m 6 oid, hdmi 1t/m4, usb, etc. Ik snap het gewoon niet zo goed.. Hij werkt wel gewoon hoor, maar er is 1 afstandbediening voor alles en op de een of andere manier lukt het mij niet om het beeld van de tv van de decoder (dus de kanalen) te laten komen.
Terwijl het wel prima werkt. Ik begrijp het gewoon niet
Oh, en m'n vriend komt er net achter dat het pak verse melk dat we vandaag gekocht hebben, bedorven is. THT 31-07, maar één en al vlokken!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zou m'n Brinta echt niet kunnen missen, dus low carben is niets voor mij, denk ik. Het was ook echt ráár dat ik vanochtend met iets anders moest ontbijten!
Damn it, dat was dus quote ipv editquote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik vond ze hiero!
http://lowcarbdiets.about(...)bohydrate_Breads.htm
Daar staat o.a. een soort focaccia op basis van flax seed meal (lijnzaad dus!) en een cranberry-nut bread op basis van amandel-meel. O.a. ook muffins enzo.
Maar ik weet eerlijk gezegd niet hoe low carb die soorten meel zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |