abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 juli 2009 @ 21:00:08 #1
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_71376726
Het vorige deel: Slank # 818 - Waar het prachtig weer is!

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Het meet topic: [Slank-meettopic] Koken & eten

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_71376752
ah, hier dus.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_71376773
hihi kwak het drankorgel, das weer eens een andere rol dan de zang in een koor
Zulke avonden zijn -mits niet te vaak- zeker hilarisch en geweldig

ik ga binnenkort yoga uitproberen en ik wil ook leren mediteren. en dan helemaal zen ende in balans raken
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
  maandag 27 juli 2009 @ 21:06:42 #4
24188 Belana
kloon van belana
pi_71376923
volgens de caloriechecker zit ik vandaag ruim op de 1600, is te veel voor mij als ik wil afvallen schijnt, nou ja, morgen weer anders, op zich ben ik heel tevreden

yoga en zen zijn
stormy waters...
sailin'
  maandag 27 juli 2009 @ 21:07:33 #5
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71376958
Succes met je scriptie, Fieps! Zen worden klinkt goed

Ik ben stom Ik zou naar Zumba en ik WOU naar Zumba en had zin en driiiiive, en ik keek op de klok: 20:40. Awesome! 21.10 begint het, dan moet ik om 20:55 weg Nog een vriend uitzwaaien, wat dingetjes opruimen (hij was een aantal dagen logeren), relaxt weer even op de klok kijken... 20:58!?

Incluus aankleden e.d. ging ik dat dus NOOIT redden Faaaaal. Ik moest echt even rebooten, want ik was helemaal in de war en teleurgesteld Om het goed te maken ga ik nu met mn dvd aan de gang - but it's just not the saaame!

Oh oh en ook goed nieuws! Ik heb twee roborovski dwerghamsters! Foto's volgen, ze zijn nu aan het acclimatiseren in hun kick-ass hok met o.a. houten huisje, speelbuizen en loopradje
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_71376965
quote:
Op maandag 27 juli 2009 21:07 schreef MariaEtcetera het volgende:

Ik ben stom Ik zou naar Zumba en ik WOU naar Zumba en had zin en driiiiive, en ik keek op de klok: 20:40. Awesome! 21.10 begint het, dan moet ik om 20:55 weg Nog een vriend uitzwaaien, wat dingetjes opruimen (hij was een aantal dagen logeren), relaxt weer even op de klok kijken... 20:58!?

Incluus aankleden e.d. ging ik dat dus NOOIT redden Faaaaal. Ik moest echt even rebooten, want ik was helemaal in de war en teleurgesteld Om het goed te maken ga ik nu met mn dvd aan de gang - but it's just not the saaame!

Oh oh en ook goed nieuws! Ik heb twee roborovski dwerghamsters! Foto's volgen, ze zijn nu aan het acclimatiseren in hun kick-ass hok met o.a. houten huisje, speelbuizen en loopradje
Werkt Zumba echt dan ?;o
Ik heb het gedownload Maar durf dr nog niet echt mee te beginnen ofzo ;o
pi_71377101
quote:

Thx lieve maria!
jij succes met je dvdtje, zonde dat je de les hebt gemist, maar misschien geniet je dan volgende x extra veel ervan

iemand trouwens die een goede yogaschool in of om Utrecht weet?
  maandag 27 juli 2009 @ 21:12:59 #8
236335 neen
schone schijn
pi_71377112
hoi
het lijkt niet wat het is
pi_71377132
quote:
Op maandag 27 juli 2009 21:06 schreef Belana het volgende:
volgens de caloriechecker zit ik vandaag ruim op de 1600, is te veel voor mij als ik wil afvallen schijnt, nou ja, morgen weer anders, op zich ben ik heel tevreden

yoga en zen zijn
Dat is prima hoor! Volgens mij het getal dat sommigen hier ook aanhouden. Nòg minder en je gaat in de spaarstand. 'Normaal' is rond de 1800 voor afvallen, 2000 voor onderhoud. En als je ook nog sport, moet je zeker niet te weinig gaan eten.
pi_71377567
Conleche,
kom eens met je muis over : RFR

ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_71377979
wokken

en ook nog op fietsafstand! En ze hadden allemaal vers fruit, zoals verse ananas enzo

Lekker even gechilled met z'n tweetjes en lekker twee droge witte wijn op. Verder heel veel groente, wat witte rijst en alleen maar vis en wat garnalen. Oh, en 2 loempiaatjes en een gebakken banaan

cycle: ze is heul geen stom rotwief alleen hoe 't nu gaat is gewoon heel jammer maar ik ben weer een beetje zen inmiddels,en ga lekker zo met Mr. MoBlo een filmpje kijken, of anders nog even Fok!ken, omdat 't kan!

Verkansie!
Ja doei.
  maandag 27 juli 2009 @ 21:45:36 #12
24188 Belana
kloon van belana
pi_71378084
quote:
Op maandag 27 juli 2009 21:13 schreef Laureline het volgende:

[..]

Dat is prima hoor! Volgens mij het getal dat sommigen hier ook aanhouden. Nòg minder en je gaat in de spaarstand. 'Normaal' is rond de 1800 voor afvallen, 2000 voor onderhoud. En als je ook nog sport, moet je zeker niet te weinig gaan eten.
goed nieuws dus thanks!

En Zumba is heerlijk
Ik ga morgenochtend eerst spinnen en daarna Zumba'en, tussendoor nog even de buikspieren trainen
stormy waters...
sailin'
pi_71378169
Er is overigens een plan geboren! Naast hardlopen gaan Mr.MoBlo en ik tennissen naar alle waarschijnlijkheid! Hij ging toch een sportkaart van het universitair sportcentrum aanvragen, en dan kun je banen reserveren hij heeft nog een racket, ik ook érgens.. vroeger 7 jaar getennist wat extra beweging! En hij gaat misschien op zoek, als hij werkt, naar een voetbalteam met een woensdagavondcompetitie ofzo

Mr.MoBlo into sporten!
Ja doei.
  maandag 27 juli 2009 @ 22:00:36 #14
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71378556
quote:
Op maandag 27 juli 2009 21:07 schreef Crientj het volgende:

[..]

Werkt Zumba echt dan ?;o
Ik heb het gedownload Maar durf dr nog niet echt mee te beginnen ofzo ;o
Of het werkt... Geen idee Ik ben tot nu toe geen gram afgevallen geloof ik, maar ik werk me wel iedere keer flink in het zweet en spierpijn kan je er soms ook van krijgen! En het is leuk

(al is de dvd vrij eng, want daar zijn allemaal te blije mensen in neonkleurige pakjes ) zo, net het advanced programma van de dvd geprobeerd en 40 minuten bezig geweest ongeveer! Beter dan niks en heb iig gezweet

Go Mr Moblo!
pi_71378622
quote:
Op maandag 27 juli 2009 22:00 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Of het werkt... Geen idee Ik ben tot nu toe geen gram afgevallen geloof ik, maar ik werk me wel iedere keer flink in het zweet en spierpijn kan je er soms ook van krijgen! En het is leuk

(al is de dvd vrij eng, want daar zijn allemaal te blije mensen in neonkleurige pakjes ) zo, net het advanced programma van de dvd geprobeerd en 40 minuten bezig geweest ongeveer! Beter dan niks en heb iig gezweet

Go Mr Moblo!
Ghehe, ik heb het een paar keer gezien bij die homeshopping meuk.
Uiteindelijk gedownload, maar nog nooit geprobeerd.
Toch maar een keertje proberen dan, lijkt me wel leuk ;o

xD voor de neonpakjes ;o
  maandag 27 juli 2009 @ 22:21:17 #16
252239 SiTu
Als je eens wist...
pi_71379220
Is er nog een bepaalde Zumba dvd waar jullie het over hebben? Het lijkt me wel eens leuk ter afwisseling van het hardlopen. Ik hou er wel van om me in het zweet te dansen, ben alleen niet zo goed in volgordes onthouden in het algemeen
Ze geven het ook in het sportcentrum na de vakantie, maar waarschijnlijk ben ik de avond dat het gegeven wordt te laat thuis.

Wat jammer van dat misverstand Moblo. Misschien dat ze gewoon wat gestresst reageert omdat ze binnenkort vertrekt
pi_71379322
quote:
Op maandag 27 juli 2009 22:21 schreef SiTu het volgende:
Is er nog een bepaalde Zumba dvd waar jullie het over hebben? Het lijkt me wel eens leuk ter afwisseling van het hardlopen. Ik hou er wel van om me in het zweet te dansen, ben alleen niet zo goed in volgordes onthouden in het algemeen
Ze geven het ook in het sportcentrum na de vakantie, maar waarschijnlijk ben ik de avond dat het gegeven wordt te laat thuis.

Wat jammer van dat misverstand Moblo. Misschien dat ze gewoon wat gestresst reageert omdat ze binnenkort vertrekt
Ik heb 4 dvd's ofzo op de pc staan. Helaas wel spaanse variant zonder subs oid. Moar anders even zoeken via torrent ofzo?
  maandag 27 juli 2009 @ 22:25:33 #18
252239 SiTu
Als je eens wist...
pi_71379360
quote:
Op maandag 27 juli 2009 22:24 schreef Crientj het volgende:

[..]

Ik heb 4 dvd's ofzo op de pc staan. Helaas wel spaanse variant zonder subs oid. Moar anders even zoeken via torrent ofzo?
Oh, er zijn er dus echt meer. Ik dacht dat ik misschien één specifieke dvd moest hebben ofzo.
Binnenkort maar eens kijken
pi_71379519
quote:
Op maandag 27 juli 2009 22:25 schreef SiTu het volgende:

[..]

Oh, er zijn er dus echt meer. Ik dacht dat ik misschien één specifieke dvd moest hebben ofzo.
Binnenkort maar eens kijken
Ik heb even gekeken in het mapje.
Deze heb ik;

Zumba Fitness Music
02 Zumba Basic Principiantes
03 Zumba Advanced
en
04 Zumba Abs, Buns ans Thinghs

Weet niet of ik er eentje mis, misschien iemand die dat wel weet?
  maandag 27 juli 2009 @ 22:30:54 #20
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71379532
Ik had een torrent! Zumba Dance Work Out en Basic Rhythms geloof ik!

Die van mij is Spaans/Engels - als in: mr Beto Perez babbelt lustig in het Spaans, waarna zn hoogblonde sidekick hem bijvalt
Perez: "Vamos, vamos, izquierdaaaa, derechaaaaa "
Sidekick: "We go left, and then right, like this! "

Ik vind lessen wel fijner, ik heb het idee dat het dan wat makkelijker te volgen is hoe de pasjes in elkaar steken! Ik heb ook wel een fijne instructrice, duidelijk enzo. En met een dvd verandert soms het cameraperspectief en dan zie je de benen even niet meer terwijl je die juist nog niet snapte
pi_71379654
quote:
Op maandag 27 juli 2009 22:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik had een torrent! Zumba Dance Work Out en Basic Rhythms geloof ik!

Die van mij is Spaans/Engels - als in: mr Beto Perez babbelt lustig in het Spaans, waarna zn hoogblonde sidekick hem bijvalt
Perez: "Vamos, vamos, izquierdaaaa, derechaaaaa "
Sidekick: "We go left, and then right, like this! "

Ik vind lessen wel fijner, ik heb het idee dat het dan wat makkelijker te volgen is hoe de pasjes in elkaar steken! Ik heb ook wel een fijne instructrice, duidelijk enzo. En met een dvd verandert soms het cameraperspectief en dan zie je de benen even niet meer terwijl je die juist nog niet snapte
He verdorie, die van mij is alleen maar Spaans. Maar ag, het moet wel te begrijpen zijn denk ik ;o

Kijk nu naar de warming up, well dat moet wel lukken ;o

Edit: Ik denk alleen dat mn vriend mij dan heel raar aankijkt als ik zo meedoe xD
  maandag 27 juli 2009 @ 22:40:17 #22
331 Merel
Be here now.
pi_71379855
quote:
Op maandag 27 juli 2009 19:32 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik ben een typetype, geschreven lijk ik aardiger. Nee, dan bén ik aardiger.

Zat er nou nog ergens een meet in het vat? Ik heb alleen de 10-jaar-fok-meet op mijn agenda staan, komen daar slankies?
Wanneer is dat ook alweer? Ik was wel van plan om te gaan, als rasechte oldbie Maar misschien laat ik 't op 't laatste moment wel afweten

Kijk eens wat ik in m'n huiskamer heb staan:

25 rozen van 85 cm Slechte foto hoor, ze zijn echt móói!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_71379887
Merel!

Jammer dat 't echt wel einde verhaal is bijna...
Ja doei.
pi_71379958
quote:
Op maandag 27 juli 2009 22:40 schreef Merel het volgende:

[..]

Wanneer is dat ook alweer? Ik was wel van plan om te gaan, als rasechte oldbie Maar misschien laat ik 't op 't laatste moment wel afweten

Kijk eens wat ik in m'n huiskamer heb staan:

[ afbeelding ]

25 rozen van 85 cm Slechte foto hoor, ze zijn echt móói!
Mooie rozen! =]
  maandag 27 juli 2009 @ 23:04:26 #25
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71380656
Tof Merel!

Ik ga schlafen! Zit de hele tijd hamsternamen te bedenken

Trusten allemaal!
pi_71380690
quote:
Op maandag 27 juli 2009 23:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
Tof Merel!

Ik ga schlafen! Zit de hele tijd hamsternamen te bedenken

Trusten allemaal!
krieltje!

friemeltje!

frupje!

mr. potatohead

dr. evil & mini-me

pinky en brain

Ja doei.
  maandag 27 juli 2009 @ 23:06:20 #27
331 Merel
Be here now.
pi_71380719
Mijn hamsters heetten Kikker en Mus
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_71381029
Merel, krijgen we ook een foto te zien van het kaartje?

Cycle, ik heb net weer geyogaad. Echt een aanrader hoor, juist op momenten dat je het heel druk hebt en gestresst bent. Met yoga haal je zooooveel winst uit een uurtje niet-werken!
pi_71381217

Ik heb vandaag gedanst op zo'n Wii-mat. Hilarisch
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  maandag 27 juli 2009 @ 23:41:25 #30
331 Merel
Be here now.
pi_71381736
quote:
Op maandag 27 juli 2009 23:17 schreef ColdFeet het volgende:
Merel, krijgen we ook een foto te zien van het kaartje?
Nee natuurlijk niet

Waarom kan ik nou nooit verliefd worden op een goeie vent zoals deze
pi_71382480
quote:
Op maandag 27 juli 2009 21:28 schreef sigme het volgende:
Conleche,
kom eens met je muis over : RFR

Ik heb m'n muis d'r heel hard overheengedaan. Doet niks!!??

RunForrestRun??
pi_71382771
quote:
Op maandag 27 juli 2009 23:41 schreef Merel het volgende:

[..]

Nee natuurlijk niet

Waarom kan ik nou nooit verliefd worden op een goeie vent zoals deze
O dat herken ik!! Ik zat laatst een oud dagboek door te lezen en toen had ik iets kortstondigs met een Engelse fotograaf, die de hele wereld overvloog om reclameshoots te doen, echt supertof. Hij zag er goed uit, hij was slim, hij had me mee willen nemen die hele wereld over.........maar ik was ook niet verliefd. In mijn dagboek staat echt precies jouw tekst zo'n beetje........

Wat mankeert er aan de jouwe??
  dinsdag 28 juli 2009 @ 00:23:47 #33
331 Merel
Be here now.
pi_71382940
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 00:17 schreef conleche het volgende:

Wat mankeert er aan de jouwe??
Geen idee, op papier is alles perfect, maar ik ben gewoon niet verliefd. En ik merk dat ik me aan kleine dingen enórm erger, dingen die ik zó zou pikken van iemand op wie ik helemaal gek zou zijn, maar van hem irriteert het me enorm omdat alle leuke dingen er blijkbaar niet tegen opwegen. Hij is denk ik te lief, te meegaand, wil het mij naar de zin maken, en daar kan ik niet tegen. Sukkel dat ik ben
pi_71385241
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 00:23 schreef Merel het volgende:

[..]

Geen idee, op papier is alles perfect, maar ik ben gewoon niet verliefd. En ik merk dat ik me aan kleine dingen enórm erger, dingen die ik zó zou pikken van iemand op wie ik helemaal gek zou zijn, maar van hem irriteert het me enorm omdat alle leuke dingen er blijkbaar niet tegen opwegen. Hij is denk ik te lief, te meegaand, wil het mij naar de zin maken, en daar kan ik niet tegen. Sukkel dat ik ben
Ik herken het ook wel een beetje... De mannen die ik uitkies zjin óf slecht voor me, óf ze vallen niet voor mij, en als er dan een echt goede kerel tussenzit die mij wel helemaal het einde vindt, voel ik niks of niet de juiste dingen voor zo'n man

CF: jaahh het is ook meer ter ontspanning enzo, ben mezelf een beetje aan het analyseren de laatste tijd en ik heb geconcludeerd dat ik teveel vluchtgedrag vertoon, dat uit zich in junkfood eten en in overvolle agenda's. Yoga moet de redding zijn heb al een school op het oog die me goed en leuk lijkt en krijg zelfs mijn zusje zo ver om iig 1 x mee te gaan
pi_71385251
Zo lijstje voor vandaag, dat gaan we ook weer oppakken

T: - glas water
S: naar mijn werk fietsen, 10 km op racefiets
O: yoghurt met kiwi, appel en abrikoos
T: amandelen
S: terugfietsen
L: thuis een omelet bakken
T: boterham met pindakaas
D: broccolitaart, (die is nog over van zondag, maar was wel mislukt, haha)
S: 2 uur spinning geven
T: ?
  dinsdag 28 juli 2009 @ 08:05:36 #36
24188 Belana
kloon van belana
pi_71385527
Ik voel me ineens heel oud met dat soort relatie perikelen verhalen
(ben 37, bijna 38, getrouwd al 6 jaar en heb 2 kinderen... dat klinkt echt bejaard nu )

Zow, ontbijt van 2 boterhammen met pindakaas zit er in, zometeen hop! naar de sportschool
stormy waters...
sailin'
pi_71385554
Morge!

Resultaat gisteren:

O: bifidus, yoghurt, muesli
T: kiwi gold
L: 2 boterhammen kipfilet/komkommer, kapje brood met vruchtenhagel, optimel
T: 1 sultana yoghurtding
T: banaan
T: 1 sultana yoghurtding
D: kipfilet, gekookte aardappels, speriebonen, appelmoes, mosterd
T: kwark met aardbeien
T: nog wat kwark met honing
T: paar dropjes

Planning vandaag:

O: bifidus, yoghurt, all bran
S: sportschool
T: banaan
L: 2 boterhammen kipfilet/komkommer, optimel
T: kiwi gold
D: nasi met kroepoek en atjar

nu me nog aan mn planning houden
  dinsdag 28 juli 2009 @ 09:05:51 #38
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71386268
Goedemorgen .

Op zich wel lekker geslapen (waterbed), maar ik heb spierpijn. Maar dat had ik gisteren ook al. Onderin in m'n rug en nu ook in m'n schouders . M'n badavontuur duurde niet lang, ondanks een stapel Consumentengidsen. Als ik er vijf minuten in heb gezeten is het nog lang . Om een uur of 21 al gaan slapen . Ik ga straks even de stad in en vanmiddag ga ik lekker fietsen in de omgeving . Hopelijk blijft het droog. Het is echt mooi weer! Nu maar even buiten zitten met ontbijt en het AD. De decadentie .

En MoBlo: dat 'verkansie' van jou is ook heel irritant .
Niet meer actief op Fok!
pi_71386298
Goedemorgen.

Planning voor vandaag Resultaat van gisteren:
O: niets, voel me belabberd
T: yoghurt
L: salade caprese zonder basilicum
T: soepje
D: omelet met heel veel groente
T: stukje kaas of handje noten

Planning voor vandaag:
O: 2 gekookt ei
T: tomaat, mozarella en kliekje zeekraal
L: yoghurt
T: soepje
D: geroosterde groente met?
T: stukje kaas

Mag houmous bij lowcarb? Lijkt me wel lekker bij geroosterde groente.
pi_71386370
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 09:05 schreef Viking84 het volgende:
En MoBlo: dat 'verkansie' van jou is ook heel irritant .
Volgens mij is dat Nimwègs.
Ze praten daar echt zo.
Vriendlief werkt in Nijmegen maar zoekt nu werk in Arnhem want het Nijmeegs (en vooral het accent van de dorpjes daar omheen) trekt hij niet meer.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 09:14:16 #41
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_71386389
Hoi, hoi

Planning:
O: 1 snee met varkenshaas
T: appel
S: 2 uur wandelen
T: kom yoghurt met mandarijn
L: boterham varkenshaas
T: choco
D: Bloemkool met kipfilet en nog een andere groente, even kijken.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_71386399
Ik zit noodgedwongen te ontbijten met kwark en een gekookt ei. M'n melk (voor Brinta) is op onverklaarbare wijze verdwenen! .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_71386860
Goedemorgenn!

Even een lijstje:

O: cruesli met vanilleyoghurt
L: bij mijn ouders, zal dus wel iets van pistoletje met kaas worden ofzo
D: tonijnsteak met citroen, gebakken aardappeltjes en geroerbakte paprika's (6!)
T: misschien wat popcorn, vriendin komt film kijken dus t staat iig op tafel

Haha, die relatieperikelen heb ik ook al een tijdje niet meer gehad, en ik ben pas 21 (wel bijna 22!). Ben heel gelukkig samenwonende.

En wat leuk van die hamsters! Ik zou ze twee namen geven die bij elkaar passen, dus jip&janneke, tarzan&jane, simba&nala ofzoiets!
  dinsdag 28 juli 2009 @ 09:58:04 #44
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_71387091
goodmeuning! heb even helemaal niks te melden, maar ik kwam even zwaaien *daaaaag*
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_71387687
O Hai!

Ik kom ook maar weer eens even langs. Ik zie allemaal nieuwe namen in het lijstje, welkom en succes!
Dat heb ik zelf ook nodig, ben weer een aantal kilo´s aangekomen en weer helemaal terug bij af t.o.v. vorig jaar. Jank.
Nu ben ik van plan om twee weken 1200 kcals te gaan eten en daarna weer voorzichtig op te bouwen naar 1700 kcals per dag.
pi_71388011
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 08:05 schreef Belana het volgende:
Ik voel me ineens heel oud met dat soort relatie perikelen verhalen
(ben 37, bijna 38, getrouwd al 6 jaar en heb 2 kinderen... dat klinkt echt bejaard nu )

Zow, ontbijt van 2 boterhammen met pindakaas zit er in, zometeen hop! naar de sportschool
Uhm. Bij mij stond er oud dagboek hè!! Ik zeg altijd dat ik 18 ben, maar dat moet je met zoveel korrels zout nemen, dat je de Jozo fabrieken er mee kan bevoorraden voor een maand.

Maar then again: ik zit nog steeds in de relatieperikelen, dus leeftijd zegt niks!

O en ontopic: de 1e dag low carb: -700 gram!!
pi_71388270
Goedemorgen!

Balen kaneelmeisje! maar veel succes nu!!

Ik heb goddelijk geslapen vannacht na wat hulp en ga me vandaag lekker bezighouden met de boodschappen voor de barbecue van morgen zodat ik morgen de hele dag in de keuken kan staan

O: 3 knackebrodjes osseworst
L: kom yoghurt met cruesli
T: fruit!
D: couscoussalade met feta en gegrilde groenten enzo

en dan vroeg slapen
Ja doei.
pi_71388655
Moggels! (sorry Vik )
Ik heb 't ook wel gehad met de relatieperikelen, mensen die ineens niks meer zeggen Nou laat ook maar dan
Verder verveel ik me echt stierlijk, ik had gisteren het plan om na te vragen wanneer onze andere locaties open zijn om daar dan maar te gaan werken maar dat vond ik toch weer te sneu, dus nu ga ik mijn flat maar opknappen. Zometeen rolgordijnen scoren en de muren opmeten en behang uitzoeken.

En ik wilde naar een nieuwe kapper, maar die is met verkansie
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_71388727
verkansie

oh, en dat is niet nijmeegs, maar gewoon verkansie, omdat dat leuk klinkt
Ja doei.
pi_71388828
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 10:24 schreef cinnamongirl het volgende:
O Hai!

Ik kom ook maar weer eens even langs. Ik zie allemaal nieuwe namen in het lijstje, welkom en succes!
Dat heb ik zelf ook nodig, ben weer een aantal kilo´s aangekomen en weer helemaal terug bij af t.o.v. vorig jaar. Jank.
Nu ben ik van plan om twee weken 1200 kcals te gaan eten en daarna weer voorzichtig op te bouwen naar 1700 kcals per dag.
WB Cinnamongirl!
Ben je niet bang dat alles er na die 2 weken weer aanvliegt? Soms is één verandering in je eetpatroon al genoeg om rustig af te vallen: gewoon erbij sporten, of veel boterhammen bij de lunch vervangen door groente, sla of soep, of 's avonds het snaaivoer laten staan. Maar je wil natuurlijk snel resultaat, in deze bikinitijd
pi_71388853
Mijn uiteindelijke lijstje van gisteren:
O: gekookt eitje, stukjes kip, beetje mayo
L: stukjes kip, beetje mayo
S: stephape/bodyshape
T: wodka, 7 olijven met piment erin.
D: gewokt rundergehakt met champignons, Chinese wokgroenten, sambal en een eitje.
T: half bakje Griekse yoghurt met zoetstof
T: thee met een blokje pure choco
T: 1 plakje ossenworst.
T: 2 plakjes rosbief

Vandaag:
O: gekookt eitje, 4 plakjes rosbief
L: rauwkostsalade met tonijn en mayo
D en T's: weet nog niet, ik ga maar weer eens boodschappen doen.
pi_71388863
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 11:05 schreef motorbloempje het volgende:
verkansie

oh, en dat is niet nijmeegs, maar gewoon verkansie, omdat dat leuk klinkt
Het klinkt alleen maar leuk als je het hebt...
pi_71388879
Oh, kan het zijn dat je hoofdpijn krijgt van lowcarben?
pi_71388979
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 11:12 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Oh, kan het zijn dat je hoofdpijn krijgt van lowcarben?
Dan drink je niet genoeg water. In het begin werkt lowcarben vochtafdrijvend en als je dan te weinig drinkt, dan kan je koppijn krijgen. En die houmous: daar zitten veel KH's in. Maar goed een klein likje kan geen kwaad.
pi_71389015
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 11:11 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Het klinkt alleen maar leuk als je het hebt...
ook nog maar een weekje en daarna ben ik echt 3 maanden fulltime keihard bezig met vanalles voordat ik even naar Rome mag
Ja doei.
pi_71389264
quote:
Op maandag 27 juli 2009 20:53 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Ik lees echt eens in de zoveel weken dezelfde post van jou en wacht met smart op het moment dat je een sport ook daadwerkelijk volhoudt..

Dit klinkt heel onaardig, zo is het absoluut niet bedoeld trouwens. maar waarom kies je niet iets wat je LEUK vindt? dan hou je het vol en komen de voordelen vanzelf mee, bovendien heb je een supergoed figuur, perfect is toch niemand. neem je benen zoals ze zijn, en als je gewoon braaf en trouw iets aan sport gaat doen, gaan je benen vanzelf wel wat gespierder worden (tenzij je kiest voor schaken)
Ja ik weet het, ik weet het..

Ik vond kickboksen heel leuk, doordat het iets was wat ik noooit zou doen en doordat ik heel veel boosheid had dat graag op een goede manier weg moest. Hoe minder boos, hoe minder vaak ik ging trainen. Nu ben ik vaak heel vrolijk dus dan trekt het kickboksen toch minder. Plus, dat deed ik in de woonplaats van mijn ouders, maar die trainer is nu weg en ze zijn twee maanden op vakantie. En die trainer vond ik nog wel het allerleukste aan de hele training.

Hij heeft nu wel een sportschool in Haarlem, dat is 18 km vanaf mijn kamer dus op zich best wel te doen met de auto. Ik ben alleen bang voor de sfeer die er bij andere sportscholen hangt, ik vind dat stoere en agressieve een beetje eng.

Maaaar je hebt gelijk hoor. Alleen is het zo dat ik een sport pas leuk vind als ik in het ritme zit en beter ben dan andere .
pi_71389300
quote:

Ik zou gewoon gegaan zijn. Je kan heus wel wat later komen voor een keer

En de volgende keer toch iets ruimer de tijd nemen..
pi_71389341
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 11:15 schreef conleche het volgende:
Dan drink je niet genoeg water. In het begin werkt lowcarben vochtafdrijvend en als je dan te weinig drinkt, dan kan je koppijn krijgen. En die houmous: daar zitten veel KH's in. Maar goed een klein likje kan geen kwaad.
Ah, ik heb gelijk het flesje water uit mijn tas gevist.
Houmous laat ik nog maar even staan, eerst maar eens kijken of het lowcarben werkt voordat ik het weer ga saboteren.

Senk joe.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 11:25:45 #59
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71389353
WTF! Ik ben net in de stad geweest en ik zat me te bedenken dat Amersfoort zo'n geweldige stad is, maar een Trekpleister kon ik maar niet vinden. Kom ik er net achter dat ze die helemaal niet hebben... Tsk! Dat is toch wel een minpunt, hoor . Dus ik ga zo even met de trein naar Utrecht, speciaal voor de Trekpleister .
Niet meer actief op Fok!
pi_71389506
Lees ik iets over hamsters? Laat zien !

pi_71389521
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 11:10 schreef Laureline het volgende:

[..]

WB Cinnamongirl!
Ben je niet bang dat alles er na die 2 weken weer aanvliegt? Soms is één verandering in je eetpatroon al genoeg om rustig af te vallen: gewoon erbij sporten, of veel boterhammen bij de lunch vervangen door groente, sla of soep, of 's avonds het snaaivoer laten staan. Maar je wil natuurlijk snel resultaat, in deze bikinitijd
Ik weet eigenlijk heel goed wat ik moet doen
Ik ben sinds enkele maanden net Holle Bolle Gijs: ik schuif alle lekkers naarbinnen wat maar in mijn blikveld ligt. Dat in combinatie met het negeren van de weegschaal komt uit op +4 kilo!
Stoppen met snoep en alcohol zal al genoeg zijn, want qua ´gewoon´eten ben ik vrij matig.
Al zou ik wel wat kunnen minderen het koolhydraten, maar dat vind ik zo makkelijk!
Boterhammen zijn gewoon erg simpel om mee te nemen.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 11:30:47 #62
24188 Belana
kloon van belana
pi_71389533
conleche, goeie score!
Ik heb net heerlijk gesport 1,5 uur
Daarna even 2 plakken ontbijtkoek verorberd.
zo eens kijken wat ik voor soepie kan maken
stormy waters...
sailin'
pi_71389588
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 11:25 schreef Viking84 het volgende:
WTF! Ik ben net in de stad geweest en ik zat me te bedenken dat Amersfoort zo'n geweldige stad is, maar een Trekpleister kon ik maar niet vinden. Kom ik er net achter dat ze die helemaal niet hebben... Tsk! Dat is toch wel een minpunt, hoor . Dus ik ga zo even met de trein naar Utrecht, speciaal voor de Trekpleister .
Seriously?
Wat hebben ze bij de Trekpleister wat de andere drogisten niet hebben?

WB Cinamongirl!
pi_71389608
Hallo, ik heet Jarno en ik ben een recidivist.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_71389625
Hoi Jarno.

Jij was toch heel veel afgevallen?
pi_71389644
Trekpleister

da's een pot nat als Kruidvat, Etos en wat heb je nog meer?
Ja doei.
pi_71389648
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 11:32 schreef Jarno het volgende:
Afvallen is toch niet zo slecht Maar welkom terug dan!
pi_71389657
Trekpleister is toch precies hetzelfde als Kruidvat? Het enige verschil is het logo.
pi_71389662
quote:
J. in een wijventopique

welkom!
Ja doei.
pi_71389716
quote:
Hoi!
Dan ben ik een draaideurafvallert!
pi_71389723
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 11:34 schreef cinnamongirl het volgende:
Trekpleister is toch precies hetzelfde als Kruidvat? Het enige verschil is het logo.
Ze hebben volgens mij zelfs dezelfde tasjes.
pi_71389724
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 11:33 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Hoi Jarno.

Jij was toch heel veel afgevallen?
Wás ja.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_71389739
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 11:34 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

J. in een wijventopique
a/s/l?
pi_71389753
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 11:36 schreef Jarno het volgende:

[..]

Wás ja.

nou, kom dan maar hier posten. Wij schoppen je wel
Ja doei.
pi_71389824
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 11:25 schreef Viking84 het volgende:
echt waar hebben wij wel een trekpleister dan en waarom heb je die nodig?
Er bestaan toch meer dan genoeg etossen en kruidvats

Editl oh, ik was niet de eerste die dat opmerkte
pi_71389879
quote:
hoi Jarno!

ik ben geloof ik gewoon chronisch
pi_71389884
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 11:37 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

nou, kom dan maar hier posten. Wij schoppen je wel
Ik wou maar weer beginnen met de SHE (mag die naam nog genoemd worden btw) methode, dat heeft de vorige keer echt goed geholpen. Maar dan deze keer wel weer goed afbouwen naar 'normaal' eten, dat heb ik een beetje gemist. .
pi_71389947
Oh en ik heb geen amandelen op, maar wel een boterham met tomaat, kip, mosterd en wat mayo.
En als lunch de geplande groenteomelet *burp*

nu als een gek naar de bieb om mijn scriptie af te maken!
pi_71389975
nou ja, het lijkt me dat je dan beter iets kunt zoeken wat je wel gewoon volhoudt. Dus gewoon compleet je levensstijl aanpassen naar iets dat je gewoon kunt blijven doen, en niet iets wat je, zoals de Sonja's, even doet, succes boekt, en zodra je stopt weer fout gaat...

niets mis denk ik met even wat 'rigoreuzer', maar zoals ik 't zélf gedaan heb vind ik ook fijn: compleet omgooien en dat volhouden...

en met mijn liefde voor eten gaat dat zelfs best goed
Ja doei.
pi_71390032
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 11:42 schreef motorbloempje het volgende:
nou ja, het lijkt me dat je dan beter iets kunt zoeken wat je wel gewoon volhoudt.
Mja. Kleine beetjes werken gewoon niet bij mij. Het moet bij mij echt type compleet-andere-boeg zijn en niet van een beetje van dit en soms dit en soms dat. Plus dat ik het fijn vind resultaat te zien anders haak ik na een week echt af.

I suck. .
  dinsdag 28 juli 2009 @ 11:45:13 #81
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71390065
Bij de Trekpleister hebben ze scheermesjes van eigen merk met een handvat. Die gebruik ik altijd. Kruidvat en Etos hebben wel losse scheermesjes, maar dan moet ik ook zo'n houder erbij kopen. En dat wil ik niet.
Maar goed, ik moet ook nog even naar de Mediamarkt en die hebben ze hier ook niet . Ik ga dodag wel naar Utrecht, maar ik wil morgen een rokje aan zónder behaarde poten .
Niet meer actief op Fok!
pi_71390152
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 11:45 schreef Viking84 het volgende:
Bij de Trekpleister hebben ze scheermesjes van eigen merk met een handvat. Die gebruik ik altijd. Kruidvat en Etos hebben wel losse scheermesjes, maar dan moet ik ook zo'n houder erbij kopen. En dat wil ik niet.
Maar goed, ik moet ook nog even naar de Mediamarkt en die hebben ze hier ook niet . Ik ga dodag wel naar Utrecht, maar ik wil morgen een rokje aan zónder behaarde poten .
Nou, misschien zie ik je nog wel lopen dan, ik ga nu met laptop en al naar de gemeentebieb, om daar te studeren

Shopze!
  dinsdag 28 juli 2009 @ 11:49:24 #83
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71390221
Nah, Utrecht heeft maar één trekpleister in Zuilen. Laat maar dan .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 28 juli 2009 @ 11:51:13 #84
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71390293
Ook weer een kamer in een woongroep gevonden in Amersfoort. Maar even mailen Maar ik laat me niet zo snel meer gek maken nu .
Niet meer actief op Fok!
pi_71390307
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 11:44 schreef Jarno het volgende:

[..]

Mja. Kleine beetjes werken gewoon niet bij mij. Het moet bij mij echt type compleet-andere-boeg zijn en niet van een beetje van dit en soms dit en soms dat. Plus dat ik het fijn vind resultaat te zien anders haak ik na een week echt af.

I suck. .
dat zeg ik juist: gewoon compleet de boel omgooien, maar dan naar iets wat je wél volhoudt, en da's voor iedereen anders
Ja doei.
pi_71390394
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 11:51 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

dat zeg ik juist: gewoon compleet de boel omgooien, maar dan naar iets wat je wél volhoudt, en da's voor iedereen anders
Zou er een variant mogelijk zijn waarbij je gewoon chips en koekjes blijft eten dan?
pi_71390418
ja hoor, want die eet ik ook nog steeds maar geen zak per dag
Ja doei.
pi_71390580
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 11:54 schreef Jarno het volgende:
Zou er een variant mogelijk zijn waarbij je gewoon chips en koekjes blijft eten dan?
Ongezoete havermoutkoeken en ovengedroogde groentechips.
pi_71390671
een chipje per maand moet kunnen.. een kleintje, zonder zout..
Ja doei.
pi_71390677
Ik moet chips en koek echt mijden, want ik kan het niet laten bij een handje chips, of een koekje. De hele verpakking moet meteen op.
pi_71390789
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 12:02 schreef motorbloempje het volgende:
een chipje per maand moet kunnen.. een kleintje, zonder zout..
Een hele?

At Co niet dagelijks chips?
pi_71390828
wij hebben het gewoon nooit in huis..

en eens in het half jaar eten we een restant-zak chips die over is na een verjaardag ofzo
Ja doei.
pi_71390846
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 11:34 schreef motorbloempje het volgende:
Trekpleister

da's een pot nat als Kruidvat, Etos en wat heb je nog meer?

Niet één pot nat vind ik hoor!

Trekpleister is vooral heel goedkoop . En Kruidvat vind ik ronduit slecht, ik ga altijd naar Etos. De winkel is veel mooier en netter, en het personeel weet ook echt iets - bij Kruidvat krijg je alleen een chagrijnige blik als je iets vraagt en weten ze nooit het antwoord.

+ het huismerk van Etos is supergoed, ze hebben echt heerlijke bodyspullies!
pi_71390847
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 11:55 schreef motorbloempje het volgende:
ja hoor, want die eet ik ook nog steeds maar geen zak per dag
Maar zei jij niet dat je er nu weer aan moest gaan trekken? Of ben ik helemaal in de war nu?
pi_71390853
hellow, ik is weer thuis
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_71390863
dat lowcarben lijkt me wel wat voor mij om na mn vakantie mee te beginnen, snel ff een paar kilo's eraf werken en dan weer normaal eten
pi_71390869
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 12:07 schreef P.F het volgende:

[..]

Maar zei jij niet dat je er nu weer aan moest gaan trekken? Of ben ik helemaal in de war nu?
ja, maar dan kanik nog af en toe wel wat lekkers eten het moet wel leuk blijven
Ja doei.
pi_71390902
en chips hebben we hier altijd, meerdere zakken, smaken en soorten voor en ik lust het allemaal
pi_71390918
lowcarben, daar krijg ik mezelf en Mr.MoBlo écht niet aan gewoon weer regelmatig sporten en de kilo's zullen eraf vliegen, ik zweer 't je.. vanaf september heb ik weer regelmaat

we wilden eerst deze week weer beginnen met hardlopen, maar over anderhalve week ben ik 2 weken achtereen druk bezig met de introductieweek hier in Nijmegen en zou er dus weer een gat vallen.. dus dan liever met ingang van september weer regelmaat vinden en doorgaan
Ja doei.
pi_71391009
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 12:07 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ja, maar dan kanik nog af en toe wel wat lekkers eten het moet wel leuk blijven
Ja natuurlijk! Ik ben de laatste die je zult horen over koekjes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')