krieltje!quote:Op maandag 27 juli 2009 23:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
Tof Merel!![]()
Ik ga schlafen! Zit de hele tijd hamsternamen te bedenken![]()
Trusten allemaal!
Nee natuurlijk nietquote:Op maandag 27 juli 2009 23:17 schreef ColdFeet het volgende:
Merel, krijgen we ook een foto te zien van het kaartje?
O dat herken ik!! Ik zat laatst een oud dagboek door te lezen en toen had ik iets kortstondigs met een Engelse fotograaf, die de hele wereld overvloog om reclameshoots te doen, echt supertof. Hij zag er goed uit, hij was slim, hij had me mee willen nemen die hele wereld over.........maar ik was ook niet verliefd.quote:Op maandag 27 juli 2009 23:41 schreef Merel het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet
Waarom kan ik nou nooit verliefd worden op een goeie vent zoals deze
Geen idee, op papier is alles perfect, maar ik ben gewoon niet verliefd. En ik merk dat ik me aan kleine dingen enórm erger, dingen die ik zó zou pikken van iemand op wie ik helemaal gek zou zijn, maar van hem irriteert het me enorm omdat alle leuke dingen er blijkbaar niet tegen opwegen. Hij is denk ik te lief, te meegaand, wil het mij naar de zin maken, en daar kan ik niet tegen. Sukkel dat ik benquote:
Ik herken het ook wel een beetje... De mannen die ik uitkies zjin óf slecht voor me, óf ze vallen niet voor mij, en als er dan een echt goede kerel tussenzit die mij wel helemaal het einde vindt, voel ik niks of niet de juiste dingen voor zo'n manquote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:23 schreef Merel het volgende:
[..]
Geen idee, op papier is alles perfect, maar ik ben gewoon niet verliefd. En ik merk dat ik me aan kleine dingen enórm erger, dingen die ik zó zou pikken van iemand op wie ik helemaal gek zou zijn, maar van hem irriteert het me enorm omdat alle leuke dingen er blijkbaar niet tegen opwegen. Hij is denk ik te lief, te meegaand, wil het mij naar de zin maken, en daar kan ik niet tegen. Sukkel dat ik ben
Volgens mij is dat Nimwègs.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:05 schreef Viking84 het volgende:
En MoBlo: dat 'verkansie' van jou is ook heel irritant![]()
![]()
.
Uhm. Bij mij stond er oud dagboek hè!! Ik zeg altijd dat ik 18 ben, maar dat moet je met zoveel korrels zout nemen, dat je de Jozo fabrieken er mee kan bevoorraden voor een maand.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 08:05 schreef Belana het volgende:
Ik voel me ineens heel oud met dat soort relatie perikelen verhalen
(ben 37, bijna 38, getrouwd al 6 jaar en heb 2 kinderen... dat klinkt echt bejaard nu)
Zow, ontbijt van 2 boterhammen met pindakaas zit er in, zometeen hop! naar de sportschool
WB Cinnamongirl!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:24 schreef cinnamongirl het volgende:
O Hai!
Ik kom ook maar weer eens even langs. Ik zie allemaal nieuwe namen in het lijstje, welkom en succes!
Dat heb ik zelf ook nodig, ben weer een aantal kilo´s aangekomen en weer helemaal terug bij af t.o.v. vorig jaar. Jank.
Nu ben ik van plan om twee weken 1200 kcals te gaan eten en daarna weer voorzichtig op te bouwen naar 1700 kcals per dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |