abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71380690
quote:
Op maandag 27 juli 2009 23:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
Tof Merel!

Ik ga schlafen! Zit de hele tijd hamsternamen te bedenken

Trusten allemaal!
krieltje!

friemeltje!

frupje!

mr. potatohead

dr. evil & mini-me

pinky en brain

Ja doei.
  maandag 27 juli 2009 @ 23:06:20 #27
331 Merel
Be here now.
pi_71380719
Mijn hamsters heetten Kikker en Mus
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_71381029
Merel, krijgen we ook een foto te zien van het kaartje?

Cycle, ik heb net weer geyogaad. Echt een aanrader hoor, juist op momenten dat je het heel druk hebt en gestresst bent. Met yoga haal je zooooveel winst uit een uurtje niet-werken!
pi_71381217

Ik heb vandaag gedanst op zo'n Wii-mat. Hilarisch
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  maandag 27 juli 2009 @ 23:41:25 #30
331 Merel
Be here now.
pi_71381736
quote:
Op maandag 27 juli 2009 23:17 schreef ColdFeet het volgende:
Merel, krijgen we ook een foto te zien van het kaartje?
Nee natuurlijk niet

Waarom kan ik nou nooit verliefd worden op een goeie vent zoals deze
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_71382480
quote:
Op maandag 27 juli 2009 21:28 schreef sigme het volgende:
Conleche,
kom eens met je muis over : RFR

Ik heb m'n muis d'r heel hard overheengedaan. Doet niks!!??

RunForrestRun??
pi_71382771
quote:
Op maandag 27 juli 2009 23:41 schreef Merel het volgende:

[..]

Nee natuurlijk niet

Waarom kan ik nou nooit verliefd worden op een goeie vent zoals deze
O dat herken ik!! Ik zat laatst een oud dagboek door te lezen en toen had ik iets kortstondigs met een Engelse fotograaf, die de hele wereld overvloog om reclameshoots te doen, echt supertof. Hij zag er goed uit, hij was slim, hij had me mee willen nemen die hele wereld over.........maar ik was ook niet verliefd. In mijn dagboek staat echt precies jouw tekst zo'n beetje........

Wat mankeert er aan de jouwe??
  dinsdag 28 juli 2009 @ 00:23:47 #33
331 Merel
Be here now.
pi_71382940
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 00:17 schreef conleche het volgende:

Wat mankeert er aan de jouwe??
Geen idee, op papier is alles perfect, maar ik ben gewoon niet verliefd. En ik merk dat ik me aan kleine dingen enórm erger, dingen die ik zó zou pikken van iemand op wie ik helemaal gek zou zijn, maar van hem irriteert het me enorm omdat alle leuke dingen er blijkbaar niet tegen opwegen. Hij is denk ik te lief, te meegaand, wil het mij naar de zin maken, en daar kan ik niet tegen. Sukkel dat ik ben
pi_71385241
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 00:23 schreef Merel het volgende:

[..]

Geen idee, op papier is alles perfect, maar ik ben gewoon niet verliefd. En ik merk dat ik me aan kleine dingen enórm erger, dingen die ik zó zou pikken van iemand op wie ik helemaal gek zou zijn, maar van hem irriteert het me enorm omdat alle leuke dingen er blijkbaar niet tegen opwegen. Hij is denk ik te lief, te meegaand, wil het mij naar de zin maken, en daar kan ik niet tegen. Sukkel dat ik ben
Ik herken het ook wel een beetje... De mannen die ik uitkies zjin óf slecht voor me, óf ze vallen niet voor mij, en als er dan een echt goede kerel tussenzit die mij wel helemaal het einde vindt, voel ik niks of niet de juiste dingen voor zo'n man

CF: jaahh het is ook meer ter ontspanning enzo, ben mezelf een beetje aan het analyseren de laatste tijd en ik heb geconcludeerd dat ik teveel vluchtgedrag vertoon, dat uit zich in junkfood eten en in overvolle agenda's. Yoga moet de redding zijn heb al een school op het oog die me goed en leuk lijkt en krijg zelfs mijn zusje zo ver om iig 1 x mee te gaan
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_71385251
Zo lijstje voor vandaag, dat gaan we ook weer oppakken

T: - glas water
S: naar mijn werk fietsen, 10 km op racefiets
O: yoghurt met kiwi, appel en abrikoos
T: amandelen
S: terugfietsen
L: thuis een omelet bakken
T: boterham met pindakaas
D: broccolitaart, (die is nog over van zondag, maar was wel mislukt, haha)
S: 2 uur spinning geven
T: ?
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 08:05:36 #36
24188 Belana
kloon van belana
pi_71385527
Ik voel me ineens heel oud met dat soort relatie perikelen verhalen
(ben 37, bijna 38, getrouwd al 6 jaar en heb 2 kinderen... dat klinkt echt bejaard nu )

Zow, ontbijt van 2 boterhammen met pindakaas zit er in, zometeen hop! naar de sportschool
stormy waters...
sailin'
pi_71385554
Morge!

Resultaat gisteren:

O: bifidus, yoghurt, muesli
T: kiwi gold
L: 2 boterhammen kipfilet/komkommer, kapje brood met vruchtenhagel, optimel
T: 1 sultana yoghurtding
T: banaan
T: 1 sultana yoghurtding
D: kipfilet, gekookte aardappels, speriebonen, appelmoes, mosterd
T: kwark met aardbeien
T: nog wat kwark met honing
T: paar dropjes

Planning vandaag:

O: bifidus, yoghurt, all bran
S: sportschool
T: banaan
L: 2 boterhammen kipfilet/komkommer, optimel
T: kiwi gold
D: nasi met kroepoek en atjar

nu me nog aan mn planning houden
  dinsdag 28 juli 2009 @ 09:05:51 #38
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71386268
Goedemorgen .

Op zich wel lekker geslapen (waterbed), maar ik heb spierpijn. Maar dat had ik gisteren ook al. Onderin in m'n rug en nu ook in m'n schouders . M'n badavontuur duurde niet lang, ondanks een stapel Consumentengidsen. Als ik er vijf minuten in heb gezeten is het nog lang . Om een uur of 21 al gaan slapen . Ik ga straks even de stad in en vanmiddag ga ik lekker fietsen in de omgeving . Hopelijk blijft het droog. Het is echt mooi weer! Nu maar even buiten zitten met ontbijt en het AD. De decadentie .

En MoBlo: dat 'verkansie' van jou is ook heel irritant .
Niet meer actief op Fok!
pi_71386298
Goedemorgen.

Planning voor vandaag Resultaat van gisteren:
O: niets, voel me belabberd
T: yoghurt
L: salade caprese zonder basilicum
T: soepje
D: omelet met heel veel groente
T: stukje kaas of handje noten

Planning voor vandaag:
O: 2 gekookt ei
T: tomaat, mozarella en kliekje zeekraal
L: yoghurt
T: soepje
D: geroosterde groente met?
T: stukje kaas

Mag houmous bij lowcarb? Lijkt me wel lekker bij geroosterde groente.
pi_71386370
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 09:05 schreef Viking84 het volgende:
En MoBlo: dat 'verkansie' van jou is ook heel irritant .
Volgens mij is dat Nimwègs.
Ze praten daar echt zo.
Vriendlief werkt in Nijmegen maar zoekt nu werk in Arnhem want het Nijmeegs (en vooral het accent van de dorpjes daar omheen) trekt hij niet meer.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 09:14:16 #41
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_71386389
Hoi, hoi

Planning:
O: 1 snee met varkenshaas
T: appel
S: 2 uur wandelen
T: kom yoghurt met mandarijn
L: boterham varkenshaas
T: choco
D: Bloemkool met kipfilet en nog een andere groente, even kijken.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_71386399
Ik zit noodgedwongen te ontbijten met kwark en een gekookt ei. M'n melk (voor Brinta) is op onverklaarbare wijze verdwenen! .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_71386860
Goedemorgenn!

Even een lijstje:

O: cruesli met vanilleyoghurt
L: bij mijn ouders, zal dus wel iets van pistoletje met kaas worden ofzo
D: tonijnsteak met citroen, gebakken aardappeltjes en geroerbakte paprika's (6!)
T: misschien wat popcorn, vriendin komt film kijken dus t staat iig op tafel

Haha, die relatieperikelen heb ik ook al een tijdje niet meer gehad, en ik ben pas 21 (wel bijna 22!). Ben heel gelukkig samenwonende.

En wat leuk van die hamsters! Ik zou ze twee namen geven die bij elkaar passen, dus jip&janneke, tarzan&jane, simba&nala ofzoiets!
  dinsdag 28 juli 2009 @ 09:58:04 #44
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_71387091
goodmeuning! heb even helemaal niks te melden, maar ik kwam even zwaaien *daaaaag*
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_71387687
O Hai!

Ik kom ook maar weer eens even langs. Ik zie allemaal nieuwe namen in het lijstje, welkom en succes!
Dat heb ik zelf ook nodig, ben weer een aantal kilo´s aangekomen en weer helemaal terug bij af t.o.v. vorig jaar. Jank.
Nu ben ik van plan om twee weken 1200 kcals te gaan eten en daarna weer voorzichtig op te bouwen naar 1700 kcals per dag.
pi_71388011
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 08:05 schreef Belana het volgende:
Ik voel me ineens heel oud met dat soort relatie perikelen verhalen
(ben 37, bijna 38, getrouwd al 6 jaar en heb 2 kinderen... dat klinkt echt bejaard nu )

Zow, ontbijt van 2 boterhammen met pindakaas zit er in, zometeen hop! naar de sportschool
Uhm. Bij mij stond er oud dagboek hè!! Ik zeg altijd dat ik 18 ben, maar dat moet je met zoveel korrels zout nemen, dat je de Jozo fabrieken er mee kan bevoorraden voor een maand.

Maar then again: ik zit nog steeds in de relatieperikelen, dus leeftijd zegt niks!

O en ontopic: de 1e dag low carb: -700 gram!!
pi_71388270
Goedemorgen!

Balen kaneelmeisje! maar veel succes nu!!

Ik heb goddelijk geslapen vannacht na wat hulp en ga me vandaag lekker bezighouden met de boodschappen voor de barbecue van morgen zodat ik morgen de hele dag in de keuken kan staan

O: 3 knackebrodjes osseworst
L: kom yoghurt met cruesli
T: fruit!
D: couscoussalade met feta en gegrilde groenten enzo

en dan vroeg slapen
Ja doei.
pi_71388655
Moggels! (sorry Vik )
Ik heb 't ook wel gehad met de relatieperikelen, mensen die ineens niks meer zeggen Nou laat ook maar dan
Verder verveel ik me echt stierlijk, ik had gisteren het plan om na te vragen wanneer onze andere locaties open zijn om daar dan maar te gaan werken maar dat vond ik toch weer te sneu, dus nu ga ik mijn flat maar opknappen. Zometeen rolgordijnen scoren en de muren opmeten en behang uitzoeken.

En ik wilde naar een nieuwe kapper, maar die is met verkansie
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_71388727
verkansie

oh, en dat is niet nijmeegs, maar gewoon verkansie, omdat dat leuk klinkt
Ja doei.
pi_71388828
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 10:24 schreef cinnamongirl het volgende:
O Hai!

Ik kom ook maar weer eens even langs. Ik zie allemaal nieuwe namen in het lijstje, welkom en succes!
Dat heb ik zelf ook nodig, ben weer een aantal kilo´s aangekomen en weer helemaal terug bij af t.o.v. vorig jaar. Jank.
Nu ben ik van plan om twee weken 1200 kcals te gaan eten en daarna weer voorzichtig op te bouwen naar 1700 kcals per dag.
WB Cinnamongirl!
Ben je niet bang dat alles er na die 2 weken weer aanvliegt? Soms is één verandering in je eetpatroon al genoeg om rustig af te vallen: gewoon erbij sporten, of veel boterhammen bij de lunch vervangen door groente, sla of soep, of 's avonds het snaaivoer laten staan. Maar je wil natuurlijk snel resultaat, in deze bikinitijd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')