Hallo? Tis een vrouw. Die kunnen jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren kwaad blijven over iets futiels.quote:Op maandag 27 juli 2009 18:52 schreef neen het volgende:
Och, dat heeft toch iedereen wel eens. Komt wel goed om dit soort dingen kun je toch niet boos blijven? (zij dan he)
Als jij hier in de buurt had gewoond, dan had ik je graag ontmoet. Ik heb zomaar zo'n gevoel dat het wel zou gaan!!quote:Op maandag 27 juli 2009 19:03 schreef sigme het volgende:
Hier geen zeikdag hoor! (Ik zie dan ook geen mensen, dat scheelt).
Gister met een (m'n enige, eigenlijk) vriendin boontjes geplukt; we konden er niet meer tegen eten en die bonen worden steeds groter en dikker. Dus alles wat groot genoeg was geplukt.
Vandaag schoongemaakt, geblacheerd, gekoeld, in puutjes gepropt en in de dieprvies gedaan.
12 zakjes, elk een pond.
En ondertussen groeien er weer nieuwe bonen: elke dag een maaltijd. Dit weekend maar weer eens alle te groot groeiende bonen eraf halen.
Oh ja, had ik al gezegd dat er ook nog meer bonenplanten staan die nog gaan beginnen met de bonen? En ik heb ook nog bijgezaaid, vorige week.
quote:Op maandag 27 juli 2009 19:25 schreef conleche het volgende:
[..]
Als jij hier in de buurt had gewoond, dan had ik je graag ontmoet. Ik heb zomaar zo'n gevoel dat het wel zou gaan!!
Ik ws ookquote:Op maandag 27 juli 2009 19:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Na 2 minuten verveel ik me al in bad
En boekjes worden nat
12 september in Belgiequote:Op maandag 27 juli 2009 19:32 schreef sigme het volgende:
Zat er nou nog ergens een meet in het vat? Ik heb alleen de 10-jaar-fok-meet op mijn agenda staan, komen daar slankies?
quote:Op maandag 27 juli 2009 13:20 schreef kwakveense het volgende:
de mensen uit utrecht weten meteen hoe fout mijn avond was als ik zeg dat we nadat we uit t neutje gebonjourd waren ivm sluitingstijd, we de avond hebben afgerond in de Kostenkoper(waar ik ook mijn kleine rendezvous had) maar oh oh oh wat heb ik lekker gedanst daar!
quote:Op maandag 27 juli 2009 14:29 schreef P.F het volgende:
Ik heb een vraag!
Ik wil graag dat mijn bovenbenen dunner worden, of het zelfde volume houden maar dan wel heel stevig/gespierd.
Ik denk dat ik dan moet gaan sporten - maar welke sport is hier dan geschikt voor zonder dat ik meteen ook van die ballonkuiten krijg (bij kickboksen..)
Ik dacht zelf aan rennen?, maar dat weet ik eigenlijk niet zeker..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |