abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 juli 2009 @ 18:47:37 #276
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_71372538
Wij gaan donderdag wokken, vriend was een beetje teleurgesteld dat we gingen, ik vroeg waarom??
Hij wilde me morgen uit eten nemen, hij heeft zijn late dienst geruild voor een vroege dienst omdat ik morgen jarig ben
Was helemaal mijn eigen verjaardag vergeten
Morgen toch maar lekker bloemkool (dat koos ik vroeger al als ik jarig was )
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_71372601
ik vind 't vooral ook heel vervelend omdat het de vriendin van mn beste vriend is. Extra erg nog, want ik vind 't van de vriendschap zelf ook gewoon heel jammer, maar dit komt er dan ook nog 's bovenop

bedankt voor de lieve woorden.. ik kan vast voor heel veel dingen die ik fout gedaan heb sorry zeggen, maar niet hierover

wat mensen ook van me denken, ik doe nooit iets expres onaardig, fout of weetikveelwat. Soms wat onhandig, mannelijk, moeilijk en hard, maar nooit expres gemeen of stom.. eigenlijk.. en dan baal ik er gewoon van dat mensen die me langer kennen dan vandaag dat niet willen of kunnen zien... uiteindelijk ligt de fout vast wel ergens in het midden, maar ik kan geen sorry zeggen voor iets wat ik werkelijk waar niet zo bedoeld heb, en meer zeggen dan 'dat ik het niet zo bedoeld heb, je hebt 't verkeerd geinterepreteerd', dat zit er niet in

en nu ga ik echt weg, even zinnen verzetten
Ja doei.
  maandag 27 juli 2009 @ 18:52:06 #278
24188 Belana
kloon van belana
pi_71372652
moblo, ik vind het dom van het grietje
stormy waters...
sailin'
  maandag 27 juli 2009 @ 18:52:59 #279
236335 neen
schone schijn
pi_71372681
Och, dat heeft toch iedereen wel eens. Komt wel goed om dit soort dingen kun je toch niet boos blijven? (zij dan he)
het lijkt niet wat het is
pi_71372826
Is het nationale zeikdag of zo? . Vandaag in de winkel ook al één en al schreeuwende mensen. Ben echt doodop.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_71372949
Hier geen zeikdag hoor! (Ik zie dan ook geen mensen, dat scheelt ).

Gister met een (m'n enige, eigenlijk) vriendin boontjes geplukt; we konden er niet meer tegen eten en die bonen worden steeds groter en dikker. Dus alles wat groot genoeg was geplukt.
Vandaag schoongemaakt, geblacheerd, gekoeld, in puutjes gepropt en in de dieprvies gedaan.
12 zakjes, elk een pond.

En ondertussen groeien er weer nieuwe bonen: elke dag een maaltijd. Dit weekend maar weer eens alle te groot groeiende bonen eraf halen .

Oh ja, had ik al gezegd dat er ook nog meer bonenplanten staan die nog gaan beginnen met de bonen? En ik heb ook nog bijgezaaid, vorige week .
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_71373034
Lijst:

• Brinta
  • 21 km hardlopen
  • 2 boterhammen, 2 gebakken eieren met spek en kaas, 3 beschuit boter, ham honing jam
  • halve liter sap
  • 6 kg boontjes invriezen
  • Avondeten: rijst met spekjes, doperwten, courgette, champions-uit-blik, olijven. Toe: peer met magere yoghurt.
  • 1 port
  • ik moet verrassend weinig
    Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
    pi_71373143
    quote:
    Op maandag 27 juli 2009 18:52 schreef neen het volgende:
    Och, dat heeft toch iedereen wel eens. Komt wel goed om dit soort dingen kun je toch niet boos blijven? (zij dan he)
    Hallo? Tis een vrouw. Die kunnen jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren kwaad blijven over iets futiels.
    Sorry Mo Beste wat je kunt doen is d'r maar in haar sop gaar laten koken.
    "Why does being a librarian make her even hotter?"
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
    pi_71373596
    quote:
    Op maandag 27 juli 2009 19:03 schreef sigme het volgende:
    Hier geen zeikdag hoor! (Ik zie dan ook geen mensen, dat scheelt ).

Gister met een (m'n enige, eigenlijk) vriendin boontjes geplukt; we konden er niet meer tegen eten en die bonen worden steeds groter en dikker. Dus alles wat groot genoeg was geplukt.
    Vandaag schoongemaakt, geblacheerd, gekoeld, in puutjes gepropt en in de dieprvies gedaan.
    12 zakjes, elk een pond.

En ondertussen groeien er weer nieuwe bonen: elke dag een maaltijd. Dit weekend maar weer eens alle te groot groeiende bonen eraf halen .

Oh ja, had ik al gezegd dat er ook nog meer bonenplanten staan die nog gaan beginnen met de bonen? En ik heb ook nog bijgezaaid, vorige week .
    Als jij hier in de buurt had gewoond, dan had ik je graag ontmoet. Ik heb zomaar zo'n gevoel dat het wel zou gaan!!

En werkelijk waar, dat hardlopen van jou:
      maandag 27 juli 2009 @ 19:27:46 #285
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_71373679
    Mijn beste vriendin zie ik 3x in het jaar ofzo Mijn andere vriendin 1 x per jaar.
    Vind het eigenlijk vaak genoeg
    Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
    pi_71373814
    quote:
    Op maandag 27 juli 2009 19:25 schreef conleche het volgende:

[..]

Als jij hier in de buurt had gewoond, dan had ik je graag ontmoet. Ik heb zomaar zo'n gevoel dat het wel zou gaan!!

Ik ben een typetype, geschreven lijk ik aardiger. Nee, dan bén ik aardiger.

Zat er nou nog ergens een meet in het vat? Ik heb alleen de 10-jaar-fok-meet op mijn agenda staan, komen daar slankies?
    ik moet verrassend weinig
      maandag 27 juli 2009 @ 19:33:52 #287
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_71373853
    Volgens mij ben ik irl juist aardiger dan op het internet .

Ik ga straks in bad. Zo'n zin in! .
    Niet meer actief op Fok!
      maandag 27 juli 2009 @ 19:40:41 #288
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_71374082
    Na 2 minuten verveel ik me al in bad
    En boekjes worden nat
      maandag 27 juli 2009 @ 19:41:51 #289
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_71374127
    quote:
    Op maandag 27 juli 2009 19:40 schreef uniekhoorn het volgende:
    Na 2 minuten verveel ik me al in bad
    En boekjes worden nat
    Ik ws ook . Maar ik neem wat tijdschriften mee, denk ik. H&M catalogus enzo .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_71374268
    O o o !!! Ik heb DE manier om het uren vol te houden in bad!! Je moet het bad maar een beetje vol doen! Zodat je het warm en koud tegelijk hebt. En dan telkens een klein beetje warm water erbij doen!!

Als ik in een vol warm bad ga zitten, dan ben ik het ook zo zat. Maar op mijn manier heb ik er weleens een heel boek lang ingezeten!!
    pi_71374513
    quote:
    Op maandag 27 juli 2009 19:32 schreef sigme het volgende:

Zat er nou nog ergens een meet in het vat? Ik heb alleen de 10-jaar-fok-meet op mijn agenda staan, komen daar slankies?
    12 september in Belgie
    pi_71374750
    Met bubbels (in het bad en in je glas) hou je het ook langer vol
      Vis een optie? maandag 27 juli 2009 @ 20:03:53 #293
    70532 loveli
    N
    pi_71374863
    Een buurman is al een uur aan het proberen z'n auto te starten. Ik heb aangeboden te helpen, maar hij kon het zelf wel. En nu zit ik hier te jeuken terwijl ik 'em buiten hoor stuntelen, omdat ik weet dat het mij wel zou lukken...
    crap in = crap out
    pi_71375253
    Hm...... Ja maar zo leert hij het nooit

In het kader van auto's: Ik heb de binnenkant schoongemaakt, gezogen. Voor het eerst in 5 jaar oid
    En straks/morgen ga ik de buitenkant doen. Moet dat per se bij een tankstation of is een emmertje met een sopje voldoende?
    pi_71376065
    Lijstje:
    O: ananas yoghurt, sap
    T: geroosterde volkorenboterham gekookt ei
    L: salade met avocado
    T: stuk pizza met lamsgehakt
    D: broccolisoep met bacon
    T: kwark met vanilleyoghurt, paar dropjes

Ook heb ik weer eens een rondje door het bos gerend. Was heerlijk! Maar die afstanden van sigme zitten er niet in hierzo. Met veel moeite, om- en heen-en-weerlopen pers ik er 5 km uit, denk ik.
    pi_71376110
    Oh dear darlings, ik krijg zowat een hyperventilatieaanval, ik moet woensdag mijn scriptie (nr 2) afhebben, en alsof dat niet genoeg stress oplevert, is mijn ene begeleidster met vakantie tot 10 augustus, terwijl zij het moet beoordelen en dan met begeleidster 2 een cijfer moet bepalen, maar nr 2 gaat vanaf 1 augustus weg en is dat niet meer bereikbaar.

Halp !

nu even snel een beetje bijlezen en dan maar aan de scriptie, in ieder geval moet het toch af..
    Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
    Kortom, eet ook broccoli.
    pi_71376241
    Lijstje:

O: gekookt eitje, stukjes kip, beetje mayo
    L: stukjes kip, beetje mayo
    S: stephape/bodyshape
    T: wodka, 7 olijven met piment erin.
    D: gewokt rundergehakt met champignons, Chinese wokgroenten, sambal en een eitje.
    pi_71376319
    quote:
    Op maandag 27 juli 2009 13:20 schreef kwakveense het volgende:
    de mensen uit utrecht weten meteen hoe fout mijn avond was als ik zeg dat we nadat we uit t neutje gebonjourd waren ivm sluitingstijd, we de avond hebben afgerond in de Kostenkoper (waar ik ook mijn kleine rendezvous had) maar oh oh oh wat heb ik lekker gedanst daar!
    hahahaha dan weet ik inderdaad gezoend! genoeg
    Ik heb daar een x, op de ergste avond uit mijn leven gezoend met een jongen, nog voordat we uberhaupt een woord hadden gewisseld
    pi_71376363
    Mo, dat kind klinkt als een dom rotwief! beter ben je die kwijt dan rijk, alleen jammer dat ze aan jouw vriend vast zit... maar ze trekt vast wel bij, als ze niet meer boos is...
    pi_71376471
    quote:
    Op maandag 27 juli 2009 14:29 schreef P.F het volgende:
    Ik heb een vraag!

Ik wil graag dat mijn bovenbenen dunner worden, of het zelfde volume houden maar dan wel heel stevig/gespierd.

Ik denk dat ik dan moet gaan sporten - maar welke sport is hier dan geschikt voor zonder dat ik meteen ook van die ballonkuiten krijg (bij kickboksen..)

Ik dacht zelf aan rennen?, maar dat weet ik eigenlijk niet zeker..
    Ik lees echt eens in de zoveel weken dezelfde post van jou en wacht met smart op het moment dat je een sport ook daadwerkelijk volhoudt..

Dit klinkt heel onaardig, zo is het absoluut niet bedoeld trouwens. maar waarom kies je niet iets wat je LEUK vindt? dan hou je het vol en komen de voordelen vanzelf mee, bovendien heb je een supergoed figuur, perfect is toch niemand. neem je benen zoals ze zijn, en als je gewoon braaf en trouw iets aan sport gaat doen, gaan je benen vanzelf wel wat gespierder worden (tenzij je kiest voor schaken)
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')